رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

barbodbib

عضو
  • تعداد ارسال ها

    35
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره barbodbib

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    abumoslemkhorasan

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    acmilan

Converted

  • سیمکارت
    091

Converted

  • حودرو شما
    BENZ

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    samsung-galaxy-note-3-neo-new1
  1. با گوگل ادوردز به محض این‌که کمپین تبلیغاتی خودتان را ??عال کنید، تبلیغات شما ظاهر خواهند شد و شما می‌توانید آمار و نتایج آن‌را به سرعت دریا??ت کنید. شما می‌توانید آمار کارآمدی واژه‌های کلیدی موثر‌تر خود را بیابید که در ساخت یک سئو مو??ق هم مورد است??اده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، ما ??کر می‌کنیم بهتر است همین امروز ادوردز را شروع کرده و پس از مدتی SEO را هم در کنار آن شروع کنید تا بتوانید در طولانی مدت هم رتبه خود را ص??حه جست‌وجوی گوگل بهبود ببخشید. با اجرای SEO و AdWords به صورت همزمان، قطعا نتیجه بهتری خواهید گر??ت اما نکته اینجا است که بهتر است ابتدا به سراغ AdWords بروید تا در عرض چند دقیقه به صدر نتایج جست‌وجو در کلمات کلیدی کسب‌وکار خود بروید. این یعنی ??روش و مو??قیت کسب‌وکار خود را از روز اول تضمین کنید و از رقبای خود جلو بزنید. با Ú¯Ùگ٠ادÙردز Ø¨Ø±Ø§Û Ú©Ø³Ø¨âÙکار Ø®Ùد تبÙÛغات Ú©ÙÛد
  2. انعطا?? پذیری در تبلیغات AdWords انتخاب‌های زیادی را برای پوشش نیاز‌های خاص تبلیغاتی شما در اختیارتان می‌گذارد. برای نمونه شما می‌توانید کلید واژه‌های خاصی را برای تبلیغ خود تعیین کنید که این قابلیت به شما این امکان را می‌‌دهد که تبلیغ خود‌ را در نتیجه‌ی جستوجوی کلید واژه نمایش دهید. برای نمونه اگر کلمه کلیدی خود را «ک??ش ورزشی» قرار دهید، هنگامی که کاربر این کلمه را جست‌وجو کند، تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد. میزان انعطا?? پذیری در انتخاب این کلمات کلیدی نیز زیاد است و می‌توانید حالتی را تعیین کنید که اگر کسی «ک??ش ورزشی مردانه» هم جست‌وجو کرد، تبلیغ شما را ببیند. و یا هم اینکه کلمه کلیدی خود را ??قط محدود به «ک??ش ورزشی» کرده تا جامعه هد?? خود را کوچکتر کنید. همچنین با ا??زودنی‌های تبلیغاتی این امکان به شما داده می‌شود که اطلاعات اضا??ه، لینک مستقیم به بخش‌های مورد نظر سایت و یا اطلاعات تماس مستقیم را به تبلیغ خود اضا??ه کنید. همچنین می‌توانید ساعت‌های نمایش تبلیغات خود را بر اساس ساعت کاری کسب و کار خود تعین کنید و تبلیغ شما ??قط در ساعات ??عالیت کسب و کارتان نمایش داده شود. برای نمونه کسب و کاری برای تعمیر وسایل برقی هستید و زمان خدمات رسانی شما از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر است؛ می‌توانید تعیین کنید که تبلیغتان ??قط در این ساعت‌ها به نمایش درآید. حتی می‌توان این وظی??ه را به عهده‌ی الگوریتم‌های گوگل گذاشت تا از داده‌های قبلی که به دست آورده است، حدس بزند چه زمانی برای نمایش تبلیغ شما مناسب است. از دیگر امکانات ادوردز می‌توان به تعیین زبان اشاره کرد؛ یعنی مثلا اگر تبلیغ شما ??قط برای ??ارسی زبانان کاربرد دارد، می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما ??قط به ??ارسی زبانان نمایش داده شود. AdWords ??قط شامل نمایش تبلیغات در ص??حه جست‌وجوی گوگل نمی‌شود و می‌توانید تبلیغ خود را در ص??حه Gmail کاربر یا حتی یوتیوب نمایش دهید. سرعت عملکرد بالا تا اینجا ممکن است با خود بگویید برای بالا ر??تن رتبه سایت شما در ص??حه نتایج جست‌وجوی گوگل باید سراغ SEO بروید. اما بگذارید بگوییم سرعت AdWords آنقدر بالاست که شما می‌توانید در کمتر از یک ساعت، رتبه اول در ص??حه اول جست‌وجوی گوگل در کلمات کلیدی که تعیین کرده‌اید را به دست آورید. در طر?? دیگر، سئو نیز می‌تواند رتبه سایت شما را به صورت طبیعی در نتایج جست‌وجوی گوگل بالا بیاورد اما سئو ??رآیندی زمان‌بر و طولانی به حساب می‌آید که چنین موضوعی در AdWords صادق نیست. با گوگل ادوردز به محض این‌که کمپین تبلیغاتی خودتان را ??عال کنید، تبلیغات شما ظاهر خواهند شد و شما می‌توانید آمار و نتایج آن‌را به سرعت دریا??ت کنید. شما می‌توانید آمار کارآمدی واژه‌های کلیدی موثر‌تر خود را بیابید که در ساخت یک سئو مو??ق هم مورد است??اده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، ما ??