رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

neda96

عضو
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط neda96

  1. هتل هری این مرتر استانبول : هتل پنج ستاره هری این مرتر در منطقه مرتر قرار دارد. کارکنان این هتل لوکس به زبان های انگلیسی، آلمانی، یونانی، اوکراینی، روسی و ... مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در این هتل از امکانات و خدماتی نظیر ترانس??ر ??رودگاهی و درون شهری، سالن کن??رانس و جلسات، سالن آرایشی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، صندوق امانات، صرا??ی، پارکینگ اختصاصی، خدمات مخصوص ا??راد معلول، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، روزنامه رایگان در لابی، سالن برگزاری مراسمات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... برخوردار خواهند بود. اتاق های هتل هری این مرتر استانبول هتل هری این مرتر استانبول به طور کلی 148 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند : اتاق های استاندارد اتاق های سوپریور اتا های اجرایی اتاق های اجرایی دلوکس اتاق های اجرایی کلاب این هتل پنج ستاره اتاق هایی لوکس و بسیار مجهز داشته که همه آن ها به اینترنت بی سیم رایگان مجهز هستند. امکاناتی که میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول در اتاق ها و سوئیت های این هتل دارند شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تل??ن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، نظا??ت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزمطالعه و ... می باشند. امکانات ر??اهی و رستوران های هتل هری این مرتر استانبول امکانات ر??اهی بسیار خوبی در هتل هری این مرتر استانبول ارائه شده تا میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول خود را با آن ها سرگرم کنند مثل استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی به همراه انواع ورزش های آبی، حمام ترکی، تنیس، بیلیارد، مرکز آبگرم، تیم انیمیشن، مینی گل??، بولینگ و ... . هتل هری این مرتر استانبول یک رستوران و دو کا??ه دارد. رستوران ??لورا انواع و اقسام غذاهی بین المللی، محلی و مدیترانه ای سرو کرده و دو کا??ه دیگر نوشیدنی های محلی و بین المللی، و انواع کیک ها و کلوچه ها را ارائه میدهند. دسترسی های نزدیک به هتل هری این مرتر استانبول از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر و میدان تقسیم ده دقیقه و تا ایستگاه متروی مرتر 650 کیلومتر ??اصله است. ??رودگاه بین المللی از هتل هری این مرتر استانبول ده کیلومتر ??اصله دارد.
  2. هتل کام??ورت لای?? استانبول : هتل چهار ستاره کام??ورت لای?? در منطقه آکسارای واقع می باشد. این هتل پرسنلی داشته که ر??تاری کاملا مودبانه و محترم با میهمانان دارند و به زبان انگلیسی مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در این هتل چهار ستاره از خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، ترانس??ر ??رودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کن??رانس و جلسات، سالن آرایشی و ... برخوردار خواهند بود. اتاق های هتل کام??ورت لای?? استانبول هتل کام??ورت لای?? استانبول در مجموع 77 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند : اتاق های دو تخته اتاق های سه تخته اتاق های استاندارد اتاق های خانوادگی سوئیت ها بعضی از اتاق های این هتل سونای اختصاصی و حمام آبگرم اسپا دارند. امکاناتی که به صورت مشابه بین توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول ارائه شده شامل اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تل??ن، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظا??ت روزانه، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... می باشند. رستوران ها و امکانات ر??اهی هتل کام??ورت لای?? استانبول رستوران این هتل چهار ستاره برای میهمانان و گردشگران تور لحظه آخری استانبول خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را سرو می کنند. همینطور نوشیدنی ها و پیش غذاهای هتل در قسمت لابی ارائه می شوند. صبحانه های محلی و بین المللی هتل کام??ورت لای?? به سبک بو??ه باز و روزانه سرو می شوند. از جمله امکانات ر??اهی و سرگرم کننده این هتل میتوان به پارک بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، باغ و .... اشاره کرد. دسترسی های نزدیک به هتل کام??ورت لای?? استانبول از این هتل چهار ستاره استانبول تا مسجد آبی سه کیلومتر و تا نمایشگاه مرکزی سی ان آر صد متر ??اصله است. ??رودگاه بین المللی آتاتورک پانزده دقیقه از هتل کام??ورت لای?? استانبول ??اصله دارد.
