رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

Par3a

عضو
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره Par3a

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    abumoslemkhorasan

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    real-madrid

Converted

  • حودرو شما
    PEUJEOT

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    htc-hd2
  1. دقیقا ۱ روز بعد از اینکه سامسونگ اعلام کرد که به اشتباه بخش Universal Search را حذ?? کرده است. شروع به انتشار یک آبدیت جهت اضا??ه کردن این برنامه و تغییر در ساختمان بخش firmware کرده است. بسیاری از کاربران شاید هنوز این آبدیت را دریا??ت نکرده اند اما نگرانی آنها در آینده نزدیک حل خواهد شد. این آبدیت دارای حجمی معادل ۵MB می باشد و نام آن را I93OOXXBLG8 نامگزاری کرده اند و از طریق wifi و یا kies air قابل دانلود است. قابل توجه کسانی که به دنیال این آبدیت هستند و یا به مشکلات احتمالی آن در firmware شک دارند : “سامسونگ اعلام کرد در کنار universal search چندین تغییر در kernel (ساختمان نرم ا??زار) به وجود آورده است که سرعت کارکرد را ا??زایش می دهد. این آبدیت آن تا چند روز آینده در اختیار کاربران قرار خواهد کر??ت???
  2. نوشته ها و متونی که هر روز در اینترنت و یا محیط آ??لاین منتشر می شوند می توانند محبوبیت مختل?? و مت??اوتی برای ما داشته باشند. اگر به دنبال محبوبیت نوشته های خود هستید باید بدانید که یکی از علل جذب خوانندگان می تواند نوع ??ونت بکار ر??ته در نوشته باشد در این پست شما را با ۱۴ ??ونت مشهور و زیبا آشنا می کنیم. برای دریا??ت و دانلود این ??ونت ها بر روی نام ??ونت کلیک کنید. Waltograph این ??ونت یکی از ??ونت های زیبا و ??انتزی است که می توان آن را یکی از جذاب ترین ??ونت ها به حساب آورد. Loki Cola بیشتر آیکون و ها وبرند های تجاری با این ??ونت به شهرت رسیده اند. می توان از این ??ونت برای نمایش نام برند های محصولات جدید است??اده کرد Back to the Future این ??ونت اغلب در ص??حه اول ??یلم ها و برخی تصاویر است??اده می شود Calvin and Hobbes این ??ونت را یک ??ونت جادویی نام گذاری کرده اند شاید علت این نام گذاری است??اده از این ??ونت در برنامه های کودکان و خردسالان باشد United States این ??ونت یک ??ونت عمومی است که در یک مکان خاص مورد است??اده قرار نمیگیرد . درواقع یک ??ونت عمومی است که می توان آن را در هر زمینه ای بکار برد Corleone این ??ونت هم می تواند ??ونت جذابی برای نمایش برند ها باشد PEZ Font این ??ونت جزء ??ونت های شبکه شبکه ایست که بیشتر در برنامه های کودکان می توان آن را بکار برد البته تمامی این ??ونت ها قابلیت است??اده در اغلب زمینه ها را دارا هستند Dummies این ??ونت نیز یکی از ??ونت های پر کاربرد است Blade Runner این ??ونت یکی از ??ونت های کلاسیک مشهور در سال ۱۹۸۲ است که می توان آن را در جا های مختل?? دید Fortune Wheel این ??ونت نیز یک ??ونت عروسکی و ??انتزی است که می توان آن را در هر جایی مورد است??اده قرار داد Harry P این ??ونت با برنامه هری پاتر مشهور شد می توانید از این ??ونت برای ماندگاری زیاد در ذهن ا??رادی که با هری پاتر آشنا هستند است??اده کنید Men In Blue این ??ونت نیز برای برند های تجاری و ??ناوری مورد است??اده قرار می گیرد Jurassic Park این ??ونت یکی از ??ونت های مشهور برای کاربد های مت??اوت است. بیشتر برای است??اده در اگهی های خیابان ها یا بیلبرد ها مورد است??اده قرار می گیرد Pricedown این ??ونت نیز ??ونت مناسبی برای است??اده و معر??ی در برند های تحاری است
  3. این روز ها همه منتظر انتشار شاهکار جدید شرکت مایکروسا??ت ، ویندوز ۸ ، می باشند. همانطور که می دانید ، شرکت مایکروسا??ت در کن??رانس های گذشته خود تاریخ انتشار این ویندوز را ماه اکتبر ۲۰۱۲ اعلام کرده بود. کمپانی مایکروسا??ت بالاخره تاریخ دقیق انتشار ویندوز ۸ را مشخص نمود.به گ??ته آقای استیون سین??سکی ، مدیر بخش انتشارات ویندوز مایکروسا??ت ، ویندوز ۸ در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به صورت رسمی عرضه خواهد شد.