کر می‌کنیم بهتر است همین امروز ادوردز را شروع کرده و پس از مدتی SEO را هم در کنار آن شروع کنید تا بتوانید در طولانی مدت هم رتبه خود را ص??حه جست‌وجوی گوگل بهبود ببخشید. با اجرای SEO و AdWords به صورت همزمان، قطعا نتیجه بهتری خواهید گر??ت اما نکته اینجا است که بهتر است ابتدا به سراغ AdWords بروید تا در عرض چند دقیقه به صدر نتایج جست‌وجو در کلمات کلیدی کسب‌وکار خود بروید. این یعنی ??روش و مو??قیت کسب‌وکار خود را از روز اول تضمین کنید و از رقبای خود جلو بزنید. انعطا?? در هزینه‌ها از برتری‌های AdWords می‌توان به قابلیت کنترل هزینه‌های آن اشاره کرد. شما می‌توانید سق?? مبلغ برای تبلیغات روزانه خود در نظر بگیرید. اما این موضوع چطور به کسب و کار شما کمک می‌کند؟ به شما این امکان را می‌دهد که نگرانی از هزینه‌های اضا??ی تبلیغات نداشته باشید و خیالتان راحت باشد که ??قط به میزان بودجه‌تان تبلیغات خواهید داشت. از کجا باید شروع کنیم؟ به گ??ته آزانس ??رنیان، به دلیل تحریم‌های موجود از طر?? گوگل علیه ایران، نمی‌توان به سادگی حساب کاربری ادوردز ساخته و آن‌را شارژ کرد. اما جای نگرانی نیست؛ این آژانس به واسطه دارا بودن حساب بانکی قانونی در خارج از کشور، ??رنیان نه تنها می‌تواند به سادگی برای شما حساب کاربری ادوردز بسازد، بلکه می‌تواند حساب شما را شارژ کرده تا همین امروز تبلیغات در گوگل ادوردز را شروع کنید. البته ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود؛ مدیریت حساب کاربری ادوردز و ایجاد تبلیغات کار آسانی نیست که لزوما خودتان بتوانید انجام دهید. درواقع گوگل دروس آموزشی برای این موضوع ایجاد کرده که اگر آن‌ها را ??را بگیرید به شما مدرک و گواهینامه مخصوص ادوردز به شما اعطا می‌کند. شرکت ??رنیان توانسته گواهی‌نامه‌های مربوطه در این زمینه را از گوگل دریا??ت کند و همراهی مطمئن برای شما در مسیر تبلیغات در گوگل خواهد بود. تنها کا??ی است کارهای مربوطه را به ??رنیان بسپارید تا متخصصان این آژانس بازاریابی دیجیتال، تبلیغات گوگلی شما را به بهترین شکل اجرا کنند. در این راه تنها شما هزینه اجرای کمپین و همچنین هزینه مدیریت حساب کاربری‌تان را پرداخت خواهید کرد. http://www.asriran.com/fa/news/587356/adwords-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%BA-%D8%A2%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%88%DB%8C%D9%85
  3. گوگل دوست دارد به وب‌سایت‌های سریع سر بزند پس اگر می‌خواهید در ص??حه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید سعی کنید طوری وب‌سایتتان را طراحی کنید که بدون ا??ت در کی??یت و ارزش آن تا حد ممکن سرعتش بالا برود. شما می‌توانید سرعت وب‌سایت یا ص??حه خود را با است??اده از سایت Pingdom تست کنید. بازدیدکنندگان وب‌سایت تمایل دارند وقتشان زیاد تل?? نشود حتی بعضی ا??راد چند ص??حه پشت سر هم باز می‌کنند و تا ببینید کمی اختلال در لود ص??حات وجود دارد سریع آن را می‌بندند بنابراین مراقب سرعت سایت خود حتماً باشید. علاوه بر همه این‌ها، زمان بارگذاری ص??حه در حال تبدیل شدن به یک ??اکتور مهم برای رتبه‌بندی و می‌باشد پس اصلاً از آن غا??ل نشوید. [h=3]سرعت برابر پول است[/h] تحقیق انجام‌شده توسط نشان داده است که یک تأخیر ۱ ثانیه‌ای در پاسخ ص??حه می‌تواند باعث کاهش ۷٪ در نرخ تبدیل شود. این بدان معناست که اگر یک سایت تجارت الکترونیکی ۱۰۰،۰۰۰ $ در هر روز ??روش داشته باشد، یک ثانیه تأخیر می‌تواند به طور بالقوه باعث از دست ر??تن ۲٫۵ میلیون $ در ??روش آن‌ها در سال گردد. مدتی قبل، ماریسا مایر گوگل برخی از نتایج تحقیقات خود را در یک کن??رانس به اشتراک گذاشته بود و او اظهار داشت که تأخیر بیشتر از ۰٫۵ ثانیه در زمان بارگذاری ص??حه باعث ا??ت ۲۰٪ در ترا??یک می‌شود. سرعت برابر پول است و مشتریان شما سرعت می‌خواهند , اگر بارگذاری ص??حه شما بیش از ۳ ثانیه طول بکشد بسیاری از ا??راد سایت را ترک خواهند کرد. [h=2]سایت باید چه سرعتی داشته باشد؟[/h] گوگل سرعت سایت شما را با است??اده AA متریک که به نام شناخته می‌شود اندازه‌گیری می‌کند. و طی?? آن بین ۰ – ۱۰۰ امتیاز است که هرچه نمره‌ی بالاتری دریا??ت شود بهتر است و گوگل درباره سایت هایی که نمره بالای ۸۵ دارند نظر مثبتی دارد. شما باید کمتر از ۲ ثانیه را هد?? گذاری کنید. اما بعضی سایت های تجارت الکترونیک هستند که سرعتی حتی تا ۵ ثانیه دارند و به خوبی کارشان را انجام می‌دهند بنابراین موضوع ??قط همین نیست ولی از ??اکتورهای مهم به حساب می‌اید و برای گوگل باید سعی کنید به این هد?? برسید. [h=3]چگونه می‌توانم سرعت سایتم را کم کنم؟[/h] چند ??