رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

lebaskar

عضو
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط lebaskar

  1. Working-gloves.jpg.ce6516fb7aa564ce32d6c75daf9c8100.jpg

    دستکش کار “Working Gloves”

    دستکش کار یکی از مهمترین پوشاک کار جهت ایمنی بیشتر می باشد. همانطور که می دانید دست ها در سیستم های کاری صنعتی بیشترین کارایی را برای انجام کار همراه با ایمنی دارد.

    محافظت از دستان در برابر حرارت، الکتریسیته، مواد خورنده اسیدی –شیمیایی، مواد حساسیت زا، برندگی، سوراخ شدن، تشعشعات و ... وظیفه دستکش های کار مختلف می باشد.

    تولیدی دستکش کار پاکان صنعت

    با سابقه ای طولانی در این ضمینه افتخار تولید و تامین دستکش کار مورد نیاز کارفرمایان گرامی در تمامی صنف های کاری اعم از تبلیغاتی، صنعتی دارد. همچنین این تولیدی قادر به چاپ یا گلدوزی برند شما بر روی این دستکش ها را دارد.

    تولید دستکش کار در انواع مختلف با متریال ها و فناوری گوناگون صورت می پذیرد. در انتخاب دستکش کار مهمترین گزینه کارایی می باشد. برای محافظت دستان در چه صنعتی و یا ارائه تبلیغات برای کدام صنف، سوالاتی هستند که در بدو سفارش و پیش تولید از خودتان می پرسید.

    دستکش زره دار، دستکش لاستیکی ، دستکش تبلیغاتی ، دستکش کاموایی ، دستکش نانو، دستکش اشبالتی، دستکش برزنتی، دستکش فومی، دستکش پنبه ای ،دستکش پلیمری، دستکش چرمی و .... و یا شاید ترکیبی از دو یا چند نوع از مثال های ذکر شده می تواند تولید مناسب و متناسب برای کارفرما شکل دهد.

    همچنین دستکش ها در سایزهای مختلف و ساق کوتاه – نیم ساق – ساق بلند ، پنچ انگشت، دو انگشت، یک انگشت تولید می شوند.

    تولیدی دستکش کار

    تولدی دستکش و لباس کار پاکان صنعت پیشرو و نوآور در این صنعت آماده ارائه تمامی خدمات و مشاوره به شما کارفرمایان گرامی را دارد.

     

    برای تماس با مشاورین ما با شماره 66400103 و یا همراه نجاریان تماس حاصل فرمایید.

     

    #تولیدی_دستکش_کار #دستکش_کار #دستکش_ایمنی #دستکش_صنعتی #دستکش_تبلیغاتی #working_gloves #دستکش_زره_دار #دستکش_لاستیکی #دستکش_تبلیغاتی #دستکش_کاموایی #دستکش_نانو #دستکش_اشبالتی #دستکش_برزنتی #دستکش_فومی #دستکش_پنبه_ای #دستکش_پلیمری #دستکش_چرمی

    http://pakansanat.ir/

    صفحه دستکش کار کلیک کنید

  2. تولیدی لباس کار

    تولیدی لباس کار "لباسکار" پاکان صنعت با بهره گیری از نیروهای مجرب و کارآمد و با در اختبار داشتن تجهیزات تولیدی لباسکار و لباس تبلیغاتی در راستای حمایت از تولید ملی آماده ارائه خدمات تولیدی لباس کار و لباسکار تبلیغاتی می باشد.

    مزایای تولیدی لباسکار

    تولید لباسکار تبلیغاتی و صنعتی پاکان صنعت تولیدی لباس کار

    دسترسی به بازار دست اول مواد اولیه برای تولید
    حمایت از تولید و سرمایه ایرانی
    حمایت از ایجاد بازار مشاغل
    تولید اجناس با کیفیت زیر نظر متخصصین
    جلب رضایت کارفرما در انتخاب جنس، نوع دوخت لباس کار و لباسکار تبلیغاتی
    سرعت بالاتر برای تحویل به کارفرما

    تولیدی لباسکار پاکان صنعت

    شرکت پاکان صنعت با سرمایه گذاری و ایجاد کارگاه در تولید لباس کار در تمامی مراحل الگو، خرج کار اعم از نوار دوزی چاپ و گلدوزی برند، نوار دوزی، برش، دوخت، تست و بسته بندی لباس کار و تبلیغاتی علاوه بر اشتغال زایی در امر هزینه تمام شده برای کارفرما از رقبای خود پیشی گرفته است.

    ادوات تولیدی لباس کار پاکان صنعت

    انواع دستگاه های تولید لباس کار شامل :
    میز برش، راسته دور، چرخ صنعتی، زیگزال، دکمه مادگی و پانچ، زیپ دوز، چاپ و گلدوزی برند، بخار، بسته بندی و .... 
    می باشد

    انواع تولیدات پاکان صنعت

     انواع لباسکار های صنعتی و تبلیغاتی، دوبنده سرهمی، جلیقه، انواع کاپشن تک و کاپشن شلوار، کلاه، دستکش، کفش، ملزومات ایمنی و ....

    با ما تماس بگیرید66400103

    نجاریان 09122002229

×
×
  • جدید...