رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

pooriya7

عضو
  • تعداد ارسال ها

    29
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط pooriya7


  1. درست که این مطلب خوب توی ??روم باید گذاشته بشه ولی برای اینکه حق نویسنده اصلی مطلب ضایع نشه بهتر اسم نویسنده یا منبع مقاله بنویسید . البته نویسنده یکی از دوستان من هستن و با این کار مشکلی ندارن


  2. با سلام خدمت تمام کاربران وبسایت گیم سورس.در طی نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران سعی بر این شد که برنامه های محتل??ی اعم از مصاحبه با سازندگان صورت بگیرد تا بتوانیم تنوعی در نوع مطالب ایجاد کنیم.حال در این مصاحبه ما با آقای اسرا??یلیان مصاحبه ای داشته ایم که به سوالات مبهم شما پاسخ میدهد.

    محمد نعمتی، مدیرکل وب سایت گیم سورس

    محمد رضا مصط??وی: با سلام لط??اً خودتون رو برای کاربران وبسایت گیم سورس معر??ی کنید.

    اسرا??یلیان: سلام عرض می کنم، اسرا??یلیانم مدیر پروژه ی بازی ارتش های ??رازمینی از شرکت راسپینا.

    محمد رضا مصط??وی: جرقه ی ساخت بازی های ارتش های ??رازمینی چطور در ذهنتون ایجاد شد؟

    اسرا??یلیان: تقریباً سه و نیم چهار سال پیش دور هم جمع شدیم تیم رو تشکیل دادیم و خب چالش اصلیمون هم این بود که به اون سطح ??نی قابل قبول برسیم و خب خیلی هم سخت بود که بخواهیم یک محتوایی هم برای خودمون تعری?? کنیم که تو اون زمینه قدم برداریم. این کار انجام شد، بازی تعهد سیاه جرقه خورد و یه مدت روش کار کردیم که خب توی مرحله ی نسخه ی آزمایشی ??نی متوق?? شد و باز تجربمون رو ا??زایش دادیم و بازی ارتش های ??رازمینی رو پانزدهم مرداد سال گذشته استارت پیش تولیدش رو زدیم؛ که اصلاً محتوا چی باشه چه چیز هایی رو میخواهیم تو بازی داشته باشیم بار ??نی بخ چه صورت چه قسمت هایی نیاز به تقویت داره و توی این مدت با بنیاد ملی بازی های رایانه ای تعامل داشتیم. بخش های تحلیلش انجام شد، کار های اداری و مالی انجام شد. در تاریخ داوزده دی ماه سال نود قرارداد نمونه ی اولیه بسته شد. چهار ماه نمونه ی اولیه رو کار کردیم تا سیزدهم چهاردهم خرداد سال نود و یک، یک تریلر ازش درست کردیم و پارسال همین موقع نمایش دادیم. خوشبختانه بازخورد های خیلی خوبی داشت. بعد از اون پروژه ادامه پیدا کرد تا الان که نمایش گیم پلی رو داریم وانشاله اگه به همین روند ادامه بدیم تا سه چهار ماه دیگه بازی کارش تموم میشه و بعد میره برای گر??ت جواز و پخش که امیدوارم زمانش خیلی زیاد نشه و بتونیم بازی رو تا آخر سال تو بازار داشته باشیم.

    x_ParsicSpaceship-300x173.jpg

    محمد رضا مصط??وی: اگه میشه در مورد بازی، داستانش و شخصیت هاش توضیح بدید.