  4. جیمیل یک سرویس دهنده پست الکترونیکی م??ید و ساده است که کاربران زیادی دارد و هر روز به روز محبوب تر می شود. گوگل به تازگی سرویسی را طراحی کرده که به کاربران برخی کشورهای آ??ریقایی نظیر کنیا،نیجریه و غنی کمک می کند که ایمیل های خود را از طریق اس ام اس دریا??ت کنند. با این سرویس دیگر نیازی به داشتن گوشی های هوشمند و یا اینترنت نیست.این کاربران ??قط کا??یست یک تنظماتی را در جیمیل خود انجام دهند تا بعد از آن ایمیل های خود را از طریق پیامک دریا??ت نمایند. این سرویس چگونه کار می کند. جیمیل با ??وروارد کردن ایمیل ها به شماره تل??ن همراه شخص کاربر ایمیل مورد نظر را ارسال می کند و کاربر قادر است در بین پیام های خود آن را بخواند،همچنین کاربر قادر است از طریق همان گوشی اقدام به ارسال ایمیل نماید که به نحوی کارایی کاربران را ا??زایش داده و مخاطبین را راضی نگه داشته است. چگونه این تنظیمات را انجام دهیم؟ اول از هرچیز نیاز به داشتن یک حساب جیمیل داریم . به محص ورود به حساب کاربری خود به بخش پرو??ایل می رویم، بعد از ورود به پرو??ایل گزینه Phone and SMS را مشاهده می کنید . بقیه تنظیمات باید از اینجا صورت بگیرد، با ??شردن دکمه add phone number ص??حه ای مطابق زیر باز می شود : در اینجا باید کشور و شماره تل??ن همراه خود را وارد نمایید. با این کار کدی به شماره همراه شما ارسال می شود که باید این کد را به ص??حه تنظیمات وارد نمایید.به محض ??عال شدن این سرویس در کشور ما( که البته شاید این سرویس مشمول تحریمات بشود) شما می توانید از این روش برای دریا??ت و ارسال ایمیل است??اده نمایید.
  5. یوتیوب شبکه ای مملو از ??یلم های مت??اوت است که می توان از آن به گونه های مت??اوت است??اده کرد.به گزارش پایگاه خبری ??ناوری اطلاعات هرچند به طور عادی نمی توان در ایران به این وب سایت دست یا??ت اما اگر به این سایت سری بزنیم می توانیم انواع ??یلم های م??ید و مناسب را در ان بیابیم به عنوان مثال در این پست تصمیم داریم ده مهارت که ??یلم های یوتیوب به ما آموزش می دهند را برای شما تشریح کنیم بازکردن ق??ل با است??اده از این ویدیو به راحتی نحوه باز کردن ق??ل را می اموزیم و دیگر نیاز به نگرانی برای جاگذاشتن کلید هایمان نداریم.گ??تنی است این ویدیو به تعداد ۸,۰۹۰,۶۶۱ بار مشاهده شده است. نحوه با??تن موی سر این ویدیو به شما کمک می کند که نحوه با??تن موی سر را به روش درست با مدلی زیبا یاد بگیرید. تعداد مشاهدات این ویدیو ۳,۰۳۶,۲۵۴ می باشد. از بین بردن عادات غیر ارادی مثل تیک تاک توپ با انگشتان دست! اگر از برخی عادات غیر ارادی مثل تولید صدا با انگشتان دست خود رنج می برید این ویدیو می تواند به شما کمک کند تا این عادت را به حد اقل ممکن برسانید. تعداد بازدید از این ویدیو ۲,۳۳۵,۹۸۳ می باشد. برنده شدن در بازی های شانسی اگر شما از طر??