رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

sana98

عضو
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد sana98 در 2 بهمن 1398

sana98 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

1 معمولی

2 دنبال کننده

درباره sana98

  • درجه
    تازه وارد

Converted

  • زندگینامه
    تولیدکننده درب ضد سرقت درب لابی و درب داخلی ساحتمان درب اتاقی با بهترین کیفیت و قیمت

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    perspolis

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    newcastle

Converted

  • سیمکارت
    0935-0932

Converted

  • حودرو شما
    Oldsmobile

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2,050 بازدید کننده نمایه
  1. برای خرید انواع یراق آلات درب ضد سرقت می توانید به فروشگاه یراق کالا مراجعه بفرمایید. یراق کالا معتبرترین مرکز فروش و پخش انواع دستگیره درب و قفل ضد سرقت در ایران می باشد.

    1. sakbari

      sakbari

      سلام

      شما سایتی را برای خرید درب ضد سرقت میشناسید؟

      من از سایت سازه افزار درب ضد سرقت خریدم و خیلی قیمت هاش مناسب و کیفیت عالی بود شما هم برید و نظرتون را بگید

  2. درب هایی که در ورودی ساختمان نصب می شوند و درای امنیت بالا هستند ، به هیچ وجه قابل اهرم کردن و دستکار توسط سارقین نیستند را درب ضد سرقت می گویند. این درب ها در طرح ها و جنس های مختلف تولید و روانه بازار می شوند.
    درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارد، نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است. از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل ها در این نوع درب بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند.

    برای خرید بهترین و جدیدترین مدل های درب ضد سرقت به سایت دربیران مراجعه بفرمایید.

    1. sakbari

      sakbari

      سلام من یه سایتی را میشناسم که اطلاعات خوبی در مورد درب و پنجره ساختمانی میده شما هم برید و نظرتون را بفرمایید

    2. almaprime

      almaprime

      سلام برای اطلاع از سیستم تصفیه هوا در آلماپرایم کلیک کنید.

  3. یکی از دغدغه اصلی و مهم مشتریان ما در باربری پونک نحوه بسته بندی وسایل منزل و محل کار است.بسته بندی وسایل منزل از اولین مراحل و اقدامات برای اسباب کشی و جابجایی است که اگر طبق برنامه و اصول انجام نشود ممکن است در برنامه ریزی شما تداخل ایجاد کند و وقت شما گرفته شود.
    همچنین بسته بندی وسایل منزل امری است که هم با روش های درست و اصولی باید انجام شود و هم توسط لوازم و ابزار های مخصوص بسته بندی وسایل انجام شود و اگر اینطور نباشد با مشکل مواجه خواهید شد مثلا ممکن است وسایل شکستنی بشکنند ، وسایل حساس خراب شوند و یا حتی برخی وسایل گم شوند.

    باربری جنت آباد یکی دیگر از شعبات تحت پوشش اتوبار دهکده می باشد. خدمات اتوبار و باربری را در محدوده جنت آباد برای حمل اثاثیه و اسباب منزل ، به ما بسپارید. ما برای رضایت بیشتر مشتریان و افزایش محبوبیت خودمان، خدمات اتوبار جنت آباد را با 30% تخفیف و ارزان تر از باربری های دیگر ارئه می‌دهیم.https://autobardehkade.com/

    1. royahouse

      royahouse

      اگر به دنبال کار نصب کناف هستید می توانید به سایت ما نیز مراجعه فرمایید.

    2. borzoo2

      borzoo2

      یک مقاله جالب خوندم بد نیست ببنید در خصوص ترندهای بسته بندی در جهان

      https://telegra.ph/Packaging-industry-trends-in-the-coming-years-06-14

    3. almaprime

      almaprime

      شرکت پوشش پلاستیک صائن با سابقه چندین ساله در تولید انواع نایلون، مفتخر است که نیازهای شما را در زمینه‌های مختلف، از جمله مصارف کشاورزی، گلخانه ای، ساختمانی، بسته بندی صنعتی و بهداشتی، و تولید انواع کیسه نایلون به طور کامل برآورده کند.

