رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

nini7khat

عضو
  • تعداد ارسال ها

    58
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

آخرین بار برد nini7khat در 21 فروردین 1398

nini7khat یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

5 معمولی

درباره nini7khat

  • درجه
    �عالیت 20%

Converted

  • محل زندگی
    شیراز

Converted

  • سیمکارت
    0935-0932

Converted

  • جنسیت شما
    زن

Converted

  • گوشی موبایل شما
    Nokia-N82

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. تخمه کتان : دانه کتان یک بسته مغذی و سرشار از “چربی غیر اشباع ??? است که بیشتر از آنچه تصور می شود برای بدن م??ید است. چربی غیراشباع، برخلا?? چربی های اشباع که چربی بد نیز نامیده شده و در هله هوله به و??ور یا??ت می شود، نه تنها سطح کلسترول را پایین می آورد بلکه میزان چربی های بدن را نیز کاهش می دهد و مخصوصا با مصر?? آن می توان شکمی صا?? و خوش ??رم داشت. از سوی دیگر، مصر?? این دانه به مشکل ن??خ و یبوست کمک می کند و به دلیل دارا بودن ??یبر زیاد سیستم هاضمه و ??عالیت آن را تنظیم می کند. بر این اساس توصیه می شود یک قاشق تخم کتان را به صبحانه و یا سالاد ناهار خود بی??زایید و در نهایت پیامد آن را در کاهش چربی های شکمی ببینید.
  2. nini7khat

    راهی برای کاهش استرس...

    بهترین ورزش برای کاهش استرس هر نوع ورزش منظم دارای ??ایده است ، اما دوچرخه سواری مخصوصا خوب می باشد چون آسیب های کمتری در نتیجه انجام آن روی می دهد.دوچرخه سواری سوزاننده کالری عالی هم می باشد که ??واید مختل??ی دارد. طبق گ??ته بنیاد قلب بریتانیا ، دوچرخه سواری حداقل ۲۰ مایل در ه??ته خطر ابتلا به بیماری قلبی کرونری را به کمتر از نص?? در مقایسه با غیر دوچرخه سوارها کاهش می دهد. دوچرخه سواری با سرعت آرام ۱۲ مایل در ساعت در جاده ای صا?? ۴۵۰ کیلو کالری در ساعت مصر?? می کند.احساس جوانی هم در شما ایجاد می کند و استرس را می کاهد. همچنین ادعا می شود که دوچرخه سواری سرعت متابولیسم تان را تا ساعت ها پس از آن بالا می برد ، در نتیجه بدن تان حتی پس از ورزش هم به سوزاندن کالری ها ادامه می دهد. دوچرخه سواری عمدتا ??عالیتی آئروبیک یا هوازی ( بجز زمانیکه از شیبی بالا می روید ) است. این امر برای ریه ها که برای ارسال بیشترین میزان ا کسیژن به داخل بدن منبسط می شوند ، و قلب که برای انتقال این ا کسیژن به تمام بدن ضربان سریع تری پیدا می کند ، م??ید است. قلب و ریه هایی قوی اساس تناسب اندام عمومی می باشد.حتی با تنها چند مایل دوچرخه سواری ، ماهیچه هایتان از ??واید آن بهره مند می شوند. عضلات اصلی که به هنگام دوچرخه سواری است??اده می شوند عضلات قسمت بالای ران ، عضلات پشتی و عضلات ساق پا هستند.انجام ورزش مواد معرو?? به اندرو??ین ها را به داخل جریان خون رها می کند.این مواد حس رضایت و خوشحالی را ایجاد می کنند ، در نتیجه به کاهش استرس کمک می کنند. به طور طبیعی اگر در محیطی مطبوع و دلپسند دوچرخه سواری کنید سطح رضایت شما حتی بیشتر هم خواهد شد.
  3. با یادداشت کردن، اضطراب خود را کاهش دهید. روانشناسان می گویند اگر نگرانی های خود را روی کاغذ بیاورید و آنها را بنویسید، می توانید بر اضطراب خود غلبه کنید. به گزارش ایسنا، این روانشناسان در یک مطالعه گسترده تایید کردند که نوشتن اضطراب ها و نگرانی ها قبل از قرار گر??تن در یک موقعیت تنش زا و استرس آور مثل شرکت در آزمون یا ارائه سخنرانی می تواند تا حد زیادی از استرس شما بکاهد و در عین حال امکان مو??قیت و بازده شما را ا??زایش دهد. روانشناسان معتقدند: نوشتن به شما امکان می دهد که ذهن خود را پا کسازی کرده و بتوانید بهتر روی کاری که در دست انجام دارید، تمرکز کنید. این تکنیک به اندازه ای قدرتمند است که اگر دانشجویان پیش از نشستن سر جلسه امتحان آن را به کارگیرند، بازده آنها ا??زایش یا??ته و نمرات تحصیلی که کسب می کنند ۲۰ درصد بیشتر می شود. به گزارش روزنامه تلگرا??، پرو??سور سیان بیلوک، استاد دانشگاه شیکاگو در این باره تاکید کرد: مردم اغلب در آستانه یک وضعیت استرس زا دچار نگرانی ها و پیامدهای آن می شوند. این نگرانی ها روی منابعی که باید در حین انجام کار از آنها است??اده کنیم تاثیر می گذارند و با مداخله عملکرد ما را کاهش می دهند اما اگر از روش حلقه کاغذ است??اده کنیم نگرانی هایمان روی کاغذ جاری می شود و ذهنمان پاک خواهد شد این ذهن اکنون آماده تمرکز کردن است. به گزارش ایسنا، اضطراب عبارت از یک احساس ناخوشایند و مبهم هراس و دلواپسی با منشا ناشناخته است که به ??رد دست می دهد و پیامدهای آن شامل عدم اطمینان، درماندگی و برآش??تگی ??یزیولوژیکی است. هم چنین وقوع مجدد ات??اقاتی که قبلا باعث بروز استرس و آسیب به ??رد شده اند، می تواند عامل ایجاد اضطراب باشد. اغلب ا??راد در دوران حیات خود دچار اضطراب می شوند اما اضطراب مزمن، شدید و دائمی می تواند مشکل ساز و بیمار گونه باشد. بنابراین گزارش، بروز اضطراب در زنان، ا??راد کم درآمد و ا??راد سالخورده و میانسال بیشتر است. روانپزشکان توصیه می کنند که برای پیشگیری از حملات اضطرابی از خوردن کا??ئین مثل قهوه، چای، کولاها و شکلات خودداری کنید چون کا??ئین شما را در یک حالت تحریک پذیر قرار می دهد. از کشیدن سیگار خودداری کنید چون نیکوتین موجب تشدید تحریک پذیری ??یزیکی و ??یزیولوژیکی می شود و با تشدید انقباض عروقی، ??عالیت و کارکرد قلب را ا??زایش می دهد. انجام تمرینات ورزشی روزانه نیز در پیشگیری از اضطراب بسیار موثر است به طوری که حتی یک پیاده روی کوتاه در اطر?? آپارتمان می تواند شما را آرام نگه دارد. به علاوه درمانهای شناختی ر??تاری تا حد زیادی در کنترل اضطراب و حمله های ترس موثر هستند.
  4. شاید برای شما هم پیش آمده که گاه برای به یاد آوردن کوچکترین مساله ای حا??ظه تان یاری نکند و تکرار این وضع تا جایی پیش برود که بتدریج زنگ خطرها را حس کنید و به ??کر چاره اندیشی برای تقویت حا??ظه تان بی??تید. متخصصان پس از بررسی های ??راوان دریا??ته اند که مصر?? برخی میوه ها و مغزها، ورزش و شادابی و برخی راهکارهای موثر دیگر برای تقویت و جوان سازی حا??ظه انسانها م??ید است. زغال اخته بخورید مصر?? زغال اخته با ا??زایش سرعت عملکرد مغز باعث رشد سلولهای هیپوکامپوس می شود. زغال را می توان همراه با غلات یا ماست مصر?? کرد. سودوکو حل کنید حل جدول سودوکو که امروزه به پرطر??دارترین جدول در دنیا نیز مشهور شده است، سرعت انتقال و تصمیم گیری در مغز را به نحو عجیبی ا??زایش می دهد.علاوه بر این موارد، ورزش منظم بویژه ایروبیک و پیاده روی تاثیرات بسیار مثبتی بر عملکرد مغز داشته و سرعت و ش??ا??یت ت??کر را بالا می برد. بادام بخورید بادام حا??ظه را تقویت می کند و اگر در ترکیب با شیر قبل از ر??تن به رختخواب یا پس از برخاستن از خواب به هنگام صبح مصر?? شود، تاثیر بهتری دارد.همچنین آب سیب بنوشید، خوب بخوابید، از ت??ریحات سالم لذت ببرید، ذهن خود را ورزش دهید، یوگا یا مدیتیشن انجام دهید، مصر?? مواد قندی را کاهش دهید، از گندم سبوس دار است??اده کنید، شبها غذای سبک بخورید، قدرت تخیل خود را تقویت و خشم خود را کنترل کنید.مجموع اقدامات ??وق به شما کمک می کند همواره مغزی جوان و شاداب داشته باشید. بیماران سکته مغزی ویتامین ۳ b مصر?? کنند محققان اعلام کردند: ویتامین۳ b می تواند به ترمیم و بازسازی مغز پس از سکته کمک کند. به گزارش ایسنا، محققان بر اساس نتایج یک پژوهش اولیه روی موش های آزمایشگاهی خاطرنشان کردند که دوزی از ویتامین ۳ b که به نیاسین هم معرو?? است، می تواند عملکرد مغز را در بیماران مبتلا به سکته مغزی احیا کند. محققان بیمارستان هنری ??ورد در آمریکا دریا??تند: موش هایی که دچار سکته مغزی می شوند، پس از درمان با ویتامین ۳ b علائم رشد رگهای خونی و سلولهای عصبی جدید در آنها مشاهده می شود. محققان این بیمارستان هم اکنون در حال آزمایش و بررسی تاثیر این ویتامین روی انسان هایی هستند که سابقه سکته مغزی داشته اند. مایکل چوپ، رئیس علمی انستیتو نوروساینس هنری ??ورد در این باره تاکید کرد: نیاسین اساسا مغز را دوباره سیم کشی می کند که قابلیت بسیار جالب و شگ??ت انگیزی برای است??اده در انسان ها دارد. وی خاطرنشان کرد: نتایج این تحقیق همچنین راه را برای سایر بخش های پزشکی اعصاب شامل آسیب های مغزی همواره می سازد.
  5. nini7khat