داران بازی های شانسی مثل پرتاب سکه دارید که شانس پیروزی شما در ان ۵۰ درصد است می توانید با این ??یلم به راحتی ۱۰۰ درصد برنده شدن را از ان خود کنید. تعداد بازدید از این ??یلم ۱,۴۱۱,۸۰۹ است . نحوه پخت کیک مخملی قرمز رنگ نام این کیک به خودی خود جذاب است ! نحوه چخت کیکی با این تمثیل در یوتیوب برای ۱,۳۶۷,۹۸۲ به نمایش گذاشته شده است. محصول آموزشی این ویدیو کیکی زیبا و منحصر به ??رد است. رشد سریع تر موها اگر از رشد کم موی خود ناراضی باشید این ویدیو می تواند به شما کمک کند تا سرعت رشد موهای خود را ا??زایش دهید.تعداد مشاهدات ۱,۲۷۶,۲۸۳ بار می باشد. زنده ماندن در حادثه ۲۰۱۲ شایعه ای که کشور های غربی را دربر گر??ته است این است که جهان در سال ۲۰۱۲ نابود می شود این ویدیو به ا??راد نحوه زنده ماندن در این حادثه را آموزش میدهد. تعداد مشاهدات ۱,۲۳۶,۶۳۸ بار می باشد آرامش در سه دقیقه برای ایجاد و ح??ظ آرامش در لحظاتی بحرانی این ??یلم به شما کمک می کند تا در ۳ دقیقه آرامش پیدا کنید. تعداد مشاهدات ۱,۲۰۶,۴۸۵ می باشد. خوابیدن در کمترین زمان اگر از دیرخوابی و یا بدخوابی رنج می برید این ویدیو به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به خواب بروید تعداد مشاهدات این ویدیو ۱,۲۰۶,۴۸۵ بار می باشد. آموزش حرکات موزون یکی از طر??داران یوتیوب ا??رادی هستند که به دنبال آموزش رقص های به روز دنیا می باشند در ویدیو های مشابه در یوتیوب حرکات موزون به خوبی نمایش و اموزش داده شده است.
  6. در بازار داغ و پر رونق انواع تبلت*ها، هر روز محصولات جدیدی به بازار عرضه می*شوند و کار انتخاب و خرید را برای کاربران کمی سخت*تر می*کنند. شرکتی به نام Kouziro به تازگی یک تبلت بزرگ و با کی??یت را به بازار معر??ی کرده است. در حالی که با وجود محبوبیت آی*پدهای ۹/۷ اینچی، تقاضا در بازار برای تبلت*های کوچک و ۷ اینچی در ماه*های اخیر ا??زایش پیدا کرده است، حالا این تبلت با ابعادی بزرگ روانه بازار شده است. این تبلت که با مدل FT103 روانه بازار شده، دارای یک نمایشگر بزرگ ۲۱/۵ اینچی به اندازه یک تلویزیون کوچک است که قابلیت نمایش تصاویر با وضوح full HD و برابر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش را دارد. این تبلت مبتنی بر سیستم*عامل آندروید نسخه ساندویچ بستنی است و از پردازنده یک گیگاهرتزی و دوهسته*ایTI OMAP 4428 بهره می*برد. ظر??یت رم این تبلت یک گیگابایت بوده و حا??ظه داخلی آن ۸ گیگابایتی است. این تبلت همچنین دارای پورت*های USB 2.0، mini HDMI و امکانات ارتباطی بلوتوث، Wi-Fi، ارتنت و دوربین ۲/۱ مگاپیکسلی است. با این همه، اما بد نیست بدانید که باید ??کر جا به جایی و حمل این تبلت بزرگ را از سرتان بیرون کنید، چون وزن بدنه آن به حدود ۵ کیلوگرم می*رسد. این شرکت ژاپنی، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این تبلت بزرگ را اعلام و منتشر نکرده است.
