رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

datis

عضو
  • تعداد ارسال ها

    2,076
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    4

آخرین بار برد datis در 23 آذر 1401

datis یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

4 معمولی

1 دنبال کننده

درباره datis

  • درجه
    کاربر �عال

Converted

  • محل زندگی
    شیراز

Converted

  • علایق
    playstation

Converted

  • شغل
    دکتر

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    esteghlal

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    real-madrid

Converted

  • سیمکارت
    asiacell

Converted

  • حودرو شما
    BMW

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    motorola-aura

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. datis

    راهنمایی خرید کنسول ps3

    نبوددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  2. سلام دوستان من در حال حاضر خارج از ایران هستم و نمیخوام زیاد هزینه کنم واسه یه کنسول اینجا ps4 pro 400Euro هست بازیاش هم 50Euro واسه همین تصمیم گر??تم دوباره PS3 بخرم و کپی خورش کنم سوال من اینه که PS3 با کدوم firmware بخرم که بتونم راحت کپی خورش کنم از کجا ب??همم ورژن اولی که از کارخونه روش بوده چی هست مرسی از همه....
  3. امروزه شلوار جین به یکی از اساسی‌ترین پوشاک روزمره مردم تبدیل شده و این لباس محبوب و پر مصر?? یکی از مهم ترین اجزای کمد لباس زنانه و مردانه را تشکیل می‌دهد. شلوارهای جین تنوع بالایی در مدل و قیمت دارند اما گران ترین شلوارهای جین در جهان کدامند؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید این شلوارها را کدام برندها تهیه می‌کنند و چه قیمتی دارند؟ ۱۰- ۷ for all mankind این برند از برندهای مشهور در تولید شلوار جین است که شلوارهای جین را در طرح ها و رنگ های مختل?? و با پارچه های عالی تهیه می کند. قیمت متوسط شلوارهای جین در این برند حدود ۳۰۰ دلار یعنی یک میلیون و ۱۰۰۰ هزار تومان است. ۹- Earnest Sewn Custom fit این برند در تهیه جین‌های آماده و س??ارشی ??الیت می کند و قیمت تخمینی هر یک از این شلوارهای جین ۱۰۰۰ دلار معادل سه و نیم میلیون تومان است. ۸- روبرتو کاوالی این برند مشهور شلوارهای جین زنانه را به روشی تهیه می کند که برای موقعیت‌های رسمی هم قابل است??اده هستند چون بسیار شیک و لاکچری می‌باشند. قیمت این شلوارهای جین ۱۲۰۰ دلار یعنی بیش از ۴۴ میلیون تومان است. ۷- دولچه گابانا شلوارهای جین این برند ایتالیایی با وصله های پروانه ای شکل جذابی تزئین شده که هویت برند دولچه و گابانا هستند. قیمت این شلوارها چیزی معادل چهار و نیم میلیون تومان است. ۶- گوچی این برند امروزه از پیشرو ترین برندها در زمینه مد محسوب می‌شود که در تولید شلوار جین هم ??عال است. شلوارهای جین استثنایی گوچی به قیمت ۳۱۰۰ دلار یعنی بیش از ده میلیون تومان به ??روش می‌رسد. ۵- APO Jeans شلوارهای جین این برند از مواد بسیار گران قیمت مثل نقره، طلا، پلاتینیم و ابریشم تهیه می‌شود و با قطعات الماس تزئین می‌شود. قیمت این شلوار‌ها حدود ۴۰۰۰ دلار معادل ۱۴ میلیون تومان است. ۴- اسکادا این برند آلمانی پیش از لاکچری بودن محصول نیاز مخاطب را در نظر گر??ته و با کی??یت ترین شلوار جین را تولید می‌کند که قیمت آن ها بیش از ۱۰ هزار دلار یعنی ۳۵ میلیون تومان است. ۳- Levi Strauss & Co.۵۰۱ این برند یک برند قدیمی در تولید لباس های غربی است و از پیشروان در دوخت شلوار جین محسوب می شود. شلوارهای این برند تا ۶۰ هزار دلار نیز قیمت دارند. ۲- Dussault Apparel Thrashed denim این برند در تهیه شلوارهای جین تنگ و مد روز شهرت دارد که معمولا دست دوز هستند و در تزئین آن ها از قطعات الماس است??اده می‌شود. قیمت این شلوارها بیش از ۲۵۰ هزار دلار است. ۱- Secret Circus گران ترین شلوار جین جهان متعلق به برند سیکرت سیرکوس است که بسیار با دوام و لاکچری هستند و در آن از قطعات الماس متعددی است??اده شده و قیمت آن ۱٫۳ میلیون دلار یعنی بیش از ۴٫۵ میلیارد تومان است.
  4. datis

    مشکل جدی در نصب Multiman

    خوب داداش اینجا این همه آموزش دادان بعد شما ر??تی از خود سایت سونی ??ریمور دانلود کردی؟؟تنها راهش همونی هست که دوستمون گ??ت دانگرید سخت ا??زاری داخل بعضی ار شهر ها 50تومن هم میگیرن از کدوم شهر هستی؟؟
  5. datis

    مشکل جدی در نصب Multiman

    میشه بگی چجوری آپدیت کردی؟؟؟
  6. datis

    مشکل جدی در نصب Multiman

    موقع آپدیت کردن بلو ری داخل دستگاه بود؟??کر کنم شما ps3 آپدیت کردی به نسخه رسمی سونی یعنی کپی خورت پریده.
  7. datis

    کاستوم فریمور Rebug 4.75 Rex + Multiman

    امین داداش همه لینکها خرابه.من یادم نیست وقتی آپذیت کردم به 4.46 rex نصب کردم یا dex الان هم که میرم ذاخل system information ??قظ زده CFW 4.46 نه نوشته rex یا dex هست.حتی نمیدونم ریباگ نسبه یا روحرو
  8. datis

    کاستوم فریمور Rebug 4.75 Rex + Multiman

    امین داداش لظقا لینک دانلود مولتی من رو درست کن
  9. datis

    آپدیت ps3 راهنمایی

    ghjk,.vbnm,.
  10. datis

    تاپیک بررسی مسائل و مشکلات ps3

    این هدست الان بالای 200 هزار تومن پولشه.
  11. سلام سعیذ جون خوبی داداش چی شده باز برگشتی؟؟؟
  12. datis

    مشکل سیستم ps3

    آره درست میگه میتونه هارد درست جا نر??ته باشه
  13. datis

    کمک فوررررری کامپیوتر

    ارور ص??حه آبی همینظور که دوستان گ??تن مربوط به هارد ویندوز میشه یعضی مواقع هم چند تا برنامه با هم کرش میکنن این ارور بوجود میاد شما ویندوزت رو مشکلت حل میشه.
  14. نه داداش اینجوری نگو گيگابايت یه جورایی خدای نوآوری حساب ميشه
×
×
  • جدید...