رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

tanaz22

عضو
  • تعداد ارسال ها

    44
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

آخرین بار برد tanaz22 در 28 مرداد 1397

tanaz22 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

99 عالی

درباره tanaz22

  • درجه
    �عالیت 0%
  1. tanaz22

    فرایند ساخت عایق الاستومری

    مقاوت در برابر رطوبت، قویترین عامل ??روش عایق ??وم ??شرده الاستومری نسبت به سایر مواد عایق است. این عامل باعث شده است که این عایق در محیطی که مشکل بخار وجود دارد نیز مناسب باشد. عملکرد قوی حرارتی، نصب اسان، دوام، و ویژگیهای مطبوع IAQ ، این عایق را برای طی?? وسیعی از کاربردهای HVAC (تهویه مطبوع)، سرد سازی و لوله کشی مناسب می سازد. این محصول رطوبت، خاک یا آشغال که باعث رشد کپک می شود را جذب نمی کند. این عایق یک ماده بدون ??یبر، بدون ??رمالدئید، با ماده VOC پایین است و بنابراین یک انتخاب خوب برای تسهیلاتی است که با IAQ مرتبط هستند. • همه این خواص بخاطر نوع مواد عام است و از نظر درجه و سازنده با هم ??رق می کنند. سازنده ها باید همه ویژگیها را بررسی کنند. خواصی که بیان نشده است ممکن است نشانه مناسب نبودن کاربرد ان باشد یا نباشد. این کار باید توسط سازنده خاص بررسی شود. • ویژگیهای سطح داغ برای ضخامت یک اینچ معتبر است؛ بررسی نتایج مربوط به نوع و هر ضخامت دیگری به عهده سازنده است. • وقتی یک ویژگی درمحدوده مصر??ی مشخصی نباشد با N/A3 نشان داده می شود. ویژگیهای ??هرست شده یا ذکر شده نیز نشان داده می شوند. • همه ویژگیهای ??هرست شده ??قط برای مواد عایق بندی اصلی است و ممکن است بیانگر عملکرد سیستم عایق بندی مثل کم کننده بخار(Vapor retarders)، چسبندگی و مواد درزگیر نباشد. • مواد زیادی را می توان در خارج از محدوده ذکر شده بکار برد، اما احتیاط های دیگری را باید دنبال کرد. برای توضیح جزئیات باید با سازنده خاص مشورت کرد. • بعضی ارزشها مثل رسانایی حرارتی خاص با دمای میانگین مت??اوت ممکن است به ارزش این عایق ا??زوده شود. • این نمودار برای محصولاتی با استانداردهای ASTM درست شده است. تاریخچه عایق ??وم الاستومری در دهه 1950 توسعه پیدا کرد. با معر??ی این عایق و سایر مواد پلیمری، یک تحول صنعتی مهم در است??اده از مواد مصنوعی و مواد شیمیایی بجای مواد طبیعی مثل چوب پنبه ات??اق ا??تاد. محبوبیت عایق الاستومری به سرعت ا??زایش یا??ت چون با این عایق دیگر نیازی به است??اده از vapor barrier (کم کننده بخار) برای جلوگیری از انتقال رطوبت نیست. همانطور که اشکال مختل?? عایق های موجود (از جمله ورق ها، رول ها و تیوب ها) ا??زایش یا??ته است، محبوبیت ان به عنوان یک عایق نیز بخصوص در سرد سازی لوله و کاربرد ان در دودکش ا??زایش یا??ته است. ??وم الاستومری برای عایق بندی، ایده ال است. برای لوله پلاستیکی چه چیزی مناسب است؟ ??وم ??شرده الاستومری مثل AP Armaflex را می توان براحتی در بسیاری از انواع لوله های پلاستیکی بکار برد. اگر از چسب مایع Armaflex 520 برای نصب عایق است??اده می کنید، توصیه می شود که مستقیما چسب را به لوله نزنید، ولی مقدار کمی که درزها را بچسباند به لوله اسیب نمی رساند. AP Armaflex black or White Lap Seal نیز محصولات مناسبی به عنوان چسب مایع برای لوله های پلاستیکی هستند که ??قط درانتهای اتصالات بکار می روند. و بیاد داشته باشید ... همیشه عایقی را که در بیرون نصب می شود با یک کاور یا WB Finish بپوشانید. *لوله ABS را نباید با AP Armaflex عایق بندی کرد. در عوض باید در لوله ABS از UT Solaflex است??اده کرد.منبع:عایق الاستومری
  2. تغییر و تحول در ??وم الاستومری سلول بسته ابتدا در اوایل دهه 1900 میلادی صورت گر??ت و تاثیر قابل توجهی بر صنعت عایق داشت. عمده دلایل تاثیرگذاری این تحول، ارتقا مقاومت به رطوبت بالا بود که در نهایت ساختار سلولی با میلیون ها بستر نازک نتیجه می شد در این صورت در مقابل مهاجرت مایعات ممانعت صورت گر??ته و جلوگیری می شود. این خصوصیات نه ??قط خطرات و تهدیدات مرتبط با رطوبت (همانند کپک) را به حداقل می رسانند بلکه پایداری، علمکردی حرارتی طولانی مدت را ایجاد می کند. مایع ظر??یت انتقال حرارتی بالایی دارد، بنابراین، عایق رطوبت عایقی بسیار نازکی در همه نقاط مهیا می سازد. ??وم الاستومری سلول بسته ن??وذپذیری بالایی نسبت به بخار اب دارد که در مقابل جذب رطوبت ممانعت ایجاد می کند، بنابراین، نه عملکرد نه پایداری به سبب وجود رطوبت در سیستم گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC)، سیستم لوله کشی یا خنک سازی اسیب نمی بیند. ??رایند ساخت سه جزء اصلی مورد است??اده در ??رایند ساخت عایق ??وم الاستومری سلول بسته به صورت زیر می باشد: • ساخت ترکیب لاستیکی، معمولا مواد پلاستیکی نیتریل بوتادین (NBR) و یا مونومر اتیلن- پروپیلن – دی ان (EPDM) • پلی ونیل کلراید • یک عامل شیمیایی ایجاد کننده ک?? این اجزاء در یک همزن بزرگ و در هر مرحله 500 پوند یا بیشتر ترکیب می شوند. سپس به منظور ساخت پرو??ایل با شکل مشخص، مخلوط را از درون یک سوراخ شکل دار عبور می دهند که معمولا شکل محصولات به صورت لوله های دایره ای یا ص??حات مسطح می باشند. پرو??ایل در یک گرم کن به منظور رسیدن به دمای مشخص گرم می شود، تا ??رایندی سبب شود که عامل تغییر مواد شیمیایی از جامد به گاز می باشد. زمانی این ??رایند ات??اق می ا??تد، هزاران سلول نازک هوا که همگی انها به هم مرتبط هستند، تشکیل می گردد. برای اطمینان از اینکه این سلول ها بدون مشکل و شکستگی و تماس باقی مانده و ساختار سلول بسته مواد ح??ظ می شود، انها با دقت خنک سازی می شوند. سپس با توجه به اندازه بریده شده و برای انتقال بسته بندی می شود. ??وم های الاستومری بدون است??اده از کلرو??لوئوروکربن ها (cfc)، هیدروکلر??توکربن ها (hcfc)، هیدرو??لوئوروکربن ها ساخته می شوند که انها را برای کاربرد در محیط های سخت مناسب می سازد. کابردهای رایج ??وم الاستومری سلول بسته با مو??قیت به عنوان عایق الاستومری لوله مورد است??اده قرار می گیرد از زمانی که در سال 1954 ثبت اختراع شد. در محدوده وسیعی از شکل ها و ضخامت ها موجود هستند. ??وم الاستومری می تواند به راحتی برای قرارگیری در اطرا?? همه نوع تجهیزات اعم از لوله کشی مسکونی تا چیلرهای صنعتی ساخته و طراحی شود. این*ها ??وم های الاستومری سلول بسته هستند که همه ملاحظات ایمنی، شرایط اتش سوزی، ضربه گیر و استانداردهای بازدهی برای کاربردهای مختل?? را مهیا می سازند. • سیستم یخچال، خط های سرد و گرم و لوله کشی اب چیلر • تجهیزات hvac • سیستم های داخلی و خارجی • چیلرها • سیستم های مکانیکی در کاربرهادی صنعتی، دارویی و دریایی و ??راساحل • عایق های خورشیدی • پیشر??ت های اخیر در سال های اخیر، پیشر??ت های بسیاری در تولید ??وم الاستومری ایجاد شده که درنهایت باعث بهبود انها و کاربرد در شرایط خاص شده است. این پیشر??ت ها عبارتند از : • ??وم بدون هالوژن برای است??اده در ??ولاد ضد زنگ برای کاربرد در دمای بالا (بالاتر از 250 درجه ??ارنهایت) مناسب می باشد. • ??وم های دما بالا مناسب برای دماهای بالاتر از 300 درجه ??ارنهایت • دسترسی به رنگ های بیشتر شامل س??ید، که مصر?? کننده را جذب کرده و از صر?? هزینه و زمان اضا??ی برای نقاشی یا بتونه کاری در کاربردهای ??ضای داخلی جلوگیری می کند و • محصولات لمینیت (لایه لایه) برای کاربرد در محیط های خارجی که ممکن است عایق ها در معرض اشعه ماروابن??ش (uv)، اب و هوا و برخوردهای ??یزیکی قرار بگیرند.منبع:عایق الاستومری
