رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

jdavis

عضو
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره jdavis

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    real-madrid

Converted

  • جنسیت شما
    مرد
  1. باهات موا??قم که حزب باد زیاد شده ولی نمیشه گ??ت 80% یادمه اواخر دهه 90 تا 2001 اکثر آدمایی که میشناختم همه رئالی بودن. نمیخوام درصد بگم ولی خیلی بودن. الانم که خیلیا بارسایی شدن. من که بعد تیم ملی ایران هیچ تیمی رو به اندازه رئال دوست ندارم. نه بخاطر نتیجه یا معرو??یتش، بخاطر ??لس??ه اش. میبینم که طر??دار اینتر هستی. اینتریهایی که ما دیدیم کم هستن ولی و??ادارن. خودم با اینکه با ??وتبال و لیگ ایتالیا حال نمی کنم ولی اینترو دوس دارم چون همیشه رنگ و بوی آمریکای جنوبی و کلا ??وتبال لاتینو داره.
  2. نکرد؟ شما مطمئنی؟ تا اونجا که من میدونم جنگهای داخلی اسپانیا که بین سالهای 36-39 انجام شد، تقریبا تمام قومیتها رو درگیر کرده بود. در ضمن در مورد حمله ایتالیا باید عرض کنم که قضیه اینجوری بود که ??رانکو متحد موسولینی و حزب ??اشیست بود. از طر?? دیگه کاتالونیا و باسک (بخصوص باسک) روابط نزدیکی با ??رانسه (دشمن ایتالیا و هم پیمان انگلستان (مت??قین)) داشتن. در واقع حمله ایتالیا اگرچه با هماهنگی ??رانکو بود ولی بیشتر در چهارچوب روابطی بود که منجر به جنگ جهانی شد. ??رانکو علاوه بر خصومت شخصی با کاتالونیایی ها سعی می کرد با نابودی احزاب و اقوامی که همبستگی (??رهنگی، سیاسی) با مت??قین دارن، ی اعتباری بین دیکتاتورهای هم دوره خودش (هیتلر، موسولینی و ...) ایجاد کنه.
  3. ممنون بخاطر مطلب نسبتا خوبی که گذاشتید. ??قط اینکه: 1- ممنون میشم اگر منبع این مطالب هم بذارید بخصوص اون قسمت تهدید و اینکه این نتیجه به درخواست مادریدی ها از آمار خارج شده. 2- خوب بود که میگ??تید پیش از سال 1938 هم مسائل قومیتی بین کاتالونیایی ها و اسپانیا بوده. مطلب طوریه که آدم ??کر میکنه کاتالونیا تا اون روز مثل کوه پشت هموطنان اسپانیاییش بوده بعد ی شبه بهش خیانت میشه. در واقع تن??ر ??رانکو نسبت به کاتالونیایی ها از اونجا بود که اونها تقریبا هیچوقت ی هموطن و متحد واقعی برای اسپانیا محسوب نمیشدن و همیشه ساز خودشونو میزدن. (البته اینجا هیچ د??اعی از ??رانکو نمیکنم. مسلما ی دیکتاتور خونخوار بوده) که باعث شد باهاشون مثل ی خارجی برخورد بشه. (کلا تاریخ جنگهای داخلی اسپانیا ??راتر از این حر??اس)
  4. ی سوال الان با این هک برای اجرای بازی های psn (که از روش reActPSN برای پچ کردن است??اده می کردیم) باید همون کارای قبلی رو باز هم انجام داد؟ یعنی کلا به هم ربط دارن یا نه؟ مرسی
  5. سلام خدمت دوستان اول از همه بابت خیلی مبتدی بودن خودم و سوالام عذرخواهی میکنم. دو سه تا سوال داشتم ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن. الان روی دستگاهم cfw 3.55 نصبه، سریال دستگاه هم cech 2004-b هستش. 1- هد??م از تغییر ??ریمور صر??ا خلاصی از شر ??یکس و پچ و ... هستش، به عبارت دیگه اهل بازی آنلاین نیستم. دوست دارم ی ??ریمور باشه مثل 3.55 پایدار و قابل اطمینان باشه. ممنون میشم راهنمایی ب??رمایید با توجه به شرایط ذکر شده کدوم ??ریمور واسه من بهتره؟ rogero 4.46 یا 4.41 rebug؟ (توی ج??ت این ??ریمورها نیازی به ??یکس نیست دیگه؟!) 2- الان تمام بازی های روی هارد (اکسترنال و اینترنال) دارای ??یکس 3.55 هستن. بعد از نصب ??ریمور جدید و تغییر ورژن مولتی من (ورژن ??علی روی دستگاه رو نمیدونم ولی حتما خیلی قدیمیه) اشکالی در اجرای اون بازی ها پیش نمیاد؟ یا باید تغییرشون داد؟ 3- با توجه به ورژن و سریال دستگاه من ??قط باید مراحل نوشته شده در پست اول این تاپیک رو انجام بدم؟ قاعدتا نیازی به کار اضا??ی دیگه مثل دانگرید و ... نیست؟! پیشاپیش از راهنمایی دوستان تشکر میکنم. عیدتون مبارک
×
×
  • جدید...