رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

usarmy

عضو
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره usarmy

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • گوشی موبایل شما
    apple-iphone-4
  1. سلام - آقایون کسی میتونه کمک کنه؟ من بازی را نصب کردم و قبل از آپدیت کردن و بعد از آپدیت کردن این مشکل را داشتم. لط??ا به عکس زیر یک نگاهی بندازید. (هر 3 لینک 1 تصویر میباشد) http://upload7.ir/images/61654804947084282417.jpg http://www.uploadax.com/images/68133352039662847924.jpg http://8pic.ir/images/32760415124101678697.jpg تا آپدیت 5 را هم نصب کردم. باتشکر.
  2. من کرکهایی که سایت P30Source معر??ی کرده را هم امتحان کردم ولی بازم کار نمیده. چند تا راه حل هم گذاشته برای مشکلات بازی اما شامل مشکل من نمیشه. لط??ا اگر راه حلهای دیگری را میشناسید معر??ی کنید. باتشکر ??راوان.
  3. مشکل من این است که در بازی هنگام بازی کردن بازی هنگ کرده و از بازی بیرون می آید و این پیام را میدهد. http://axgig.com/images/74681126372091966358.png من برای بار اول بازی را بدون آپدیت نصب کردم - نسخه 14 گیگابایتی Reloaded این مشکل پیش آمد. از کرکهای مختل??ی است??اده کردم اما باز هم همانطور بود - تا اینکه تصمیم گر??تم پچ 4 بازی را که Razor 1911 نام داشت با حجم 1.3 گیگابایت نصب کنم شاید جواب دهد. من تمامی موارد برای اجرای بازی را انجام داده ام - سیستم من جواب گوی بازی نیز هست. حالا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم. لط??ا راهنمایی ب??رمایید. باسپاس
  4. من هم Call of Duty و هم NFS - Run را بازی کردم و بدون هیچ مشکلی کار داد. من وارد بازی میشم,منو بازی را هم میبینم و بازی میکنم اما در مرحله تهران این ات??اق می ا??ته اما هر بار که بازی بسته میشه و من یک باره دیگه آن را اجرا میکنم یک جای دیگه این مشکل پیش میاد. بازیش هم جوری نیست که بگم بیخیال شم و نرم - تا همینجاش هم که ر??تم خیلی هیجانی بوده. به هر جهت متشکر از راهنماییتان. اگر راه های دیگری هم به نظرتان می آید از پاسختان متشکر میشوم.
  5. 8GB RAM CPU Core i7 10m Cach VGA MSI 580 3GB Windows 7 اگر امکان دارد یک Windows 7 خوب معر??ی کنید. باتشکر.
  6. سلام - میدونم اینی که میگم ربطی به سوالی که کردی نداره. میخواستم بپرسم که شما بازی را که نصب کردید با مشکلی مواجه نشدید؟ برای اجرای بازی از چه برنامه ها یا کرک هایی است??اده کردید. آیا بوده بازی اجرا نشود یا حین بازی از بازی خارج شده باشد و شما برنامه خاصی نصب کرده باشید و مشکل شما حل شده باشد؟ برای اجرای بازی آپدیت با پچ نصب کردید؟ لط??ا در صورت امکان راهنمایی کنید. من تمامی راهکار ها برای اجرای بازی را انجام داده ام - از کرک ها و پچ های مختل??ی است??اده کردم اما باز هم نشده و حین بازی هنگ میکنه. :10: اگر راهنمایی ب??رمایید بسیار متشکر میشوم. باتشکر ??راوان.
  7. من تمامی موارد مورد نیاز برای بازی را به همراه آخرین آپدیت آنها + پچ 4 بازی که حجم 1.3 گیگابایت داشت دانلود و نصب کردم. اما با تمامی این کارها باز هم هنگام بازی هنگ میکنه و میگه برنامه را ببند. نسخه من 14 گیگابایتی است. لط??ا راهنمایی ب??رمایید. باتشکر ??راوان.
  8. ممنون از رسیدگی. من این کرک را تست کردم بازم همون مشکل را دارم اگر راه دیگری هست ممنون میشوم راهنمایی کنید.
  9. من بازی را با نسخه 14gb نصب کردم - تمامی نرم ا??زار های مورد نیاز برای اجرای بازی را هم نصب کرده ام. اما در حین بازی به یکباره از بازی پرش میکنه و میگه برنامه را ببند. از نظر سیستمی هم هیچ مشکلی ندارم. لط??ا اگر امکان دارد راهنمایی ب??رمایید. باتشکر ??راوان.
  10. من بازی را با نسخه 14gb نصب کردم - تمامی نرم ا??زار های مورد نیاز برای اجرای بازی را هم نصب کرده ام. اما در حین بازی به یکباره از بازی پرش میکنه و میگه برنامه را ببند. از نظر سیستمی هم هیچ مشکلی ندارم. لط??ا اگر امکان دارد راهنمایی ب??رمایید. باتشکر ??راوان.
×
×
  • جدید...