  3. پرده هوا یک دستگاه وزش محور است که مانع هوای نامرئی روی درگاه ایجاد میکند تا بدون محدود سازی ا??راد یا دستگاه ها به صورت موثر دو محیط مختل?? را جداسازی کند. ذخیره سازی انرژی ص??حه ی هوا، هزینه های گرم سازی و سرد سازی را تا بالای 80 درصد کاهش میدهد در حالی که هوای داخل را نگه میدارد و آسایش و راحتی ا??راد را ا??زایش میدهد. این وسیله اتمس??ر محیط را از آ??ت و حشرات، گرد و غبار ،ذرات معلق، آلودگی، عطر و بوها تمیز نگه میدارد و جریان و ورود و خروج هوای گرم و سرد را متوق?? میکند. نحوه ی عملکرد پرده هوا عملکرد یک پرده هوا براساس جت سرعت بالای هوا است که همه ی دهانه ها را پوشش میدهد. پرده های هوای گرم شده با جت هوا، وقتی که از ص??حه ی هوا عبور میکنند باعث ایجاد راحتی و آسایش میشود و به ح??ظ دمای ورودی کمک میکند. تاریخچه ساخت پرده هوا در سال 1888، تئو??یلوس ون کانل پردا هوا را به ثبت رسانده است، اختراعی که ادعا میکند از ورود هوا به ساختمان، جلوگیری میکند. قسمت چرخشی پرده هوا؛ به راحتی احتیاج به ??ردی برای باز نگه داشتن در را برای حذ?? میکند. اما در چرخشی تنها چیزی نیست که ون کانل به منظور نگه داشتن هوای سرد و آلاینده ها از ساختمان آن را برای پرده هوا اختراع کرده بود. پرده هوا نتیجه ی تلاش های او زمانی که دانشجوی سال دوم بود در سال 1904 به ثبت رسید و برای اولین بار در سال 1916 در یک ساختمان نصب شد (منبع : Miniveil.com). به بیان ساده تر یک پرده هوا جریان مدامی از هوای ن??وذی از بالا تا پایین یک درگاه باز است. این پرده به طور معمول به عنوان خط دوم د??اعی درون یک درب بسته یا جایگزین ??لپ های پلاستیکی معلق در درگاه باز است، پرده های هوا مانعی را ایجاد میکند که ا??راد و محصولات بتوانند عبور کنند ولی هوا نتواند. این به این معنی است که هوای یک سمت پرده هوا با سمت دیگر تماسی ندارد. پرده هوا چه کارهایی انجام می دهد پرده هوا دو کار انجام میدهد: اول، عایق میکند، و همه ی ما قدرت عایق هوا را میشناسیم. لایه ای از هوای به دام ا??تاده بین پنجره های دو تکه که از گرما در مقابل حرکت در عرض محیط را محا??ظت میکند. دوما، پرده هوا به عنوان پشتیبان درون یک در میتواند به عنوان یک دام برای ن??وذ هوای بیرون از جایی باشد که از آن می آید. ??واید پرده هوا یک پرده ی نامرئی هوا ممکن است شبیه راهکار Star Trek برای بهره وری سازمانی به نظر برسد اما اگر به درستی نصب و است??اده شود میتواند بازدهی انرژی را ا??زایش دهد و از ورود آلاینده ها و حشرات به یک درگاه باز جلوگیری کند. روش است??اده از پرده هوا دو راه برای است??اده از پرده هوا وجود دارد. شما میتوانید از آن در یک درگاه باز است??اده کنید در حالتی که جریان هوا به طور پیوسته جریان دارد و جاری است. در این نوع از پرده هوا شما ممکن است احساسی شبیه به حالتی داشته باشید که هوا به سمت شما ??وت میشود مثل وقتی که وارد یک جعبه ی بزرگ یا ??روشگاهی به شکل انبار میشوید. یا میتوانید از پرده هوا به عنوان خط دوم د??اعی پشت در بسته است??اده کنید، در حالتی که پرده هوا در صورتی ??عال میشود که در باز میشود. در این حالت شروع ??عالیت پرده هوا به صورت ناگهانی است و هوا تا وقتی که در دوباره بسته شود برای چند ثانیه شروع به وزیدن میکند.منبع:پرده هوا
  4. بررسی لباس کار LION ( طرح بو??الو ) در این مطلب میخوام شما مصر?? کننده عزیز را با یکی دیگر از محصولات ??روشگاه لباسکار سعید آشنا کنم . لباس کار LION یا همان طرح بو??الو که یکی دیگر از تولیدات نه چندان قدیمی و البته محبوب این مجموعه می باشد. محبوبیتلباس کار LION در تعداد جیب های زیاد و کاربردی آن می باشد. 11 جیب برای این محصول تعبیه شده که شامل 6 جیب برای کاپشن و 5 جیب برای شوار آن می باشد. اما مزایای این لباسکار به اینجا ختم نمی شود بلکه زانوی شلوار این محصول دولایه با به عبارتی دوبل میباشد که تاثیر بسزایی در استحکام این ناحیه از شلوار دارد. همچنین قسمت سرشانه کاپشن بصورت تنظیم شو یا رگلاجی می باشد که از پارگی آن ناحیه در حرکت های ناگهانی سرشانه به خوبی جلوگیری می کند همچنین تمام دوخت این لباس کار توسط چرخ های صنعتی و 2 سوزنه انجام گر??ته است. لباسکار LION در 4 رنگ زیبا تولید و در این ??روشگاه موجود است که شامل رنگ طوسی با استخوانی ، طوسی با آبی ، سرمه ای با آبی و سرمه ای با قرمز می شود. سایز بندی این لباس کار کامل و 7 سایز می باشد که شامل S-M-L-XL-2XL-3XL-4XL می شود. 2- بررسی لباس کار مهندسی Setwork ( ست ورک) لباسکار مهندسی setwork از جمله لباسکارهای بسیار شیک و خوش پوش بوده که با اندک سابقه حضور این طرح از لباسکار در بازار ایران ، توانسته سهم قابل توجه ای از ??روش لباس کار را به خود اختصاص بدهد. نبود تنوع در سایر لباسکارها و تکرار شدن مکرر مدل و رنگ ها برای سالیان متوالی ، این ??رصت را به تولیدی لباسکار setwork داد که با ارائه طرحی جدید و رنگبندی متنوع و زیبا بتواند نگرشی جدید در صنعت پوشاک ایجاد نماید. ??روش این لباس چنان مو??قیت آمیز بوده که بسیاری از تولید کنندگان لباس کار را مجاب به تغییر مدل های تولیدی پیشن خود و اقدام به تولید نسخه کپی آن نموده است. با توجه به اینکه تولیدی setwork از پیشر??ته ترین چرخ های صنعتی موجود در ایران و داشتن کادری مجرب و تحصیل کرده در مد لباس است??اده می کند، همین امر سبب می شود علاوه بر قیمت بالای تمام شده نسخه های کپی شده از این لباس که تعداد آن در بازار ایران کم نمی باشد ، از نظر نوع دوخت و تن خور لباس ??اصله بسیار زیادی با نسخه اصلی (setwork) داشته باشند. پارچه این لباسکار از نوع ??لامنت کجراه و بسیار با کی??یت بوده که توسط کارخانه زرین پود اص??هان تولید می شود. دوخت این لباسکار صنعتی ( 3 دوخت ) بوده که توسط چرخ های کاملا کامپیوتری انجام می گیرد که سبب ا??زایش کی??یت یکنواختی دوخت و کاهش اشتباه انسانی می شود. دقت برش این لباس کار به حدی بالا می باشد که تمام لباس های تولید شده از نظر سایز جیب ها و جا نمایی دکمه های لباس با یکدیگر برابر بوده که در سایر لباس های موجود در بازار شاهد همچین دقتی در تولید یک لباسکار نیستیم. در قسمت های سر آستین ، نوار پایین و یقه آن از با کی??یت ترین لایی جهت ا??زایش زیبایی نمای لباس است??اده شده است. است??اده از زیپ استخوانی و دندانه درشت و بهره بردن از دکمه های ??لزی روکشدار و با کی??یت از دیگر مزایای آن می باشد. برای کاپشن این لباس کار 4 جیب از نوع پاکتی و برای شلوار آن 2 جیب در جلو و یک جیب در بغل پا تبیعه شده است. از رنگبندی این لباس کار نیز نمی توان غا??ل شد . تمام لباسها 2 رنگ بوده از بهترین و زیباترین ترکیب رنگی است??اده شده است که می تواند در همه زمینه های شغلی از قبیل نجاری ، مکانیکی و غیره بکار رود. 6 رنگ شامل : نوک مدادی با استخوانی ، درباری با نارنجی ، طوسی با قرمز ، سرمه ای با استخوانی ، استخوانی با سرمه ای ، شکلاتی با سبز و در 6 سایز شامل M-L-XL-2XL-3XL-4XL می باشد. بررسی لباس کار Sinawork آیا لباسکار با کی??یت بالا و البته قیمت مناسب وجود دارد ؟ این سوال می تواند یکی از دغدغه های مهم برای هر ??رد متقاضی لباس کار باشد. ولی دست یا??تن به جواب این سوال با توجه به تعداد کثیر تولید کنندگان لباسکار خیلی مو??ق آمیز نبوده است. ??روشگاه لباسکار سعید م??تخر است با معر??ی لباس کار Sinawork شما مصر?? کننده گرامی را با لباسکاری با کی??یت بالا و قیمتی مناسب آشنا نماید. این لباس کار حاوی نکات ??نی بسیار بالایی می باشد که در ادامه مطلب شما را از آن اگاه می شوید : 1- پارچه این لباسکار از جنس ??لامنت کجراه و برند خود sina work بوده که با تراکم بسیار بالا و وزنی در حدود 290 گرم تولیید می شود. پارچه ای با این مشخصات نشانگر استحکام بالای آن می باشد. 2- دوخت این لباس کار 3 دوخت و توسط چرخ های کامپیوتری و تماما صنعتی انجام میگیرد که سبب دوخت بسیار تمیز و محکم و کاهش اشتباه انسانی می شود. درجه دوخت در این لباسکار علی رغم سایر لباسهای تولید شده توسط سایر رقبا ، بسیار ریز بوده که منجر به عدم پارگی لباسکار در آن ناحیه می شود. تمام تولیدات Sinawork توسط دستگاه های پیشر??ته اتو می شود که به زیبایی لباسکار می ا??زاید. 3- به جرات می توان گ??ت که برش و الگوی لباس کار Sinawork بهترین در نوع خود بوده که با یکبار پرو آن متوجه این امر خواهیم شد. 4- 9 جیب کاربردی برای این لباس کار تعبیه شده که شامل 4 جیب برای کاپشن و 5 جیب برای شلوار می شود. 5- جهت استحکام بیشتر دوخت لباس کار ، تمام پل های شلوار و تمام جیب های لباسکار توسط دوخت الیک محکم کاری شده است. 6- تنها لباسی که دارای 7 سایز شامل S-M-L-XL-2XL-3XL-4XL و 18 رنگ متنوع و زیبا که تمام محدویت های شما را در سایز لباس و رنگ لباسکار در هم میشکند.منبع:لباس کار