  4. به صفحات متحرکی که برای انتقال محصولات، بسته ها و وسایل مختلف در کارخانجات و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد نوار نقاله گفته می شود. به نوار نقاله، تسمه نقاله یا نوار کانوایر نیز می گویند. از این دستگاه برای جابجایی مکرر ابزار آلات مختلف در بازه زمانی مشخص به طور کاملاً حساب شده استفاده می شود.نوار نقاله و یا تسمه نقاله یا نوار نقاله بارگیری یکی از پرکابردترین دستگاه ها و ملزومات و تجهیزات بسته بندی هستند. 
    دستگاه تیوپ پرکن از جدیدترین دستگاه هایی هستند که وارد صنعت بسته بندی شده اند و برای پر کردن انواع مواد رقیق و غلیظ استفاده می شوند. دستگاه های پر کن به چند صورت متفاوت و در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند و به دلیل داشتن کارکرد کاملا پیشرفته در کارخانه های بزرگ پر کن مواد بکار می روند. روش عملکرد دستگاه های پر کن مواد رقیق و غلیظ با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند و دارای سیستم کاملا متفاوتی هستند.
     

    1. نمایش دیدگاه قبلی  بیشتر 1
    2. kiyan98

      kiyan98

      یکی از ویژگی های مهم بهترین شرکت باربری تهران،در اختیار داشتن کارگرهایی حرفه ای (کارگر حمل بار) ، ماشین مناسب حمل بار، به موقع رسیدن و انجام کارها به ترتیب و سر وقت است که اهمیت زیادی دارد.همچنین دقت پرسنل آن شرکت اتوبار تهران، در بسته بندی و چیدن وسایل در پشت ماشین نیز مهم است. این کار باید با ظرافت و دقت صورت بگیرد نه اینکه صرفا رفع تکلیف شده باشد.

      باربری گیشا

    3. kiyan98

      kiyan98

      یکی دیگر از خدمات مهم در زمینه اتوبار پونک و حمل بار، استفاده از کارگر حمل بار است. این افراد باید اشخاصی دلسوز، زحمتکش و حرفه ای بوده و دارای فیزیک بدنی مناسبی جهت حمل بار (به خصوص بارهای سنگین) باشند.نکته جالب اینجاست که معمولا به دلیل حرفه ای بودن کارگر باربری که در یک شرکت خدمات اسباب کشی و اتوبار، به عنوان کارگر حمل بار مشغول به کار هستند، حداقل آسیب به اجناس و لوازم منزل وارد می شود و از این رو بیمه خسارت ناشی از اسباب کشی را معادل یک سوم خسارت آتش سوزی محاسبه می کند. همین امر هم نشانه حرفه ای بودن و کم اشتباه بودن این کارگران زحمتکش و دلسوز است. 

    4. almaprime

      almaprime

      شرکت پوشش پلاستیک صائن با سابقه چندین ساله در تولید انواع نایلون، مفتخر است که نیازهای شما را در زمینه‌های مختلف، از جمله مصارف کشاورزی، گلخانه ای، ساختمانی، بسته بندی صنعتی و بهداشتی، و تولید انواع کیسه نایلون به طور کامل برآورده کند.

  5. کولر گازی اسپلیت (split air conditioner) یا به اختصار اسپلیت (splite) نوعی از کولر های گازی است که در واقع جدیدترین و پیشرفته ترین نسل آنها بشمار می رود. کولر گازی اسپلیت در حال حاضر پرفروش ترین و محبوب ترین نوع کولر گازی در جهان بشمار می رود و به دلیل ساختار خاص بدنه آن به کولر گازی دو تکه نیز معروف است.

    فن کوئل ها به دو صورت خانگی و صنعتی به کار برده می شوند.هدف از به کار بردن فن کوئل خانگی ثابت نگه داشتن دمای مورد نظر درونی ساختمان علی رغم تغییرات دمای بیرونی می باشد.از فن کوئل صنعتی جهت تصفیه هوای اتاق عمل بیمارستان ها، کارخانه های نساجی، مراکز اتمی، معادن، محیط های صنعتی و تهیه غذا استفاده می شود.هدف از فن کوئل صنعتی و خانگی نه تنها کنترل دما می باشد بلکه هدف کنترل رطوبت ، جابجایی و کیفیت هوا می باشد.

  6. با بهترین باربری تهران آشنا شوید

    باربری امیرکبیر به عنوان بهترین باربری تهران شناخته شده است این باربر دارای ماشین ها و تجهیزات مورد نیاز برا حمل بار می باشد همچنین دارای نیروهای متعهد و کارازموده که با صداقت و تعهد به کار خود رسیدگی می کنند

    همچنین امکان حمل بار به ترکیه و ارسال لواز به ترکیه نیز در این باربری امکان پذیر است..

  7.  