  3. مرکز خرید آکسیس استانبول : یکی از جدیدترین و خلوت ترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید آکسیس است. این مرکز خرید بزرگ در سال 2016 ساخته شده و ??روشگاه ها و امکانات بسیاری دارد. قسمتی از این مرکز خرید به واحدهای اداری و مسکونی اختصاص داده شده است. مرکز خرید آکسیس استانبول در منطقه بایرام پاشا، قسمت غربی استانبول قرار دارد. این مرکز خرید معماری بسیار زیبایی داشته و شعب بسیاری از برندهای معرو?? جهان و برندهای داخلی در خود دارد. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند در کمال آرامش و با خیال راحت از این مرکز خرید، هر چیزی میخواهند خریداری کنند. [h=2]??روشگاه های مرکز خرید آکسیس استانبول[/h] این مرکز خرید بزرگ و جدید استانبول، 170 ??روشگاه و مغازه دارد. توریست ها و گردشگران تو ارزان استانبول استقبال بسیاری از این مرکز خرید به خاطر زیاد بودن برندهای جهانی و ترک کرده اند. برندهایی که در مرکز خرید آکسیس استانبول شعبه دارند شامل ال سی وایکیکی، د??اکتو، ??ابریکا، و??یان، وای لاندن، اینجی، هاتیک، سی سی ایس، ماوی جینز، زارا، مانگو، اچ اند ام، تاپ شاپ و ... می باشند. [h=2]امکانات و خدمات ر??اهی مرکز خرید آکسیس استانبول[/h] مرکز خرید آکسیس استانبول با مساحت بسیار بزرگی که داشته، حدود دوهزار شغل ایجاد کرده است. این مرکز خرید برای راحتی توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول یک اتاق کودک و یک مسجد راه اندازی کرده است. البته ??قط این دو مورد نیست! یک تراس و رستوران های زنجیره ای ??وق العاده ای هم در مرکز خرید قرار دارند که برای استراحت بازدیدکنندگان بوجود آمده اند. پارکینگی بزرگی نیز با ظر??یت بیشتر از هزار خودرو در این مرکز خرید موجود است. برای ت??ریح نیز ده سالن سینما، زمین بازی برای کودکان، سالن بدنسازی و ... ??راهم شده اند. [h=2]دسترسی های نزدیک و ساعات بازدید مرکز خرید آکسیس استانبول[/h] توریست ها و گردشگران تور استانبول لست تورز میتوانند هر روز ه??ته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید آکسیس بازدید کرده و خرید کنند. برای رسیدن به این مرکز خرید نیز میتوان از ایستگاه مترو تقسیم است??اده کرده و در ایستگاه بایرام پاشا پیاده شد.
  4. هتل گرند تارابیا استانبول : هتل پنج ستاره گرند تارابیا، یک هتل لوکس و مجلل در شهر استانبول بوده که سال های بسیاری است توجه توریست ها و گردشگران تور استانبول را به خود جذب کرده است. این هتل همچنین برای مسا??رانی که برای کارهای تجاری به استانبول س??ر کرده اند بسیار مناسب است. هتل گرند تارابیا استانبول در سال 2012 ساخته شده و کارکنان آن به زبان های ترکی، ??رانسوی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. در هتل گرند تارابیا محوطه مخصوص برای استعمال سیگار قرار داشته و میهمانان میتوانند به صورت رایگان از اینترنت بی سیم هتل است??اده کنند. از بهترین خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه میدهد میتوان به صرا??ی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سالن کن??رانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، ??روشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، نظا??ت روزانه، آسانسور، خدمات مخصوص ا??راد معلول، نگهداری از کودکان، ترانس??ر ??رودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد. اتاق های هتل گرند تارابیا استانبول هتل گرند تارابیا استانبول در کل دارای 248 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند : اتاق های استاندارد اتاق های خانوادگی اتاق های دو تخته اتاق های سه تخته اتاق های لوکس سوئیت های لوکس در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره، تمام امکانات و خدمات مورد نیاز توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول ارائه شده. این اتاق ها دارای امکانات به خصوصی نظیر مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، تراس اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، نظا??ت روزانه، تلویزیون ماهواره ای، تل??ن و ... می باشند. رستوران ها و امکانات ر??اهی هتل گرند تارابیا استانبول از جمله امکانات ر??اهی این هتل برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول میتوان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، پارک آبی، ماساژ و اسپا، زمین بازی برای کودکان، سونا بخار، باغ، حمام ترکی و ... اشاره کرد. سه رستوران در هتل گرند تارابیا استانبول ??عالیت می کنند. رستوران لیمانی بال یک انواع غذاهای دریایی، رستوران پستریس غذاهای سنتی ترکی و رستوران R.E.A.D & Bakery انواع دسرهای خانگی، شیرینی و شکلات و کاپ کیک ها را سرو می کنند. دسترسی های نزدیک به هتل گرند تارابیا استانبول از این هتل پنج ستاره تا ??رودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 35 کیلومتر ??اصله است.