  5. tanaz22

    استاندارد لباس کار

    1- استاندارد لباس کار EN ISO 20471 آشنایی با گواهی استاندارد EN ISO 20471 ( لباس کار نمایان در شب یا شبرنگ دار ) امروزه در تمامی صنایع کشور ، کارکنان می بایست لباس کار بر تن داشته باشند. لباسی که در شب دید داشته باشد مربوط به صنایعی می باشد که در مجاورت ترا??یک ( محل عبور وسایل نقلیه ) ، کار با جرثقیل ها و سایر وسایل موتوری و نیز کارهایی که در تاریکی سرو کار دارند. در واقع است??اده از استاندارد EN ISO 20471 در لباس کار سعید ، کارکنان را از خطرات احتمالی ح??ظ و کارگران می تواند بر روی کار خود تمرکز داشته باشند. کارکنان ، قابل مشاهده در شب ، در طول روز و از تمام زوایا حتی از ناحیه پشت قابل مشاهده هستند. استاندارد EN ISO 20471 بین المللی است که شرایط لازم برای لباس های قابل مشاهده برای کارکنان در مناطق با خطر بالا را اعمال می کند. است??اده از لباسکار ایمنی مهم است و باید اولویت بندی شود. همچنین بسیار مهم است که پس از شستشو های مکرر قابلیت بازتاب نور لباس از بین نرود. 2- استاندارد لباس کار EN 342 گواهی EN 342 مخصوص لباسکارهایی می باشد که بهترین محا??ظت را در برابر سرما انجام می دهند. کار کردن در شرایط آب و هوایی سرد ، می بایست تاثیر گذار باشد بطوری که شما را بصورت مداوم گرم نگه دارد. به محیطی سرد گ??ته می شود که دارای رطوبت بهمراه باد و دمای زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در واقع برای بدست آوردن بهترین محا??ظت ، همواره از خیس شدن لباس کار می بایست جلوگیری شود و از سایر لوازم ح??اظتی شامل دستکش و کلاه با??تی برای جلوگیری از هدر ر??تن حرارت بدن است??اده کنیم.همچنین برای بهترین روش محا??ظت ممکن ، بهتر است قسمت های از لباس شامل مچ دست جمع شده باشد. 3- استاندارد لباس کار EN 343 استاندارد EN 343 شما را در برابر باد و آب و هوا محا??ظت می کند. این استاندارد حداقل ارزش یک لباس را نشان می دهد که می تواند در هر نوع آب و هوایی است??اده شود. هنگامی که شما در شرایز جوی مختل??ی مغشول به کار هستید ، یک لباس کار باید بهترین محا??ظت را در برابر باد و آی و هوا ارائه دهد. لباس کاری که مطابق استاندارد EN 343 تولید شده باشد ، شما را در برابر باران و بر?? محا??ظت می کند و همچنین اجازه می دهد پوست بدن شما به راحتی ن??س بکشد و از تعرق اضا??ی بدن جلوگیری میکند. 4- استاندارد EN ISO 11611 استاندراد EN ISO 11611 کمترین الزامات ممکن را برای لباسکار تعری?? میکند. بطوری که ??رد را در برابر جوشکاری ، ??رآیندهای مشابه بهمراه خطرات مربوطه محا??ظت کند. لباس دارای این استاندارد ، ایمنی ??رد را در برابر جرقه ، تماس حداقلی با آتش ، ح??اظت از شوک های الکتریکی و تماس مختصر و تصاد??ی با کابلهای الکتریکی را به حداکثر میرساند. در واقع یک لباس کار خوب ، لباسی است که تمام قسمت های بدن را تحت پوشش خود قراد دهد. پوشش سراسری بدن ??قط با لباس کار یکسره ( OVERAL ) و لباسکار دوتکه کاپشن و شلوار ( WORK-CLOTHES) میسر است. هنگام کار جوشکاری جرقه های زیادی ایجاد می شود ، توصیه میکنیم از ح??اظت اضا??ی برای سر ، دست و جلوی لباس کار است??اده نمایید. همچنین لباسکار دارای این استاندارد از حداقل جیب برخوردار میباشد تا جرقه جوشکاری به آن گیر نکند. 5- استاندارد EN ISO 11612 استاندارد EN ISO 11612 مخصوص لباسکار هایی می باشد دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش هستند. البته محصولاتی که وظی??ه ایمن نگه داشتن سر ، دست ها و غیره را بعهده دارند ، تحت پوشش این استاندارد قرار نمیگیرند. لباس کار تولید شده با این استاندارد مناسب برای کارگران صنعتی ، برق و غیره می باشد. 6- استاندارد EN ISO 15797 از استاندارد EN ISO 15797 برای نشان دادن مقاوت لباس کار در برابر ??رآیند شستشو های صنعتی و خشک شدن بکار می رود. به عبارت دیگر لباس تولید شده با این استاندارد تضمین می کند که این محصول بدون هیچ مشکلی در روند شستشو و خشک کردن مقاومت کند. 7- استاندارد UV Standard 801 همانطور که از اسم این استاندارد مشخص است ، لباس کار تولید شده با برچسب UV ، در زمانی که شما بیرون از منزل کار میکنید ، پوست شما را در برابر اشعه مضرر خورشید ح??ظ میکند. همان طور که میدانید اشعه های خورشید بسیار قوی میباشد و براحتی میتواند از لباسهای معمولی عبور کند و در دراز مدت پوست شما را دچار آسیب کند ، پس اگر شما وقت زیادی را در بیرون مشغول به ??عالیت هستید ، توضیه میشود از لباسکار UV ست??اده نمایید تا از پوست شما مراقبت کند. در واقع لباس که حاوی ??اکتور UV می باشد ، میتواند به شما بگویید تا چه زمانی میتواند در معرض تابش خورشید قرار بگیرید بدون آنکه پوست شما متضرر شود. به عبارت دیگر لباسکار یو وی دار از کرم ضد آب پوست نیز م??یدتر و بهتر عمل می کند.منبع:لباس کار
  6. همانطور که می دانیم برای شروع هر کاری بهتر است از یه لباس کار مناسب است??اده کنیم. شاید خیلی از ا??راد از پوشیدن مکرر لباسکار خسته شدن که میتونه دلایلی از قبیل ، از بین ر??تن زود هنگام ظاهر لباس و یا پارگی مکرر لباس کار که همه این عوامل بار مالی اضا??ی نیز خواهد داشت. پس شاید تعر?? یک لباس کار مناسب برای کار را هنوز بدرستی ندانیم. اینکه در چه صن??ی و یا مشغول به چه نوع ??عالیتی هستیم بسیار مهم و تعیین کننده در انتخاب لباس می باشد. برای شروع می توان به رنگ لباس کار اشاره کرد. شاید در نگاه اول خیلی مهم نباشه ولی اولین الویت می بایست انتخاب رنگ مناسب برای لباس باشد. در ادامه به چند نوع ??عالیت شغلی در سبک های مختل?? اشاره میکنم که بهتر بتوانیم رنگ مورد نظر را انتخاب کنیم. شغل نجاری و یا شغل های ??عال در زمینه چوب می توانند از رنگ های روشن است??اده کنند. بهترین رنگ ها در زمینه ، رنگ استخوانی ، رنگ کرم و یا خاکی می باشد. دلیل انتخاب این رنگها ، نوع رنگ آلودگی از چوب می باشد که روشن است و در صورت پوشیدن رنگ های تیره شامل سرمه ای و یا مشکی ، گرده چوب بر روی لباس کار نمایان شده و جلوه خوبی ندارد. شغل خدمات نظا??ت و یا نگهداری تاسیسات شغلی است که بدلیل نوع رنگ آلودگی می بایست لباس کاری بپوشیم که نه از رنگ روشن و نه از رنگ خیلی تیره است??اده شده باشد. به نظر من بهترین انتخاب رنگ طوسی ??یلی می باشد که مناسب برای ا??راد مشغول در این صن?? هستند ، می باشد. شغل خدمات سرویس اتومبیل و شرکتهای ??عال در زمینه نصب آسانسور بهتر است از رنگ های کاملا تیره است??اده کنند. با توجه به نوع رنگ آلودگی ایجاد شده در کار که بیشتر از روغن و گریس نشات میگره ، تاثیر خاصی بر ظاهر لباس کار نداشته و از زیبایی آنرا در کوتاه مدت کاهش نمی دهد. بعد از رنگ لباس کار ، جنس پارچه بکار ر??ته در لباس را بررسی می کنیم. اگر در ??صل گرما هستیم ، به الاجبار در زیر نوع مستقیم خورشید مشغول بکار هستیم ، بهترین گزینه است??اده از تی شرت جودون پنبه آستین کوتاه و یا بلند و البته است??اده از رنگ های روشن جهت کاهش جذب نور خورشید می باشد. است??اده از پارچه کتان برای انجام کارهای معمولی بدلیل ضخامت پارچه و قیمت بالا آن توصیه نمی شود. اما در بعضی صنو?? است??اده از این پارچه ضروری و مهم می باشد. به عنوان مثال ا??رادی که مشغول کار جوشکاری و ??رزکاری همواره دغدغه سوراخ شدن و شاهد پارگی زودهنگام لباس کار خود را دارند. اما است??اده از لباسی که از الیا?? پنبه با درصد بالا تشکیل شده باشد تاثیر بسزایی در استحکام لباس کار در شغل دارا می باشد.منبع:لباس کار