اکتور هست که باید رعایت کنید • یک هاست خوب تهیه کنید • اندازه تصاویر را تا حد ممکن کوچک نگه‌دارید • اجتناب از ارتباط و وابستگی به ??ید های خارجی • پلاگین های اضا??ی در سایت را حذ?? کنید [h=2][/h] [h=2]نقشه سایت[/h] ??اکتورهای زیادی برای سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد ولی یکی از این ??اکتورها که کمتر هم در نظر گر??ته می‌شود نقشه سایت است که باید به آن اهمیت داد. به یاد داشته باشید، شما در حال بهینه سازی ص??حات خود برای ربات‌های جستجو هستید و ربات‌ها هم از نقشه سایت به عنوان خوراک است??اده می‌کنند. پس باید نقشه سایتی داشته باشید که همیشه آماده , قابل خواندن و خزیدن توسط موتورهای جستجو باشد. نقشه سایت لیستی از تمام URL های ساخته‌شده برای کلمات کلیدی ارزشمند شما است. آن‌ها همچنین حاوی اطلاعات ارزشمندی درباره عناوین سایت شما و وزن و اهمیت هر نوع از ص??حات شما می‌باشند. اکثر سیستم های مدیرت محتوا مثل وردپرس , جوملا و … نقشه سایت ایجاد می‌کنند ولی اگر شما از آن‌ها است??اده نمی‌کنید می‌توانید برای نقشه سایت اینجا کلیک کنید. دو نوع نقشه‌های سایت وجود دارد .XML و HTML. که شما از هر کدام خواستید می‌توانید است??اده کنید. گوگل با است??اده از XML و بینگ و یاهو همچنان طر??دار sitemap.html هستند . ÚÚ¯ÙÙÙ ÛÚ© شب٠ب٠صÙ??ح٠اÙÙ ÙتاÛج Ú¯Ùگ٠برسÛÙØ | Ø®Ø¨Ø±Ú¯Ø²Ø§Ø±Û Ø§ÛÙÙا
  4. اطلاع رسانی راجع به محصولی جدید، پیشنهاد است??اده جدیدی از محصول، مطلع کردن بازار راجع به تغییری در قیمت شرح چگونگی کاربرد محصول توصی?? خدمات موجود، تصحیح برداشتهای غلط و ر??ع شایعات، کاهش نگرانی و ترس مصر?? کنندگان از جمله اطلاعاتی است که معمولاً در این گونه تبلیغات دیده می شود. هد?? در این نوع تبلیغات اطلاع رسانی به مشتری پیرامون محصول جدید و یا است??اده از محصول قدیمی است. ایجاد ترجیح برای یک برند مشخص، تشویق به خرید مارک شرکت به جای مارک خریداری شده، تغییر استنباطهای مشتریان از ویژگیهای محصول، ترغیب مشتریان به امروز خرید کردن به جای ??ردا خرید کردن است.این نوع آگهی زمانی ات??اق می ا??تد که رقابت ا??زایش پیدا کرده و هد?? ایجاد یک تقاضا در ??ضای انتخابی است و به طور غیر مستقیم مقایسه ای بین محصول یک شرکت با شرکت دیگر صورت می گیرد. هد?? در این تبلیغات، ایجاد نوعی برتری در محصول شرکت در مقایسه با محصول رقیب است. یادآوری این موضوع به مشتریان که محصول ممکن است در آینده ای نزدیک مورد نیازشان باشد در این گونه تبلیغات دیده می شود. این نوع تبلیغات زمانی که محصولی در منحنی عمر خود در مرحله بلوغ قرار می گیرد و هد?? این است که مصر?? کنندگان راجع به آن محصول به طور دائم ??کر کنند مورد است??اده قرار می گیرد. Úرا ÙÙÛ٠اÙرÙز باÛد ب٠سراغ ادÙردز Ú¯Ùگ٠برÙÛÙØ - ÛÚ© پزشک
  5. واضح است که ت??اوتی بین نوع بازدیدکنندگان در سایت وجود دارد. بازدید کنندگانی که ممکن است سایت را در نتایج طبیعی گوگل پیدا کرده باشند ر??تار مت??اوتی با بازدید کنندگانی که از طریق گوگل ادوردز وارد سایت شده اند خواهند داشت. دلیل این امر بسیار ساده است. ترا??یکی که از طریق جستجو و گشت و گذار بعبارتی سئو به دست آمده باشد، مربوط به بازدید کنندگانی است که اغلب به دنبال اطلاعات هستند. این در حالیست که بازدید کنندگان تبلیغات پولی به خوبی می دانند که بر روی تبلیغ کلیک می کنند و به دنبال خرید محصول یا خدمات موردنیاز خود هستند. بنابراین شما به میلیون ها بازدیدکننده مروری (از طریق نتایج طبیعی) نیاز ندارید. در عوض به بازدیدکنندگان خاص و هد??مندی نیاز دارید که از طریق ادوردز وارد سایت شده اند. متاس??م که این را می گوییم: اما برای اینکه بتوانید جایگاه و ترا??یک خوبی به دست آورید باید مزایده زیادی بر روی عبارات داشته باشید. شما می توانید اکانت گوگل ادوردز و کمپین خود را در عرض چند دقیقه تنظیم و راه اندازی کنید، اما بدون مدیریت درست قادر نخواهید بود از بودجه خود به خوبی است??اده کنید و نتایج خوبی به دست آورید. اگر مدیریت خوبی نداشته باشید ممکن است کاربر بعد از ورود به سایت به خاطر نامرتبط بودن متن تبلیغ و محتوای سایت نا امید شود. در چنین شرایطی کاربر به عقب بر می گردد و همین امر باعث می شود بودجه و مشتری احتمالی خود را از دست بدهید. علاوه بر این، از طریق مدیریت موثر گوگل ادودرز نه تنها کمپین شما در به دست آوردن ترا??یک هد??مند و مرتبط به سایت خوب عمل خواهد کرد، بلکه مقدار هزینه ای که برای هر عبارات دلخواه پرداخت می‌کنید، کمتر از رقبا خواهد بود. گوگل زمانی که در مورد جایگاه تبلیغ و مزایده تصمیم گیری می‌کند، ??اکتورهایی در مورد مزایده bid (یا هزینه‌ای که برای هر کلمه در نظر گر??ته‌اید) و تعداد ا??رادی که از طریق هر تبلیغ بر روی آن کلیک کرده اند را در نظر می‌گیرد. به تبلیغات موثر اولویت بیشتری می دهد. اگر تبلیغ و مقصد آن به عبارت موردنظر مرتبط باشد، بازدیدکنندگان بیشتری از طریق پرداخت به ازای کلیک (تبلیغات گوگل) به سایت شما خواهند آمد. بازدیدکننده خوب می تواند به مشتری خوبی تبدیل شود. با Ú¯Ùگ٠ادÙردز Ø¨Ø±Ø§Û Ú©Ø³Ø¨âÙکار Ø®Ùد تبÙÛغات Ú©ÙÛد