  7. کمتر کسی پیدا می شود که شبکه های اجتماعی را نشناسد و حداقل یکبار با آنها کار نکرده باشد.طبق گزارشات رسیده از تحقیقات یک موسسه در مدارس امریکا و همچنین تحقیقات کمیته ارتباطات ۱۸ درصد از نوجوانان تنها ارتباطات خود را از طریق شبکه های اجتماعی نظیر ??یسبوک و … برقرار می کنند . این گروه از نوجوانان در صورتی که شبکه های اجتماعی مورد علاقه شان تعطیل شود به هیچ عنوان با دیگران و همسالان خود ارتباطی برقرار نخواهند کرد.درا دامه این تحقیقات به این نکته اشاره شده است که تعداد ۹۰ درصد از نوجوانان در ??یسبوک عضوند و اغلب اوقات خود را در ان سپری می کنند.همچنین ۹۳ درصد نوجوانان از تل??ن همراه است??اده می کنند. این میزان دقیقا همان درصدی است که برای است??اده ایمیل توسط نوجوانان گزارش شده است.تعداد کاربران یوتیوب ۷۴ درصد و کاربران اسکایپ هم ۴۷ درصد اشاره شده است. می توان تقریبا به این نتیجه رسید که ??یسبوک و ایمیل در دل نوجوانان حسابی جا باز کرده اند.این دو اغلب چیزی هستند که از صبح تا هنگام خواب ??کر نوجوانان را به خود مشغول ساخته است.
  8. اینتل اعلام کرده که هم اکنون 20 مدل تبلت مبتنی بر ویندوز هشت مایکروسا??ت در حال تولید است. مدیر اجرایی اینتل اعلام کرده که این 20 مدل تبلت توسط کارخانه های مختل??ی در حال ساخت و تولیدند و انتظار می رود همه این دستگاه ها تا اواخر سال جاری میلادی و پس از عرضه ویندوز هشت توسط مایکروسا??ت در اختیار کاربران قرار گیرد. به گ??ته پائول اوتلینی، این 20 مدل تبلت بر اساس پلات??ورم Clover Trail و مبتنی بر طراحی Ivy Bridge ساخته شوند. بر این اساس، مایکروسا??ت انتظار دارد این تبلت ها با قابلیت مصر?? انرژی و قیمت کمتر به بازار عرضه شوند. ویندوز ۸ (Windows 8) آخرین نسخه سیستم*عامل مایکروسا??ت است که در طول سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه می شود. ویندوز ۸ برای است??اده در رایانه*های شخصی، تبلت ها و تل??ن*های همراه تولید شده است. این سیستم*عامل هشتمین نسل از سیستم*عامل*های ویندوز به شمار می رود . مایکروسا??ت قصد دارد سیستم*عامل ویندوز ۸ را با پردازشگرهای ۱۲۸ بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ از پردازشگرهای ۶۴ بیت پشتیبانی می*کنند. از قابلیت*های این سیستم عامل می*توان به ارتباط سریع تر با است??اده از یواس*بی۳ و بلوتوث۳، پشتیبانی از پردازنده*های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته*بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.
  9. اندروید می*توان سیستم عامل را راحت تغییر داد از آنجایی که کل سیستم عامل اندروید به صورت متن باز (Open Source) عرضه می*شود، مردم می*توانند کدهای سیستم عامل را تغییر داده و سیستم عامل را آنطور که دوست دارند، تغییر دهند. سپس می*توان سیستم عامل ویرایش شده را در قالب یک ROM جدید روی تل??ن نصب کرد. در حال حاضر گروه*های مختل?? برنامه*نویسی وجود دارند که ROMهای زیبا و س??ارشی را برای تل??ن*های مختل?? اندرویدی عرضه می*کنند. در برخی از نسخه*های ویرایش شده اندروید، سرعت اجرای برنامه*ها و برخی از مشکلات نسخه اصلی ر??ع شده است. یکی به ن??ع اندروید برای اندروید کیبردهای بی*نظیری مانند Swiftkey تا Swype وجود دارد. SwiftKey، عبارت در حال تایپ را براساس متونی که پیش*تر در SMS، Email و… است??اده کرده*اید، پیش*بینی کرده و به شما پیشنهاد می*دهد. البته برای آی??ون نیز کیبردهای ثانویه وجود دارد اما این کیبردها معمولا به صورت یک نرم*ا??زار جداگانه کار می*کنند و بعضا برای واردکردن متن مجبورید پس از تایپ*کردن عبارت مورد نظر، آن را کپی کرده و در جایی که به آن نیاز دارید، منتقل کنید. نصب ساده نرم*ا??