رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

tablosazi024

عضو
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط tablosazi024

  1. گزینه های بسیاری برای انتخاب تابلو مغازه مناسب کسب و کار شما وجود دارد. اجازه دهید یک مرور بر روی تمام انواع تابلوسازی هایی کنیم که می تواند به شما کمک کند تا طراحی تابلو فروشگاه خود را متحول کنید.

  2. نمونه پروژه های تابلو چلنیوم و پروژه های اجرا شده ما را در بخش نمونه تابلو مغازه ببینید.

    376 74 021 خط ویژه

    1. sara58

      sara58


      National Electrical Code® (NEC®) تابلو را به عنوان یک تابلو، قاب، یا مجموعه ای از پانل ها تعریف می کند که روی آن، روی صورت، پشت یا هر دو سوئیچ ها، روی جریان و سایر وسایل حفاظتی، اتوبوس ها، و معمولا سازها 

      تابلو خازن

      تعریف

      تئوری
      تابلوهای سوئیچ دستگاه های مختلفی را در بر می گیرند. به عنوان مثال، تصویر زیر دو بخش تابلو برق، یک بخش ورودی یا سرویس و یک بخش توزیع را نشان می دهد که برق را برای مدارهای فیدر و انشعاب تامین می کند. قطع کننده های مدار نصب شده در این بخش ها محافظت در برابر جریان اضافه را فراهم می کنند. برخی از تابلوهای برق از کلیدهای همجوشی استفاده می کنند
      به جای کلیدهای مدار

      اتوبوس ها

      همانطور که در تعریف NEC می‌گوید، تابلوهای برق شامل اتوبوس‌هایی هستند که میله‌های فلزی هستند که در داخل تابلو نصب می‌شوند تا برق را به دستگاه‌های تابلو هدایت کنند.

      ابزار دقیق
      تعریف NEC® تابلو برق همچنین نشان می دهد که تابلو ممکن است دارای ابزار دقیق باشد. این ابزار دقیق اغلب شامل یک یا چند متر طراحی شده برای پذیرش سیگنال از سنسورها و سایر تجهیزات

               تابلو برق

      و نمایش مقادیر نماینده برای نظارت و مدیریت توان است.

      یکی دیگر از ویژگی های تابلو برق که در تعریف NEC شناسایی شده است این است که ممکن است دور از دیوار نصب شود تا دسترسی به پشت تابلو را فراهم کند. با این حال، به خاطر داشته باشید   .که این مورد نیاز همه تابلوهای برق نیست.

      هنگامی که یک دستگاه خاص متصل است اما در حال استفاده نیست، تنها حداقل مقدار برق باید به آن دستگاه داده شود. منبع تغذیه برد زمانی که برای تعمیر و نگهداری باز می شود باید خاموش شود. از برق گرفتگی اپراتور کار بر روی صفحه جلوگیری می کند. منبع اصلی منبع تغذیه در تابلوهای برق، شین های خالی هستند. بنابراین، اگر فردی مجبور باشد در جداول توزیع فعال کار کند، قبل از کار روی آن باید اقدامات احتیاطی مناسب انجام شود. هنگام کار بر روی داشبورد الکتریکی زنده باید از دستکش محافظ، عینک، کفش، تشک لاستیکی استفاده کنید.

      استانداردها
      تابلوهای سوئیچ بر اساس استانداردهای تعیین شده توسط Underwriters Laboratory (UL 891) و انجمن ملی تولیدکنندگان برق (NEMA PB2) ساخته می شوند. الزامات اساسی برای تابلوهای برق نیز در ماده 408 کد ملی برق پوشش داده شده است.

      تابلو برق استخر

       

    2. ASAMARKING

      ASAMARKING

       

      یکی از مهمترین کارهای در تولید تابلو برق و وایرینگ شماره سیم هست، شماره سيم و كابل و تجهيزات جهت تفكيك سيم و كابل ها پس از طراحي نقشه الكتريكال و اجراي نقشه روي تابلو برق، طبق نقشه لاجيك تعريف شده، استفاده مي گردند.

      زماني كه تمامي تجهيزات تابلو طبق نقشه لاجيك نصب گرديد و وايرينگ قدرت و فرمان انجام شد . در اين صورت بروز مشspacer.pngكل در مدار كه باعث درست عمل نكردن تابلو برق مي شود در اين شرايط عيب يابي و درست كردن تابلو برق با حجم زياد سيم ها و مدارها اها عمل طاقت فرسا و زمانبري است. گاها ممكن است كه نقشه ها موجود نباشد در اين مواقع كار عيب يابي سيستم بسيار سخت است. در اين جور مواقع براي جلوگيري از سردرگمي تكنسين برق لزوم استفاده از شماره گذاري سيم محرز مي گردد.

      مزاياي استفاده از سيستم شماره گذاري و شماره سیم به شرح زير است :

      • كم كردن اشتباهات و خطاي انساني
      • سرعت در سيم كشي تابلو
      • تست و عيب يابي سريع تابلو
      • امكان توسعه تابلو در آينده

      سرآمد تمام برند هاي موجود در صنعت برق شركت پارتكس به عنوان اولين و بهترين برند با بيش از 70 سال سابقه در زمينه شماره گذاري است . شماره سيم پارتكس داراي تمامي مدارك و اساتاندارد هاي مورد نياز مي باشد كه در بخش دانلود ها قابل دسترسي هستند. همچنين شماره سيم هاي پارتكس تحت تست هاي زير آزمايش شده اند و نتايج تست ها حاكي از آن است كه پارتكس بهترين برند در زمينه شماره گذاري سيم و كابل است .

×
×
  • جدید...