    اسرا??یلیان: بازی یک بازی تیرندازی اول شخصه، در مورد آیندست روایتش و خب ما بردیم به ??ضای تخیلی خودمون که دستمون بازی باشه و اون کارایی که میخواهیم انجام بدیم از لحاظ طراحی و خیلی محدود نباشیم و خدایی نکرده دلخوری ای برای کسی پیش نیاد، به مشکلی نخوریم و اون ??ضای تخیلی ای رو که میخواستیم ??کر کنم اجرا کردیم. یکی از بزرگترین نکته هایی که ??کر کنم بهش دست پیدا کریدم جلوه ی بصری بازیه که ??کر کنم متنوع در بیاد. خیلی الگو برداری نشده باشه از جایی اون چیزی که خودمون میخوایم باشه! بازیکن خسته نشه، محیط های مختل??ی و گیم پلی سریع و روان ای رو تجربه کنه. داستان بازی هم یک جورایی توش یه جنگ ستیزی و صلح جویی رو دنبالش هستیم که نمیدونم چقدر بهش دستپیدا کردیم چون بازی تیراندازی اول شخصه و داستان محور نیست، پتانسیل کشش داستان بالای نداره. سبک های مشابهش هم میبینیم غول های این بازی ها مثل Killzone و Crysis واقعا بار داستانی بالایی رو توی خود بازی روایت نمیکنند شاید زمینه ی داستانی عمیقی داشته باشند اما توی خود بازی داستان محور نیستند. داسنان بازی در مورد جنگ هایی که بر سر انرژی میشه. زمین به سمت نابودی میره. گروه هایی میتونن خودشون رو نجات بدن از این مخمصه. عده ای میمونن که ما اسمشون رو گذاششتیم تردشدگان. ترد شده ها با مرگ دسته و پنجه نرم می کنند. یه ارتش تجهیز می کنند، حمله می کنند به این قدرت هایی که الان منابع جدید انرژی رو در اختیار گر??تند. خب این حمله های به ما هم شده و ما ما در نقش یک سرباز در یک تیم نظامی حمله می کنیم به بقیه؛ در واقع اعزام میشم تا که د??اع کنیم در مقابل این حمله ها. بازیکن تو بازی مراحل مختل??ی رو تجربه میکنه تا داستان براش جا بی??ته.

    محمد رضا مصط??وی: آیا تو بازی از بازی های دیگه ای ایده گر??تید؟ و اگر بوده نام ببرید.

    اسرا??یلیان: این راهیست که الان اکثر بازی های خارجی ر??تند و به نظر من چرخ رو از اول اختراع کردن اشتباهه. نکته ای که اینجا وجود داره اینه که هیچ کمپانی ای نمیاد راز مو??قیت خودش رو ??اش کنه و بگه اکه این راه رو از ص??ر تا صد برید مو??ق میشید. این یک چیز بدیهیست که کسی که یه مو??قیتی رو بدست آورده اونو با دیگران درمیون نگذاره. پس در نتیجه این میشه که نباید انقدر این بازی ها رو ببینیم و بازی کنیم تا ب??همیم که چرا انقدر جذابن، چرا انقدر تصاویرشون جذابه، خوبه! جنگ هاشون واقعاً حس جنگ رو به آدم میده. خب اینکار رو ما شاید برای ده تا تا بازی معرو?? کردیم. Crysis، Killzone، Call Of Duty، Battlefield، Mass Effect و خیلی بازی های دیگه بود که برسی کردیم. این ها رو دیدیم که ب??همیم واقعاً نکات مثبت شون چیه! از هر کدوم نکات مثبت رو استخراج کردیم. سعی کردیم اون ها رو به یه شکلی برای خودمون استاندارد سازی کنیم که مال پروژه ی خودمون بشه! مثلا ببینیم سیستم انمیشن هاشون چجوری پلی میشه، جنگ هاشون به چه صورته، هوش مصنوعی شون چجوری توی مواقع مختل?? عمل میکنه، سیستم ا??کت هاش چیه، خون ریختن از دشمن ها به چه شکله و نهایتاً یه مجموعه ای رو برای خودمون دست و پا کردیم. گ??تیم اینا چیز هاییست که ما میخوا یم اجرا کنیم.همون رو محدود کردیم برای خودمون زیاد باز نکردیم که از دستمون در بره! ولی همون ها رو به بهترین نحوه ی ممکن سعی کردیم پیاده سازی کنیم. ما اسم این کار رو برای خودمون گذاشتیم استاندارد سازی بازی که به اون حداقل هایی که بازی های خارجی دارند برسیم. بازی باگ نداشته باشه، گرا??یکش خوب باشه،. این ها چیز هایی که روی بازکن های داخلی خیلی اثر میذاره و سعی کردیم اون ها رو حل کنیم برای خودمون.

    x_ParsicTrooperShot-300x172.jpg

    محمد رضا مصط??وی: در مورد موتور بازی اگه ممکنه توضیح بدید و بگید تیم چند ن??ره و به چه شکل کار میکنه.