  7. اولین پایه برای ایمنی و محا??ضت کارگران از زمین شروع می شود . خیلی از ا??راد نمی داند که چقدر یک ک??ش ایمنی مناسب می تواند همانند لباس کار مهم باشد. در بسیاری از شرکت ها بعنوان یک ابزار مهم در کار شناخته می شود. ابزاری که برای پای شماست که به مبارزه با خطرات احتمالی در محل کار و عدم ناراحتی و خستگی زود هنگام کمک می کند. بازار پر از تولید کنندگانی می باشد که مشغول به معر??ی جدید ترین مدلهای ک??ش کار با است??اده از آخرین تکنولوژی و ??ن آوری است. درک درست از آنچه که شما نیاز دارید و دانستن اصطلاحات برای سیر در این دریای ک??ش ایمنی ، به شما کمک میکند تا ک??ش ایمنی مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. در واقع یک ک??ش مناسب ، روز کاری شما را آسان و موجب تمرکز بیش تر بر روی کار می شود. شناسایی نیازهای خود درک کردن تنوع ک??ش کار ، الویت یک پیدا کردن ک??شی است که منطبق با نیاز شماست. همیشه با مدیر ایمنی و یا سرپرست خود شروع کنید تا تعیین کنند که آیا الزامات خاصی برای انجام پروژه توسط شما دارد یا خیر! OSHA دستور العمل های ایمنی برای محا??ظت از پا می باشند که توسط موسسه استاندارد ملی آمریکا ANSI ایجاد شده است. این دستورالعمل ها کمک می کند تا مطمئن شویم که متخصصان و کارگران ماهر که در معرض خطرات محل کار میباشند که شامل برق گر??تگی ، سقوط ، لیز خوردن و خیلی موارد دیگر است ، از پوشش درست ایمنی است??اده می کنند. پس شرایط کار را به دقت با کار??رمای خود چک کنید و تا بتوانبد مناسب ترین ک??ش ایمنی را مطابق با الزامات کار انتخاب کنید. قبل از اینکه به ??روشگاه ک??ش کار بروید ، مهم است بدانید که به دنبال چه موردی هستید که این امر تنها با شناختن انواع تکنولوژی بکار ر??ته در ک??ش میسر می شود. سر پنجه ک??ش کار محیط کارگران صنعتی که لباس کار می پوشند اغلب با خطرات سنگین همراه است. پیدا کردن مناسبترین محا??ظ انگشتان پا از نکات مهم است. به طور کلی محا??ظ بکار ر??ته در جلوی ک??ش کار دارای سه مدل می باشد : 1- ??ولادی (Steel) ، 2- کامپوزت (composite) ، 3- آلومینیوم (Aluminum) که هر سه مدل ممکن است در محا??ظت از پا یکسان عمل کنند. تعدادی از کارگران هستند که با توجه به محیط کار ، نوع جنس محا??ظ جلوی ک??ش را انتخاب می کنند. محا??ظ ??ولادی ک??ش کار است??اده از محا??ظ ??ولادی در جلوی ک??ش ، از قدیم مرسوم بوده است. در واقع دارای وزن بیشتر و حجم کمتر به نسب 2 مدل دیگر می باشد. همان طور که میدانیم ??ولاد رسانای گرما و سرما می باشد و ممکن است به بالابردن و با پایین بردن دمای داخلی ک??ش کار کمک کند. محا??ظ آلومینیوم ک??ش ایمنی از آلومینیوم در جلوی ک??ش کار نیز است??اده می شود. ضخامت آن از سر پنجه ??ولادی بیشتر بوده و مناسب برای کارگرانی می باشد که بدنبال تجربه ک??ش کار سبک می باشند. همچین این محا??ظ مورد تایید استاندارد ANSI/ASTM نیز می باشد. محا??ظ کامپوزیت محا??ظ جلوی ک??ش ایمنی از جنس کامپوزیت ، متشکل از ??یبر کربن ، پلاستیک و یا کولار می باشند. به نسبت محا??ظ ??ولادی سبکتر بوده و در عین حال از حجم بزرگتری برخوردارمی باشد. این سرپنجه ک??ش ایمنی ، گرما و سرما را انتقال نیمدهد و از آنجا که غیر ??لزی است بعنوان عایق برق نیز کمک می کند. امروزه بسیاری از ک??ش های موجود در بازار ، از تکنولوژی های نوین بهره می برند که سطح ایمنی را نیز ارتقاء می دهند. بعنوان مثال چرم Tough-Tec باعث ا??زایش مقاومت سایشی می شود و معمولای به قسمت بالایی ک??ش اضا??ه می شود تا ح??اظت بیشتری بهمراه داشته باشد. برای آن دسته از ا??رادی که در مجاورت آتش کار می کنند ، الیا?? کولار بکار ر??ته در ک??ش دارای عملکرد عالی برای مقاومت در برابر آتش هستند. همچنین در تولیدات برخی از شرکت ها ، از توریهای ویژه کولار برای آتش سوزی و جوشکاری است??اده می کنند که در زمان کار همانند سایر متریال ها ذوب نمی شوند.منبع:لباس کار
  8. اختراع ??ن چاپ درحقیقت به قرن ها پیش از گوتنبرگ، که نامش به عنوان مخترع چاپ در تاریخ به ثبت رسیده است، برمی گردد. آسوریان چند هزار سال قبل از میلاد بر خشت هایی از گل*رس مهر می*زدند. استعمال حرو?? قابل انتقال نیز میان سال*ها ی 1051 و 1058 در چین آغاز شد. مخترع این حرو?? ??ردی به نام پی*شنگ بود و حرو?? هم از گل*رس ساخته می*شد. حرو?? دستی و حرو?? قلعی که پس از آنها به کارآمد، هیچ یک رواجی نیا??ت، بر عکس حرو?? چوبی متداول شد. تا این*که در سال 1440، گوتنبرگ ظاهرا بدون اطلاع از کار چینی*ها، حرو?? قابل انتقال را اختراع کرد و برای هر یک از حرو?? ال??با یک حر?? جداگانه به کار برد. حرو?? متحرک را چینی*ها اختراع کردند، ولی گوتنبرگ که حر??ه اش زرگری بود، آلیاژ مناسب برای ریخته گری حرو?? را از سرب و آنتی موآن به دست آورد و سپس نسبت هر یک از این دو ??لز را به گونه ای انتخاب کرد که حرو?? بیش از حد سخت و نرم نباشند. وی برای مرکب چاپ هم ??رمول مناسبی یا??ت و خلاصه با ر??ع موانع و حل مشکلات عمل چاپ را میسر و اجرایی کرد. تقریبا 20 سال پس از نخستین تلاش ها ی گوتنبرگ در امر چاپ ،این صنعت با است??اده از سطوح برجسته در ونیز، ??لورانس، پاریس و لیون در حدی مختصر و محدود رواج یا??ت. اما دستگاه چاپ گوتنبرگ، به علت هزینه ها ی بسیار زیاد ??قط برای ثروتمندان قابل دسترسی بود و به همین دلیل تا مدت ها ی طولانی استقبال چندانی از آن نشد. 300 سال پس از اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ، نمایشنامه نویسی آلمانی به نام آلوئیس زنه ??لدر، چاپ سنگی یا لیتو گرا??ی را درسال 1796 میلادی اختراع کرد. هر سنگی که متن یا تصویر با این روش روی آن نقش می بست ، برای چاپ حدود 750 نسخه عملکرد مطلوب داشت و پس از آن نقش روی سنگ قابل چاپ نبود. اگر چه درباره شروع چاپ سنگی در ایران روایات متعددی وجود دارد، به نظر می رسد چاپ سنگی را برای نخستین بار میرزا صالح شیرازی در تبریز راه اندازی کرد. میرزا صالح که از سوی دولت ایران برای ??راگیری هنرهای جدید به اروپا ر??ته بود، در بازگشت یک دستگاه چاپ سنگی با خود به تبریز آورد که آن را در سال 1250 قمری راه انداخت. چاپخانه سنگی طی مدت کوتاهی در تهران و بعد اص??هان و سپس سایر شهرهای ایران تاسیس شد و بیش از 50 سال تنها روش چاپ در ایران بود و تا اواخر دوره قاجار ، هر چه در ایران چاپ می شد، به روش چاپ سنگی بود. البته هشت سال قبل از ورود چاپ سنگی به ایران چاپ سربی نیز راه اندازی شده بود، ولی به علت هزینه و زحمت زیاد آن ، پس از ورود چاپ سنگی ، کنار گذاشته شد و بعدها در اواخر دوره قاجار دوباره حرو?? سربی و است??اده از آن رایج گردید. طریقه چاپ سربی روش نسبتا ساده ای بود : کاغذ روی ص??حه ای متشکل از حرو?? برجسته سربی و آغشته به مرکب ??شرده می شد و بر اثر ??شار، حرو?? بر ص??حه کاغذ نقش می بست. حرو??چینی روزنامه نیز نخست به صورت دستی انجام می گر??ت، ولی بعدها این کار با دستگاه ها یی که معمول ترین آنها «لاینو تایپ» بود، صورت پذیر??ت. دستگاه حرو??چینی خودکاری لاینوتایپ در سال 1886 میلادی ساخته شد. و بدین ترتیب سرعت چاپ به تدریج ??زونی یا??ت. پیشر??ت ??ناوری کم کم باعث شد دستگاه حرو??چینی سربی از دور خارج شود و جای خود را به دستگاه الکترونیکی بدهد.منبع:چاپخانه
