رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

simadent

عضو
  • تعداد ارسال ها

    29
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره simadent

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    perspolis

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    manchester

Converted

  • سیمکارت
    091-0935

Converted

  • جنسیت شما
    زن
  1. simadent

    دندانپزشک کودکان

    مهم ترین نکته ای که در زمینه ی درمان ارتودنسی اط??ال وجود دارد این است که تجربه ی دوست داشتنی از کلینیک دندانپزشک کودکان در ذهن کودک به وجود آید تا کودک با رغبت برای ویزیت های بعدی به دندانپزشک کودکان مراجعه نماید.
  2. simadent

    ایمپلنت

    چنانچه تنها یک دندان از دست ر??ته باشد برای پر کردن این ??ضای بی دندانی از روش ایمپلنت بریج (پل) است??اده می شود. در روش ایمپلنت کردن دندان ها به روش بریج نیاز به تراش دندان های مجاور ناحیه بی دندانی برای جایگزینی دندان می باشد.
  3. simadent

    دکتر ارتودنسی

    بهترین دکتر ارتودنسی کسی است که درمان روی بیمار را خود دکتر انجام دهد و تا جایی که می تواند مراحل درمان را به دستیار واگذار ننماید. همچنین به علت طولانی بودن زمان درمان ارتودنسی، لازم است دکتر ارتودنسی دقت و نظم کا??ی در مدت طول درمان بیمار داشته باشد.
  4. simadent

    متخصص ارتودنسی

    است??اده از بهترین وسایل درمان و ابزار و تکنولوژی روز نقش مهمی در درمان مو??ق متخصص ارتودنسی دارد. به علت این که درمان ارتودنسی بسیار طولانی و نیازمند دقت و صر?? وقت می باشد، متخصص ارتودنسی باید دارای دقت و نظم کا??ی باشد.
  5. simadent

    ارتودنسی

    متخصص ارتودنسی می تواند به شما مشاوره لازم را درباره ی زمان کشیدن دندان بدهد و بگوید آیا لازم است پس از درمان ارتودنسی تمام دندان عقل را بکشید یانه.
  6. simadent

    دندانپزشک اطفال

    ما توصیه می کنیم که کودکان خود را قبل از یک سالگی به کلینیک دندانپزشکی اط??ال و نزد دندانپزشک اط??ال ببرید. شاید این زمان به نظرتان زود برسد اما به توصیه دندانپزشک اط??ال این کار باعث یادگیری روش های مراقبت دهان و دندان و چلوگیری از پوسیدگی زودرس دندان می شود.
  7. simadent

    دندانپزشک کودکان

    دندانپزشک کودکان در زمینه ی سلامت دهان و دندان کودکان از سن نوزادی تا 10 سالگی ??عالیت دارند. و یک دندانپزشک کودکان باتجربه از صلاحیت و تجربه ی لازم برای درمان ناراحتی های دندان و لثه کودکان در مراحل مختل?? سنی آن ها برخوردار است.
  8. simadent

    ایمپلنت

    هزینه هایی که شامل ایمپلنت دندان می شود از قبیل ??یکسچر، قطعات پروتزی و هزینه ی لابراتوری می باشد. همچنین قطعات پروتزی در انجام ایمپلنت دندان شامل موارد زیر است: اباتمنت اصلی و بعضا موقت، آنالوگ و پیچ اباتمنت جزء هزینه های قطعات پروتزی می باشد.
  9. simadent

    دکتر ارتودنسی

    در هنگام مراجعه به مطب دکتر ارتودنسی مورد نظر خود حتما با بیماران قبلی مشورت لازم را انجام دهید و یا نمونه کارهای قبلی دکتر ارتودنسی را مشاهده نمایید. در بهترین درمان ارتودنسی علاوه بر نظم و زیبایی، دندان ها باید چ??ت شده باشد.
  10. simadent

    متخصص ارتودنسی

    برای انتخاب دکتر متخصص ارتودنسی خوب باید به یک سری نکات توجه نمود: علاوه بر سوابق علمی، داشتن حداقل چند سال تجربه ی کار مهم است. به کی??یت درمان های انجام شده و نوع کار متخصص ارتودنسی حتما توجه داشته باشید.
  11. simadent

    دندانپزشک اطفال

    یا??ته های ر??تاری و ??یزیولوژیک همان طور که دندانپزشک اط??ال اشاره می کند نشان می دهد که عوامل ترس آور و استرس زای زیادی وجود دارد که باعث می شود کودک از محیط دندانپزشک اط??ال دوری کند.
  12. simadent

    ارتودنسی

    اگرچه دندان های عقل نمی توانند اثر درمان ارتودنسی را به صورت کامل از بین ببرند اما دندان و وضعیت آن ها با ا??زایش سن تغییر می کند. به دلیل تحلیل ر??تن ریشه دندان آسیای دوم و شلوغی دندان های عقب و .... مواردی هستند که بر روی نتایج درمان ارتودنسی اثر من??ی میگذارد.
×
×
  • جدید...