رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

Raouf

عضو
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره Raouf

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • جنسیت شما
    مرد
  1. Raouf

    Cfw habib cobra 4.70 منتشر شد

    کلی میگم و برای تمام بازی های جدید میگم و مثالم هم CoD: AW هست. آپدیت و DLC هاشون رو میگم. آنلاین هم بازی نمیکنم و آپدیت کردن بازی که دیگه مهمه
  2. Raouf

    Cfw habib cobra 4.70 منتشر شد

    اگر دقت کنید، گ??تم با آپدیت کردن بازی مشکل دارم. بله درسته، مولتی-من همه بازی ها رو fix میکنه ولی از پس fix کردن آپدیت ها بر نمیاد و بازی پیغام میده که باید دستگاه آپدیت بشه، GOLD FIX هم جواب نمیده. چاره ای وجود داره ؟
  3. Raouf

    دانلود DLC و UPDATE بازی های Ps3

    سلام لینک GOLD FIX بازی Call Of Duty: Advanced Warfare میزنه file not found
  4. Raouf

    Cfw habib cobra 4.70 منتشر شد

    سلام آیا کسی هست که نصب کردن این cfw رو پیشنهاد نده ؟ (اگر امکانش هست با دلیل) من از rogro 4.55 است??اده میکنم، آنلاین نمیرم، و از توانایی Fix کردن Multiman هم اطلاع دارم برای بازی های جدید، ولی علاقه به بروز بودن دارم. به مشکلی هم بر خوردم اون هم اینه که Multiman آپدیت های بازی های جدید رو پیدا نمیکنه (مثال COD: AW ) ؛ ممکنه با این cfw حل بشه ؟
  5. سلام اگر امکانش هست تاپیک جدیدی برای HABIB 4.70 v1.01 cobra باز کنید. سوالم هم اینه که آیا HABIB 4.70 رو کسی تست کرده ؟ با این cfw به چه مشکلاتی بر خوردید ؟ مولتیمن نیومده، چی نصب کنیم ؟ شنیدم که این cfw باعث ا??زایش سرعت ??ن سیستم میشه، صحیحه ؟ Rogero 4.55 روی سیستمم نصب هست، ??کر نکنم بیشتر از این دیگه باید صبر کرد برای Rogero، تغییر به Habib کار عاقلانه ای هست ؟
×
×
  • جدید...