  9. همانطور که در بسیاری از مقالات چاپخانه نقش هنر توضیح داده شد، خلاقیت در چاپ کاتالوگ اهمیت و تاثیر بسیاری دارد. چندی پیش نمونه هایی از کارت ویزیت هایی که با خلاقیت تمام چاپ شده بودند را در مقالات قبلی به نمایش گذاشتیم. در این مقاله قصد داریم علاوه بر توضیحاتی که در مقالات قبلی در مورد خلاقیت نوشته شده بود، نمونه های از کاتالوگ هایی که به صورت خلاقانه چاپ شده است را به شما نمایش دهیم. این موضوع را ??راموش نکنید که خلاقیت کار سختی نیست و ذهن خود را به سمتی نبرید که ??قط آدم های خاص می توانند خلاقیت داشته باشند! برای چاپ کاتالوگ خلاقانه تنها کا??یست از چهارچوپ ها خارج شوید. اما سعی کنید طوری عمل کنید که کاتالوگ م??هوم اصلی خود را از دست ندهد. نمونه هایی از کاتالوگ های خاص و خلاقانه توسط چاپخانه نقش هنر جمع آوری شده است که می توانید در زیر به مشاهده ی آنها بپردازید. نمونه ای از کاتالوگ که شاید از نظر ایده آسان به نظر برسد اما چاپ کاتالوگ در ابعادی به غیر از مربع و مستطیل مانند کاتالوگ زیر که به صورت شش ضلعی چاپ شده است، می تواند به راحتی کاتالوگ شما را نسبت به کاتالوگ های دیگر، متمایز سازد. در این کاتالوگ اشکال خاص مانند ابر و درخت به صورت سه بعدی وجود دارد. این ویژگی شاید کمی هزینه بر باشد چرا که نیاز به مصر?? کاغذ بیشتر، چسب و نیروز انسانی جهت چسباندن آنها دارد اما مطمئن باشید این شیوه می تواند مخاطبان شما را مجذوب خود کند. یک کاتالوگ زیبا و حر??ه ای که به صورت 3 بعدی نشاندهنده ی یک پیانو و سالن است. در این نوع کاتالوگ ها اگر چه محتوای زیادی وجود ندارد ولی باعث جذب مشتریان می شود. کاتالوگ زیر در نگاه اول کاربران را با رنگ خود مجذوب می کند. همانطور هم که در قبل اشاره شد است??اده از رنگ های خاص در کاتالوگ علاوه بر زیبایی بیشتر باعث جذب بیشتر کاربران نیز می گردد. اما این موضوع تنها در صورتی محقق می گردد که رنگ مورد نظر به خوبی بر روی کاغذ چاپ شود. نکته ی بعدی در مورد این کاتالوگ وجود سوراخ های دایره شکل در ص??حات مختل?? آن هست که هر کدام از آنها نمایان گر یک ویژگی می باشد.منبع:چاپخانه
  10. [h=2][/h] دو نوع ??یلتر پایه ای هوا وجود دارد: ??یلتر برای جامدات و ??یلتر برای ذرات گازی. هر دو نوع هد?? یکسانی دارند، برای کاهش تمرکز و جمع شدگی ذرات معلق هوا. ذرات گازی را میتوان از طریق جذب ??یلتر نمود. جذب به وسیله ی نیروی پراکندگی لندن یا نیروهای واندوالس که بین مولکول ها عمل میکنند به وجود می آید. این نیروها خواصی شبیه به نیروهای گرانشی که بین سیارات در سیستم خورشیدی است دارند. کربن ??عال شده در چنین ??یلترهایی توانایی حذ?? ذرات از هوا را توسط جذب دارد. بسته به زمینه ی کاربردی ذرات، انواع مختل??ی از کربن ممکن است است??اده شود. چهار راه برای به دام انداختن و گر??تن ذرات وجود دارد. کلاس ??یلتر، اندازه ی ذره و ساختار ??یلتر به طور مشترک میزان تاثیرات را مشخص میکند. ??یلترهای هوا ممکن است اثرات زیر را اعمال کنند: اثر غربالگری اثر انسجامی اثر مانعی اثر ن??وذی اثر غربالگری اثر غربالگری یکی از معمول ترین کاربردهای ??یلترهای هواست. اصول غربالگری بسیار ساده است: اگر ذره ای بزرگتر از ??اصله ی بین واسطه های ??ایبری باشد، به دام می ا??تد. اثر انسجامی این اصل ??یلتر درصورتی به کار میرود که ذرات جرم قابل توجهی داشته باشند. ذره با سرعت زیاد وارد میشود. به علت جرمش، بجای انحرا?? با جریان هوا ،ذره با واسط ??ایبری برخورد میکند . اثر مانعی این حقیقت که ذرات نیروهای جاذبه به یکدیگر وارد میکنند برای این اصل از ??یلتر مهم است. ??ایبرهای واسط بزرگتر ذرات گرد و غبار نسبتا کوچکتری را بهم جذب میکنند. هنگامی که ذرات بهم برخورد میکنند بین واسط ??ایبری گیر می ا??تند. اثر ن??وذی ذرات کوچک اغلب مسیر نا منظمی را دنبال میکنند. این پدیده به حرکت براونیا برمیگردد. مسیری که ذرات دنبال میکنند ممکن است از مسیر جریان هوا انحرا?? داشته باشد. حرکت براونیا شانس اینکه ذره با واسط ??ایبری منحر?? شود را ا??زایش میدهد. تاثیرات مختل?? ??یلتر در یک شکل قابل رسم است که به طور واضح نشان میدهد اندازه ی ذره روی اصول ??یلتراسیون بیشترین تاثیر را دارد. ??یلتر هوای قابل شست و شو و قابل است??اده ی مجدد همه ی ??یلترهای هوای ما قابل شستشو و قابل است??اده ی مجدد هستند. آنها با است??اده از کیت های شارژکننده ی k&n به راحتی قابل پاکسازی و روغنکاری به د??عات زیاد هرقدرکه به صورت منطقی مورد نیاز باشند، هستند. در لابراتوار آزمایشگاهی ، ما یک ??یلتر هوای k&n را بیشتر از 100 بار شستیم و روغنکاری مجدد کردیم و هنوز هم عملکرد خوب منحصر به خودش را دارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم که ??یلتر هوا خود را هر 30000 مایل چک کنید، با این وجود ، دربسیاری از شرایط خیابان ها ??یلتر احتیاجی به پاکسازی تا 50000 مایل را در است??اده ی مداوم ندارد. و بله ما هم داستان هایی را در مورد مشتریانی که از ??یلترهای k&n خود برای 100000 مایل بدون پاکسازی است??اده کرده اند شنیده ایم، اما اما معتقدیم که پاکسازی بعد از 50000 مایل برای بهترین کارکرد عمر سرویس بدون قربانی کردن جریان هوا لازم است.
  11. سئو به معنی بهینه سازی موتور جستجو است که از عبارت (Search Engine Optimization) گر??ته شده است و هد?? آن رساندن وب سایت به رتبه بندی بالا است و باعث نمایش و ارتباط بهتر سایت در جستجوی گوگل می شود و به هیچ عنوان معنی سئو ??ریب موتورهای جستجو و یا دستکاری موتورهای جستجو نیست بنابراین نمی توان از آن به عنوان روش غیر اخلاقی نام برد. سئو مجموعه روش ها و ??رآیندهایی است که برای تغییر استراتژیک وب سایت ها به کار برده می شود که این روش ها مهم ترین موضوعات مربوط به ص??حه را بیان کرده و اهمیت آن را در ص??حه نمایش جستجو بالا می برد. سئو نیاز به زمان و صبر و دانش زیاد دارد و به راحتی نمی توان آن را پیاده سازی کرد.با توجه به این که موتورهای جستجو قابل پیش بینی نیستند و الگوریتم های رتبه بندی خود را به طور دائم تغییر می دهند مهندس بالا بردن سئو سایت باید اطلاعات خود را در این زمینه بروز نگهدارد.مهندس سئو باید مهم ترین معیارهای رتبه بندی گوگل را که بیش از 200 معیار است بداند و با توجه به آن به پیاده سازی سئو بپردازد. اهدا?? سئو: هد?? سئو بالا آمدن و در محل های بالا قرار گر??تن وب سایت در نتیجه جستجوی گوگل است و ارتباط بین ص??حات و کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران را ا??زایش می دهد.بیشترین ص??حاتی که با کلمه وارد شده برای جستجو مرتبط است نمایش داده می شود که این موضوع برای کاربر و موتور جستجو مزایای زیادی دارد و کاربر به بیشترین نتایج مرتبط با پرس و جوی جستجو شده دست می یابد. برای بهینه سازی وب سایت قبل از هر چیز به زمان نیاز است بنابراین زمان بزرگترین سرمایه گذاری اولیه به حساب می آید. و نتیجه گیری ه??ته ها یا ماه ها زمان می برد که البته به چگونگی است??اده از کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی بستگی دارد.قرار گر??تن در ص??حه اول و به خصوص در سه نتیجه ی جستجوی اولیه در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی گوگل برای وب سایت ها اهمیت زیادی دارد. می توان گ??ت در نتیجه جستجوی گوگل سه جایگاه اول 58.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان و رتبه اول به تنهایی 38.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان را شامل می شود بنابراین رقابت وب سایت ها برای رسیدن به جایگاه های اول طبیعی است زیرا هرچه بازدیدکنندگان سایت ا??زایش یابند تعداد مشتریانشان نیز ا??زایش می یابد.کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی بیشتر کلیک کرده و دوست ندارند روی پیوندهای لیست های پرداخت شده کلیک کنند. این امر اهمیت سئو را چندین برابر می کند. اهدا?? سئو به طور کلی: -ا??زایش بازدید وب سایت -ایجاد برند -ا??زایش ترا??یک سایت -قرار دادن وب سایت در رتبه های اولیه در نتیجه جستجوی گوگل -ا??زایش مشتریان و ??روش محصولات سئو رتبه بندی وب سایت و بازدیدکنندگان از سایت را ا??زایش داده و بهترین روش برای تبلیغات به شمار می آید.منبع:بالا بردن سئو سایت