    ۱۰ غذا برای تقویت هوش...

    بهتر است از غذاهایی که ارزش غذایی ندارند بپرهیزید،غذاهایی که ??قط باعث چاقی شما میشوند، نه تنها حا??ظه شما را تقویت نمی کنند بلکه کلسترول خونتان را نیز بالا می برند . این ده ماده غذایی به ترتیب زیر می باشد : ۱- اس??ناج : اس??ناج به دلیل با??ت های گیاهی که دارد از بسیاری از بیماری ها در خانم های پیشگیری می کند.تحقیقات نشان می دهد خانم هایی که از اس??ناج و سبزی های سبز دیگری است??اده می کنند،پیر شدن سلول هایشان را به تاخیر می اندازند.اس??ناج به دلیل آنزیم هایی که در برگ های آن وجود دارد،سیناپس بین سلول های را تسهیل می بخشد.و هوش را تقویت می کند.اس??ناج دارای ماده ی دارویی به نام ??ولیک اسید است که در جهت تقویت حا??ظه موثر می باشد.و هم چنین برای ا??رادی که دارای عارضه ی قلبی هستند نیز بسیار م??ید می باشد. اس??ناج حاوی مواد آنتی ***یدان نیز می باشد، ۲- قهوه : قهوه دارای موادی مانند :آنتی ***یدانها،آمینو اسید،ویتامین و مینرال است.بخصوص اگر دانه های قهوه را دم کنید و بخورید در جهت تقویت حا??ظه بسیار م??ید می باشد.قهوه به دلیل کا??ئینی که دارد در جهت تقویت حا??ظه م??ید است.قهوه ی هم چنین بر ضد آلزایمر میباشد و با مصر?? مداوم قهوه دچار آلزایمر نخواهید شد . ۳- غلات: غلاتی مانند سویا ،لوبیا،نخود ??رنگی،عدس سبزیجات دارای روغن بسیار م??یدی هستند که در جهت تقویت حا??ظه لازم می باشد . ۴- میوه و سبزیجات : میوه و سبزیجات دارای آنتی ***یدان های بسیار م??یدی هستند.میوه و سبزیجات بسیار برای تقویت حا??ظه م??یدند. ۵- تخم مرغ : تخم مرغ ماده ی بسیار م??یدی در جهت تقویت حا??ظه می باشد بخصوص این که مادران باردار به هنگام بارداری و در هنگامی که جنینی را در رحم دارند،تخم مرغ مصر?? کنند در هوش ??رزندشان بسیار موثر است . ۶- ماست : آیا می دانید یک پیاله ماست دارای امگا ۳ و دی اچ ای می باشد.امگا ۳ و دی اچ ای مواد بسیار م??یدی در جهت تقویت حا??ظه می باشند .اگر ??رزندتان در زمان رشدش هر روز ماست مصر?? کند،تاثیر بسیاری را بر روی رشد او می گذارد . ۷- انبه : این میوه ماده ی دیگری است که در تقویت حا??ظه بسیار م??ید می باشد.با این که میوه چرب است و دارای با??تهای چربی می باشد اما باعث می شود که گردش خون تسریع یابد.هنگامی که گردش خون سریعتر شود باعث می شود خون بیشتری به مغز برسد و همچنین این میوه در حا??ظه نیز موثر است . ۸- سیب زمینی : محققان استرالیایی به تازگی دریا??ته اند که موادی مانند کربوهیدرات های،که به و??ور در سیب زمنی یا??ت می شوند باعث تقویت حا??ظه می شوند . ۹- ماهی : ماهی نیز یکی دیگر از مواد غذایی است که باعث تقویت و رشد سرییع تر سلول های مغز می شود . در نتیجه باعث تقویت حا??ظه می شود .ماهی برای عارضه ی قلبی نیز م??ید است . ۱۰- شکلات : شکلات نیز یکی دیگر از موادی است که باعث تقویت حا??ظه می شود،البته بهتر است شکلات هایی را مصر?? کنید که یا تلخ هستند و یا شکلات هایی را که حاوی شیر باشند.
  6. nini7khat

    راه های تقویت حافظه...

