رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

Deviance

عضو
  • تعداد ارسال ها

    446
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Deviance

  1. سلام برادرای عزیز من حدوده یکو سیصد بودجه دارم میخام سیستممو ارتقاء بدم و دوتا سوال دارم: 1-به نظرتون این سیستم خوبه؟ CPU : Intel Core i3 4130 GPU : MSI Radeon R7 260 M/B : Asus H61M-C Power : Green GP480A Ram : Kingmax 4GB DDR3 X2 2-سیستم پیشنهادی بدون درنظر گر??تن کیس و دی وی دی رام و هارد خودتون چیه؟(لط??ا قیمت هر قطعه رو هم بنویسید)
  2. پسر گرا??یکـــــــــــــــــو!!!!:92: بازم خدا رو شکر برا ps3 میاد
  3. Deviance

    امروز پیشنهادت چیه؟

    آلبوم جدید LP به نام The Hunting Party ??وق الـــــــــعادس،پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید. حجم:109 MB کی??یت: MP3/320Kbps لینک دانلود منبع:عصر دانلود
  4. Deviance

    تایپیک جامع سبک RaCing

    گ??تی King Of The Road یاده ر??یقم ا??تادم که هر موقع میخاست اینو بازی کنه اینقدر جو میگر??تش که ??کر میکرد تو کامیونه و با زیر پوش میشست رو صندلی:76:
  5. Deviance

    امروز پیشنهادت چیه؟

    خب اینم پیشنهاد دوم که یه بازی خیلی خیلی خ??نه به نام Dark Souls 2 این بازی به غیر از تاثیری که روی روحو روانم گذاشت یه دسته PS3 هم ازم گر??ت!!:crying: من یه پیشنهاد می کنم که قسمت آنلاین این بازی رو حتما انجام بدید چون پلیر های دیگه هم میتونن کمکتون کنن هم میتونن بکشنتون:biggrin2: توضیحات این بازی توی این تایپیک توسط آقا سعید صورت گر??ته. برای دانلود این بازی هم توی ص??حه اصلی همین سایت جستجو کنید.
  6. Deviance

    امروز پیشنهادت چیه؟

    خب منم به عنوان اولین پیشنهادم برای اونایی که به سریال علاقه دارن،سریال Fargo رو پیشنهاد میکنم توی اینجا نقد کاملش رو نوشتم در اینجا هم میتونی این سریال رو با کی??یت 720P دانلود کنید. +17 منبع:عصر دانلود
  7. سلام دوستان گل شاید اسم تایپیک یه خورده داغون باشه اما چیزی هایی که توش قرار می گیره اصلا داغون نیست!! حالا میگید چه چیزی هایی؟ توی این تایپیک هرچیزی که شما اون رو انجام دادین و خوشتون اومده رو به دیگران پیشنهاد میدید(مثلا شما امروز یه آهنگ جدید گوش دادید یا یه بازی باحال بازی کردید یا یه ??یلم،سریال، موزیک ویدئو تماشا کردید ویا.... و از اون خوشتون اومده،بعد شما میاین اینجا و اونو یه جورایی بین بقیه Share میکنید تا بقیه هم است??اده کنن:thumbsup:) حالا برای اینکه تاپیک یه خورده نظم داشته باشه و مورد دار نشه یه دو سه تا قانون ساده میزاریم تا برای کسی مشکلی پیش نیاد: 1-حتما منبع رو بگید. 2-تا میتونید لینک های ??عال قرار بدید ویا در صورت غیر ??عال شدن لینک اونو اصلاح کنید. 3-اگر میخاید یه ??یلم،سریال و یا حتی موزیک ویدئو قرار بدید اگر توش مورد پوردی داره حتما بنویسید. 4-حتما اگر میخاید چیزی قرار بدید که احتیاج به یک Screen Shot یا معر??ی داره حتما قرار بدید. 5-همین دیگه 6-(دیدی داشت یادم میر??ت!)لط??ا به سلیقه های هم دیگه احترام بزارید.
  8. Deviance