  12. گوگل آنالیز که با نام های دیگری مثل گوگل آنالیتیکس،گوگل آنالیتیکزوگوگل آنالیتیک شناخته شده است ابزار تحلیل گر شرکت گوگل است که درباره ترا??یک ورودی اطلاعات کامل و م??یدی برای بهینه سازی و پیشر??ت وب سایت به مدیران سایت می دهد .این ابزار به رایگان در اختیار وب سایت ها قرار گر??ته و است??اده از آن بسیار راحت است با این وجو بسیاری از سایت های ایرانی از این تحلیلگر است??اده نمی کنند و علت آن هنوز مشخص نیست. همه مدیران سایت ها و وبلاگ ها به گوگل آنالیز احتیاج دارند در صورتی که یک وب سایت را مدیریت می کنید یا وبلاگ شخصی دارید لازم است که از گوگل آنالیز است??اده کنید.با است??اده از گوگل آنالیز می توانید به اطلاعات مهمی درباره سوالات زیر دست یابید. 1-تعداد ن??رات بازدید کننده از سایت شما 2-متوسط مدت زمانی که دیگران در سایت شما وقت می گذارنند. 3-جذاب و واضح بودن یا نبودن محتوای ص??حات 4-علاقه مندی های بازدید کنندگان وبلاگ و محتوای سایت شما 5-موقعیت جغرا??یایی بازدید کنندگان سایت شما در استان ها و کشورهای دیگر 6-آیا لازم است سایتی واکنش گرا و مناسب گوشی داشته باشید 7- سایت شما از طریق چه سایتی مورد بازدید قرار می گیرد 8-بیشترین تأثیر ترا??یک سایتتان مربوط به کدام تکنیک بازاریابی است 9-محبوبترین ص??حات سایت کدامند 10-تعداد بازدیدکنندگانی که مشتری می شوند و ویژگی آنها 11-چگونگی ا??زایش سرعت سایت آمار به دست آمده از سایت شما توسط گوگل آنالیز برای شناخت وبهینه سازی سایت شما می تواند منبع ارزشمندی باشد.گوگل آنالیز همچنین قابلیت نصب روی گوشی های اندروید و ios را دارد. نصب گوگل آنالیز: نصب گوگل آنالیز بسیار راحت است و لازم به صر?? زمان زیادی ندارد ??قط باید در راه اندازی آن دقت کنید و برای نصب آن نیاز به یک حساب کاربری دارید. معنای کلمات کلیدی برای است??اده از گوگل آنالیز: پس از نصب گوگل آنالیز باید طریقه است??اده از آن را یاد بگیریم به همین منظور ما معنی برخی کلمات را که بارها با آن ها در گوگل روبه رو شدید را بیان می کنیم. 1-ابعاد(Dimensions):از ویژگی های بارز سایت بعد است که می تواند مقادیر مختل??ی بپذیرد.از نمونه ابعاد گوگل آنالیز می توان به زمان حضور در سایت،ص??حات بازدید شده،ص??حه خروج و نوع مرورگر اشاره کرد. 2-متریک ها(Metrics):می توان گ??ت متریک عبارت است از خصوصیات درونی یک دایمنشن که به صورت نرخ یا مجموع اندازه گیری می شوند.زمان بازدید از سایت و تعداد بازدیدکننده ها از یک ص??حه نمونه هایی از آن است. 3-دوره ها(Sessions):مدت زمانی که کاربر با گوشی یا سایت و یا دیگر رسانه های شما به طور ??عال در ارتباط است را دوره می گویند.همه اطلاعات مربوط به تعاملات کاربر در طول یک دوره حساب می شود و اگر به مدت 30 دقیقه تعاملی صورت نگیرد برنامه بسته و با ورود دوباره کاربر دوره جدید باز می شود. 4-کاربران(Users):کاربران شما ا??رادی هستند که برای حداقل یک دوره در سایت شما بوده اند. 5-بازدید کنندگان(Visitors):بازدید کنندگان ا??رادی هستند که به سایت شما سر زده اند.این بازدیدکنندگان دو دسته اند:بازدید کنندگان تکراری یا Returning Visitors بازدیدکنندگانی هستند که یک دوره در سایت شما بوده اند و بازدیدکنندگان جدید یا New Visitor. 6-بازدید ص??حات (Pageviews):تعداد کل د??عات بازدید از ص??حات حتی بازدیدهای تکراری توسط کاربر تکراری را شامل می شود. 7-ص??حات/دوره ها(Pages/Sessions):میانگین تعداد ص??حات که در یک دوره بازدید می شود و بازدیدهای تکراری از یک ص??حه را نیز شامل می شود. 8-میانگین زمان دوره(Avg. Session Duration):میانگین زمان طول دوره هایی که بازدیدکنندگان در سایت بوده اند 9-نرخ پرش(Bounce Rate):اگر کاربری وارد سایت شما شود و هیچ تعاملی انجام نشود و ??قط یک ص??حه از سایت را ببیند و ص??حه را ببند به آن نرخ پرش می گویند.نرخ پرش کمتر نشان دهنده این است که سایت تان در ح??ظ کاربر مو??ق بوده. 10-دوره های جدید(New Sessions):تعداد بازدید های جدید توسط کاربرهای جدید را به صورت تخمین مشخص میکند.تخمینی بودن این تعداد به این دلیل است که ممکن است کاربر با آی پی جدیدی وارد شود. 11-اهدا??(Goals):با تعیین اهدا?? خود در گوگل آنالیز مو??قیت وب سایتتان را اندازه گیری کنید و ??رآیندی که برایتان مهم است و تاوسط کاربران این ??رآیند طی می شود را بررسی کنید. 12-تبدیل ها(Conversions):وقتی که اهدا?? شما توسط کاربر عملی شود مثلأ کاربر در سایت ثبت نام کند و ثابت شود و یا خرید کند و مشتری شود تبدیل صورت می گیرد. 13-کمپین ها(Campaigns):به کمک کمپین ها می توانید در ص??حه ای که دوست دارید پارامتر شخصیتان را اضا??ه کنید و اطلاعاتی بیشتر از کاربران به دست آورید. 14-جذب(Acquisition):منظور از جذب طریقه به دست آوردن کاربران از طریق جستجوی گوگل و یا دیگر روش ها است. 15-ر??تار(Behavior)):اطلاعاتی که درباره ر??تار کاربران به شما داده می شود به شما کمک می کند که محتویات سایتتان را طبق های آن ها بهینه سازی کنند. منوی اصلی: در ص??حه گوگل آنالیز در بالای ص??حه یک منوی ساده با چند گزینه وجود دارد. خانه(Home):همه اطلاعات کلی درباره سایت ها و برنامه های گوشی شما در این قسمت قرار دارد. گزارش(Reports):این قسمت اطلاعات مربوط به یک سایت یا یک برنامه مشخص را به شما می دهد. شخصی سازی(Customization):به شما در این گزینه اجازه داده می شود که دایمنشن ها و متریک ها و گزارشات شخصی خود را ایجاد کنید. مدیریت(Admin):تنظیمات مدیریتی را در این گزینه می توانید انجام دهید و همچنین این گزینه اجازه دسترسی به همکاران شما را می دهد. انتخاب سایت و یا برنامه ای که اطلاعات آن را می خواهید در گزینه گزارش مشاهده کنید در قسمت سمت راست منو می توانید انجام . تنظیم زمان: با است??اده از تقویمی که در سمت راست ص??حه قرار دارد شما می توانید برای مشاهده اطلاعات بازه زمانی تعیین کنید. این قسمت همچنین به شما اجازه می دهد با انتخاب گزینه مقایسه دو بازه زمانی مختل?? را با هم مقایسه کنید و پسر??ت یا پیشر?? متریک ها در بازه زمانی دوم را مشاهده کنید. خانه: با وارد کردن حساب کاربری ص??حه اصلی برای شما باز می شود.لیست سایت ها و اطلاعات کلی درباره آن ها که به حساب خود متصل کرده اید را در این قسمت مشاهده می کنید.این اطلاعات نرخ پرش(Bounce Rate)،تعداد دوره ها(Sessions)،نرخ تبدیل(Goal Conversion Rate)،میانگین زمان دوره(Duration Avg. Session) را شامل می شود.این ص??حه همچنین اجازه جستجو بین دامنه ها و برنامه های گوشی را به شما می دهد و با ستاره دار کردن برنامه های مهم میتوانید دسترسی به آن ها را راحت تر کنید. اکنون می توانید با انتخاب برنامه ای که اطلاعات بیشتری درباره آن می خواهید به ص??حه گزارش گوگل وارد شوید. گزارش گوگل آنالیز: این قسمت اطلاعات دقیق درباره مخاطبانتان به شما می دهد.با گزینه جستجویی که در منوی سمت چپ قرار دارد می توانید گزارشات مورد نظرتان را جستجو کنید و لیست لینک هایی که اینجا وجود دارند شما را به بخش های مهم گوگل آنالیز هدایت می کند. داشبورد: شما می توانید ص??حه گزارش را ویرایش کنید و اطلاعات کلیدی مورد نیازتان را با است??اده از ویجت ها نشان دهید.به کمک داشبورد می توانید اطلاعات مورد نیازتان را بدون چرخیدن روی گزارشات استاندارد به دست آورید. دکمه +Add Segment به شما کمک می کند تا معیارهای جدید را در آمار ببینید و با دکمه +Add Widget میتوانید بخش های جدیدی را به این قسمت اضا??ه کنید.