رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

FARZAN CRASH 007

عضو
  • تعداد ارسال ها

    2,013
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

پست ها ارسال شده توسط FARZAN CRASH 007


  1. با سلام وخسته نباشیدمن بازیو نصب کردم ولی اصلا ذخیره نمیشه هرچی بازی میکنم میزنم از بازی بیرون میرم داخل بازی میاد ار اوللط??ا راهنمای کنید مشکل چیه

    از چه نسخه ای است??اده میکنید؟؟؟کرک کردید یا نه؟؟؟


  2. خب طوری نیس همین نسخه که داری به نسخه ریلودد تبدیل کن

    تو ص??حه های قبل آموزش گذاشتم

    کلا پاکش کن دوباره نصب کن و به ریلودد تبدیل کن

    آخه نصبش هم همچین نصب ساده ای نیست.8-9 ساعت طول کشید تا نصب شه.

    یه سوال.نسخه ی ریلودد هیچ مشکلی نداره یعنی مثل 3dm نیست که هی آپدیت برزی و بازم مشکل داشته باشه.اگه ریلودد هیچ مشکلی نداره اونو دانلود کنم.


  3. از بروبچ پی سی باز پرسیدم...نتیجه نهایی! این بازی بدترین پورت در حال حاضر هست.اخه اینم شد انحصاری!:icon_346[1]::icon_346[1]::icon_346[1]:

    بد ترین پورت اون بازی AC:Unity هستش.من با این همه ا??ت ??ریم بازی رو تموم کردم وحتی یه دونه باگ هم ندیدم اما اون Unity علاوه بر ا??ت ??ریم باگ هم داشت.پس بدترین پورت این بازی نیستش.

    اونوقت کی گ??ته این بازی انحصاریه؟??قط برای PC نیومده که.


  4. با سلام.

    چه جوری میشه رزولیشن بازی رو تغییر داد؟؟؟ چون ق??ل هستش!

    هر کاری میکنم بازم بازی کند اجرا میشه!

    راستی من نسخه نهایی رو دانلود کردم...ریلیز کدکس.بازم باید آپدیت ها رو نصب کنم؟

    من زیاد با pc بازی نمیکنم...این بازی واقعا مسخره پورت شده!:10::10::10:

    داداش رزولیشن این بازی تا حد 720*1280 پایین تر نمیاد.از پچ Low Space هم است??اده کن.ولی گرا??یک بازی رو شدید میاره پایین طوری که انگار داری بازی نسل پنجم یا حتی کمتر رو انجام میدی.آپدیت های بازی رو هم دانلود کن.


  5. [TABLE=class: cms_table, align: center]

    [TR]

    [TD=align: center]spiderman-captain.jpg

    ظاهرا پس لرزه های هک کمپانی سونی به این زودی ها به پایان نخواهد رسید. شواهد که این طور به نظر می رسد.

     

    کمپانی ای اون پروداکشنز، یکی از اصلی ترین تهیه کنندگان اصلی مجموعه جیمز باند رسما اعلام کرده که نسخه ابتدایی ??یلمنامه جیمز باند جدید، «اسپکتر» هم جزو اسنادی است که دست هکرها ا??تاده است. این کمپانی البته رویکرد تهدید را برای این بحران انتخاب و در بیانیه ای اعلام کرده که با هرگونه درآمد زایی و کسب سود از نسخه اولیه ??یلمنامه «اسپکتر» مقابله خواهد کرد. اما چیزی که مشخص می باشد این است که تا کنون گروه «محا??ظان صلح» که این هک عظیم را به گردن گر??ته، هیچ حرکتی را جهت کسب سود انجام نداده. آنها حتی ۵ ??یلم مهم سینمای جهان را بعد از هک به رایگان در ??ضای مجازی منتشر کردند. چیزی که ای اون پروداکشنز و مترو گلدوین مه یر را به عنوان صاحبان این ??یلمنامه می ترساند این است که گروه سومی از این هک است??اده کند و بخواهد از این ??یلمنامه کسب سود کند. آنها اعلام کرده اند از هر اقدامی که ضامن حقوق کمپانی هایشان باشد دریغ نخواهند کرد.

     

    جیمز باند ٢۴ پس از مو??قیت های «اسکای ??ال» باز هم برای کارگردانی به سم مندس رسید. در ??یلم جدید به جز دانیل کریگ که در نقش جیمز باند حضور خواهد داشت، بن ویشاو، رال?? ??اینس، اندرو اسکات، دیوید بائوتیستا، لیا سیدو، مونیکا بلوچی و کریستو?? والتز هم بازی خواهند کرد. ??یلمنامه این اثر هم توسط جان لوگان بر اساس داستان هایی از یان ??لمینگ نوشته است. گ??تنی است لوکیشن های رسمی ??یلم جدید هم به جز لندن، شامل رم، تنجیر( مراکش)، مکزیکو سیتی و اتریش می شود. جیمز باند جدید روز شش نوامبر ٢٠١۵ و همزمان با ??صل جوایز آینده اکران خواهد شد.