    اسرا??یلیان: تیم ه??ت ن??ره ی ما داره با موتور UDK کار میکنه که نسخه ی رایگان Unreal Engine 3 است. تیم الان سه تا برنامه نویس داره، دو تا مدل ساز داره، یک انیماتور داره، ومن هم دارم کار های ا??کت، سینماتیک و نور پردازی و این جور چیز ها رو انجام میدم.

    محمد رضا مصط??وی: مدت زمان گیم پلی بازی چقدره؟

    اسرا??یلیان: ما برای چهار پنج ساعت برنامه ریزی کردیم، اما چون تا به حال تجربه ی محصولی رو نداشتیم که ص??ر تا صد اون رو ر??ته باشیم این ??قط یک تخمینه. میتونه بیشتر شه یا میتونه کمتر شه.تلاش ما اینه که نگذاریم زیره چهار ساعت بیاد.

    محمد رضا مصط??وی: برای انتشار جهانی آیا برنامه ای دارید یا خیر؟

    اسرا??یلیان: شواهد حاکی از اینه که ما نمیتونیم بازی رو به صورت ??یزیکی پخش کنیم. چون بازی تک ن??ره است، مدت زمان گیم پلی خیلی بالایی نداره، و هیچ ناشری در دنیا حاضر نیست همچین بازی ای رو پخش کنه. تنها موردی که میمونه پخش دیجیتالیه که روی شبکه هایی مثل استیم، گیم استاپ و هرجای دیگه که پخش دیجیتالی داره امکان پذیره. گذینه هایی که داریم ??علاً همین هاست . باید یکی رو انتخاب کنیم و بریم سمتش. ??کر کنم استیم گزینه ی مناسب تری باشه برای این بازی. اما هنوز داریم تلاش خودمون رو میکنیم که اگه بشه ناشر برامون پخش دیجیتالی رو انجام بده. یک سری پیشنهاد داشتیم برای اینکار اما اگر ات??اقی نی??ته بازی رو بر روی استیم منتشر می کنیم.

    محمد رضا مصط??وی: برای پخش جهانی نیاز به لایسنس دارید یا باید درصدی به Unreal پرداخت کنید؟

    اسرا??یلیان: UDK سیستم لایسنسش به این صورته که شما هر موقع خواستید محصولتون رو ب??روشید 99 دلار پرداخت می کنید به Unreal یک لایسنس می خرید به صورت حقیقی . کشور ایران رو هم در لیستش داره و کاملاً به رسمیت میشناسه. وقتی پول رو پرداخت کردید و لایسنس رو خریدید اگر بالای 50,000 دلار ??روختید باید 25% اونو پرداخت کنید. یعنی از هر 10,000 دلار اضا??ی از 50,000 دلار باید 2500 دلار اونو پرداخت کنید.

    محمد رضا مصط??وی: برای پخش بر روی کنسول ها هم برنامه ای دارید؟

    اسرا??یلیان: والا همونطور که میدونید تحریم ها باعث شده که بردن بازی روی کنسول سخت شه. ولی خب مایکروسا??ت و سونی ابراز علاقه کردند با کنسول های نسل بعد کار کنیم کنسول های این نسل استیکرش رو داشته باشیم و خب این ها چیزه هایی که ما منتظریم هر وقت قطعی شداطلاع رسانی کنیم و امید واریم که واقعاً ات??اق های خوبی بی??ته کار ??قط محدود به PC نشه. در آینده حتماً یک بازی آنلاین رو در دست کار داریم. حالا یا همین ارتش های ??رازمینی میشه یا کلاً یک بازی دیگه ای خواهد بود.

    shot33-300x214.jpg

    محمد رضا مصط??وی: اگر صحبتی با مخاطبان وبسایت گیم سورس دارید ب??رمایید.

    تشکر میکنم بابت حمایت. همینطور از شما تشکر می کنم که داریم با هم این حرکت رو یا در اصل این صنعت رو باهم پیش میبریم. به هرحال تولید کننده ??قط یک بخش قضیست. بخش مخاطب هست، بخش خبر گزاری و خبر رسانی هست که شما ??رض کنید که اگه ما این بازی رو میساختیم برای خودمون چند ن??ر میتونستند ب??همند که این بازی داره چجوری پیش میره. بخش ناشر ها هستند که من واقعاً من نگران هستم در این مورد. چون ناشر رسمی ای برای گیم در ایران وجود نداره. ما کلی میگ??تیم تولید مشکل داره، پول نداریم. تولید تا سه جهار ماه دیگه بسته میشه، خب نشرش چی؟ ولی به نظر من حمایت مخاطب حر?? اول رو میزنه به نظر من که تا اینجا همه چیز مثبت بوده. یا برای اینکه می خواهند از بازی ایرانی حمایت کنند یا اینکه واقعاً این بازی به دلشون نشسته و دوست دارن اونو تجربه کنند. من ??کر میکنم ??روش خوبی رو داشته باشیم و تقریباً حمایت از محصول داخل کم کم داره جا می??ته.