همچنین با انتخاب لینک Add to Dashboard می توانید زمانی که بین گزارشات می چرخید این گزارشات را به داشبوردتان اضا??ه کنید.قسمت Google Analytics Solutions Gallery به شما اجازه می دهد داشبوردهای از قبل آماده را دانلود کنید.در اینجا نیز می توان مانند ص??حه خانه بازه زمانی گزارش را تغییر داد و دو بازه را با یکدیگر مقایسه کرد. میانبرها: این قسمت همانگونه که از اسم آن مشخص است لینک سریعی است به گزارشات مورد نظرتان.با کلیک بر روی لینک Shortcut که در بالای ص??حه قرار دارد می توانید گزارش هایی که لازم دارید به میانبرها اضا??ه کنید تا بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. رویدادهای هوشمند: در این قسمت می توانید هشدارهایی تنظیم کنید که هنگامی که در اطلاعاتتان تغییرات مورد نظر داده شد در این بخش و از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود.شما می توانید برای بازه زمانی روزانه ،ه??تگی و ماهانه و برای رویدادهایی مثل تغییر در تعداد دوره ها،تبدیل یک هد?? و یا دیگر متریک ها هشدار تنظیم کنید. اطلاعات لحظه ای: در این بخش شما می توانید به اطلاعات لحظه ای دست یابید برای مثال می توانید بدانید در این لحظه چند ن??ر در سایت شما هستند و چه ??عالیت هایی انجام می دهند.نحوه وارد شدن آن ها به سایت،موقعیت مکانی آن ها،تعداد ص??حاتی که توسط آن ها دیده شده و ... از نمونه های این اطلاعات هستند. اطلاعات کلی: در این قسمت می توانید اطلاعات کلی درباره مخاطبانتان به دست آورید. متریکی که می خواهید نشان داده شود می توانید در قسمت نمودار مشخص کنید.و همچنین می توانید دو متریک را انتخاب و آن ها را با هم مقایسه کنید وهمینطور می توانید تعیین کنید که می خواهید نمودار شما روزانه و یا ه??تگی یا ماهانه و یا ساعتی نمایش داده شود.آمار دوره ها ،تعداد د??عات بازدید از سایت(Sessions)،تعداد ص??حاتی که کاربران مشاهده کرده اند(Pageviews)،میانگین ص??حاتی که در هر دوره مشاهده شده(Pages / Session)،تعداد کاربران(Users)،میانگین مدت زمان یک دوره بازدید(Avg. SessionDuration)،تعداد کاربران از دست ر??ته یا نرخ پرش(Bounce Rate)،درصد دوره بازدید کننده جدید(% New Sessions) در زیر نمودار به صورت پیش ??رض وجود دارد.در سمت راست نموداری از مقایسه درصد بازدیدکنندگان قدیم و جدید را می توانید مشاهده کنید. نحوه جذب: نحوه جذب کاربران به سایت شما در این قسمت نشان داده می شود.و همچنین می توانید ر??تار کاربران را و تعداد کاربرانی که مشتری یا ثابت شده اند را بررسی کنید.عبارات کلیدی این قسمت: منابع(Sources):این قسمت مشخص می کند چه تعداد بازدید کننده از هر سایتی جذب می شود که برای شرکت سئو مناسب است.. رسانه ها(Mediums):دراین قسمت مشخص می شود که کاربران سایت شما را در جستجو پیدا کرده اند(Organic) یا از طریق تبلیغ (Referral) و یا هیچکدام(None) کانال ها(Channels):طریقه جذب کاربر را مشخص می کند مستقیم(Direct):مخاطبانی که به طور مستقیم از طریق آدرس سایت وارد شده اند جستجوی طبیعی(Organic Search):کاربرانی که از طریق جستجو در موتورهای جستجوگر وارد می شوند ارجاعی(Referral):کاربران جذب شده از طریق دیگر سایت ها اجتماعی(Social):کاربران جذب شده از طریق شبکه های اجتماعی دیگر موارد:کاربرانی که از طریقه های مختل?? دیگر وارد شده اند را می توانید مشاهده کنید سرعت سایت: این قسمت منبع با ارزشی برای بهبود سایت و کسب اطلاعات است.میانگین زمانی که ص??حه بارگذاری می شود ،زمان ریدیرکت شدن،زمان پاسخ دادن سرور و غیره را در ص??حه اصلی می توانید ببینید.و همچنین می توان سرعت را بر اساس نوع مرورگر و کشور و ص??حه بررسی کرد. در ص??حه Page Timing یا زمان بندی ص??حه درباره سرعت هر ص??حه اطلاعات دقیقی می توانید کسب کنید،در Speed Suggestions یا ص??حه پیشنهادات سرعت می توانید پیشنهادات ا??زایش سرعت گوگل را مشاهده کنید. جستجوی سایت: برای مشاهده اطلاعات دقیق درباره جستجوهایی که در سایت شما انجام شده سیستم جستجوی داخلی سایت را به گوگل آنالیز متصل کنید.منبع:شرکت سئو
  13. 1-تیتر با کلمه کلیدی شروع شود: سعی کنید کلمه کلیدی خود را در ابتدای تیتر و نام شرکت خود را در انتهای سایت قرار دهید. 2-تمرکز برروی کلمه کلیدی: بر روی کلمه کلیدی در محتوای ص??حه تمرکز کنیم.تعداد کلمات محتوای ص??حه برای کانتنت ایده آل باید بالای 3000کلمه باشد و تصاویر ??یلم و عکس دارد. 3-چگالی کلمات کلیدی: بعضی ها ??کر میکنند ما هر چه بیشتر کلمه کلیدی را در متن به کار ببریم م??ید هستش درحالی که ما باید بدونیم داریم برای انسان محتوا را مینویسیم نه برای ماشین. 4-ترا??یک سایت: اگر میخواهیم ترا??یک و بازدید کننده عظیمی را بگیریم باید بگیم که سایت ما آموزشی هستش و به گوگل بگیم که در این بخش به سمت من یوزر ب??رست تا من ببینم که نتیجه درست از ترا??یک و رتبه میگیریم. 5-سرعت بارگذاری ص??حات: بسیار مهم است در وردپرس سوپرکش یا توتال کش را نصب کنند چون سرعت زیادی دارند و سرعت لود محتوای سایتشون کم میشه. 6-محتوای کپی:برای محتوای کپی می بایست به گوگل بگیم درسته محتوای من کپی هستش اما ارجاع بده به ص??حه خودش این rel=canonical درتگ متا قرار میگیره محتواهای کپی رو حداقل به اون اضا??ه کنیم و ویرایش کنیم. 7-سرعت باز شدن سایت در کروم: باید حواسمون باشه در کروم سرعت لود سایت به چه صورت هست و آنرا چک کنیم. 8-بهینه بودن تصاویرسایت: در ??توشاپ در قسمت میتونیم به عکسمون alt اضا??ه کنیم تا عکس همیشه برای ما باشد. 9.کلمه کلیدی: کلمه کلیدی در 100کلمه اول باشد چه در ص??حه اصلی چه ??رعی مبنا در سورس هست محتوا باید بروز باشه. 10.است??اده از تگ های h1 و h2: این دو تگ همان عنوان مطلب می باشد که حتما است??اده کنیم. 11.ترتیب است??اده از کلمات کلیدی در تایتل و ص??حه: برای سئو سایت خود با ابزار گوگل پلنر متوانیم تعیین کنیم که چه کلماتی به ترتیب است??اده کنیم.البته هر چه کلمه کمتر باشد تخصصی تر می باشد. 12.لینک به سایت های با کی??یت: به سایت های با کی??یت لینک بدیم تا از جریمه خارج بشیم اگر از سایتی معتبر مطلبی برمیداریم به همون لینک بدیم تا دو ه??ته از جریمه خارج بشیم امتیاز مثبت هم دارد. 13.زمینه کاری ما چی هستش؟ چه کنیم که گوگل ب??همه زمینه کاری ما چی هستش؟ما باید به یک سایت معتبر در زمینه کاریمون لینک بدیم. 14.محتوای بدون اشتباه نوشتاری: اینکه درست بنویسیم بدون غلط املایی تایپ شده باشه و یا قوانین نوشتاری رعایت شده باشه-نرم ا??زار ویراست یار را در گوگل سرچ نماییم یک پلاگین رایگان هست نصب میکنیم که تمام غلط های املایی را درست میکند حتی نگارشی.قبل از گذاشتن هر مطلبی آن را ویرایست میکنیم. 15-.میکرو دیتاها: از طراح قالب جوملا یا وردپرس یا هر مدیریت محتوایی بخواهیم که میکرو دیتا را رعایت کند مثل وقتی که کلمه را جستجو میکنیم زیر سرچ اون سایت لینک تصاویر یا قیمت محصول رو میاره. 16-تعداد لینک های خروجی سایت درست باشه: منظور گذاشتن لینک برای دیگران در سایتمان هستش که پول بگیریم لینک بذاریم اینک مثلا 40 تا لینک یا همون بک لینک داخل ص??حه اصلی سایتمان بذاریم مثل سایت های خبری یا دانلودی که بخاطر پول اینکار رو می کن پس دارن به خودشون ضربه میزنن. 17- کنترل لینک داخلی: هیچ وقت اصرار به لینک کردن کلمات خاص در تمامی مطالب سایتمان نداشته باشیم. 18-??اکتور گیری گوگل برای رتبه بندی: است??اده از مالتی مدیا.است??اده از کلیپ صوتی و تصویری(??یلم) در سایت. 19-لینک داخلی: اینکه چندتا از مقالات من به ص??حه اصلی مقالات لینک دادن. 20-لینک دادن داخلی از ص??حه آتوریتی دار:از ص??حه ای که پیج آتوریتی آن بالاست به ص??حه دیگری که برامون مهم هست لینک داخلی بدیم که از اعتبار ص??حه آتوریتی دارمون به ص??حه مهم انتقال داده بشه. 21-لینک های غیر??