  5. مرکز خرید زورلو استانبول : مرکز خرید زورلو به تازگی به یکی از محبوب ترین مراکز تجاری بین توریست ها و گردشگران تور استانبول تبدیل شده است. این مرکز خرید در قسمت اروپایی استانبول و نزدیک به میدان تقسیم قرار دارد. مرکز خرید زورلو برای نخستین بار، میزبان شرکت اپل در این کشور بوده و بروزترین مخصولات اپل را ارائه میدهد. این مرکز خرید مجلل و باشکوه حدود 105 هزار مترمربع مساحت داشته و نسبت به دیگر مراکز خرید به خاطر مالیات خرید محصولات اپل کمی گرانتر است. ??روشگاه ها و مغازه های مرکز خرید زورلو استانبول بیشتر از 180 ??روشگاه و مغازه در این مرکز خرید بزرگ مشغول به ??عالیت در زمینه های کی?? و ک??ش، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و الکترونیک، جواهرات، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مد و لباس، عطر و ادکلن و ... هستند. برندهای معرو?? و بین المللی بسیار خوبی در مرکز خرید زورلو استانبول شعبه دارند مثل بربری، ??ندی، منگو، لویس ویتون، کوتون، دیزل، ویکتوریا سیکرت، دیور، دولچه اند گابانا، ولنتینو، وتیک، وانپن، موکاسینی، دیوارس، آلدو، آیگنر و ... . وجود این شعبه ها باعث شده تا زورلو به یکی از مراکز خرید لوکس و معرو?? و البته گران در استانبول تبدیل شود. رستوران ها و امکانات ر??اهی مرکز خرید زورلو استانبول رستوران ها و ??ودکورت های بسیاری در مرکز خرید زورلو قرار دارند. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند بعد از خرید لذت بخش خود از زورلو، در یکی از رستوران های آن، خوراک های معرو?? ترکی و یا بین المللی را میل کنند. یکی از رستوران های این مرکز خرید غذاهای مخصوص ایتالیایی خوشمزه ای دارد که پیشنهاد می شود امتحان کنید. علاوه بر رستوران ها، چند سالن سینما با ظر??یت 1600 ن??ر، مجموعه ورزش و شهربازی بزرگی نیز برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان وجود دارد. خدمات مرکز خرید زورلو استانبول برای راحتی بازدیدکنندگان و توریست های تور لحظه اخری استانبول خدمات ر??اهی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، پاوربانک، نمازخانه، زمین بازی کودکان، میز اطلاعات، کالسکه رایگان کودکان، صندلی چرخدار، آسانسور، تل??ن عمومی، قسمت گمشدگان، پارکینگ و ... در مرکز خرید زورلو استانبول ارائه شده اند. هتل را??لز در مرکز خرید زورلو استانبول هتل را??لز پنج ستاره که در مرکز خرید زورلو استانبول قرار داشته، دارای 132 اتاق و 49 سوئیت بوده و یکی از بهترین هتل های استانبول شناخته می شود. این هتل ??وق العاده چشم انداز بسیار زیبایی به غروب آ??تاب و تنگه بس??ر دارد. ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید زورلو استانبول توریست ها و گردشگران تور استانبول لست تورز برای رسیدن به این مرکز خرید لوکس میتوانند سوار ایستگاه متروی ام دو شده و در ایستگاه گایرتپه 7 پیاده شوند. اگر از منطقه تقسیم حرکت می کنید، با است??اده مترو نیز میتوان به مرکز خرید زورلو رسید. مرکز خرید زورلو استانبول هر روز ه??ته به جز روزهای تعطیل از ده صبح تا ده شب باز می باشد.
