رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

sa12

عضو
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط sa12

  1. sa12

    حذف بازی !!!!! Watch Dogs

    خیلی ممنون بخاطر قرار دادن لینک بازی بسکتبال 2015
  2. sa12

    درخواست بازی nba 2k15 پارت 5

    برادر عزیز omegafa از بابت زحمتی که کشیدید و لینکهای دانلود این بازی را قرار دادید بسیار متشکرم . خداوند اجرت دهد.
  3. sa12

    حذف بازی !!!!! Watch Dogs

    تاپیک جدا برای حذ?? این بازی زدم. بنظر می رسد اینکه تحت ??شار وزارت ارشاد مجبور به حذ?? تعدادی از بازیها شده اند بهانه ای بیش نیست، چون در سایر سایتها این دو بازی جهت دانلود همچنان عرضه می شوند. یعنی ??قط ??شار ها بر این سایت اثر کرده! ایکاش من از ابتدا گول این سایت ( پی سی دی ) را نمی خوردم و از جای دیگری بازی بسکتبال 2015 را دانلود می کردم که الان دانلودش هم بدون مشکل تمام شده بود :sadface::ohnoes:
  4. sa12

    درخواست بازی nba 2k15 پارت 5

    تصور میکنم پارت 5 این بازی در این سایت معادل پارتهای 9و 10 پارتهای یک گیگا بایتی باشد که در بسیاری از سایتها عرضه شده ( همین نسخه ریلود شده) . اگر بتونید پارتهای 9 و 10 را از جایی بگیریید شاید همراه با 38 گیگ دانلود شده در اینجا بتواند اکسترکت شده و ??ایل ایمیج ایزو نهایی جهت نصب بازی را ایحاد کنند .
  5. sa12

    درخواست بازی nba 2k15 پارت 5

    آیا برای شما پارت 5 این بازی ارسال شد یا خیر؟
  6. sa12

    حذف بازی !!!!! Watch Dogs

    از طریق " ??رم تماس با ما " و پیام خصوصی و پست درخواست خود را اعلام نموده ام ولی دریغ از یک جواب خشک و ساده از سوی آنان!! چند ه??ته با مرارت 32 گیگ را دانلود کردم حالا حتی نمی گن ما نمی تونیم لینک ها را ارسال کنیم تا ما ??کر دیگه ای بکنیم !! ??قط در این سایت بازی بسکتبال 2015 حذ?? شده و در سایر سایتها موجوده بصورت پارتهای یک گیگ . نمی دونم میتونم ادامه دانلود را از سایتهای دیگه بگیرم با ترکیب با 32 گیگی که قبلا" گر??ته ام ??ایل ایزو نهایی را جهت نصب بازی ایجاد کنم ؟ کسی اطلاعاتی در این زمینه داره؟
  7. sa12

    حذف بازی !!!!! Watch Dogs

    من که چند بار از طرق مختل?? در خواست ارسال لینکهای بازی NBA 2k15 را از مدیران محترم نموده ام ولی تاکنون برایم ارسال نشده. 32 گیگ از بازی را دانلود کردم ??قط 8 گیگ مانده و بازی مربوطه از سایت حذ?? گردیده . در صورت ارسال لینک این بازی من هم بنوبه خویش مانند شما مراتب امتنان خود را ابراز می نمایم .
  8. sa12

    درخواست بازی nba 2k15 پارت 5

    با توجه به حذ?? بازی بسکتبال 2015 nba از این سایت امکان این هست که بتوان از سایر سایتهای مابقی ??ایلهای دانلود نشده را گر??ت. من تاکنون 16 پارت 2 گیگا بایتی را از اینجا گر??ته ام می توانم حال از پارت 33 ( یک گیگا بایتی ) از سایت دیگری که نسخه ریلود آنرا در پارتهای یک گیگا بایتی عرضه میکنه ادامه دانلود دهم. آیا پس از اتمام دانلود مشکلی از نظر اکسترکت ??ایلها پیش نمی آید؟
  9. بازی حجیم بسکتبال 2015 nba از روی سایت حذ?? گردیده در حالیکه من 16 ??ایل 2 گیگا بایتی آنرا دانلود کرده بودم و تنها 4 ??ایل تا اتمام آن باقی مانده بود . لط??ا" اگر مقدور است لینک ??ایلهای مربوطه را جهت دانلود برای من ارسال نمایید. با سپاس
×
×
  • جدید...