    نورپردازی نما برای ساختمان‌ها مهم است.
    نورپردازی حرفه‌ای نمای خارجی ساختمان یک جز کلیدی از ظاهر بیرونی آن ها است. به عنوان بخش مکمل نما، ویژگی‌های خاص معماری را بدون آسیب رساندن به آن‌ها برجسته می‌کند.
    البته سناریوهای نورپردازی کلاسیک را می توان ایجاد کرد،همچنین ویژگی‌های سرگرمی فوق‌مدرن مانند LED های رنگی دینامیک، دیواره‌ای ویدئو، نورپردازی کانتور و حتی دیواره‌ای از آبنما را نیز می توان ایجاد کرد.
    منبع:
    1. gandomi71

      gandomi71

      برای آموزش نورپردازی در عکاسی به عکاسی صنعتی مراجعه کنید

  8. بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی

    اگر بخواهیم درباره کیفیت درب ضد سرقت موجود در بازار واقع بین باشیم ،هم اکنون درب ضد سرقت ایرانی هم ردیف دربهای تولید شده ترکیه هستند. اما در دراز مدت کیفیت و ماندگاری درب های ضد سرقت ترک حرف اول را در بازار می زنند . درب ضد سرقت چینی هم با اختلاف بسیار در انتهای جدول تقاضای خریداران قرار گرفته اند. متخصصان ایرانی معمولاً مواد لازم برای ساخت درب ضد سرقت را به دلیل هزینه زیاد دستگاه های لازم برای تولید این محصولات از کشور ترکیه وارد می کنند، البته بعضی مهندسان از محصولات داخلی نیز برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می کنند.
    گروه راسان درب با استفاده از بهترین مواد اولیه و دانش بالا در ساخت درب ضد سرقت،بهترین و با کیفیت ترین درب ضد سرقت را تولید کرده. و با یک قیمت مناسب و اقتصادی آماده ارایه به شما هموطنان عزیز میباشد.

    1. نمایش دیدگاه قبلی  بیشتر 2
    2. doors98

      doors98

      امروزه ایمن ترین و در عین حال کم هزینه ترین راه برای حفظ امنیت منزل و محل کار شما استفاده از درب ضد سرقت و نصب آن است .این درب ها این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. دلیل محبوبیت درب های ضد سرقت این است که در صورت قفل شدن به سختی میتوان آن را باز کرد و حتی غیر قابل باز شدن هستند این یعنی امنیت بالا برای شما عزیزان.همچنین دارای ظاهری بسیار زیباتر و شیک تر نسبت به سایر درب ها می باشند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که عایق .گرما ، سرما و صدا نیز هستند.

      منبع:

      راشا درز

    3. kala98

      kala98

      یکی از انواع درب ضد سرقت، درب ضد سرقت فلزی می باشد.. قیمت درب ضد سرقت فلزی بسیار مناسب تر از سایر محصولات است.
      درب ضد سرقت فلزی شیشه خور تلفیقی از درب فلزی و شیشه است که در وسط درب قرار می گیرد. این نوع درب در چهارچوب های ساده فلزی و چهارچوب فلزی روکوب دار توسط مجموعه دربیران تولید می گردد.

      8.jpg

    4. sakbari

      sakbari

      جهت بالا رفتن ایمنی در داخل درب های ضدسرقت از ورق های کامل فلزی با ضخامت ۲ میلیمتر و به صورت شبکه ای استفاده شده است و با توجه به قرار گرفتن پشم سنگ ما بین شبکه های فلزی داخل درب این درب ها عایقی مناسب در برابر حرارت و صوت می باشند.در درب های ضد سرقت از ورق های MDF با ضخامت ۱۰ میلیمتر با روکش چوب طبیعی مانند گردو و زیتون و…. استفاده شده که در دو طرف درب کار می شود که با توجه به تنوع بسیار زیاد و طرح های روز اروپایی ظاهری بسیار زیبا را به این درب ها داده است تا در کنار ایمنی بالا پاسخگوی سلایق مختلف مشتریان خود باشد.

  9. انواع درب ضد سرقت

    در حال حاضر بیشترین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد شده است که در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب های ضد سرقت در ایران ، شرکتهای ایرانی نیز موفق به ساخت این گونه درب ها با کیفیت قابل مشاهده ای شده اند .

    درب های ضد سرقت از درون با لوله های فولادی مسلح شده است و تفاوت های بسیار زیادی در سبک طراحی و تولید با در های آپارتمانی معمولی دارد . درب های معمولی به دلیل شکننده بودن و عدم مقاومت در برابر ضربه حتی اگر کاملا از جنس فولاد هم باشند براحتی از ناحیه لولا می توان آنها را باز کرد در حالی که درب های ضد سرقت را نمیتوان از طریق بریدن لولا باز کرد .