    اما جیمز باند تنها ??یلم مهمی نیست که اطلاعاتش مورد سرقت قرار گر??ته است.

    همان طور که می دانید ایمیل های مدیران سونی هم بخشی از این حمله سایبری بوده. یکی از حساب هایی که هک شده حساب کاربری مایکل دلوکا است. یکی از مدیران ارشد کلمبیا پیکچرز. او در نامه هایی که برای امی پاسکال زده اعلام کرده که گری ویتا ??یلمنامه یک ??یلم مستقل، بر اساس جنگ ستارگان را برای گرت ادواردز می نویسد. یکی دیگر از ??یلم های دنیای «جنگ ستارگان»( قسمت هشتم یا نهم) هم به ریان جانسون، کارگردان جاه طلب ??یلم «لوپر» رسیده است. در ایمیل دلوکا حتی به داستان سری جدید مجموعه جنگ ستارگان به کارگردانی جی جی آبرامز هم اشاره شده و ظاهرا قرار است داستان اصلی حول محور لوک اسکای واکر و پرنسس لیا رخ دهد.

    به نظر می رسد مایکل دلوکا، این قدر رازدار است که کاملا به درد همکاری در سرقت جواهرات سلطنتی می خورد! آقای مدیر در ادامه ایمیل های محرمانه شان به امی پاسکال خبر از پروژه عظیم دیگری را هم داده اند. پروژه ای مربوط به کمپانی ??اکس! او از قول سایمون کینبرگ می گوید ظاهرا ??اکس قصد دارد یک مجموعه عظیم و پر هزینه از روی کمیک استریپ های کمپانی مارول بسازد. ??اکس حقوق ساخت ??یلم از مجموعه های مصور «چهار شگ??ت انگیز» و «مردان ایکس» را خریداری کرده و تا کنون هم چند ??یلم از این کمیک استریپ ها ساخته. آنها که سال آینده از تیم جدید «چهار شگ??ت انگیز»شان رونمایی خواهند کرد، بدشان نمی آید که ??یلمی با حضور مردان ایکس و چهار شگ??ت انگیز به صورت همزمان بسازند.

    گ??تنی است چهار شگ??ت انگیز جدید ٧ آگوست ٢٠١۵ و برای اکران تابستانه آماده خواهد شد. همین طور قسمت جدید مردان ایکس هم که آپوکالیپس نام دارد روز ٢٧ می ٢٠١۶ اکران خواهد شد. با توجه به این تاریخ ها، به نظر می رسد حداقل تا سال ٢٠١٧ از ??یلم مشترک «??ن ??ور- ایکس من» خبری نخواهد بود.

    اما طر?? دیگر نامه ها، خانم امی پاسکال هم حسابشان امن نمانده و ایمیل های ایشان هم خوانده شده است. شاید مهم ترین خبری که در بین نامه های پاسکال بوده خبر کارگردانی ج?? نیکولز در یک ??یلم ابرقهرمانی است. کارگردان ??یلم تحسین شده «ماد» با بازی متیو مک کانهی، در حال حاضر مشغول ??یلمبرداری پروژه جدیدش «مخصوص نیمه شب» است. ??یلمی در مورد پسری با قدرت های ویژه و با بازی چهره هایی چون مایکل شانون، کریستن دانست و آدام درایور. اما ایمیل های امی پاسکال خبر داده اند که کمپانی های برادران وارنر و دی سی کمیکس می خواهند از ج?? نیکولز برای کارگردانی «آکوامن» است??اده کنند. ??یلمی که تا کنون ??قط حضور جیسون موموآ به عنوان بازیگر نقش اولش قطعی شده و گ??ته می شود احتمالا لئوناردو دی کاپریو هم یکی از تهیه کنندگان اصلیش باشد. این ??یلم که یکی از قطعات پازل پروژه سینمایی دی سی- وارنر است در روز ٢٧ جولای ٢٠١٨ اکران خواهد شد.

