رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

mr.mousa

عضو
  • تعداد ارسال ها

    19
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط mr.mousa


  1. اپل هندز??ری ایرپاد معرو??ش را با هندز??ری جدیدی جایگزین کرده که از درگاه لایتنینگ برای اتصال به آی??ون 7 است??اده می کند و داخل جعبه هر آی??ون جدید، یک ج??ت از آن وجود خواهد داشت. این هندز??ری از نظر ظاهری کاملاً شبیه به همان ایرپادی است که در سال 2012 معر??ی شد؛ با این ت??اوت که به جای جک استاندارد 3.5 میلی متری، از اتصالگر لایتنینگ بهره می برد.

     

     

    آی??ون 7 درگاه استاندارد جک 3.5 میلی متری ندارد و این تغییر بسیار بزرگی است؛ چرا که باید برای گوش دادن به موسیقی یا از هندز??ری لایتنینگ است??اده کنید، یا از هد??ون بلوتوث. اگر اپل این هندز??ری را در جعبه آی??ون 7 نگذارد، کاربران جدید این موبایل احتمالاً هد??ون سازگاری با آن نخواهند داشت. اپل برای حل این مشکل، یک تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متر نیز علاوه بر هندز??ری داخل جعبه آی??ون 7 گذاشته است.

     

     

     

    iphone7.jpg

     

    برخلا?? دیگر هندز??ری های موجود در بازار، ایرپادهای اپل هماهنگ با هندسه گوش طراحی شده اند. بسیاری از کاربران با هندز??ری آی??ون راحت تر هستند. به دلیل طراحی ارگونومیک گوش ها را کمتر خسته می‌کند.

     

    هندز??ری آی??ون 7 به گونه ای است که صدای خروجی را به حد اعلا می رساند و نویز و اختلال را به کمترین میزان کاهش می دهد, این باعث می‌شود صدا با کی??یت بالا پخش شود.

     

    برخلا?? هندز??ری ها پیشین اپل که از جک 3.5 میلی متری است??اده شده بود, هندز??ری آی??ون 7 دارای پورت اتصال لایتنینگ است. کنترلر روی کابل هندز??ری این امکان را ??راهم کرده است تا میزان صدا را تنظیم کنید، پخش موسیقی و ویدئو را کنترل کرده و تماس های تل??نی را قطع و وصل کنید.

     

     


  2. مدیر عامل شیائومی در جریان اخیر معر??ی گوشی جدید این شرکت چینی، گجتی در دست داشت که بر اساس گمانه زنی ها، دستبند هوشمند Mi Band 3 بوده است.

     

    اسمارت ??ون گیمینگ شیائومی با نام Black Shark در جریان رویدادی در کشور چین معر??ی شد که آقای Lei Jun مدیر عامل شرکت یاد شده نیز در این مراسم حضور داشت و ضمن رونمایی از این محصول، عکاسان و خبرنگاران متوجه گجتی در دستان وی شدند که بر اساس حدس و گمان ها، می توان آن را به دستبند هوشمند Mi Band 3 نسبت داد. خرید می بند 3

     

    همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دستبند هوشمندی در دستان مدیر شیائومی است که از نظر ظاهر، شباهت زیادی به سری می بند این شرکت دارد. این گجت که به نظر می رسد دستبند هوشمند Mi Band 3 باشد، از بند لاستیکی بهره می برد که در نسل های پیشین نیز شاهد آن بودیم. اما ص??حه شیشه ای آن به نظر می رسد که دارای ابعاد بیشتری است و باید منتظر نمایشگر OLED بزرگتر می بند 3 باشیم. همچنین در گوشه ها و محل اتصال نمایشگر به بدنه، شاهد انحنا هستیم و به نظر می رسد که ص??حه شیشه ای یاد شده دارای لبه های منحنی خواهد بود که ??رم خاصی را به این دستبند هوشمند بخشیده است.

     

    Xiaomi-Mi-Band-3-Lei-Jun.jpg

     

    از لحاظ امکانات سخت ا??زاری، می توانیم انتظار قرارگیری سنسور ضربان قلب در کنار GPS و شتاب سنج را داشته باشیم. پیش بینی می شود که این گجت پوشیدنی به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز بوده و گواهی IP67 نیز برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نصیب آن شده باشد. برخی شنیده ها نیز حاکی از آن است که دستبند هوشمند Mi Band 3 به موتور لرزاننده نیز مجهز خواهد شد.

     

    پیش تر در اخبار نقل شده بود که نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی سال جاری عرضه می شود. از آنجا که دستبند هوشمند Mi Band 3 در دستان مدیر عامل شیائومی دیده شده، به نظر نمی رسد که زمان زیادی تا رونمایی از این محصول باقی مانده باشد.