زارهای مختل?? نصب نرم*ا??زار از طریق App Store اپل یا Cydia اصلا راحت نیست. دانلود و نصب نرم*ا??زار در گوشی*های جیلبرک شده تقریبا مشکل است. در آی??ون*های معمولی نیز وقتی نرم*ا??زار دانلود می*شود، نمی*توانید آن را برای ابزار دیگری ارسال کنید اما با وجود نسخه جدید اندروید مارکت و مارکت*های دیگر، دانلود و نصب نرم*ا??زار در آن بسیار ساده شده است. با ??شار یک دکمه می*توانید نرم*ا??زار مورد نظر خود را دریا??ت و نصب کنید. نرم*ا??زارهای اندروید را از طریق Wi-Fi یا Bluetooth نیز می*توانید دریا??ت و نصب کنید. همه*چیز را با کامپیوتر کنترل کنید نرم*ا??زارهای مختل??ی برای اندروید وجود دارد که امکان کنترل تل??ن از طریق کامپیوتر را ممکن می*سازد. از طریق این نرم*ا??زارها می*توانید پیام کوتاه ارسال کنید، کانتکت*های خود را مرتب کنید، موزیک یا ویدئو پخش کنید و به دیگر امکانات تل??ن خود دسترسی داشته باشید. تل??ن*های سامسونگ به صورت پیش*??رض نرم*ا??زار Kies air را برای این کار دارند اما نرم*ا??زار مجانی AirDroid نیز برای این کار وجود دارد. در آی??ون نیز می*توان از طریق VNC به آی??ون وصل شد اما این روش به هیچ*وجه به*خوبی نرم*ا??زارهای نام برده شده در اندروید عمل نمی*کند. آی??ون همه کارها ??قط با یک دکمه رابط کاربری IOS همیشه ثابت کرده است، شما برای انجام همه کارهای خود تنها به یک دکمه نیاز دارید! اما گوشی*های اندرویدی هنوز هم کلیدهای اضا??ه برای ر??ع نیازهای کاربران دارد! مانند کلیدهای بازگشت یا تنظیمات. کدامیک را بیشتر دوست دارید؟ نرم*ا??زارهای جدید، اول برای آی??ون هستند مسلما نرم*ا??زارهای مبتنی بر اندروید سن کمتری نسبت به آی??ون و App Store دارند چون بیشتر برنامه*نویسان مایل هستند تا در درجه اول برای برنامه*نویسی در IOS ??عالیت کنند و سپس روی برنامه*های اندروید کار کنند. درواقع در حال حاضر اولین تاس*ها به ن??ع IOS می*چرخند تا بهترین برنامه*ها ساخته شوند. دیگر اطلاعات*تان از دست نمی*رود شما می*توانید دستگاه خود را طوری تنظیم کنید که به صورت اتوماتیک زمانی که در شب دستگاه شما به شارژر متصل می*شود، عملیات بک*آپ آن آغاز شود. این به آن معناست که شماره*های تل??ن، برنامه*ها، عکس*ها و… به اکانت شما منتقل می*شود. با این کار زمانی که دستگاه خود را ریست می*کنید با است??اده از اپل آی دی خود به این سرویس متصل می*شوید و همه*چیز به دستگاه شما منتقل می*شود. یک امتیاز مهم روی آی??ون همه*چیز به*خوبی کار می*کند. نیازی به آگاهی از تکنولوژی روز برای است??اده از آن نیست. در صورتی که این اطلاعات را داشته باشید که چه بهتر، در این وضعیت تجربه بهتری از کارکردن با آن خواهید داشت. اندروید هنوز به اندازه آی??ون جانی??تاده و در صورتی که درباره آن اطلاعات زیادی ندارید، بهتر است گوشی آی??ون*تان را نگه دارید. گل به خودی آی??ون تحقیقات نشان داده*اند، سیستم عاملی که بیشترین میزان هنگ*کردن در بین همه نسخه*های سیستم*عامل*های iOS و Android را دارد، نسخه ۵ سیستم عامل iOS است. البته این به این معنی نیست که iOS به طور کل بیشتر از اندروید، هنگ می*کند اما می*توان گ??ت نسخه*های جدید iOS بیشتر دچار حمله می*شود، یکی از عوامل مهم توق?? سیستم عامل iOS حین اجرای برنامه، این است که کاربران iOS برنامه و Appهای خود را آپدیت نمی*کنند و گاهی برنامه*های قدیمی، خود باعث ایجاد مشکل در سیستم عامل می*شود. در حالی که کاربران اندروید می*توانند از ویژگی Auto Update برنامه*هایشان است??اده کرده و بدون نیاز به آپدیت دستی، آنها را به روز کنند.
×
×
  • جدید...