    صحبت کردن م??ید و مثبت با یک ??رد دیگر، ح??ظ آرامش در زندگی، یادگیری زبان هایی غیر از زبان مادری، ورزش دادن به مغز، درمان وق??ه تن??سی در خواب، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، مصر?? سبزیجات تازه، ماهی، روغن زیتون و حبوبات و نوشیدن آب چغندر از ۸ راه م??ید برای تقویت حا??ظه و کاهش قدرت آن می باشند. ۱- مکالمه و حر?? زدن هنگامی که شما با یک ن??ر مشغول صحبت کردن هستید، احساس رضایتمندی می کنید. تحقیقاتی در دانشگاه میشیگان راجع به انواع مختل?? ارتباطات کلامی و اثر آنها بر روی مغز انجام گر??ته است. این تحقیقات نشان داده که صحبت های من??ی هیچ ??ایده ای ندارند. در حالی که اگر مکالمه ای م??ید صورت گیرد، ا??راد مکالمه کننده عملکرد اجرایی و ادراکی خوبی را به دست می آورند و این عملکردها همان حا??ظه می باشد. تحقیقات دیگری بر روی مکالمات سودمند و معنی دار انجام شد و محققان به این نتیجه رسیدند که ??رد مکالمه کننده بیشتر سعی می کند که ??کر طر?? مقابل را ب??همد و حتی صحبت های بعدی را حدس بزند که این کار باعث تحریک منطقه ای در مغز می گردد که وابسته به حا??ظه است. ۲- نداشتن استرس آیا تا به حال برای شما ات??اق ا??تاده است که به آشپزخانه بروید و از خودتان بپرسید که چرا من اینجا هستم و چه کاری می خواستم انجام دهم؟ این یکی از مشکلات رایج حا??ظه می باشد که از استرس منشا می گیرد. هنگامی که شما استرس دارید، هورمون کورتیزول در مغز ا??زایش می یابد و حا??ظه کوتاه مدت را از بین می برد پس بهتر است به مغزتان آموزش دهید که در صورت مواجهه با استرس و عصبانیت، بهتر عمل کند. مدیتیشن و تن??س عمیق باعث دوری از استرس و آرامش ??رد می گردد. ۳- یادگیری یک زبان دیگر محققان به این نتیجه رسیده اند که یادگیری یک زبان جدید بر روی قدرت حا??ظه اثر ??وق العاده زیادی دارد. تحقیقات نشان داه است ا??رادی که با بیشتر از دو زبان صحبت می کنند (مثلا ??ارسی و ترکی)، کمتر قدرت حا??ظه خود را در طول زندگی از دست می دهند. در ضمن هر چه قدر تعداد زبان هایی که ??رد می تواند با آنها صحبت کند بیشتر باشد، کاهش حا??ظه کمتر است؛ برای مثال، ??ردی که به ۴ زبان و بیشتر می تواند صحبت کند، نسبت به ??ردی که به ۲ زبان صحبت می کند، پنج بار کمتر دچار مشکلات حا??ظه می گردد. و یا ??ردی که به ۳ زبان حر?? می زند، نسبت به ??ردی که به ۲ زبان حر?? می زند، سه بار کمتر دچار مشکلات ??همی می گردد. پس از همین امروز تصمیم بگیرید یک زبان دیگر را هم بیاموزید تا حا??ظه تان قوی تر گردد. ۴- نوشیدن آب چغندر آب چغندر حا??ظه را تقویت می کند. آب چغندر دارای نیترات می باشد که در بدن تبدیل به نیتریت می شود و باعث تسریع در جریان خون و ***یژن رسانی بیشتر می شود. تحقیقات نشان داده است که دیوانگان و ا??رادی که قدرت ??هم کمی دارند، ??اقد ***یژن در منطقه خاصی از مغز می باشند. نیترات می داند که کدام قسمت از بدن نیاز به جریان خون بیشتر و ***یژن بالاتری دارد. پس این نظریه ثابت شد که غذاهای غنی از نیترات مانند: چغندر، کلم، کر??س و اس??ناج می توانند قدرت ??هم را ا??زایش دهند و باعث تقویت مغز و ??کر گردند. ۵- رژیم غذایی مدیترانه ای رژیم غذایی مدیترانه ای سرعت کاهش ??هم و حا??ظه را در ا??راد بزرگسال کم می کند. به طور کلی، ا??رادی که بیشتر از سبزیجات تازه، حبوبات، روغن زیتون و ماهی است??اده می کنند، کمتر دچار کاهش ??هم می شوند. ۶- وق??ه تن??سی در خواب (آپنه خواب) آپنه خواب باعث بیدار شدن ??رد در نص?? شب می گردد. اگر این مشکل را درمان نکنید، باعث خواب آلودگی و ??راموشی می گردد. ا??راد مبتلا به آپنه از ***یژن کا??ی محروم هستند که این امر، بر روی قشر خ***تری مغز (با??ت عصبی مغز) اثر من??ی می گذارد. بیشترین اثرات من??ی نیز در قسمت حا??ظه می باشد. ۷- بیماری قلبی اگر شما دارای کلسترول بالا و ??شار خون بالا باشید، علاوه بر احتمال بروز بیماری های قلبی در شما، مغزتان نیز در معرض خطر قرار دارد. ۱۰ تحقیق در انجمن اعصاب شناسی در امریکا انجام شد و نشان داد ا??رادی که در معرض خطر بیماری قلبی وجود دارند، دارای نقصان عملکردهای ادراکی هستند و برعکس. ۸- ورزش مغز مغز نیز همانند عضلات، نیاز به ورزش دارد. اگر آرنج دست چپ تان به مدت ۶ ماه بی تحرک باشد، برای آن چه کار می کنید؟ مغز نیز همانند آن است. بهترین راه برای تقویت حا??ظه، است??اده روزانه از آن است؛ برای مثال اگر برای شما ح??ظ کردن شماره های تل??ن سخت است، برای ح??ظ کردن آنها وقت بگذارید. بعد از چند وقت می بینید که تمام شماره های تل??ن را ح??ظ هستید.
  7. مصر?? خرما به دلیل اینکه قند طبیعی آزاد می کند به حا??ظه کوتاه مدت کمک کرده و در ??صل امتحانات بسیار توصیه می شود. دکتر کیمیاگر متخصص تغذیه گ??ت : در ??صل امتحانات مصر?? خرما به عنوان یک جایگزین برای غذاهای حاوی قند بسیار توصیه می شود زیرا خرما به دلیل داشتن قند طبیعی به راحتی بر روی حا??ظه کوتاه مدت مغز تاثیر می گذارد و قند نیز خوراک مغز است و وقتی این خوراک ??راهم شود ??عالیت خود را به خوبی انجام می دهد. وی گ??ت: بهترین توصیه به دانش آموزان در زمان امتحانات این است که شب قبل غذاهای آرام بخش مثل سوپ جو بخورند تا آرامش داشته باشند همچنین کاهو، دوغ و ماست نیز به عنوان غذاهای آرام بخش توصیه می شود. کیمیاگر تصریح کرد: برای وعده صبحانه خرما، کشمش، عسل به همراه نان و مواد نشاسته ای ضروری است زیرا این مواد بعد از ۲ ساعت در بدن آزاد می شوند البته مصر?? تخم مرغ به علت چربی زیاد توصیه نمی شود.
  8. روش تقویت حا??ظه کوتاه مدت برای امتحانات مصر?? خرما به دلیل اینکه قند طبیعی آزاد می کند به حا??ظه کوتاه مدت کمک کرده و در ??صل امتحانات بسیار توصیه می شود. دکتر کیمیاگر متخصص تغذیه گ??ت : در ??صل امتحانات مصر?? خرما به عنوان یک جایگزین برای غذاهای حاوی قند بسیار توصیه می شود زیرا خرما به دلیل داشتن قند طبیعی به راحتی بر روی حا??ظه کوتاه مدت مغز تاثیر می گذارد و قند نیز خوراک مغز است و وقتی این خوراک ??راهم شود ??عالیت خود را به خوبی انجام می دهد. وی گ??ت: بهترین توصیه به دانش آموزان در زمان امتحانات این است که شب قبل غذاهای آرام بخش مثل سوپ جو بخورند تا آرامش داشته باشند همچنین کاهو، دوغ و ماست نیز به عنوان غذاهای آرام بخش توصیه می شود. کیمیاگر تصریح کرد: برای وعده صبحانه خرما، کشمش، عسل به همراه نان و مواد نشاسته ای ضروری است زیرا این مواد بعد از ۲ ساعت در بدن آزاد می شوند البته مصر?? تخم مرغ به علت چربی زیاد توصیه نمی شود.
  9. nini7khat

    بدون شرح (1)