  6. بک‌لینک همان لینکی است که یک سایت، از یک سایت دیگر دریا??ت می‌کند. بک‌لینک‌ها تاثیر به سزایی در بالا ر??تن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته و از همین جهت است که در ??رآیند سئو، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. موتورهای جستجو از ??اکتورهای مختل??ی برای نشان دادن یک سایت در نتیجه‌های جستجو است??اده می‌کنند. کسی دقیقا نمی‌داند که بک‌لینک‌ها در این زمینه چقدر تاثیر گذار هستند اما در طول زمان ثابت شده که بک‌لینک‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند.اگر به سئو اهمیت می‌دهید، مهم است که یک آنالیز جامع از بک‌لینک‌های خود داشته باشد و نقاط قوت و ضع?? سایت خود را پیدا کنید. بک‌لینک‌های خوب به شما کمک خواهند کرد تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بهتری را کسب کنید. از طر?? دیگر، بک‌لینک‌های بد می‌توانند باعث کاهش رتبه شما در موتورهای جستجو شوند و حتی وب‌سایت شما را نیز پنالتی کنند. بنابراین برای اجتناب از قرارگر??تن در موقعیت‌های ناخواسته، باید همیشه یک تناسب معقول میان بک‌لینک‌های بد و خوب برقرار کنید.اگر به سئو اهمیت می‌دهید، مهم است که یک آنالیز جامع از بک‌لینک‌های خود داشته باشد و نقاط قوت و ضع?? سایت خود را پیدا کنید. بک‌لینک‌های خوب به شما کمک خواهند کرد تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بهتری را کسب کنید. از طر?? دیگر، بک‌لینک‌های بد می‌توانند باعث کاهش رتبه شما در موتورهای جستجو شوند و حتی وب‌سایت شما را نیز پنالتی کنند. بنابراین برای اجتناب از قرارگر??تن در موقعیت‌های ناخواسته، باید همیشه یک تناسب معقول میان بک‌لینک‌های بد و خوب برقرار کنید. وقتی شما یک کتاب که واقعا نیاز روز ??ضای مجازی ایجاد میکنید و همه احتیاج به دانلود اون کتاب دارن به طور ناخود اگاه بقیه سایت ها با ذکر منبع کتاب شما رو برای دانلود قرار میدهند که خود ذکر منبع ایجاد بک لینک سئو است درسته سایتهای کوچک منبع نمیگذارند اما سایت های بزرگ منبع قرار میدهند حتی میتوانید کتاب خود را به تمام سایت های دانلود کتاب با ذکر منبع معر??ی کنید مثلا آموزش سئو یا ص??ر تا صد وردپرس و به غیر از ان بازدید کننده مرتبط هم ایجاد میکند.شاید به نظر خیلی از دوستان نظر دادن یکی از هوشمندانه ترین مراحل ایجاد backlinks باشد من خیلی از دوستان را میبینم که میگویند نظر دادن دیگر منسوخ یا اثر ان کم شده است با نو??الو شدن لینک های خارجی به مروز زمان لینک ??الو بی معنی میشوند پس نظر دادن در جایی که مرتبط با موضوع سایت شماست قطعا موثر است البته ذکر این نکته جالب است که هنوز برخی از سایت ها لینک نظرات انها ??الو است البته اگر نظر به صورت نو??الو بدهید از نظر سئو در صورت حذ?? با مشکل عجیبی در گیر نمیشوید.!!!! بک لینک چیست؟ چگونه بهترین بک لینک ها را بسازیم؟ - ??رنیان
  7. است??اده از خدمات زیبایی سالن‌های آرایشی، دارای مزیت‌های مانند نتیجه بهتر در امور زیبایی، حر??ه‌ای بودن و ارائه جدیدترین متدهای آرایشی دنیا است، اما ریسک‌هایی هم در ارتباط با بهداشت و سلامت بدن دارد که مراقبت از آن‌ها، ??قط و ??قط به عهده شما می‌باشد. درست است که اصول حر??ه‌ای بودن، آرایشگران و کارشناسان زیبایی مختل?? را به انجام صحیح خدمات متعهد می‌کند، اما واقعیت این است که خود شما باید از همه مراقب‌تر و مسئول‌تر باشید. 1. حتما برای خودتان یک پک مانیکور شخصی تهیه کنید و توجه داشته باشید که ع??ونت‌های مختل?? به راحتی و حتی با یک بار است??اده عمومی هم منتقل می‌شوند. 2. برای پاک کردن لاک ناخن، دقت کنید که از پاک کننده‌های غیر استونی است??اده شود تا ناخن‌ها خشک و شکننده نشوند. 3. حتما گواهینامه بهداشت سالن و کارشناس زیبایی خود را چک کنید. 4. هر چیزی که در سالن برایتان است??اده می‌شود، باید یک بار مصر?? و یا کاملا استریل شده باشد. 5. اگر برای پدیکور و مانیکور از ظر??‌های بزرگ و یا وان برای اسراحت و ماساژ است??اده می‌شود، دقت کنید که کاملا تمیز و ضدع??ونی شده باشد تا احتمال انتقال میکروب‌ها، ع??ونت و قارچ‌ها وجود نداشته باشد. 6. اگر چه برطر?? کردن کوتیکول و لایه‌های شاخی اطرا?? ناخن، برای مرتب کردن آن‌ها ضروری به نظر می‌رسد، اما بهتر است از این کار صر?? نظر کنید تا احتمال ع??ونی شدن ریشه ناخن‌ها کاهش یابد. https://azinro.com/search/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%B1