    اما بیایید باز هم سراغ ایمیل های آقای دلوکا برویم. در نامه ای که اکتبر گذشته برای امی پاسکال ??رستاده خبر خیلی مهمی را به وی داده است. اسپایدرمن قرار است یک حضور کوتاه در کاپیتان آمریکا ٣ داشته باشد. این می توانست نهایت آرزوی هواداران انتقام جویان باشد که مرد عنکبوتی را در مجموعه آنها ببینند اما به خاطر ماجراهای حقوق مادی و معنوی کاراکترها، تقریبا نشدنی بود. اما به نظر می رسد کمپانی های صاحب حق برای سود بیشتر حاضر به همکاری با هم شده اند. اما ظاهرا اسپایدرمنی که در کاپیتان آمریکای ٣ حضور خواهد داشت با اسپایدرمنی که تا کنون با بازی اندرو گار??یلد می شناختیم مت??اوت خواهد بود. چرا که دلوکا از عبارت «اسپایدرمن جدید» در توصی?? این کاراکتر است??اده کرده است. همین طور دلوکا خبرهایی از دنیای عظیم اسپایدرمن هم دارد. به نظر می رسد در این دنیا پای یک اسپایدرمن خانم، یا به عبارت بهتر «اسپایدر وومن» یا زن عنکبوتی، هم در میان است. هم چنین ??یلمی در مورد «ونوم» که گ??ته می شود پایه هایش در «محا??ظان کهکشان ٢» پی ریزی خواهد شد. دلوکا حتی می گوید ??یل لرد و کریس میلر، کارگردانان «??یلم لگویی» و مجموعه جامپ استریت قرار است «مرد عنکبوتی شگ??ت انگیز٣» را در سال ٢٠١٨ کارگردانی کنند.

    این اطلاعات آن قدر وسیع هستند که احتمالا تعداد کمی از آنها ١٠٠ درصد به حقیقت تبدیل شوند. به احتمال زیاد کمپانی هایی که نامشان در ایمیل ها آمده، یا اطلاعاتشان به سرقت ر??ته، به خاطر لوث نشدن محصولات آتی شان هم که شده تغییراتی در آنها خواهند داد. چیزی که البته مثل روز روشن است این است که در این قضیه به خاطر ساده انگاری های یک مجموعه، کل هالیوود در خطر قرار گر??ته است. خطری که تاکنون چندین میلیارد ضرر با خودش به همراه داشته است. تازه همه این ها به جز درگیری های خاله زنکی و زرد پیش آمده در حاشیه این هک عظیم است. ایمیل هایی که نظر برخی اشخاص را در مورد بعضی دیگر صریحا بیان کرده و باعث دلخوری های عجیبی در لس آنجلس شده است.

     


    CINEMABOX

    [/TD]

    [TD][/TD]

    [/TR]

    [TR]

    [TD][/TD]

    [/TR]

    [/TABLE]


  6. در پی انتقاد باراک اوباما از تصمیم شرکت سونی مبنی بر عدم نمایش ??یلم کمدی «مصاحبه» این شرکت اعلام کرده است که این ??یلم جنجالی را از طریق دیگری به نمایش خواهد گذاشت.

     

    سونی اعلام کرده که عدم نمایش ??یلم به خاطر خودداری اکثر سینماهای آمریکا از اکران آن بوده است و در نظر دارد که از طریق دیگری ??یلم را به نمایش بگذارد.

     

    سونی در پی تهدید هکرهایی که ایمیلها و دادههای مهمی از کامپیوترهای این شرکت را هک و تهدید به حملاتی مانند حملات ۱۱ سپتامبر علیه سینماهایی کردند که ??یلم را به نمایش بگذارند، اکران ??یلم «مصاحبه» (The Interview) را لغو کرد.

     

    در «مصاحبه» به دو خبرنگار آمریکایی (با بازی جیمز ??رانکو و ست روگن) ??رصت مصاحبه با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی داده میشود. سپس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) آن دو را مامور ترور رهبر کره شمالی میکند. این ??یلم قرار بود در تعطیلات کریسمس امسال در سینماها اکران شود.

     

    باراک اوباما، رئیسجمور آمریکا روز جمعه در آخرین نشست مطبوعاتی سال میلادی جاری در واشنگتن، عدم نمایش ??یلم را اشتباه و مغایر با آزادی بیان دانست.

     

    او گ??ت: «سونی یک کمپانی تجاری است و ضربه برگی خورده است. تهدیدهایی علیه کارکنان این شرکت بوده و من نگرانیهایی را که این شرکت با آنها روبرو بوده درک میکنم. با وجود همه این حر??ها، من ??کر میکنم آنها اشتباه کردند.»

     

    باراک اوباما ا??زود: «تصور کنید وقتی کسی میتواند دیگران را به خاطر پخش یک ??یلم کمدی این طور مورد آزار قرار دهد، اگر از یک ??یلم مستند خوشش نیاید، یا برنامههای خبری باشد که از آن خوشش نیاید، آن وقت چه کارهایی ممکن است بکند.»

     

    او گ??ت آمریکا زیر بار خودسانسوری نمیرود.