    خاک بر سر این پدر... واقعا که...:cursing:
  10. ۱-هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت کن تا با چشم هایت.( ضرب المثل آلمانی) ۲- مردی که به خاطر ??? پول ??? زن می گیرد، به نوکری می رود. ( ضرب المثل ??رانسوی ) ۳- لیاقت داماد ، به قدرت بازوی اوست . ( ضرب المثل چینی ) ۴- زنی سعادتمند است که مطیع ??? شوهر??? باشد. ( ضرب المثل یونانی ) ۵- زن عاقل با داماد ??? بی پول ??? خوب می سازد. ( ضرب المثل انگلیسی ) ۶- زن مطیع ??رمانروای قلب شوهر است. ( ضرب المثل انگلیسی ) ۷- زن و شوهر اگر یکدیگر را بخواهند در کلبه ی خرابه هم زندگی می کنند. ( ضرب المثل آلمانی ) ۸- داماد زشت و با شخصیت به از داماد خوش صورت و بی لیاقت . ( ضرب المثل لهستانی ) ۹- دختر عاقل ، جوان ??قیر را به پیرمرد ثروتمند ترجیح می دهد. ( ضرب المثل ایتالیایی) ۱۰-داماد که نشدی از یک شب شادمانی و عمری بداخلاقی محروم گشته ای .( ضرب المثل ??رانسوی ) ۱۱- دو نوع زن وجود دارد؛ با یکی ثروتمند می شوی و با دیگری ??قیر. ( ضرب المثل ایتالیایی ) ۱۲- در موقع خرید پارچه حاشیه آن را خوب نگاه کن و در موقع ازدواج درباره مادر عروس تحقیق کن . ( ضرب المثل آذربایجانی ) ۱۳- برا ی یا??تن زن می ارزد که یک ک??ش بیشتر پاره کنی . ( ضرب المثل چینی ) ۱۴- تاک را از خاک خوب و دختر را از مادر خوب و اصیل انتخاب کن . ( ضرب المثل چینی ) ۱۵- اگر خواستی اختیار شوهرت را در دست بگیری اختیار شکمش را در دست بگیر. ( ضرب المثل اسپانیایی) ۱۶- اگر زنی خواست که تو به خاطر پول همسرش شوی با او ازدواج کن اما پولت را از او دور نگه دار . ( ضرب المثل ترکی ) ۱۷- ازدواج مقدس ترین قراردادها محسوب می شود. (ماری آمپر) ۱۸- ازدواج مثل یک هندوانه است که گاهی خوب می شود و گاهی هم بسیار بد. ( ضرب المثل اسپانیایی ) ۱۹- ازدواج ، زودش اشتباهی بزرگ و دیرش اشتباه بزرگتری است . ( ضرب المثل ??رانسوی ) ۲۰- ازدواج کردن وازدواج نکردن هر دو موجب پشیمانی است . ( سقراط ) ۲۱- ازدواج مثل اجرای یک نقشه جنگی است که اگر در آن ??قط یک اشتباه صورت بگیرد جبرانش غیر ممکن خواهد بود. ( بورنز ) ۲۲- ازدواجی که به خاطر پول صورت گیرد، برای پول هم از بین می رود. ( رولاند ) ۲۳- ازدواج همیشه به عشق پایان داده است . ( ناپلئون ) ۲۴- اگر کسی در انتخاب همسرش دقت نکند، دو ن??ر را بدبخت کرده است . ( محمد حجازی) ۲۵- انتخاب پدر و مادر دست خود انسان نیست ، ولی می توانیم مادر شوهر و مادر زنمان را خودمان انتخاب کنیم . ( خانم پرل باک ) ۲۶- با زنی ازدواج کنید که اگر ??? مرد ??? بود ، بهترین دوست شما می شد . ( بردون) ۲۷- با همسر خود مثل یک کتاب ر??تار کنید و ??صل های خسته کننده او را اصلاً نخوانید . ( سونی اسمارت) ۲۸- برای یک زندگی سعادتمندانه ، مرد باید ??? کر ??? باشد و زن ??? لال ??? . ( سروانتس ) ۲۹- ازدواج بیشتر از ر??تن به جنگ ??? شجاعت ??? می خواهد. ( کریستین ) ۳۰- تا یک سال بعد از ازدواج ، مرد و زن زشتی های یکدیگر را نمی بینند. ( اسمایلز ) ۳۱- پیش از ازدواج چشم هایتان را باز کنید و بعد از ازدواج آنها را روی هم بگذارید. ( ??رانکلین ) ۳۲- خانه بدون زن ، گورستان است . ( بالزاک ) ۳۳- تنها علاج عشق ، ازدواج است . ( آرت بوخوالد) ۳۴- ازدواج پیوندی است که از درختی به درخت دیگر بزنند ، اگر خوب گر??ت هر دو ??? زنده ??? می شوند و اگر ??? بد ??? شد هر دو می میرند. ( سعید ن??یسی ) ۳۵- ازدواج عبارتست از سه ه??ته آشنایی، سه ماه عاشقی ، سه سال جنگ و سی سال تحمل! ( تن ) ۳۶- شوهر ??? مغز??? خانه است و زن ??? قلب ??? آن . ( سیریوس) ۳۷- عشق ، سپیده دم ازدواج است و ازدواج شامگاه عشق . ( بالزاک ) ۳۸- قبل از ازدواج درباره تربیت اط??ال شش نظریه داشتم ، اما حالا شش ??رزند دارم و دارای هیچ نظریه ای نیستم . ( لرد لوچستر) ۳۹- مردانی که می کوشند زن ها را درک کنند ، ??قط مو??ق می شوند با آنها ازدواج کنند. ( بن بیکر) ۴۰- با ازدواج ، مرد روی گذشته اش خط می کشد و زن روی آینده اش . ( سینکالویس) ۴۱- خوشحالی های واقعی بعد از ازدواج به دست می آید . ( پاستور ) ۴۲- ازدواج کنید، به هر وسیله ای که می توانید. زیرا اگر زن خوبی گیرتان آمد بسیار خوشبخت خواهید شد و اگر گر??