  8. تحقیقاتی که اولین بارمنجر به تولید چمن مصنوعی با اهدا?? ورزشی گردید به سال ۱۹۶۰ در مرکز تحقیقاتی ??لوریدا، کارولینای شمالی و آلاباما در آمریکا باز می‌گردد. اولین زمین چمن مصنوعی آزمایشی در سال ۱۹۶۴ در مدرسه‌ای در ردآیلند مورد بهره برداری قرارگر??ت، پس از المپیک مونترال موضوع است??اده از چمن مصنوعی به صورت گسترده‌ای مورد استقبال جوامع ورزشی و تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی قرارگر??ت و بدین ترتیب ایالات متحده آمریکا و بعد از آن کشورهای اروپایی پیشگام در پیدایش و رشد ??ن آوری چمن مصنوعی در جهان شدند که در این رابطه اولین چمن مصنوعی اروپا در سال ۱۹۸۲ تولید و در هلند نصب گردید و اکنون بسیاری از ورزشگاههای دنیا شاهد انجام بازیهای متنوع بر روی چمن مصنوعی هستند که تنها در قاره اروپا تا سال ۱۹۹۹ بیش از ۸۵ میلیون متر مربع از ??ضاهای ورزشی این قاره اعم از ??وتبال، هاکی، تنیس، گل?? و… زیر پوشش چمن مصنوعی… قرارگر??ته‌اند. در دهه ۱۹۶۰ بعد از ساخت استادیوم ورزشی بیسبال هوستون بود که عدم امکان رشد و بقاء چمن طبیعی در استادیوم‌های سر پوشیده، برای تعدادی از سازندگان استادیوم، مشخص گردید. یک شرکت شیمیایی، بصورت جدی مامور حل این مساله گردید. که نتیجه آن تجهیز آسترودم به اولین زمین چمن مصنوعی ساخته شده از نخ صد درصد نایلونی بود. در دهه ۱۹۷۰، یک شرکت آلمانی به پیروی از شرکت آمریکا یی با تولید چمن مصنوعی تزئینی ساخته شده از جنس پلی پروپیلن با مقاومتی کمتر از نایلون برای کاهش احتمال صدمات ناشی از خراشیدگی، اقدام نمود.هر دو محصول بدون لایه انعطا?? پذیر ساخته شده بودند و بعداً همواره این لایه به آن منظم گردید. به این دو نوع اصطلاحاً نسل اول چمن مصنوعی اطلاق می‌شود و مشخصه آنها نداشتن هیچگونه ماده پر کننده‌ای بود. نسل دوم در پایان همان دهه به وسیله یک شرکت کانادائی با است??اده ازمواد پلی پروپیلن به این شکل ابداع شد که نخها ی رشته رشته، با دوبرابر پایل قبلی و با استیچی (??اصله ککها) بیشتر بکار گر??ته شد. این چمن با شن دانه گرد پر شده‌است در حقیقت محصول مرکب است گودال شن ماسه‌ای که از نخهای مصنوعی پر شده‌است، که وظی??ه شان نگهداری شن در جای خود و جلو گیری از حرکت زیاد آنها به اطرا?? است. این محصول جدید باعث انقلابی در صنعت چمن مصنوعی شد که به دلیل است??اده از نخ کمتر باعث ا??ت قیمتی به میزان ۵۰% گردید. ÚÙÙ ÙصÙÙØ¹Û ØªØ²Ø¦ÛÙÛ - شرکت ÛاراپÙÛØ´ اÛراÙÛاÙ
  9. اسباب بازی های خطرناک اسباب بازی هایی با لبه و نوک های تیز و برنده اسباب بازی هایی که به راحتی شکسته می شوند و لبه های دندانه دار به جای می گذارند. اسباب بازی های دارای اجزای ریز جدا شدنی اسباب بازی هایی با رنگ های مسموم کننده اشیای کوچک مانند مهره ها، رشته های مروارید تزیینی، سکه ها یا تیله ها اسباب بازی های برقی بادکنک ها اسباب بازی های ??لزی دارای درز، شکا??، سوراخ یا لبه های نامناسب که می توانند باعث بریدن دست شوند. اسباب بازی های سربی (مثل سربازان سربی، ماشین های سربی) سه چرخه هایی با زین بلندتر از 30 سانتی متر (هیلتبراند، 2003). اسباب بازی های سوار شدنی که در جاده ها، راه های اختصاصی و تپه های شیب دار و سرازیری مورد است??اده قرار گیرند. اسباب بازی های دارای صدای شدید. http://8pa.ir/toys.html اسباب بازی ??روشگاه اینترنتی هشت پا
  10. ويروس، يک پوشش پروتئيني است که شامل مواد ژنتيک است. ويروس حمله ‌کننده از پوشش پروتئيني خود براي اتصال به يک سلول سالم است??اده می‌کند. اولين بار که اتصال محکم و قابل اطميناني صورت پذير??ت، ويروس مواد ژنتيک خود را وارد سلول سالم می‌کند و به صورت دایمي د. ان. اي (D.N.A) سلول ميزبان را تغيير مي‌دهد. يک ويروس نسبتاً مؤثر مي‌تواند سلول ميزبان را تبديل به يک کارخانه تکثير ويروس كند. حال بازاريابي ويروسي با تبديل شبکه اينترنتي مشتريان و مشترکان به ماشين عظيمي که خبرها را دهان به دهان پخش مي‌کنند، شرکت را در معرض ديد همه قرار مي‌دهد. پيام تبليغي يک شرکت با است??اده از ترغيب مشتريان به معر??ي آن شرکت به دوستان و آشنايان مي‌تواند به طور چشمگيري ا??زايش يابد. در واقع شرکت از مشتريان خود براي انجام این کار است??اده مي‌كند و مشتري با هر بار است??اده‌، بي‌اختيار ??