     

    منبع: کلیک

     


  3. قاب گوشی هواوی Huawei P Smart جنس نرم و قابل انعطا?? دارد و به بدنه گوشی آسیب وارد نمی‌کند. رنگ بندی متنوع و زیبا آن برای همه سلیقه ها مناسب است. کی??یت این قاب محا??ظ بسیار مرغوب است و جای کلید, پورت ها, دوربین و سنسور ها به دقت تعبیه شده و مزاحمتی برای است??اده از گوشی ایجاد نمی‌کند.

    psmart-1.jpeg

    به دلیل نرم قابل انعطا?? بودن قاب گوشی هواوی Huawei P Smart پوشش 360 درجه دارد و لبه های گوشی تا کنار ص??حه نمایش را بصورت کامل پوشش می‌دهد.

    برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

    قاب گوشی هواوی Huawei P Smart

     

     

     


  4.  

    قاب محا??ظ ایسوس Asus ZenFone 2 (ZE500CL) مارک Nillkin super frosted shield کی??یت بسیار بالا و مرغوب دارد و به خوبی از گوشی Asus ZenFone 2 (ZE500CL) شما محا??ظت میکند تا آسیبی به آن وارد نشود.

    zenfone-8.jpeg

    این کاور محا??ظ از جنس پلی کربنات و در دما بسیار بالا تولید شده است و علاوه بر کی??یت و مقاومت بالا با محیط زیست نیز سازگار است. نقاط ریز روی قاب محا??ظ هواوی Asus ZenFone 2 (ZE500CL) مارک Nillkin باعث می‌شود با دست اصطکاک داشته باید و لیز نخورد, علاوه بر آن مانع جذب اثر انگشت, چربی و لک می‌شود.

    محصولات برند نیلکین بسیار با کی??یت و محصولات تولیدی این شرکت بدون نقص هستند. این قاب محا??ظ برای گوشی هواوی Asus ZenFone 2 (ZE500CL) تولید شده است و جای کلید ها,سنسور, دوربین و پورت ها به خوبی تعبیه شده است و در است??اده از گوشی مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

    کاور محا??ظ ایسوس Asus ZenFone 2 (ZE500CL) مارک نیلکین قابل شستو است و به راحتی از روی گوشی نصب و از آن جدا می‌شود.

    برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

    قاب محا??ظ ایسوس Asus ZenFone 2 (ZE500CL)

     


  5. بیشتر از هزار اسپیکر بلوتوث در بازار وجود دارد اما اسپیکر قابل حمل JBL Charge 3 همواره در قله ایستاده و در امکانات و ویژگی ها از رقبا پیشی گر??ته است.

     

    اسپیکر JBL Charge 3 همانند نسل قبلی اسپیکر جی بی ال کاملا ضد آب است. بنابر این شما می توانید بدون نگرانی در شرایط آب و هوایی مرطوب یا استخر و ساحل است??اده کنید.

     

    کاربران نسل قبلی اسپیکر بلوتوث JBL از کی??یت صدا و ساخت و عمر باتری گلایه داشتند که در مدل جدید Charge 3 این نواقص برطر?? شده و به کمال رسیده است.

     

     

    طراحی

     

    اسپیکر بلوتوث JBL Charge 3 طراحی زیبا و ظری?? دارد اما ابعاد بزرگ 213 x 87 x 88.5 از نقاط ضع?? آن محسوب می شود و برای حمل و نقل زیاد در کی?? کوله پشتی مناسب نیست.

     

    اما در این حال از عمر 20 ساعت باتری و ضد آب بودن آن نمی توان چشم پوشید.

     

    به کمک باتری 6000 میلی‌آمپری خود می‌تواند نقش یک پاور بانک برای تل??ن‌های‌هوشمند داشته باشد. پورت USB A در کنار پورت شارژ USB و جک 3.5 میلیمتری هد??ون قرار گر??ته است.

     

    در آزمایش ن??وذ آب که از سوی IPX7 انجام گر??ته است اسپیکر JBL Charge 3 می تواند در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه مقاومت کند و هیچ آبی به آن ن??وذ نکند.

     

    در بالا دستگاه کلید های کنترل صدا,کنترل موزیک (توق??,جلو و عقب) و کلید پاور و ج??ت کردن با دستگاه های بلوتوث و کلید اختصاصی JBL قرار دارد.

     

    کلید اختصاصی JBL این امکان را به شما می دهد برای تقویت هر جه بیشتر صدا چند دستگاه اسپیکر بلوتوث JBL به همدیگر متصل کنید و همه آن ها یک صدا را پخش می کنند.

     

     

    عملکرد و ویژگی ها

     

    همانطور که ذکر کردیم دارای ابعاد بزرگی است و قدرت صدای بالایی دارد و می تواند یک اتاق بزرگ را پوشش دهد و قدرت پخش صدا تا 20 ??وت دارد.