تار یک همسر بد شوید ??یلسو?? بزرگی می شوید. ( سقراط) ۴۳- قبل از ر??تن به جنگ یکی دو بار و پیش از ر??تن به خواستگاری سه بار برای خودت دعا کن . ( یکی از دانشمندان لهستانی ) ۴۴- مطیع مرد باشید تا او شما را بپرستد. ( کارول بیکر) ۴۵- من تنها با مردی ازدواج می کنم که عتیقه شناس باشد تا هر چه پیرتر شدم، برای او عزیزتر باشم . ( آگاتا کریستی) ۴۶- هر چه متأهلان بیشتر شوند ، جنایت ها کمتر خواهد شد. ( ولتر) ۴۷- هیچ چیز غرور مرد را به اندازه ی شادی همسرش بالا نمی برد، چون همیشه آن را مربوط به خودش می داند . ( جانسون ) ۴۸- زن ترجیح می دهد با مردی ازدواج کند که زندگی خوبی نداشته باشد ، اما نمی تواند مردی را که شنونده خوبی نیست ، تحمل کند. ( کینهابارد) ۴۹- اصل و نسب مرد وقتی مشخص می شود که آنها بر سر مسائل کوچک با هم مشکل پیدا می کنند. ( شاو) ۵۰- وقتی برای عروسی ات خیلی هزینه کنی ، مهمان هایت را یک شب خوشحال می کنی و خودت را عمری ناراحت ! ( روزنامه نگار ایرلندی ) ۵۱ – هیچ زنی در راه رضای خدا با مرد ازدواج نمی کند. ( ضرب المثل اسکاتلندی) ۵۲ – با قرض اگر داماد شدی با خنده خداحا??ظی کن . ( ضرب المثل آلمانی ) ۵۳ – تا ازدواج نکرده ای نمی توانی درباره ی آن اظهار نظر کنی . ( شارل بودلر ) ۵۴ – دوام ازدواج یک قسمت روی?? محبت است و ن??ه قسمتش روی گذشت از خطا . ( ضرب المثل اسکاتلندی ) ۵۵ – ازدواج پدیده ای است برای تکامل مرد. ( مثل سانسکریت ) ۵۶ – زناشویی غصه های خیالی و موهوم را به غصه نقد و موجود تبدیل می کند . (ضرب المثل آلمانی ) ۵۷ – ازدواج قرارداد دو ن??ره ای است که در همه دنیا اعتبار دارد. ( مارک تواین ) ۵۸ – ازدواج مجموعه ای ازمزه هاست هم تلخی و شوری دارد. هم تندی و ترشی و شیرینی و بی مزگی . (ولتر ) ۶۰ – تا ازدواج نکرده ای نمی توانی درباره آن اظهار نظر کنی. ( شارل بودلر )
  11. رنگها... ۱- قرمز: قرنهاست که قرمز به معنی شور و اشتیاق و احساسی شناخته شده است. به همین دلیل دادن یک دسته رز قرمز به یک ??رد نشانه زیاد دوست داشتن اوست. از سیب قرمز و رز گر??ته تا گوجه ??رنگی و ماشین آتش نشانی همه را جزو قرمز حساب کنید. ا??رادی که به طی??های قرمز علاقه دارند، عموما خوشبین، برونگرا، مر??ه و مشتاق به زندگی هستند. ۲- آبی: آیا شما آبی هستید؟ کسانی که به رنگ آبی تمایل دارند، ا??راد آرام، دلسوز و به دنبال یک دوره ثبات هستند. آبی یادآور آب و آسمان بوده و طی?? های مختل?? آن مورد توجه کسانی است که شخصیت آرام، ملایم و مسالمت آمیزی دارند. ۳- سبز: ا??راد دوستدار رنگ سبز به گل و گیاه هم علاقمندند. این ا??راد علاقمند به تعادل بوده و متمدن به حساب می آیند. ۴- زرد: در نگاه اول، زرد رنگی روشن و آ??تابیست و کسانی که طی?? های مختل?? زرد را برای دکوراسیون انتخاب می*کنند، عموما ا??راد شادی هستند. اما در نگاه عمیق تر، کسانی که علاقمند به زرد هستند، ا??راد روشن??کر و ماجراجویی بوده و برای آزادی ارزش زیادی قائلند. ۵- بن??ش: طی??*های بن??ش از اسطوخودوس تا بادمجان یعنی از بن??ش مایل به آبی تا بن??ش مایل به قرمز، حالت دراماتیک و خاصی به هر دکوراسیون می دهند. دوستداران رنگ بن??ش خود نیز دراماتیک، احساسی و ا??راد هنرمند و مت??اوتی هستند. ۶- مشکی: است??اده کم از مشکی در دکوراسیون از نظر کلاس، نشانه قدرت است. آن هایی که مشکی را می پسندند، بر این تاکید می*کنند که چیزهای ناگ??ته زیادی دارند. ۷- س??ید: ا??رادی که س??ید را برای محیط اطرا?? خود انتخاب می کنند، س??ید را به تمیزی بر?? می بینند. است??اده از س??ید نشانه شخصیتی است که راحتی را در سادگی می یابد و دنیا را از دریچه جوانی و معصومیت میبینند. رنگ در دکوراسیون ۸- نارنجی: ??ضایی که طی??*های نارنجی در آن به کار ر??ته باشد، نشانه شادی و سرزندگی است. ا??رادی که از نارنجی در تزیین است??اده می کنند، حتی با وجود مرکز توجه بودن مایلند برونگرا، اجتماعی و راحت باشند. ۹- طلایی: طلایی رنگ ر??اه، و??ور، شجاعت و زرق و برق است و جسارت، گرمی و لوکس بودن را می رساند. این رنگ قدمتی طولانی و شاهانه دارد و شکوه و عظمت را می رساند. ۱۰- خ***تری: ا??