     

    اوباما تاکید کرد که شواهد نشان میدهد کره شمالی به تنهایی دست به این حملات زده است. او وعده داد که در زمان و مکان مناسب در برابر کره شمالی دست به واکنش متناسبی بزند.

     

    رییس جمهوری آمریکا از بیان جزییات گزینههای مد نظرش علیه کره شمالی خودداری کرد. این در حالیست که دولت کره شمالی اتهام هک و تهدید شرکت سونی را بیاساس میداند، هرچند از اقدام هکرهای مهاجم ابراز خشنودی کرده است.

     

    با این حال، ا??بیآی، پلیس ??درال آمریکا، کره شمالی را مسئول حمله سایبری به سونی پیکچرز دانسته است. ا??بیآی میگوید تحلیل بدا??زارها نشان دهنده ارتباطهایی با کره شمالی بوده است.

     

    هکرها که خود را «حا??ظان صلح» میخوانند به تازگی در اخطاری به حملات ۱۱ سپتامبر اشاره و ادعا کردند که «جهان آکنده از وحشت خواهد شد.»

     

    این هکرها در پیامی در روز سه شنبه نوشته بودند: «در روزهای آینده هر ات??اقی بی??تد به خاطر طمع سونی پیکچرز انترتینمنت بوده است.»


    CINEMAKHABAR


  7. ن??وذ ??یس بوک در زندگی دیجیتالی روز به روز در حال ا??زایش است و محققان به دنبال پاسخ این سوال هستند که این شبکه اجتماعی چگونه درک ما را از اعضای خانواد و دوستانمان دگرگون می‌کند.

     

     

     

     

     

    سه تن از محققان جامعه شناس دانشگاه Utah Valley اخیرا مطالعه‌ای انجام داده‌اند که نوعی همبستگی را بین ر??تار کاربران ??یس بوک در زندگی شخصی و مدت زمانی که آنها در این شبکه اجتماعی می گذرانند نشان می دهد.

     

     

     

    از حدود ۴۲۵ دانشجو خواسته شد که بگویند چقدر با این دو جمله موا??ق یا مخال?? هستند:

     

     

     

    ۱- زندگی من عادلانه است. ۲- دوستانم نسبت به من زندگی بهتری دارند.

     

     

    علاوه بر این از انها پرسیده شد در روز چه مدت زمانی را صر?? بودن در ??یس بوک می کنند ؟ چند تا دوست ??یس بوکی دارند ؟ و چقدر آنها را از نزدیک می شناسند؟ محققین هم چنین سعی کردند تا ??اکتورهایی مانند وضعیت تاهل، جنسیت، اعتقادات مذهبی و نژاد را هم در نظر بگیرند.

     

     

     

    نتایج جالب توجه بود و الگوهای جالبی به دست آمد؛ دو تن از جامعه شناسان دریا??تند آن ا??رادی که تصور می کنند دوستانشان نسبت به آنها زندگی بهتری دارند، مدت زمان بیشتری را در ??یس بوک می‌گذرانند. این دو محقق در مقاله خود نوشته اند: آنهایی که بیشتر در ??یس‌بوک می مانند اغلب تصور می کنند سایرین از آنها شادترند و زندگی ناعادلانه است و آنهایی که در ه??ته بیشتر به ??یس بوک سر می زنند نیز ??کر می کنند زندگی دوستانشان از آنها بهتر است و شادتر هستند. علاوه بر این ا??راد زیادی که حتی دوستان ??یس بوکی خود را خیلی نمی‌شناختند معتقد بودند که آنها زندگی بهتری دارند.

     

     

     

    این تحقیق که در Cyberpsychology ، مجله ر??تار و شبکه های اجتماعی، منتشر شده است نشان می دهد آنهایی که مدت زمان کمتری را در ??یس بوک می گذرانند و بیشتر وقت خود را با دوستان واقعی در زندگی حقیقی صر?? می کنند کمتر احساس ناراحتی و ناخشنودی دارند. از آنجاییکه بیشتر کاربران ??یس بوک به جای آگاهی از حقایق و زندگی واقعی دوستان خود تنها با دقت تمام به عکس های آنها که در لحظات شاد زندگی‌شان گر??ته شده نگاه می‌کنند ، بیشتر هم تصور می کنند که دوستانشان از آنها شادترند.

     

     

     

    در تحقیق قبلی هم که سال گذشته توسط آکادمی اط??ال آمریکا انجام شد محققان به این نتیجه دست یا??تند که ا??سردگی در کودکان و نوجوانان ممکن است با دیدن نمایه‌های (استتوس) مثبت و عکس‌های شاد دوستانشان در ??یس بوک ا??زایش پیدا کند.

×
×
  • جدید...