    محمد رضا مصط??وی: خیلی ممنون و خسته نباشید.

     

    منبع


  3. [h=1]پس از به اتمام رسیدن کن??رانس ها و به نمایش در آمدن تریلر های بازی های مختل?? چه از این نسل و نسل آینده در GamesCom 2013 برای شما دانلود تمامی تریلر های به نمایش درآمده در این نمایشگاه را آماده کردیم. برای دانلود هر تریلر بر روی کی??یت مورد نظر خود کلیک کرده و از تماشای آن لذت ببرید:

    [/h][h=1][/h][h=1]

    لیست بازی هایی که در گیمز کام از آن ها تریلری پخش شد :

     

    FIFA 14

    Lords of the Fallen

    Dead Rising 3

    Ryse: Son of Rome

    Dragon Age: Inquisition

    Alien Rage

    Shadow Warrior

    Los Sims 4

    Need For Speed Rivals

    Titanfall[/h][h=1]Battlefield 4

    Peggle 2

    Plants vs. Zombies: Garden Warfare

    Batman: Arkham Origins

    Infamous: Second Son

    Gran Turismo 6

    Knack

    Watch Dogs

    Killzone: Shadow Fall

    Everybody’s Gone to the Rapture

    Kinect Sports Rivals

    Castlevania: Lords of Shadow II

    Assassin’s Creed 4: Black Flag

    PES 2014

    Rime

    XCOM: Enemy Within

    Lightning Returns: FF XIII

    The Crew

    Diablo III: Reaper of Soul

    Diablo III: Reaper of Souls

    Castlevania: Lords of Shadow II

    [/h][h=1]Untitled-110.png

     

    ?????? ????? ????? ??? ??? ??? ?? GamesCom 2013[/h]


  4. صبح از خواب بیدار می شوید جلو آینه می ایستید بعد بصورتتان آب می زنید که از آن حالت خواب آلودگی بیرون بیاید حالا وقت آن رسید شلوار جین خود را به پا کنید و به سمت در ر??ته و به دنیا بگوید سلام. دنیای را از دید یک گیمر با چه کلمه یا جمله ای می توان توصی?? کرد؟ بله بله ??همیدم Grand Theft Auto . دنیای باز یا همان open world در بازی های ویدیوئی با نام ??رانچایز محبوب شرکت راکستار یعنی GTA ( سرقت بزگ اتومبیل ) گره خورده است . این ??رانچایز از سال ۱۹۹۷ تا به الان سعی کرده تا دنیای واقعی را بصورت تمام و کمال در اختیار مشتریان پر و پا قرص بازی های ویدیویی قرار دهد . خالی از لط?? نیست که بگویم این ??رانچایز گران قیمت ترین ??رانچایز حال حاضر است . ( کلا ??رانچایز های که به دست راکستار ساخته و منتشر می شود پر هزینه هستن و یک پای گوتی)

    حدودا دو سال پیش بود که راکستار در یک حرکت کاملا غیر منتظر روزی را برای رونمایی نسخه پنجم GTA مشخص کرد و اولین تریلر از این بازی را در همان روز مقرر به نمایش در آورد . این تریلر از هر لحاظ شگ??ت انگیز بود .کوه نوردی ,دوچرخه سواری ,ماشین ها ,نور پردازی و هوش مصنوعی ا??راد عادی در خیابان و … دیدن این صحنه ها هوش از سر هر بیننده ای می برد. پس پخش این تریلر, این بازی تا همین پاییز سال پیش در سکوت بود که خبرنگاران مجله گیم این??ورمر در شرکت راکستار ر??تن تا روند تولید بزرگترین پروژه این استودیو را برای اولین بار مشاهده کنند. پس از منتشر شدن شماره جدید مجله گیم این??ورمر که عکس سه شخصیت اصلی این بازی بر روی جلدش بود اطلاعات جدید و تازه ای از این بازی به دست علاقه مندان دنیای گیم رساند.