رادی که رنگ خ***تری را در دکوراسیون انتخاب می کنند، به دنبال صلح و آرامش و دارای دید خاصی در طراحی داخلی مدرن هستند. از آن جا که این رنگ حد ??اصل س??ید و مشکی است، این ا??راد تقریبا اهل سازش و مصالحه هستند. ۱۱- صورتی: صورتی رنگ احساس، شور، عشق و محبت است. آنهایی که خانه را با صورتی تزیین می کنند، دوست دارند مورد توجه قرار بگیرند و ا??راد ??رهمندی هستند. صورتی ملایم، ظاهر زیبایی به اتاق می دهد. صورتی همراه با خ***تری و مشکی ??ضا را مدرن می کند. ۱۲- خرمایی: ا??راد کامل رنگ خرمایی و کمی روشنتر از قرمز را در دکوراسیون میپسندند. این ا??راد بخشنده بوده و میدانند از زندگی چه میخواهند. در اتاقی که دیوارها و مبلمان آن خرمایی باشد، هیجانات قابل کنترل خواهد بود. ۱۳- قهوه ای: آیا به رنگ قهوه ای علاقمندید؟ شاید آدم سرسختی هستید؟ ا??رادی که به قهوه ای علاقه دارند، ثبات را ترجیح می دهند و مایلند به دوستان و اقوام خود اعتماد کنند. این ا??راد در عین حال خودرای هستند. رنگ قهوه ای استحکام را می رساند. برای آن که ??ضا را از یکنواختی درآورید، به دنبال رنگ های مکمل قهوه ای باشید. ۱۴- بژ: اگر کمال و زیبایی مدرن مورد نظر شماست، اما س??ید و قهوه ای از نظر شما خشک و سردند، بژ رنگی خنثی، گرم و ایده آل کسانیست که به دنبال سادگی و در عین حال استحکام و رنگ های زمینی هستند. کسانی که به دنبال بژ هستند، شخصیت های آرامی دارند و از این آرامش لذت می برند. ۱۵- رنگ ترکیبی سبز و زرد: اگر به دو رنگ سبز و زرد علاقه دارید، از ترکیب آنها است??اده کنید. این رنگ ترکیبی شور و نشاط رنگ زرد را دارد و در عین حال هماهنگی و تعادل را می رساند. این رنگ ترکیب*کننده چوب های تیره و لمینت است. ا??رادی که این رنگ را می پسندند، احتمالا ا??راد وابسته و در دوستی لجوج هستند.
  12. اگر زمانی تصمیم گر??تید رنگ زندگی خود را تغییر دهید، با رنگ اتاقها شروع کنید. تغییر رنگ راه حل مناسب و سریعی برای تغییر و دادن ظاهری جدید به خانه است. توجه داشته باشید رنگی که انتخاب می کنید یا رنگ مورد علاقه شما پیامی در وراء ظاهر خود به همراه دارد که از نظر روانشناسان گویای شخصیت شما است. با این توضیح شما کدامیک از این ۱۵ رنگ را می پسندید؟
  13. اینم عکس...:halfwitted: تقدیم به شما...:93:
  14. ۱-هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت کن تا با چشم هایت.( ضرب المثل آلمانی) ۲- مردی که به خاطر ??? پول ??? زن می گیرد، به نوکری می رود. ( ضرب المثل ??رانسوی ) ۳- لیاقت داماد ، به قدرت بازوی اوست . ( ضرب المثل چینی ) ۴- زنی سعادتمند است که مطیع ??? شوهر??? باشد. ( ضرب المثل یونانی ) ۵- زن عاقل با داماد ??? بی پول ??? خوب می سازد. ( ضرب المثل انگلیسی ) ۶- زن مطیع ??رمانروای قلب شوهر است. ( ضرب المثل انگلیسی ) ۷- زن و شوهر اگر یکدیگر را بخواهند در کلبه ی خرابه هم زندگی می کنند. ( ضرب المثل آلمانی ) ۸- داماد زشت و با شخصیت به از داماد خوش صورت و بی لیاقت . ( ضرب المثل لهستانی ) ۹- دختر عاقل ، جوان ??قیر را به پیرمرد ثروتمند ترجیح می دهد. ( ضرب المثل ایتالیایی) ۱۰-داماد که نشدی از یک شب شادمانی و عمری بداخلاقی محروم گشته ای .( ضرب المثل ??رانسوی ) ۱۱- دو نوع زن وجود دارد؛ با یکی ثروتمند می شوی و با دیگری ??قیر. ( ضرب المثل ایتالیایی ) ۱۲- در موقع خرید پارچه حاشیه آن را خوب نگاه کن و در موقع ازدواج درباره مادر عروس تحقیق کن . ( ضرب المثل آذربایجانی ) ۱۳- برا ی یا??تن زن می ارزد که یک ک??ش بیشتر پاره کنی . ( ضرب المثل چینی ) ۱۴- تاک را از خاک خوب و دختر را از مادر خوب و اصیل انتخاب کن . ( ضرب المثل چینی ) ۱۵- اگر خواستی اختیار شوهرت را در دست بگیری اختیار شکمش را در دست بگیر. ( ضرب المثل اسپانیایی) ۱۶- اگر زنی خواست که تو به خاطر پول همسرش شوی با او ازدواج کن اما پولت را از او دور نگه دار . ( ضرب المثل ترکی ) ۱۷- ازدواج مقدس ترین قراردادها محسوب می شود. (ماری آمپر) ۱۸- ازدواج مثل یک هندوانه است که گاهی خوب می شود و گاهی هم بسیار بد. ( ضرب المثل اسپانیایی ) ۱۹- ازدواج ، زودش اشتباهی بزرگ و دیرش اشتباه بزرگتری است . ( ضرب المثل ??