    تفاوت ظاهری درب های ضدسرقت

    اولین تفاوت درب های ضد سرقت در نوع چهارچوب‌های آن‌ها دیده می‌شود. چهارچوب‌های درب‌های ضد سرقت چین تخت و اختلاف سطح کمی بین سطح بیرونی چارچوب و لنگه درب ضد سرقت وجود دارد، در صورتی که این اختلاف سطح در درب‌های ضد سرقت ترک بیشتر است.

    دومین تفاوت آن ها در لولاهای درب‌های ضد سرقت چین و ترکیه می‌باشد.

    سومین تفاوت در رویه لنگه درب‌های ضد سرقت ترکیه ای و چینی می‌باشد.

    قیمت درب ضد سرقت

     

    درب اتاقی

    درب اتاقی ملامینه چیست ؟

    درب HPL ملامینه از جمله درب‌های روکشی می‌باشد که ورق رویه آن HDF است که بر روی آن یک ورق نازک از کاغذ کرافت پرس شده است. پس نام بهتر برای این نوع درب های روکشی ، HDF ملامینه یا به اختصار درب اتاقی ملامینه است. در این نوع درب‌ها ، معمولا کل درب از HPL ساخته نمی‌شود و فقط سطح روی درب ملامینه است

     

    درب ضد سرقت ارزان ايراني


    درب ضد سرقت ارزان قيمت ايراني به مراتب بهتر از درب هاي چيني ميباشد.و اين امر به دليل استفاده از فولاد به جاي اهن در اين گونه درب ها مي باشد و نيز به دليل استفاده از يك سازه فولادي در داخل درب از استقامت بالاتري نسبت به ديگر درب هاي ضد سرقت ارزان برخوردار است كه به دليل چينش فولادي كه داخل ان وجود داردميتواند ديلم را خنثي كند.

     

    1. sana98
    2. workwood98
    3. kala98

      kala98

      درب های ضد سرقت یکی از راهکارهای بسیار مفید جهت افزایش امنیت خانه ها و سایر ساختمان ها هستند. ساختار و اجزای تشکیل دهنده این درب ها با درب های معمولی تفاوت دارند و در ساخت آنها اجزایی به کار رفته است که ایمنی آنها را چند برابر کرده است.درب ضد سرقت برخلاف درهای معمولی در مقابل هر گونه فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دارای ایمنی بالایی هستند. این درها در مقابل آتش، گرما و سرما و نیز صدا عایق خوبی هستند . این ویژگی ها به واسطه استفاده از اجزا و قطعات با کیفیت و طراحی منحر به فرد این درب ها می باشد.

      خرید درب لوکس و شیک یکی از بهترین راهکار ها برای  ایجاد امنیت و ظاهری شیک برای ساختمان شما می باشد.

       

    1. نمایش دیدگاه قبلی  بیشتر 6
    2. milad_shafipour

      milad_shafipour

      انواع درب ضد سرقت در شرکت اتحاد درب

       

      https://etehaddarb.ir/

    3. forward98

      forward98

       قفل کمد استخر معمولا یک قفل توکار میباشد. بدین معنی که پس از نصب، کلیه اجزا این قفل در داخل درب قرار گرفته و هیچ برجستگی از سطح خارجی درب لاکر بیرون نمیزند. این قفل مجهز به سیستم وای فای بوده و به صورت بی سیم با سیستم  ریدر مرکزی و کامپیوتر مادر اتصال برقرار مینماید.
      ابزار یراق

    4. radin98

      radin98

      سمپاشی سوسک ریز کابینتی خانگی:
      سوسک ریز یکی از انواع سوسری ها با سایز حدود  1تا 1.5 هستند. این سوسری ها از رنگ زرد مایل به قهوه ای تا سیاه دیده شده اند. برخی از آنها دارای بال هستند. این حشرات گرما را دوست دارند و در مکان های تولید غذا مانند رستوران ها بیشتر یافت می شوند. برای پیشگیری از ورود این سوسک ها به منزلتان باید بهداشت منزل را تا حد امکان رعایت کنید، حتما خرده های غذا را جارو کنید و هر از گاهی زیر صندلی ها ، میز و تخت را جارو بکشید. این سوسک ها در درزها و جاهای گرم تخم ریزی می کنند. در صورت مشاهده ی این سوسک ها در منزلتان باید از سمپاشان حرفه ای سمپاشی سوسک کمک بخواهید. راددین تک ، گروه سمپاشی سوسک در تهران ، با بهره گیری از تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته از سموم مناسب با ماندگاری طولانی برای سمپاشی سوسک ریز ، سمپاشی سوسک فاضلاب و ... استفاده می کنند.

×
×
  • جدید...