عال با لینک شکسته: مهم هستش که داخل سایتمون به سایت هایی که دیگر وجود ندارن لینک ندیم با اینکه میتونیم از پلاگین نو??الو برای لینک های داخلیمون است??اده کنیم. 22-سایتمون را با جی تی متریکس: چک کنیم یا با امثال جی تی که بتونیم خطاهای را برطر?? کنیم. 23-بالا بودن اعتبار سایت:تاثیر آن در لینک های داخلی و کوتاه کردن مسیر ص??حات سایت برای پیدا کردن راحت ص??حات برای یوزر 24-دسته بندی موضوعی محتوای سایت: کاربر باید از طریق مقالات وارد سایتمون بشه سپس به ص??حه اصلی تا اینکه کاربر بخواد ص??حه اصلی ما رو با شعارهامون ببینه.دامنه کلمات را گسترش بدیم و برای هرکدام محتوا نویسی کنیم. 25-محتوای بی کی??یت: دارای عنوان بی کی??یت هست که ربطی هم محتوا به خواسته کاربر ندارد محتوایی بی کی??یت هست که ورود اطلاعات به درستی وارد نشده که به اشتراک نذاشته و لینک ندن و لایک نکنن. 26-لینک دادن به سایت هایی دیگر: اگر مطلبی مینویسم در مورد چیزی به سایت یا ابزاری که در موردش وجود داره لینک بدیم و تاثیرش رو ببینیم و نترسیم. 27-خرید لینک: از سایت های کم ارزش لینک نخریم که در ??وتر یا با کسی که لینک می??روشند از سایت هایی که تولید محتوای حر??ه ای می کنن ازشون پست اختصاصی بگیریم و حتما از سایت هایی لینک بگیریم که آتوریتی بالا دارند. 28-صبور باشیم در سئو: سئو مثل خرید کالایی از گوگل نیست که سریع انجام بشه تلاش کنیم و تولید محتوا کنیم هر روز صبر کنیم تا گوگل به ترتیب چک کند.منبع:سئو سایت
  14. در خیلی جاها مخصوصاً شبکه های اجتماعی ورسانه ها شنیده ایم که محتوا پادشاست ، که این ت??سیر بستگی دارد و هم درست است و هم نادرست ، زمانی که کربری وارد سایت میشه باید داخل ص??حه یا سایت محتوا باشه تا کاربر خارج نشه که سایت ما امتیاز من??ی نگیره ، بنا براین ما باید سایتمون را آماده کنیم برای کاربرهایی که از سمت گوگل وارد سایت ما میشن و اما منظور از محتوا پادشاه چیست ؟ یعنی که ما باید هر روز تولید محتوا بکنیم و سایت پر از محتوا باشه ؟ مثل ویکی پدیا ؟ نه این درست نیست لازم نیست ما زمان زیادی برای تعدادزیادی از محتوا بذاریم و اما چه محتوایی خوب و چه تعداد لازمه ؟ محتوایی که کاربرها نیاز دارند و جذب اون محتوا شده و جواب سوالهای کاربر رو بده یا به دانش اون اضا??ه کنه و اما برای زمانی که کاربر می خواد در مورد چیزی از ص??ر یاد بگیره ، محتوایی مناسب هست که آموزش ها رو گام به گام و در محتوای بعدی ??صل بعدی رو آموزش بده ، پس در اینجا ما تعداد و کی??یت تولید محتوا رو معلوم کردیم و این محتوای با کی??یت مزیت های دیگر هم داراست ، اینکه کاربر اگر از محتوا خوشش بیاید در شبکه های اجتماعی و تلگرام و انجمن ها به اشتراک میذاره. بنابراین محتوایی که کاربر پسند باشه یا جواب بسیاری از سوالات کاربر رو جواب یا آموزش های گام به گام را رعایت کرده باشه تا مدتها می تونه کاربران زیادی را وارد سایت کنه حتی بدون اینکه نیاز باشه تا مدتها مقالاتی رو در سایت قراربده ، البته توصیه میشه که تمامی مقالات و آموزش ها یه جا در سایت قرار نگیره تا کاربر ها برای آموزش های جدید به سایت سر بزنن ، با این روش شما میتونین کاربرهای ثابت در طول زمان داشته باشین ، ولی کسانی که می خوان محتوای زیادی به صورت متوالی در سایت قراربدن و با کلید واژه پر ترا??یک بخوان سایت خودشون رو سئو کنن ، باید کامنتت یا تولید محتوای بسیار با کی??یت و با تیترهای جذاب کاربر رو وارد سایت بکنن و اما اگر بخوایم در کلمات کلیدی پر ترا??یک در رتبه قرار بگیریم می بایست پس از تولید محتوای با کی??یت لینک بیلدینگ یا بک لینک حر??ه ای و با کی??یت تولید کنیم. اما در بحث لینک بیلدینگ برای گوگل بسیار مهم هستش که شما از سایت های دولتی یا دانشگاهی یا سایت های با پسوند ای دی یو لینک بگیریم چون این سایتها بسیار با کی??یت و در نزد گوگل محبوب هستند پس ایر مهمه که از سایتهای با کی??یت و محبوب گوگل لینک بگیریم. نکته دیگر در بحث لینک گیری اینکه چه تنوعی از دامنه و آی پی های مختل?? به ما لینک میدن . از عوامل دیگر لینک و تولید محتوا برای سایت انکد تکست هستش یا همون لینک کردن کلمات کلیدی در محتوای داخل سایتمون.روش های دیگر برای لینک گر??تن که به صورت طبیعی در طول زمان ، کم و پیوسته قرار بگیره ، میتونیم از سایت های معتبر لینک بخریم یا کمپین های سئو طراحی کنیم یا به صورت دستی لینک سازی کنیم.منبع:تولید محتوا برای سایت
  15. tanaz22

    زیرو کلاینت gm-800

    برخی از امکانات زیرو کلاینت GM800 : ساختار : زیرو کلاینت DVI-I USB 2 x 3 COM Port Serial Port RJ 45 گارانتی : سه ما تعویض زیرو کلاینت، یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از ??روش عدم داشتن ??ن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه کاربران را از صداهای زاید رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت ، کار را دلپذیرتر میسازد. پشتیبانی حر??ه ای از اکثر پروتکل های شبکه و رایانش ابری از قبیل :Citrix Reciver- (RDP) Vmware view ، دارای سیستم خودکار جهت پیدا کردن اتوماتیک ترمینال سرویس ، قابلیت اتصال خودکار و سریع به سرور در حین بالا آمدن دستگاه زیرو . قیمت بسیار مناسب جهت تجهیز کردن سایت های سازمان های دولتی و خصوصی و انجام مجازی سازی با توان بالا. (Virtualization Desktop) دارای سیستم ح??اظت بسیار کارآمد در مقابله با حملات ویروسی و رهگیری اطلاعاتی ، امکان ق??ل کامل دستگاه جهت عدم دسترسی به تنظیمات . دارای کنترل پنل بسیار ساده و درعین حال بهینه که به راحتی توسط ا??راد مبتدی و غیر حر??ه ای قابل است??اده می باشد. معر??ی زیرو کلاینت GM800 : پردازنده زیرو کلاینت GM800 مبتنی بر پردازشگر Marvell ARM CPU می باشد.عدم داشتن ??ن و طراحی قطعات بر پایه بی صدا بودن دستگاه ، کاربران را از صدای بی مورد و زاید PC رها کرده و با ایجاد محیطی آرام و راحت، کار را دلپذیر تر ساخته است. این دستگاه با داشتن ظاهری کوچک و قابلیت است??اده به صورت عمودی و یا نصب شده در پشت مانیتور ??ضای کار بیشتری را برای شما ??راهم می سازد . صر??ه جویی در انرژی ، محا??ظت از محیط زیست و مصر?? برق بسیار پایین ، هزینه های مصر??ی را در دراز مدت به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد. پشتیبانی کردن بسیاری از کلاینت های رایانش ابری از قبیل RDP بهینه شده به صورت اختصاصی توسط Centerm ، Citrix Reciver و VMware view و ...پشتیبانی از CDMS management Agent که مدیریت ارزشها به صورت متمرکز و قابل دسترس را با به کار گیری و کنترل از راه دور میسر می سازد . دارای سیستم جستجوی خودکار جهت پیدا کردن (Terminal Service (CTSS در پیکربندی (Zero و LAN ) که به صورت خودکار اتصال را برقرار می سازد . پشتیبانی از قابلیت به روز رسانی سهل الوصول ماژول : با به کار گیری TCPUP ( ابزار به روزآوری زیرو کلاینت Centerm ) و یا از طریق حالت FTP . پشتیبانی از به روزرسانی خودکار سیستم : با پیکربندی Client IP (یا همان DHCP ) و Server IP و سپس راه اندازی مجدد دستگاه برای ورود به حالت به روز رسانی خودکار . علت برتری GM800 نسبت به زیروکلاینت های موجود در بازار : است??اده از پردازنده قویتر 440 مگا هرتزی پشتیبانی از حا??ظه با ظر??یت بالاتر پشتیبانی از کارآمد ترین پروتکل های شبکه ( Citrix Reciever و VMware View و RDP ) تایید شده و توصیه شده توسط کمپانی Citrix قابلیت به روز رسانی خودکار قابلیت جستجوی خودکار Terminal Service کی??یت ساخت بالا و است??اده از قطعات استاندارد پشتیبانی کامل نرم ا??زاری و سخت ا??زاری توسط شرکت سازنده رزولوشن تصویر بهتر و ر??ع مشکلات Video Streaming سایر مدل ها دارای تاییدیه کی??ی از ارگان های معتبر دارای نمایندگی رسمی معتبر در ایران توسط شرکت تین آوا سیستم.منبع:زیرو کلاینت
×
×
  • جدید...