    به PITBULL در latin-notas رای بدید

    داداش شک نکن پیتبوله غم به دلت راه نده:thumbup:
  9. الان اون دکترای بدبخت باید علت مرگو چی بنویسن؟!
  10. عالی بود :369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl: تاریخ نهاییش معلوم نشد؟!! :369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl::369195adsuu9rgnl:
  11. چرا نسخه شماره 2 رو برای ps3 ندادن؟!!:90:
  12. نه داداش من قصد بی احترامی نداشتم آخه تلوزیون ایرانو که میدونی چیه....کانال های دیگم که بازی های کشور خودشونو نشون میدن. برا همین پرسیدم
  13. برادر شما اویل 3 رو بازی کردی؟اگه نکردی بازی کن.خدا وکیلی ببین اویل یعنی چی. اصن این بازی نشون دهنده ریشه رزیدنت اویله
  14. با چه سرعتی میشه خوب نگاه کرد؟
  15. والا بو??الوی آ??ریقایی شر?? داره به این ??سیل!!!!!
  16. باو ایناهم گندشو درآوردن:10: اون از اون 5 که چرت و پرت بود اون از 6 که ??کر کنم بازی ساز اصلا توی دایرة المعار??ش کلمه ترس معنی نشده بود :bored: خدا آخر و عاقبت اویلو به خیر کنه
  17. منبع:DLera خدایا توبه!!!:scared: مردی به اسم کایل جونز که سی و یک سال دارد، عاشق یک گربه وحشی پشمالو شده است که این معشوقه ، یک پیرزن نود و یک ساله می باشد که احتمالا مادر بزرگ عالی و پایه ای به حساب می آید . این مرد در مورد این رابطه توضیح می دهد : " هر کس در راه و روش مخصوص به خودش ، عجیب و غریب است ... بعضی از مردم عجیب هستند چون نسبت به زنان مو بلوند علاقه دارند بعضی دیگر به زنان چاق ، برنزه ، لاغز و استخوانی ، زنان قومیت و اقوام مختل?? .... من بخاطر علاقه مند شدن به یک پیرزن عجیب بنظر میرسم " جونز در ادامه ی صحبت هایش توضیح داد که او همیشه به زنان مسن علاقه مند بوده است ،در واقع کایل با یک پیرزن شصت و هشت ساله ی دیگری هم در ارتباط هست . مارجری مک کول ، پیرزن نود و یک ساله هم در مورد این عشق نایاب گ??ت : " این خیلی چاپلوسانه بنظر می رسد که یک مرد سی و یک سال به دنبال شکار تو باشد ... بعضی اوقات ??کر میکنم که او جای پسر من می باشد . من احساس مت??اوت بودن میکنم و امید و احساس من به این عشق در تخت خواب بیشتر می شود "
  18. معر??ی سریال Fargo هجده سال پس از ساخت کمدی سیاه هیجانی-جنایی ??ارگو صدوپنجاه دومین ??یلم برتر تاریخ سینما شبکه FX درجاه طلبی جدید خود در همکاری با برادران کوئن که به خاطر نوشتن ??یلم نامه این ??یلم به شهرت رسیده و اولین اسکار از چهار اسکار خود تا کنون را کسب کردند سریال ??ارگو رو به روی آنتن خواهد برد Fargo نام جدیدترین سریال شبکه ی کابلی FX است که الهام گر??ته از ??یلمی به همین نام نیز می باشد و به تازگی پخش اون آغاز شده و از ابتدا بنا بر این بوده که این سریال ??قط با یک داستان ثابت و ۱۰ قسمت به پایان برسه ولی شروع قدرتمند سریال و جذب بیننده ی بالای ۴ میلیون مسئولین FX رو بر این داشته که این سریال رو ادامه بدن… اخیرا این شبکه با شورانر این سریال Noah Hawley قرارداد دو ساله ای رو امضا کرده که نه تنها طر??داران این سریال میتونن برای ??صل دوم بلکه سوم نیز امیدوار باشن ولی گ??ته میشه اگر سریال تمدید بشه هم داستان و هم کاراکترهای مت??اوتی رو برای ??صل های آینده خواهیم دید… خلاصه داستان: درباره داستان مینی سریال اطلاعات چندانی منتشر نشده است جز اینکه مرد خطرناک و خشنی به نام Lorne Malvo دارد وارد شهر کوچکی در مینه سوتا شده و علاوه بر ایجاد دردسر برای مردم شهر با ??روشنده بیمه ای به Lester Nygaard دچار مشکل می شود. با این حال مسئولان شبکه تاکید کرده اند که این مینی سریال بازگویی دوباره ای از ??یلم نمی باشد بلکه داستانی جدید با شخصیت هایی جدید دارد که در عین حال از همان بیان طنزسیاه و مول??ه های کلی ??یلم بهره می برد. علاوه بر شبکه و مدیران اجرایی قوی این مجموعه از بازیگران توانمندی هم بهره می برد: Martin FreeMan در نقش Lester Nygaard Allison Tolman در نقش Molly Solverson Bob Odenkrik در نقش Bill Oswalt Billy Bob Thornton در نقش Lorne Malvo Colin Hanks در نقش Gus Grimly Kate Walsh در نقش Gina منبع:تی وی سنتر Wallpapers HD دوستان من خودم این سریالو به شدت توصیه میکنم ببینید(البته نه با خانواده:biggrin2:)چون امتیاز ??وق العاده 9.5 از 10 در 8 قسمت رو بدست آورده و کسانی که به سریال های درام و جنایی علاقه دارند به هیچ وجه از دست ندن.
  19. Deviance

