رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

ZeYnab

عضو
  • تعداد ارسال ها

    90
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد ZeYnab در 12 اسفند 1392

ZeYnab یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

3 معمولی

درباره ZeYnab

  • درجه
    �عالیت 30 %

Converted

  • محل زندگی
    BirahM TariN DONYA

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    chelsea

Converted

  • جنسیت شما
    زن
  1. ZeYnab

    *** خنده های __ یواشکی ***

    ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮ??? ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻋﻤﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺟﻠﻮﯼ ﭼﺸﻢ !!!! . . . . . . . . . . . . . . ???ﻧﮕﺎﺭ ﺧﺪ??? ﺩ???ﺭﻩ ???ﯿﺮ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻣﯿﮕﻪ ???ﯾﻦ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻋﻤﺖ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ !!!!!
  2. ZeYnab

    *** خنده های __ یواشکی ***

    بدبخت اگه من بت اس ندم کی میده؟ :| هیشکیو نداری بیچاره... تقصیر منه ک هواتو دارم ... خاک بر سرت... -___- . . . . . . . . . خشم ایرانسل
  3. ZeYnab

    فاصله فوتبال ما تا ال‌کلاسيکو !

    سرعت پیشر??ت تو ایران ----> . . پشر??ت تو اروپا ---->
  4. ZeYnab

    بکش بکش

    :scared::scared::crying::blushing::n4v1d_174:
  5. ZeYnab

    بکش بکش

    کسی دلش میاد منو بکشه ؟؟؟!!! :=d:
  6. بعضی ها اون عقبا موندن و هر کاری بکنی نمی تونی بیاریشون جلو ... با همون ا??کار و عقاید سعی میکنن بقیه رو هم تو زمان خودشون نگه دارن و مانع پیشر??ت میشن ...:saddd: خلاصه هر کسی هر کاری بکنه پای خودشه و هیچ ربطی به دیگری نداره .
  7. من اول که اون تایپیک رو گذاشتم زیاد با انجمن آشنایی نداشتم و واقعیتش ??کر کردم شاید نظر اکثریت این باشه ، به خاطر همین اون تایپیک رو گذاشتم . با تمام حر??ات موا??قم و ازت ممنونم . :thumbup::thumbup:
  8. ZeYnab

    هه هه ... عجبا ...

    :78::78::icon_346[1]::icon_346[1]::92:
  9. سورن مانولیان (Suren Manvelyan) متولد 1976، عکاسی را زمانی که تنها 16 سال داشت آغاز کرد. او پله‌های ترقی را به سرعت طی نمود به طوری که در سال 2006 به عنوان یکی از عکاسان برجسته و نام آور به شهرتی جهانی دست یا??ت. هنر عکاسی او تقریبا به تمامی موضوعات جالب و بکر معطو?? بوده و به نوعی می‌توان گ??ت او در هر زمینه عکاسی دستی از دور بر آتش دارد، از عکاسی ماکرو و بزرگنمایی گر??ته تا پرتره، چشم اندازهای زیبا، پروژه‌های عکاسی خلاقانه و موارد دیگر همه و همه برخی از آثار او را شامل می‌گردند. عکس‌های این هنرمند نامی در بسیاری از مجلات و روزنامه‌های معتبر در ارمنستان و همینطور در سرتاسر جهان به چاپ رسیده است. در این مطلب تعدادی از عکس‌های برجسته مانولیان را برای شما انتخاب نمودیم که به پروژه‌ای به نام "چشمان زیبای شما" تعلق دارند. هم اکنون این آثار یکی از پربازدیدترین گالری‌های Behance (پلت??رمی برای ارائه عکس، مد، کارهای طراحی، مصورسازی و گرا??یک که توسط شرکتی نیویورکی تاسیس شده و از کارهای هنری برجسته و هنرمندان خلاق حمایت می‌کند) در تمام دوران بوده که بالغ بر 2.999.655 بازدید کننده داشته است و دومین برنامه تقدیر شده از سوی مخاطبین این پلت??رم با بیش از 70.140 لایک بوده است. این هنرمند نامی مدت 10 سال است که به موازات عکاسی به تدریس ??یزیک، ریاضیات، زمین شناسی و ستاره شناسی در مدرسه والدور?? ایروان پرداخته ، همچنین از 1997 تا 2011 به عنوان محقق در انجمن ??یزیک آکادمی علوم ملی ارمنستان مشغول به کار بوده است. در سال 2001، سورن مدرک دکترای تخصصی خود را در زمینه ??یزیک از دانشگاه ایالتی ایروان دریا??ت نمود، جایی که تحقیقاتش روی بینظمی‌های کوانتومی را به انجام رساند. سال بعد مو??ق شد جایزه ریاست جمهوری ارمنستان را به دلیل تحقیقات خود روی ??ناوری‌های کوانتومی به دست آورد. زومیت
  10. ام م م م م م .... خانوم Nazyaryan
  11. این حر??ا چیه بابا، شکست ن??سی می??رمایی ... ممنون ممنون ممنون :thumbsup:
×
×
  • جدید...