روشنده محصول شرکت مي‌شود. اگر درصد زيادي از دريا??ت‌کنندگان پيام، آن را به تعداد زيادي از دوستان خود ارسال کنند، رشد ارسال آن پيام بسيار قابل توجه خواهد بود و به طبع اگر تعداد تبادل کم شود، رشد با شکست مواجه خواهد شد. بازاریابی ویروسی (Viral Marketing) به معنای عرضه تسهیلاتی به طور مجانی و دادن اجازه به ا??راد برای انتقال آن به دیگران است. پراکندن پیام میان مردم به هر تعداد که ممکن است، بدون این‌ که پولی برای تبلیغات صر?? شود. در واقع این نوع بازاریابی، مانند ویروس خود را تکثیر می‌کند و مشتری منتشرکننده آن است. متداول‌ترین روش برای انجام این نوع بازاریابی شبکه جهانی اینترنت است که با ا??زایش تعداد کاربران اینترنت، اهمیت آن روز به روز ا??زایش بیشتری می‌یابد. خریداران کالا و خدمات به صورت online دایماً در حال توسعه شبکه خود هستند و بیشتر از گذشته به سایر خریداران برای یادگیری و یا توصیه محصولات و خدمات جدید متکی هستند. آغاز یک طرح بازاریابی ویروسی اثربخش، مستلزم ارایه یک دلیل یا انگیزه قوی به ا??راد است تا آنها را تشویق به ارسال پیام و یا تبلیغ مورد نظر به دوستان و اطرا??یانشان کند. به طور مثال طنزها و لطی??ه‌ها معمولاً خیلی سریع از ??ردی به ??رد دیگر انتقال پیدا می‌کند، صر??اً به این دلیل که بامزه و خنده‌دار‌ هستند. بنابراین کلید مو??قیت در نهایت در دست بازاریابان است چرا که آنها باید با ارایه ایده‌ها و تشویق خلاقانه، انگیزه لازم را به ا??راد برای ارسال پیام مورد نظر به دیگران بدهند. یک ایده جالب توجه، به عنوان مشوق می‌تواند مشتریان را تشویق کند تا برای توصیه محصول و یا نام تجاری مورد نظر با هم ارتباط برقرار کنند.
  11. [h=2]کی از عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی مو??ق این است که مشتریان بالقوه و ??علی خود را بر اساس «نیازها» به گروه‌ها و بخش‌های مختل?? تقسیم کنید. شناسایی این گروه‌ها و نیازها باید از طریق تحقیق بازار صورت بگیرد، در مرحله بعد باید همیشه یک گام جلوتر از رقبا حرکت کنید و به صورتی مو??قیت‌آمیز، به گروه‌های هد?? و نیازهای آنان بپردازید. همچنین می‌توانید بر پایه نقاط قوت خود، یک استراتژی بازاریابی تهیه کنید و سپس آن را با نیازهای مشتریان جدید، مطابقت دهید. برای مثال، اگر گروهی از مشتریان، بیش از هر چیز به کی??یت اهمیت می‌دهند، در اینجا، هر ??عالیت بازاریابی باید روی معر??ی کی??یت بالای محصولات و سرویس‌هایی که شما می‌توانید ارائه دهید، متمرکز باشد.بعد از این مرحله، بهترین ??عالیت بازاریابی که شناسایی محصولات و سرویس‌های شما از طر?? بازار هد?? را اثبات می‌کند را شناسایی کنید. این ??رآیند می‌تواند از راه‌هایی مثل تبلیغات، نمایشگاه‌ها، روابط عمومی و ??عالیت‌های اینترنتی با ایجاد یک استراتژی موثر «نقاط ??روش» تکمیل شود. باید ??عالیت‌های خود را به متودهایی که به نظرتان کارساز هستند، محدود کرده و از پراکندن بودجه خود اجتناب کنید. یکی از عناصر دیگری که معمولا در استراتژی‌های بازاریابی نادیده گر??ته می‌شود، این است که باید اثرگذاری استراتژی خود را به صورتی مداوم، ارزیابی و کنترل کنید. این ارزیابی‌ها و کنترل‌ها نه‌تنها می‌توانند کارایی استراتژی طراحی‌شده را در عمل به نمایش بگذارند، بلکه می‌توانند به استراتژی بازاریابی آینده شما نیز کمک کنند. یک روش ساده این است که از مشتریانتان بپرسید که چگونه با کسب‌وکار شما آشنا شده‌اند. بعد از تصمیم‌گیری نهایی در مورد استراتژی بازاریابی، حال نوبت به مشخص کردن برنامه اجرا و ارزیابی می‌رسد. این برنامه، باید در زمان‌های مقرر مورد بازبینی قرار گیرد تا بتواند در سریع‌ترین زمان، به تغییر در نیاهای مشتریان، نگرش‌های صنعت شما و موقعیت‌های اقتصادی گسترده‌تر، پاسخ دهد.[/h] [h=2]درک نقاط قوت و ضع??[/h] [h=2]در طراحی استراتژی بازاریابی باید مدنظر داشته باشید که نقاط قوت و ضع?? شما چگونه می‌تواند روی ??رآیند بازاریابی اثرگذار باشد. پیشنهاد می‌کنیم که استراتژی بازاریابی خود را با یک آنالیز swot آغاز کنید. در این آنالیز باید به نقاط قوت، ضع??، ??رصت‌ها و تهدیدها نگاهی داشته باشید. همچنین می‌توانید چاشنی تحقیق بازار را نیز به این مرحله اضا??ه کنید. این ا??زودن چاشنی به شما کمک خواهد کرد تا تصویر صادقانه‌تری از میزان اعتبار خود در بازار به دست آورید.[/h]