    دو کلمه حرف حساب.....

    سلام دوستان میخاستم یه تایپیک جدا بزنم ولی گ??تم چون اسم این تایپیک دو کلمه حر?? حسابه دیگه نزنم یه انجمن ??عال به کاربرای ??عالم نیاز داره نه از نظر پست کردن موضوعات روز(البته منظورم این نیست که مطلب نزارن)بلکه از نظر شرکت توی بحثا و نظر سنجی ها و نظر دادن درباره موضوعات مختل?? مثلا همین تایپیک آقا سعید 26 ن??ر بازدید کننده داشته ولی 17 تا تشکر شده و یا مثلا توی نظر سنجی هایی که گذاشته میشه مثلا 30 ن??ر بازدید کردن ولی 10 ن??ر رای دادن و ..... من میخاستم یه انتقاد کنم از اون برادرایی که یه موضوعی رو میبینند ولی نظر نمیدند یا حتی دکمه ی تشکر رو نمیزنن مطمئن باشید کسانی که یه مطلبی رو پست میکنن براش زحمت کشیدند(حتی کسایی که کپی میکنن) ممنون :fly2:
  20. میشه آواتار متحرک رو اضا??ه کنید؟
  21. Deviance

    حرف آخر

    اونایی که به دین های دیگه توهین میکنن باور کنید هیچی بارشون نیست،الان ازشون از دین خودشون هم سوال کنید بازم نمیتونن جواب بدن تازه آدم باید نظرشو برای خودش نگه داره(البته نظر هایی که احتمال داره به دیگران توهین بشه مثله همین دین و نوع موسیقیو و... ) Edward به اینا که دینتو مسخره میکنن توجهی نکن
  22. Deviance

    سلام.........

    سلام برادر خوش حالم برگشتی خوش حالم که از عکس خوشت اومده
  23. Deviance

    آواتار سایت P30Day

    سلام دوستان من تقریبا آخرین تغییرات رو هم روی لایر اضا??ه کردم و یه خورده کی??یتش بهتر شده و به جای لوگو عبارت(انجمن پی سی دی)گذاشتم اگر این رو میپسندین،همین رو قرار میدم و از این به بعد آواتار هاتونو با این قالب بزارید و در ضمن در کادر پایین تصویر دوستان میتونن هرچیزی که دلشون میخاد بزارن مثلا یه جمله یه عدد یا هرچی منتظر نظراتتون هستم:88:
  24. Deviance

    آواتار سایت P30Day

    ب??رما Avatar
×
×
  • جدید...