رانسوی ) ۲۰- ازدواج کردن وازدواج نکردن هر دو موجب پشیمانی است . ( سقراط ) ۲۱- ازدواج مثل اجرای یک نقشه جنگی است که اگر در آن ??قط یک اشتباه صورت بگیرد جبرانش غیر ممکن خواهد بود. ( بورنز ) ۲۲- ازدواجی که به خاطر پول صورت گیرد، برای پول هم از بین می رود. ( رولاند ) ۲۳- ازدواج همیشه به عشق پایان داده است . ( ناپلئون ) ۲۴- اگر کسی در انتخاب همسرش دقت نکند، دو ن??ر را بدبخت کرده است . ( محمد حجازی) ۲۵- انتخاب پدر و مادر دست خود انسان نیست ، ولی می توانیم مادر شوهر و مادر زنمان را خودمان انتخاب کنیم . ( خانم پرل باک ) ۲۶- با زنی ازدواج کنید که اگر ??? مرد ??? بود ، بهترین دوست شما می شد . ( بردون) ۲۷- با همسر خود مثل یک کتاب ر??تار کنید و ??صل های خسته کننده او را اصلاً نخوانید . ( سونی اسمارت) ۲۸- برای یک زندگی سعادتمندانه ، مرد باید ??? کر ??? باشد و زن ??? لال ??? . ( سروانتس ) ۲۹- ازدواج بیشتر از ر??تن به جنگ ??? شجاعت ??? می خواهد. ( کریستین ) ۳۰- تا یک سال بعد از ازدواج ، مرد و زن زشتی های یکدیگر را نمی بینند. ( اسمایلز ) ۳۱- پیش از ازدواج چشم هایتان را باز کنید و بعد از ازدواج آنها را روی هم بگذارید. ( ??رانکلین ) ۳۲- خانه بدون زن ، گورستان است . ( بالزاک ) ۳۳- تنها علاج عشق ، ازدواج است . ( آرت بوخوالد) ۳۴- ازدواج پیوندی است که از درختی به درخت دیگر بزنند ، اگر خوب گر??ت هر دو ??? زنده ??? می شوند و اگر ??? بد ??? شد هر دو می میرند. ( سعید ن??یسی ) ۳۵- ازدواج عبارتست از سه ه??ته آشنایی، سه ماه عاشقی ، سه سال جنگ و سی سال تحمل! ( تن ) ۳۶- شوهر ??? مغز??? خانه است و زن ??? قلب ??? آن . ( سیریوس) ۳۷- عشق ، سپیده دم ازدواج است و ازدواج شامگاه عشق . ( بالزاک ) ۳۸- قبل از ازدواج درباره تربیت اط??ال شش نظریه داشتم ، اما حالا شش ??رزند دارم و دارای هیچ نظریه ای نیستم . ( لرد لوچستر) ۳۹- مردانی که می کوشند زن ها را درک کنند ، ??قط مو??ق می شوند با آنها ازدواج کنند. ( بن بیکر) ۴۰- با ازدواج ، مرد روی گذشته اش خط می کشد و زن روی آینده اش . ( سینکالویس) ۴۱- خوشحالی های واقعی بعد از ازدواج به دست می آید . ( پاستور ) ۴۲- ازدواج کنید، به هر وسیله ای که می توانید. زیرا اگر زن خوبی گیرتان آمد بسیار خوشبخت خواهید شد و اگر گر??تار یک همسر بد شوید ??یلسو?? بزرگی می شوید. ( سقراط) ۴۳- قبل از ر??تن به جنگ یکی دو بار و پیش از ر??تن به خواستگاری سه بار برای خودت دعا کن . ( یکی از دانشمندان لهستانی ) ۴۴- مطیع مرد باشید تا او شما را بپرستد. ( کارول بیکر) ۴۵- من تنها با مردی ازدواج می کنم که عتیقه شناس باشد تا هر چه پیرتر شدم، برای او عزیزتر باشم . ( آگاتا کریستی) ۴۶- هر چه متأهلان بیشتر شوند ، جنایت ها کمتر خواهد شد. ( ولتر) ۴۷- هیچ چیز غرور مرد را به اندازه ی شادی همسرش بالا نمی برد، چون همیشه آن را مربوط به خودش می داند . ( جانسون ) ۴۸- زن ترجیح می دهد با مردی ازدواج کند که زندگی خوبی نداشته باشد ، اما نمی تواند مردی را که شنونده خوبی نیست ، تحمل کند. ( کینهابارد) ۴۹- اصل و نسب مرد وقتی مشخص می شود که آنها بر سر مسائل کوچک با هم مشکل پیدا می کنند. ( شاو) ۵۰- وقتی برای عروسی ات خیلی هزینه کنی ، مهمان هایت را یک شب خوشحال می کنی و خودت را عمری ناراحت ! ( روزنامه نگار ایرلندی ) ۵۱ – هیچ زنی در راه رضای خدا با مرد ازدواج نمی کند. ( ضرب المثل اسکاتلندی) ۵۲ – با قرض اگر داماد شدی با خنده خداحا??ظی کن . ( ضرب المثل آلمانی ) ۵۳ – تا ازدواج نکرده ای نمی توانی درباره ی آن اظهار نظر کنی . ( شارل بودلر ) ۵۴ – دوام ازدواج یک قسمت روی?? محبت است و ن??ه قسمتش روی گذشت از خطا . ( ضرب المثل اسکاتلندی ) ۵۵ – ازدواج پدیده ای است برای تکامل مرد. ( مثل سانسکریت ) ۵۶ – زناشویی غصه های خیالی و موهوم را به غصه نقد و موجود تبدیل می کند . (ضرب المثل آلمانی ) ۵۷ – ازدواج قرارداد دو ن??ره ای است که در همه دنیا اعتبار دارد. ( مارک تواین ) ۵۸ – ازدواج مجموعه ای ازمزه هاست هم تلخی و شوری دارد. هم تندی و ترشی و شیرینی و بی مزگی . (ولتر ) ۶۰ – تا ازدواج نکرده ای نمی توانی درباره آن اظهار نظر کنی. ( شارل بودلر )
  15. nini7khat