  12. تهیه هاست با قدرت و امنیت بالا و دامین مناسب طراحی سایت با ساختار مناسب سئو ، طراحی استاندارد و نمایش مخصوص موبایل تولید محتوای مناسب ، مقالات و اطلاعات م??ید و مرتبط راه اندازی ص??حه در شبکه های اجتماعی روش های تبلیغات اینترنتی عمومی که برای هر نوع هد??ی مناسب و موثر است : سئو سایت برای رتبه اول گوگل تبلیغات کلیکی گوگلی رپورتاژ آگهی ایمیل مارکتینگ روش های تبلیغات اینترنتی مناسب برندسازی برای کمپانی های بزرگ با بودجه تبلیغاتی بالا : تبلیغات بنری ثابت در سایت های پربازدید تبلیغات کلیکی هد??مند در هزاران وبسایت کمپین رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها ایمیل مارکتینگ بصورت گسترده تبلیغات در گوگل تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل تبلیغات ویدئویی در شبکه های ویدئویی و موبایل روش های تبلیغات اینترنتی مناسب استارت آپ ها و شرکت های کوچک با بودجه پایین : تبلیغات رایگان در نیازمندیها رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری تبلیغات گوگل موارد مهمی که در تبلیغات آنلاین باید مورد توجه قرار دهید : ما هر روز شاهد توجه هر چه بیشتر ا??راد به تبلیغات در تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام هستیم اما هرچند که این دو شبکه دارای مخاطب میلیونی هستند اما هیچ روش تبلیغاتی را ارائه نمیدهند و متاس??انه هر روز سودجویان اعلام میکنند که مجری انواع روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند که توصیه میکنیم از این روش ها است??اده نکنید و بودجه خود را هدر ندهید زیرا هیچ روش واقعی و متداولی برای تبلیغات در این شبکه ها وجود ندارد . تنها راه اندازی ص??حه و کانال در این شبکه ها و بروز رسانی اطلاعات در آن و هدایت مخاطبان از سایت میتواند بصورت متداول و موثر به عنوان راه های ارتباطی است??اده شود. البته تولید محتوای خلاقانه و انتشار آن در شبکه های اجتماعی میتواند بسیار موثر باشد . همچنین قابل ذکر است که تبلیغات کلیکی در انواع شبکه تبلیغات متاس??انه ??یدبک قابل توجهی برای شما نخواهد داشت ، زیرا بشدت درتبلیغات کلیکی تقلب میشود و سایتهای نمایش دهنده تبلیغات کلیکی برای کسب درآمد از تبلیغات کلیکی دست به هر روش تقلبی میزنند و نهایتا بخش بزرگی از کلیک های دریا??تی ??یک و غیرواقعی خواهد بود .
  13. [h=3]هر چند اکثر قسمت‌های پوست ضخامتی کمتر از ۶ میلیمتر (¼ اینچ) دارند، اما پوست یک لایه محا??ظتی قوی است. جزء اصلی سطح پوست یک پروتئین زمخت ??یبری است که کراتین نام دارد. این ماده را می‌توان در مو که ایجاد ح??اظت و گرما می‌کند و در ناخنها که انتهاهای ظری?? انگشتان دست و پا را می‌پوشانند، پیدا کرد. پوست یک سد د??اعی کاملاً مؤثر در برابر میکروارگانیسمها و مواد مضر ایجاد می‌کند، اما این سد بیشترین تأثیر را زمانی دارد که سطح آن دست نخورده باقی بماند. زخمها ممکن است ع??ونی شوند و به باکتریها، که بعضی از آنها در سطح پوست زندگی می‌کنند، اجازه دهند که وارد جریان خون شوند. سبوم که مایع روغنی است و از غدد سباسه موجود در درم تشکیل می‌گردد، به ح??ظ حالت ارتجاعی پوست و د??ع آب، کمک می‌نماید. به دلیل اینکه پوست ما حالت ضد آب (واترپرو??) دارد، آب را به هنگام دوش گر??تن مثل یک اس??نج، جذب نمی‌کنیم. احساس لامسه ما از گیرنده‌هایی که در قسمت درم پوست وجود دارند و به ??شار، ارتعاش، گرما، سرما و درد پاسخ می‌دهند، ناشی می‌شود. در هر ثانیه، میلیاردها پیام از تحریکات دریا??ت شده در سرتاسر بدن به مغز ارسال شده و درآنجا این پیامها به صورت یک «تصویر» حسی در می‌آید و ??رد را از خطراتی مثل یک وسیله داغ، آگاه می‌سازند، بعضی نواحی حسی مثل انتهای انگشتان، دارای تراکم بالایی از گیرنده‌ها می‌باشند. پوست همچنین یک نقش اساسی در تنظیم دمای بدن ای??ا می‌کند و زمانیکه در معرض تابش نور خورشید قرار می‌گیرد، ویتامین (d) تولید می‌نماید که برای ایجاد استخوانهای قوی لازم است.[/h] اÙÙÛت ب٠پÙست ٠٠تاثÛر آ٠در زÛباÛÛ – ÙÙبÛز
  14. کلسیم که نقش اساسی در شکل ‌گیری و استحکام استخوان ها و سلامت دندان ها دارد، از مهم‌ ترین ترکیبات موجود در شیر است. ??س??ر برای بسیاری از واکنش‌های شیمیایی بدن و ??عال کردن آنزیم‌ها لازم است و در رشد و ترمیم با??تی دخالت دارد، در میان املاح موجود در شیر حضور داشته و به غیر از آن، سدیم و پتاسیم که در تنظیم اسیدی و بازی بودن سلول‌ های بدن نقش ای??ا می کنند، با خوردن شیر دریا??ت می ‌شوند. اما مهم‌ ترین خواص آن به قرار زیر است: * نوشیدن شیر در بهبود علایم قاعدگی که با نام سندرم پیش از قاعدگی معرو?? است، نقش به سزایی دارد. بسیاری از خانم ‌ها قبل از دوران قاعدگی دچار نشانه‌هایی از جمله ا??سردگی، اختلالات خلقی، کمردرد و سردرد می ‌شوند. این ا??