  6. ه??ت دلیل برای بازدید از استانبول : وجود آثار تاریخی، کلوپ های شبانه، تاریخ 2500 ساله، ??رهنگ و سنت ??وق العاده، مراکز خرید و مراکز ت??ریحی و ... باعث شده تا استانبول به یکی از جذاب ترین شهرهای ترکیه و حتی جهان تبدیل شود. این شهر بزرگ ترکیه هزاران دلیل دارد تا شما را به سمت خود بکشد. اما در این بین ه??ت دلیل وجود دارند که توریست ها و گردشگران را به سمت استانبول جذب می کنند. این ه??ت دلیل عبارتند از : چهار امپراطوری در استانبول استانبول محل چهار امپراطوری بود. امپراطوری روم در سال های 330 تا 395، امپراتوری بیزانس از 395 تا 1204، امپراتوری لاتین از 1204 تا 1261، امپراطوری بیزانس از 1261 تا 1453 و امپراطوری عثمانی از 1922 تا 1953 در استانبول جریان داشت. به همین خاطر است که استانبول آثار تاریخی بسیار، ??رهنگ و سنت مختل?? و تاریخ 2500 ساله دارد. ??رهنگ مت??اوت قسمت آسیایی و اروپایی استانبول استانبول به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم شده که به آن ها قسمت اروپایی و آسیایی می گویند. هر دو این قسمت ها، ویژگی های منحصرب??رد خود را دارند اما تاریخ و زمینه های ??رهنگی آنها باهم مت??اوت است. البته که در هر قسمت برج ها، کلیساها، مساجد، بناهای تاریخی، مراکز تجاری و ت??ریحی و ... وجود داشته اما ??رهنگ مردمان این دو منطقه باهم مت??اوت است. تنها در یک چیز هست که این دو منطقه باهم مشترک هستند، مهیمان نوازی! مردم ترکیه به شدت میهمان نواز هستند. مسجد ایاصو??یه استانبول بسیاری از آثار تاریخی استانبول سالم و باشکوه باقی مانده اند. یکی از مهم ترین و محبوب ترین جاذبه های این شهر، مسجد بزرگ ایاصو??یه است. این مسجد باشکوه همچنان باشکوه و پر عظمت باقی مانده. ایاصو??یه در ابتدا یک کلیسا بوده و که بعد از ??تح استانبول به دست عثمانی ها به یک مسجد تبدیل شد. از دیگر آثار و مکان های تاریخی که استانبول را خواستنی تر می کند، میتوان به قصر توپکاپی، مسجد آبی، قصر دولماباغچه، بازار بزرگ استانبول، بازار ادویه، برج گالاتا، کلیساهای بیزانس، مخزن ریحانات و مسجد سلیمانیه اشاره کرد. غذاهای ترکی ??رهنگ و سنت ترکیه، روی غذاهای آن نیز تاثیر بسیار گذاشته است. تنوع غذایی در رستوران های این شهر بسیار زیاد است از غذاهای عثمانی گر??ته تا غذاهای معمولی، غذاهای دریایی، گوشتی و ... . توریست ها و گردشگران تور استانبول از هرچیزی که بگذرند نمیتوانند دسرهای ترکی را ??راموش کنند! ترکیه خوشمزه ترین دسرها و نوشیدنی های گرم و سرد از جمله قهوه را دارد. بازار ادویه استانبول استانبول ??روشگاه ها و بازارهای بسیاری دارد. یکی از بازارهای معرو?? آن که بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بسیار محبوب است، بازار ادویه می باشد. این بازار لوکس و سنتی، بعد از بازار بزرگ استانبول، یکی از پربازدیدترین بازارهای استانبول است. توریست ها میتوانند از این بازار برای خود و یا اطرا??یانشان سوغاتی تهیه کنند. علاوه بر ادویه ها، زیتون ها، آجیل و انواع صنایع دستی نیز در این بازار به ??روش میرسند. چشم اندازهای ??وق العاده ای از پشت بام ها استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه و جهان است. آنقدر بزرگ است که حتی اگر بارها به آن س??ر کنید باز هم ممکن است در س??ر بعدی چیزهای جدید کش?? کنید. پیشنهاد ما به توریست ها و گردشگران تور استانبول لست تورز این است که از روی پشت بام های معرو?? شهر مثل پل بس??ر و یا برج گالاتا، استانبول را زیر پای خود ببینند.
×
×
  • جدید...