    بعد از چند مدت راکستار تاریخ انتشار و اولین تریلر ریل تایم از GTAV در اختیار همگان قرار داد . این تریلر یک چیز را به خوبی به نمایش گذاشت آن هم چیز نبود جز سه گانگستر یک ایالت بزرگ. این همان لوس سانتوز است که گرا??یک نسل ه??تمی را در خود می بیند و می خواهد ا??سانه ی کارل جانسون و دوستان را دوباره تکرار کنند.

    راکستار دیروز اولین تریلر گیم پلی این بازی را به نمایش گذاشت و ما حال قصد داریم از نزدیک با جزئیات گیم پلی GTAV آشنا شویم .

    ت??ریحات یک مرد عادی

    راکستار برای هر چه نزدیک تر کردن دو دنیای مت??اوت دست به کار شده و از کوچکترین تا بزرگترین ت??ریحات در زندگی واقعی را در GTAV تزریق کرده است . همان طور که در خبرها درمورد مکانیزم جدید شنا و قواصی این بازی خوانده بودم دراین تریلر دنیای زیر آب همانند خشکی بی نظیر است و ساعت ها می توانید به جستجو و کاوش در این بخش بپردازید البته بهتر است با لباس قواصی در آب ها شنا کنید چون سواحل لوس سانتوز دارای آب های عمیق هستند. نکته جالب دیگری که در این تریلر می توان به آن اشاره کرد بخش ت??ریحات ورزش این بازی است که برای اولین بار به این حالت گسترده به نمایش در امده ( در این تریلر ورزش هایی همچون تنیس ,دوچرخه سواری ,یوگا , تیر اندازی ,چتربازی و گل?? دیده می شود )

    البته ت??ریحات دیگری هم در بازی وجود دارد برای مثال: شکار حیوانات…

    16465129697092984117.png

    21684151286793466784.png

    45112469192091685723.png

    مردان منحصر به ??رد

    شخصی سازی یکی از مهمترین المان ها این ??رانچایز محسوب می شود آنچه که در تریلر دیدم قرار است با یکی از بهترین GTA در این زمینه ملاقات کنیم. یکی از این شخصی سازی ها خرید لباس است که در این تریلر «??رانکلین» را در حال خرید تیشرت و انواع و اقسام مختل?? جین ها مشاهده می کنیم. البته این شخصی سازی به همین جا ختم نمی شود شما حتی می توانید عطر ,ادکولن و اسپره خود را از بوتیک ها خریداری کنید. خالی از لط?? نیست که اشاره ای هم به شخصی سازی خال کوبی ها هم بکنیم. یکی دیگر از شخصی سازی های مهم در بازی اسپرت و تیولینگ کردن اتومبیل ها می باشد که دوباره به این سری باز گشته است. چیز دیگری که شما را در این بخش هیجان زده خواهد کرد خرید ساختمان ها از طریق اینترنت می باشد!

    33794569423555248400.png

    17822519048497260879.png

    19077715887976370181.png

    پاها روی پدال

    خب آنچه که از محیط بازی پیداست، قرار است در یک شهر بزرگ به دنبال اهدا?? خودتان بگردید و حتما در محیط نیاز به وسایل نقلیه دارید اما ترسی نداشته باشید، راکستار در این زمینه هم کم نگذاشته است. شما در شهر به کاوش و جست وجو می پردازید، اینجاست که راکستار دست به کار می شود و به شما از موتور سیکلت کراس یا معمول و چهار چرخ را به همراه دوچرخه و اتوموبیل های مدرن امروزی را پیشنهاد می کند. خب معلوم است شما با این کار «راکستار» قانع نمی شوید و جستجو بر روی زمین در بازی های دنیای باز امری عادی می پندارید، ولی نگران نباشید GTA قرار است آرزوی برادران رایت را در بازی به حقیقت تبدیل کنند. بله!پرواز در آسمان بیکران لوس سانتوز به وسیله ی هلیکوپتر ,هواپیماهای مسا??ربری و دو یا تک سرنشین , جت های جنگی , بالونها و چت بازی و … محقق شده است. البته خالی از لط?? نیست که به قایق و جت اسکی بر روی آب ها اشاره ای کنیم .