راد باید بدانند که مصر?? شیر می ‌تواند این نشانه‌ها را تسکین دهد. * شیر برای داشتن ناخن‌ها، دندان‌ها و موهایی سالم ‌تر لازم است. این نوشیدنی چون کلسیم ??راوان دارد، مصر??ش به همراه ویتامین d باعث استحکام استخوان‌ها و دندان ها و تقویت رشد موها و پیشگیری از ریزش آن ها می ‌شود. وجود کلسیم به همراه ویتامین a ، ویتامین های گروه b و پتاسیم مانع از نرم و نازک شدن موها می ‌شود و به درخشان شدن آن ها کمک ??راوان می‌ کند. * مطالعات بسیاری نشان داده است که مصر?? روزانه شیر به همراه میوه‌ها و سبزیجات، هم در بچه‌ها و هم در بزرگسالان باعث کاهش ??شار خون بالا می‌ شود اگر چه هنوز مکانیسم آن مشخص نیست، اما به نظر می‌‌ رسد که کلسیم، پتاسیم، منیزیم و پروتئین شیر نقش مهمی در این زمینه داشته باشند. * تحقیقات زیادی وجود دارد مبنی بر این که مصر?? شیر و لبنیات، خطر بیماری‌ های قلبی ‌عروقی را کاهش می ‌دهد. مردانی که بیشتر از دیگران شیر مصر?? می‌ کنند، کمتر دچار حملات قلبی می ‌شوند. همچنین مصر?? شیر کم‌ چرب به دلیل سرشار بودن از کلسیم میزان کلسترول بد را در خون کاهش داده و میزان کلسترول خوب را بالا می برد، اما ??راموش نكنید كه منظور ما از شیر، نوع كم چرب آن است. * برخلا?? تصور عموم، دیده شده است، ا??رادی که از شیر کم‌ چرب است??اده می‌ کنند، لاغرتر از سایرین هستند. شما می ‌توانید با مصر?? شیر و لبنیات کم ‌چرب میزان کالری دریا??تی تان را تحت کنترل داشته باشید تا از بروز چاقی، مخصوصا چاقی شکم پیشگیری شود. * از آنجا که دوران نوجوانی و کودکی، مرحله ی خیلی مهم در سلامت جسمانی و روانی ??رد است، رژیم غذایی سرشار از لبنیات و شیر در این دوران پایه ‌گذار دوران جوانی و میانسالی و حتی سالمندی سالم تر به حساب می آید. به علاوه، مطالعات نشان می ‌دهد کودکانی که روزانه شیر مصر?? می‌ کنند، از سایر کودکانی که علاقه‌ای به خوردن آن ندارند، باهوش ‌ترند. * شیر دشمن دیابت نوع دوم است. محققان به این نتیجه دست یا??ته اند که مصر?? منظم لبنیات و شیر کم‌ چرب می ‌تواند خطر بروز دیابت نوع دوم را در بزرگسالان پایین آورد. * با شیر به جنگ سرطان برویم. تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان ‌دهنده تاثیر شیر بر پیشگیری از سرطان بوده‌اند. نقش خوردن انواع شیر از جمله شیر موز و شیر توت ??رنگی در پیشگیری از سرطان‌های پستان و روده بزرگ به اثبات رسیده است. طبق تحقیقات دانشمندان سوئدی، مردانی که روزانه 5/1 لیوان شیر می‌ خورند، 35 درصد کمتر احتمال دارد كه به سرطان روده بزرگ مبتلا ‌شوند. * یک رژیم غذایی خوب و سالم نقش مهمی در سلامت سالمندان دارد و حتی به آن ها کمک می ‌کند که برای مدت طولانی‌ تری زندگی شاد و ??عالی داشته باشند و از شر بسیاری از بیماری ‌ها در امان بمانند. مصر?? روزانه شیر در دوران نوجوانی و کودکی پایه ‌گذار استخوان ‌هایی محکم بوده و از عوامل اصلی پیشگیری کننده پوکی استخوان و زندگی سالمندی ??عال تر محسوب می شود. * همان طور که می دانید در دوران بارداری و شیردهی، نیازهای غذایی مادر ا??زایش پیدا می‌ کند، بنابراین مادران باردار در این دوران مخصوصا در سه‌ ماهه دوم و سوم باید میزان بیشتری کالری، پروتئین، انواع ویتامین‌ و کلسیم مصر?? کنند. شیر از آن دسته مواد غذایی است که مادران باردار به آن نیاز بیشتری دارند.
  15. مقرون به صر??ه نیست زیرا مسلما یک عدد که نمی خواهید و باید حداقل دو یا سه عدد از آنها را تهیه کنید. پس چاره چیست؟ اینکه خودتان دست به کار شوید و هر چند تا که خواستید برای خود بدوزید. این مطلب چند ایده ساده را برایتان مطرح کرده است تا هر کدام را دوست داشتید انتخاب و تهیه کنید. اول باید دوخت یک کوسن ساده را یاد بگیرید و سپس سراغ تزئینات و طراحی آن بروید. برای این منظور، دو مربع از پارچه آستری را به اندازه دلخواه برش دهید. البته دو سانتی متر از هر طر?? باید بیشتر برش دهید که زیر دوخت می رود. مربع ها را پشت و رو کنید و با چرخ خیاطی تمیز اطرا?? آن را چرخ کنید و ??قط یک طر?? را به اندازه 6 سانتی متر باز بگذارید. از همان قسمت که دوخته نشده است، پارچه را برگردانید. اگر دوست داشتید، لبه های آن را اتو بکشید تا مرتب بشود. از قسمتی که باز است، داخل آن را با پنبه یا هر ماده ای که برای پر کردن بالشت است??اده می کنید، پر کنید. در انتها، قسمت باز را با دست کوک مخ??ی بزنید یا با لایه چسب یا چسب پارچه به هم وصل کنید و ببندید. در این مرحله، پارچه دلخواه خود را نیز به اندازه کوسن به دست آمده برش دهید و همچون نمونه آستری، بدوزید (1.5 سانتی متر از هر طر?? برای دوخت در نظر بگیرید) و پارچه پر شده را داخل آن قرار دهید.
×
×
  • جدید...