    تست شخصیت...

    از ص??ر تا ۹ امتیاز: تبریک مى گوییم. شما خیلى ??رد مهربانى نیستید، اما از طر?? دیگر به ویژگیهاى ذاتى ا??راد و نکات درونى توجه ??راوانى نشان مى دهید. بهتر است کمى هم به منا??ع دیگران توجه کنید! از ۱۰ تا ۱۹ امتیاز: شما به اندازه عامه مردم سطحى نگر نیستید، اما گاهى مواقع پیش مى آید که این موضوع به اوج خودش مى رسد. بهتر است کمى بیشتر به شخصیت واقعى و احساسات دیگران توجه کنید. شاید بدین ترتیب بتوانید ارزشهاى اصیل و واقعى را بهتر درک کنید و در آینده خوشحال تر از آنچه امروز هستید، باشید. از ۲۰ تا ۲۸ امتیاز : باز هم به شما تبریک مى گوییم، شما واقعاً ??رد سطحى نگرى هستید و منشأ این موضوع به خانواده شما مربوط مى شود. شما به احتمال زیاد بیش از اندازه یا کمتر از حد معمول مورد توجه ظاهرى در خانه قرار گر??ته اید. شماباید یاد بگیرید که اندازه جیب آدمها، میزان محبوبیت آنها و مارک لباس شان نمى تواند معیار درستى از شخصیت آنها باشد.
×
×
  • جدید...