    04096982904748591964.png

    82941451585487107066.png

    47310444812832067226.png

    شهر آرزوها

    انچه که از با??ت شهری لوس سانتوز در این تریلر کاملا مشهود بود، مدرن بودن ??ضایی شهری و بخش های ساحلی زبیا آن بود. البته محیط خارج شهر هم در بازی دیده می شد که صحرا ها را در بر می گر??ت و محل های ??قیر و حاشیه نشین که در با??ت های دیگر شهر دیده می شود که همه و همه به یک چیز اشاره داشتن لوس سانتوز شبیه ساز یک ایالت واقعی به سبک آمریکایی می باشد.

    خب این محیط برای سه کارکتر اصلی این بازی به اندازه کا??ی بزرگ است ؟ باید در جواب به شما بگویم آری! هر کارکتر می تواند در هر جای نقشه بزرگ لوس سانتوز قدم بزند و جالب تر از آن این است که هر یک از این کارکتر ها در یک از این نقاط دنیای پهناور زندگی می کنند، البته اگه می خواهید هر ثانیه در محیط های مختل?? از این شهر باشید کا??ی است شخصیت بازی خود را عوض کنید. (البته GPS GTA در این بازی از حالت دایره ای در امده و به به یک مستطیل تبدیل شده است)

    49928268713087357750.png

    01893191768659959755.png

    86019496005925265969.png

    01073725220935620146.png

    سه راه برای رسیدن به یک هد??

    بخش های مختل?? گیم پلی GTAV که در تریلری که دیروز به نمایش در آمد جذاب و دیدنی بود، ولی چیزی که همگان می خواستند ببینند سیستم شوتر و تیر اندازی این بازی بود که باید بگوییم راکستار تمام تجربیات خود را در این بخش کنار هم قرار داده است. مکانیزم تیر اندازی این بازی تشکیل شده از دو ??رانچایز قبلی این شرکت از جمله مکس پین ۳ و سرخ پوست مرده: رستگاری می باشد این سیستم شوتر در این نسخه را می توانیم نسخه بهبود یا??ته این دو بازی بدانیم و همین می تواند برگ برنده راکستار در این بازی باشد نسبت به رقبای دیگرش…

    البته خالی از لط?? نیست که بگویم تنوع اسلحه ها هم در بازی زیاد می باشد.

    نکته دیگری که در گیم پلی این بازی به چشم می خورد روش تیر اندازی در حالت های مختل?? بازی است برای مثال می توان در هلی کوپتر به تیر اندازی خود ادامه دهید یا حتی می توانید در حالتی معلق به امر بپردازید.

    20546177346983593475.png

    19446533649905115886.png

    06873475834804284088.png

    یک بوم نقاشی یک شهر

    آنچه از گرا??یک بازی کاملا مشهود است برتری خاص این بازی نسبت به رقبای نسل ه??تمی خود در بخش دنیای باز می باشد. ??یزیک بازی با تمام جزییات در این بازی کاملا مشهود است. برای مثال: می تواینم به ??یزیک راه ر??تن طبیعی ??رانکلین اشاره کنیم یا حتی ??یزیک طبیعی در اتومبیل رانی و تمام وسایل نقلیه از جمله جت اسکی و هواپیماها. از تخریب پذیر بازی هم نمی توان گذاشت که در این تریلر کاملا مشخص است که عالی طراحی شده.

    نکته دیگری که می توان از دیدن این تریلر متوجه شد ا??کت آب و آتش بازی است که در کمتر بازی با این کی??یت دیده شده است برای مثال: می توان به سواحل دریا لوس سانتوز و ک??های روی آب اشاره ای داشته باشیم.

    07604814269229506883.png

    12694555643756428793.png

    83549062680222514969.png

    این گروه خلا?? کار

    خب شما با این محیط بزرگ با این همه وسایل نقلیه و سلاحه های مرگ بار و ت??ریحات سالم ??قط در بخش داستان نمی توانید لذت ببرید پس راکستار شما و دوستانتان را ??را می خواند تا از بخش مولتی پلیر این بازی لذت کا??ی را ببرید. البته این بخش معلوم است پیشر??ت زیادی در خود دیده است برای مثل می شود در این بازی شما از جت های جنگی ماشین ها،چتر های نجات و … برای لذت بردن است??اده کنید و ساعتها با دوستان مجازی خود صر?? بازی کردن GTAV بپردازید .

