رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

Vahid_PC

عضو
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره Vahid_PC

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • جنسیت شما
    مرد
  1. با سلام. اول بگم که کلی تحقیق و جستجو کردم. اما تقریبا هرچی پیدا کردم یا تحریم ها و مشکلات برا توسعه دهنده های ایرانی بود ، و یا راه های عجیب دور زدن همون تحریم ها که به وسیله ایرانی های عزیز ابداع شده بود که البته ریسک بالایی هم داشت. اما من دنبال یه راه عملی میگردم ، برای ??روش یک بازی یا اپ در سه ??روشگاه گوگل پلی ، اپ استور و استیم. راهی که با خیال راحت اپلیکیشنم و آپلود کنم و منتظر بمونم تا پولی که از ??روشش بدست میاد رو به حساب کارت بانک ملتم بریزم! البته تمام مشکلات و سختی هاش رو هم قبول می کنم ، حتی اگه از اون راه حل های ابداعی هم باشه باز هم انجام می دم ، ??قط و ??قط عملی باشه ، یعنی واقعا بتونم اون کار رو انجام بدم. من خوندم که چندتا بازی ایرانی به ??روشگاه استیم راه پیدا کردن ، اگه کسی اطلاعاتی داره لط??ا کاملترش کنه. خواهش می کنم ، خواهش می کنم اگه کسی می تونه در این رابطه راهنمایی حتی خیلی جزیی هم بکنه ، دریغ نکنه. متشکر.
  2. حالا شما یه بار دیگه هم امتحان کن ببین اینبار میشه یا نه.!
  3. دوستان مجازی گرامی ، بحث سر خوب و بد بودنش نیست . من ??قط خواهش کردم چه خوشتون میاد چه بدتون ، سی ثانیه از وقت گرانبهاتون و بزراید و این امضا رو بزنید ??قط همین. اگه به قانون راز و موج مثبت اعتقاد داشته باشید ، موج مثبتش آخر سر برمیگرده به خودتون.
  4. ماهواره ای نیست. Cbs میسازه و پخش میکنه. احترام به سلایق و نظرات دیگران هم خوب چیزیه.!
  5. برای کسایی که ندیدن خطر لو ر??تن داستان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . بدترین چیز ممکن. بارنی تغییر کرد و یه آدم دیگه شد! زن تد مرد! مارشال و لیلی اون خونه رو ول کردن! بارنی و رابین از هم طلاق گر??تن! تد تو پیری ر??ت دوباره ا??تاد با رابین! و بدتر از همه گروه از هم پاشید و دیگه مثل سابق نبود...
  6. کسایی که این سریال رو دنبال می کردن حتما می دونن که چند روز پیش قسمت آخرش پخش شد. و حتما مثل بقیه در شوک پایان عجیب این سریال به سر می برن. تو آدرس زیر : آدرس کمپین تقاضای تغییر قسمت آخر این سریال یه کمپین با هد?? ذکر شده راه ا??تاده که داره امضا جمع می کنه. من از دوستان خواهش میکنم که به این ص??حه برن و امضای خودشون رو بزنن و دوستانشون رو هم به این کار تشویق کنن. برای امضا زدن هم کا??یه از قسمت بالای سایت سمت راست مشخصات خودتون رو وارد کنید و بعد روی دکمه Sign کلیک کنید. به امید این که ??رجی بشه و تغییری در پایان این سریال خاطره انگیز ایجاد بشه. متشکر.
×
×
  • جدید...