     

    اسپیکر JBL Charge 3 در بین اسپیکر های بلوتوث عمیق ترین و قدرتمندترین باس را دارد که تا به حال شنیده ام.

     

    در صدا و ??رکانس های بالا مانند ویولن ضعی?? عمل میکند و کی??یت صدا آن کاسته می شود و از نقاط ضع?? آن نسبت به رقبا است. اما کی??یت صدا کلی آن بسیار عالی و رضایت بخش است و در کنار قدرت صدا و عمر بالا باتری آن را در لیست بهترین ها قرار می دهد.

     

    عملکرد دستگاه در حالت عمودی کمی ضعی?? می شود و بهتر است دستگاه در حالت ا??قی قرار دهیم.

     

    اسپیکر JBL Charge 3 دارای میکرو??ون داخلی است و می توانید با آن تماس های تل??نی را پاسخ دهید.

     

     

    جمع بندی

     

    اسپیکر JBL Charge 3 با توجه به قیمت آن امکانات و کی??یت بسیار خوبی دارد و کی??یت صدا آن عالی است به خوبی در شرایط رطوبت و گل و لای دوام می آورد و اگر ابعاد آن برای شما محدودیت ایجاد نمی کند بهترین انتخاب است.

     

    شما هم اکنون می توانید این اسپیکر بلوتوث JBL را از ??روشگاه هایتل خریداری نمایید.

    منبع: هایتل

     


  6.  

    اسپیکر بلوتوث انکر Anker SoundCore Boost

    انکر برند معتبر در زمینه تولید لوازم جانبی ابتدا با به عنوان تولید کننده باتری شروع به کار کرده است و هم اکنون تنوع محصولات خود را گسترش داده و در زمینه انواع لوازم جانبی مانند پاور بانک, اسپیکر بلوتوث و… ??عالیت دارد. اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost یک دستگاه قدرتمند با قیمت مناسب و در این رده قیمت جز بهترین ها است.

    طراحی

    طراحی اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost مستطیل شکل با ابعاد استاندارد 22.35×8.89×4.57 سانتی‌متر است. قسمت بالا اسپیکر دکمه های تنظیم صدا, پاور, پخش و توق?? و تقویت باس که با علامت UP نشانه گذاری شده قرار دارد. با دوبار ??شار متوالی دکمه UP آهنگ بعدی اجرا می‌شود و اگر این دکمه را 15 ثانیه ??شار دهید دستیار صوتی Siri یا Google Assistant ??عال می‌شود.

    در سمت چپ اسپیکر یک پورت Micro USB برای شارژ دستگاه, درگاه 3.5 میلی‌متری برای اتصال کابل AUX و یک درگاه USB برای شارژ موبایل قرار دارد.

    کارایی

    قدرت باس و ش??ا??یت صدا در اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost بسیار خوب است. حجم صدا به حدی است که یک اتاق بزرگ را به خوبی پوشش دهد.

    ضد رطوبت

    اسپیکر SoundCore Boost دارای استاندارد IPX5 است به این معنی که در برابر رطوب و ریختن آب روی آن مقاوم است و آسیبی به آن وارد نمی‌شود. اما نمی‌توان آن را بصورت کامل در آب قرار و در استخر از آن است??اده کرد.

    باتری

    با هر بار شارژ کامل اسپیکر SoundCore Boost می‌توانید 12 ساعت بصورت مداوم از آن است??اده کنید و شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

    میکر??ون داخلی

    با است??اده از میکرو??ون داخلی این اسپیکر می‌توانید به تماس تل??نی پاسخ دهید و کن??رانس برگزار کنید.

    برای خرید این اسپیکر بلوتوث روی لینک زیر کلیک کنید:

    خرید اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost

    اتصال بی‌سیم

    اسپیکر SoundCore Boost با ??ناوری بلوتوث و NFC با سرعت بالا به هر نوع دستگاه متصل می‌شود و سیگنال قوی با 20 متر برد دارد و ‌می‌تواند دستگاه های مختل?? را شناسایی کند. نسخه بلوتوث این اسپیکر 4.2 است. این ورژن بلوتوث مصر?? انرژی کمی دارد. علاوه بر بلوتوث و کابل از طریق NFC نیز به دستگاه های دارای این تکنولوژی متصل می‌شود.

    جمع بندی

    اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost در این رنج قیمت انتخاب مناسبی برای ا??رادی است که به قدرت باس بالا و کی??یت صدا عالی اهمیت می‌دهند مناسب است. با توجه به حجم کم دستگاه می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. با توجه به استاندارد IPX5 و ضد رطوبت بودن آن باید توجه داشت برای ا??رادی که به اسپیکر کاملا ضد آب نیاز دارند مناسب نیست.

    منبع: بررسی اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost

     

×
×
  • جدید...