    05021532456369131667.png

    تصمیم با شماست

    راکستار یک بار دیگر نشان داده که می تواند دنیای بازی های ویدیوئی را به دنیای واقعی نزدیک تر کنند و برای رسیدن به این هد?? از هیچ امری برای سرگرم کردن مخاطبین خود دریغ نکرده و با این عنوان قرار است پای خود را ??راتر از حد یک بازی عالی در بخش دنیای بازی بگذارد، پس شما عزیزان باید آماده باشید که با یکی از بهترین بازی های اکشن ماجراجویی تا دو ماه دیگر ملاقات کنید.


  5. در آخرین روزهای نسل ه??تم قرار داریم و بعد نیست با نزدیک شدن به نسل هشتم سوار ماشین زمان شویم و نگاه ای به پیشر??ت بعضی از بازی های ویدیویی داشته باشیم . در این مقاله نگاه گذار به تکامل بعضی ??رانچایز های بزرگ که طرا??دارن زیادی دارن می اندازیم.

    Final Fantasy

    0cp2s8lmbftcof2petmk.jpg

    اصیل ترین عنوان نقش آ??رینی ژاپنی که از سال ۱۹۸۹ محبوب قلب بسیاری از گیمر ها شده است عنوانی که هموار داستان ها عاط??ی را بسیار زیبا روایت می کند . این بازی برای اولین بار با نام Final Fantasy توسط استودیو سابق Square ساخته و منتشر شد و با گیم پلی جالب و جدیدی که داشت توانست به مو??قیت های زیادی دست یابد . این عنوان برای اولین در سال ۱۹۹۷ توسط Squaresoft بصورت سه بعدی با نام Final Fantasy VII برای کنسول PlayStation منتشر شود و روز ها روشنی را برای این ??رانچایز رقم بزند . تا به حال از این ??رانچایز ۱۳ نسخه ی اصلی منتشر شده است (عناوین ??رعی این بازی بیش از۱۵ عدد می باشد ) و در هر نسخه این بازی تغییرات زیادی را در خود دیده است . (این ??رانچایز قدمت ۲۴ سال دارد)

    Super Mario

    rszzuzpj7jctcoaa7p6d.jpg

    این بازی را می شناسید حتی می دانید که هد?? اصلی ماریو در بازی چیست حتی می دانید که Super Mario ??قط مختص به نسل خاص نیست . بی شک سوپر ماریو بنیان گذار اصلی سبک Platforming ( سکو بازی ) در صنعت بازی های ویدیویی بوده . این عنوان با ارزش برای اولین بار با نام Super Mario Bros در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۱۹۸۵ توسط ناشر و سازنده خود Nintendo منتشر شد و توانست صنعت نو پای بازی رایانه ای را دگرگون کند . این ??رانچایز اولین بار در سال ۱۹۹۶ بصورت سه بعدی منتشر شده و توانست آینده این سری را در ??روش تضمین کند . بد نیست که بدانید این ??رانچایز بیش از ۴۲ ملیون نسخه در جهان ??روخته و محبوترین شخصیت بازی ویدیو همین لوله کش ایتالیایی (Mario) هست . از سری Super Mario تا به الان ۲۶ نسخه ??قط در سبک سکو بازی منتشر شده است ( بیش از ۱۰ عنوان به استثنا در سبک سکو بازی از Super Mario منتشر شده است ). ( این ??رانچایز قدمت ۲۸ سال دارد )

    Sonic

    s08yk5wpxo9z8jrgwd.jpg

    شاید این سوال کمی عجیب باشد ولی بد نیست از شما دوستان عزیز بپرسیم انیمیشن های سونیک پر طر??دار تر است یا بازی آن ؟ ( این سوال می تواند جوابی همانند اولین تبلیغ کیم های شرکت میهن در صدا و سیما را داشته باشد ) ??رانچایز Sonic اولین بار توسط Sonic Team در تاریخ ۲۳ جون ۱۹۹۱ با نام Sonic the Hedgehog پا به عرصه بازی های ویدویی گذاشت و از همان ابتدا توانست محبوبیت های زیادی را نصیب خود کند . اولین بار این بازی در نسخه ی با نام Sonic 3D Blast به صورت سه بعدی توسط Sonic Team ساخته و در تاریخ ۲۰ نوامبر ۱۹۹۶ منتشر شد این بازی برای این یک آزمایش بود و همین آزمایش توانست این بازی را تا به الان زنده نگه دارد . بد نیست که بدانید شرکت های هم چون Sega, Sonic Team, Dimps, Traveller’s Tales, SIMS Co., Ltd., Backbone Entertainment, BioWare, Sumo Digital به ساخت این ??رانچایز در سبک های Platform, racing, puzzle, sports پرداخته اند .(از این سری تا به الان بیش از ۳۰ نسخه در سبک های مختل?? ساخته منتشر شده است) . ( این ??رانچایز قدمت ۲۲ سال دارد )

    Prince of Persia

    rxgk7h0z6qcxu7xul8d.jpg

    شاید هیچ جای جهان با اسم این ??رانچایز به اندازه کشور ما آشنایی نداشته باشند ولی بد نیست بدانید این عنوان همان اندازه که در ایران محبوبیت دارد در کشور ??رانسه هم محبوب است ( طی یک نظر سنجی برای انتخاب محبوب ترین بازی در کشور ??رانسه این عنوان جایگاه پنجمین را نصیب خود کرد ) Prince of Persia برای اولین توسط Brøderbund Software ساخته و در تاریخ ۳ اکتبر ۱۹۸۹ منتشر شد و توانست محبوبیت زیادی میان گیمرها کسب کند . این بازی یکی از محبوب ترین عناوین Apple II بود ( منظور گوشی های اپل نیست این دستگاه شباهات زیادی به PC ها داشت ) . این سری اولین بار توسط شرکت Red Orb Entertainment به صورت سه بعدی ساخته و در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۱۹۹۹ منتشر شد . این بازی آنچنان مو??ق نبود ولی بعد از خرید این ??رانچایز توسط UBIsoft دوباره عنوان Prince of Persia به شکوه و مقام خود بازگشت . این سری تا به الان توسط شرکت هایی همچون Brøderbund, Red Orb, Ubisoft, Pipeworks, Gameloft ساخته شده است . ( از عنوان Prince of Persia تا به الان ۸ نسخه اصلی و بیش از ۷ نسخه ??رعی ساخته شده است ) . ( این ??رانچایز قدمت ۲۴ سال دارد )

    The Legend of Zelda

    48u1kch4j7886rily0wg.jpg

    تمام ا??رادی که با کنسول های شرکت نینتندو آشنایی دارند بدون شک پر ا??تخارترین بازی این شرکت را به خوبی می شناسند عنوانی که سازندگانش حتی قبل از انتشارش می دانستن به یک ا??سانه تبدیل می شود . The Legend of Zelda ( ا??سانه زلدا ) ??رانچایزی که ??ن های متعصبی دارد و بسیاری از گیمرهای جهان این سری را بهترین عنوان ساخته شده تا به الان می داند . حتما می دانید بالاترین متا که یک بازی داشته است متعلق به The Legend of Zelda: Ocarina of Time می باشد . اولین بازی از این ??رانچایز توسط استودیو Nintendo EAD ساخته و در تاریخ ۲۱ ??بریه سال ۱۹۸۶ منتشر شد . این عنوان نه تنها یکی از قدیمی ترین ??رانچایزهای شرکت نینتندو می باشد بلکه حتی یکی از قدمی ترین ??رانچایز در سبک اکشن ماجراجویی ( Action-adventure) نیز هست . این ??رانچایز اولین بار توسط Nintendo EAD به صورت سه بعدی ساخته و در تاریخ ۲۱ نوامبر ۱۹۹۸ منتشر شد و توانست متای ا??سانه ای ۹۹ را نصیب خود کند . این عنوان نه تنها نظر منتقدین را جلب کرد بلکه توانست ??روش بسیار عالی داشته باشد . ( از این سری تا به الان بیش از ۲۰ نسخه ساخته شده است ) . (این ??رانچایز قدمت ۲۸ سال دارد )

     

    نویسنده :پوریا رمضانی ( منبع سایت دنیای بازی )


  6. این سایت ??یک هست و ??قط دو ص??حه داره و اگه نگاهی بهش بندازید بازی هایی مثل واچ داگ کامپان او هیروز و یا the last of us می بینید که نشان دهنده تمام این حیلگری کاربر هایی هم که تایید کردن از خود همین سایت هستن توجه داشته باید خیلی از این بازی ها هنوز گلد نشدن :78:

×
×
  • جدید...