رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

sana98

عضو
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

تمامی مطالب نوشته شده توسط sana98

  1. انواع درب ضد سرقت

    در حال حاضر بیشترین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد شده است که در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب های ضد سرقت در ایران ، شرکتهای ایرانی نیز موفق به ساخت این گونه درب ها با کیفیت قابل مشاهده ای شده اند .

    درب های ضد سرقت از درون با لوله های فولادی مسلح شده است و تفاوت های بسیار زیادی در سبک طراحی و تولید با در های آپارتمانی معمولی دارد . درب های معمولی به دلیل شکننده بودن و عدم مقاومت در برابر ضربه حتی اگر کاملا از جنس فولاد هم باشند براحتی از ناحیه لولا می توان آنها را باز کرد در حالی که درب های ضد سرقت را نمیتوان از طریق بریدن لولا باز کرد .

    تفاوت ظاهری درب های ضدسرقت

    اولین تفاوت درب های ضد سرقت در نوع چهارچوب‌های آن‌ها دیده می‌شود. چهارچوب‌های درب‌های ضد سرقت چین تخت و اختلاف سطح کمی بین سطح بیرونی چارچوب و لنگه درب ضد سرقت وجود دارد، در صورتی که این اختلاف سطح در درب‌های ضد سرقت ترک بیشتر است.

    دومین تفاوت آن ها در لولاهای درب‌های ضد سرقت چین و ترکیه می‌باشد.

    سومین تفاوت در رویه لنگه درب‌های ضد سرقت ترکیه ای و چینی می‌باشد.

    قیمت درب ضد سرقت

     

    درب اتاقی

    درب اتاقی ملامینه چیست ؟

    درب HPL ملامینه از جمله درب‌های روکشی می‌باشد که ورق رویه آن HDF است که بر روی آن یک ورق نازک از کاغذ کرافت پرس شده است. پس نام بهتر برای این نوع درب های روکشی ، HDF ملامینه یا به اختصار درب اتاقی ملامینه است. در این نوع درب‌ها ، معمولا کل درب از HPL ساخته نمی‌شود و فقط سطح روی درب ملامینه است

     

    درب ضد سرقت ارزان ايراني


    درب ضد سرقت ارزان قيمت ايراني به مراتب بهتر از درب هاي چيني ميباشد.و اين امر به دليل استفاده از فولاد به جاي اهن در اين گونه درب ها مي باشد و نيز به دليل استفاده از يك سازه فولادي در داخل درب از استقامت بالاتري نسبت به ديگر درب هاي ضد سرقت ارزان برخوردار است كه به دليل چينش فولادي كه داخل ان وجود داردميتواند ديلم را خنثي كند.

     

    1. sana98
    2. workwood98
    3. kala98

      kala98

      درب های ضد سرقت یکی از راهکارهای بسیار مفید جهت افزایش امنیت خانه ها و سایر ساختمان ها هستند. ساختار و اجزای تشکیل دهنده این درب ها با درب های معمولی تفاوت دارند و در ساخت آنها اجزایی به کار رفته است که ایمنی آنها را چند برابر کرده است.درب ضد سرقت برخلاف درهای معمولی در مقابل هر گونه فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دارای ایمنی بالایی هستند. این درها در مقابل آتش، گرما و سرما و نیز صدا عایق خوبی هستند . این ویژگی ها به واسطه استفاده از اجزا و قطعات با کیفیت و طراحی منحر به فرد این درب ها می باشد.

      خرید درب لوکس و شیک یکی از بهترین راهکار ها برای  ایجاد امنیت و ظاهری شیک برای ساختمان شما می باشد.

       

    1. نمایش دیدگاه قبلی  بیشتر 6
    2. milad_shafipour

      milad_shafipour

      انواع درب ضد سرقت در شرکت اتحاد درب

       

      https://etehaddarb.ir/

    3. forward98

      forward98

       قفل کمد استخر معمولا یک قفل توکار میباشد. بدین معنی که پس از نصب، کلیه اجزا این قفل در داخل درب قرار گرفته و هیچ برجستگی از سطح خارجی درب لاکر بیرون نمیزند. این قفل مجهز به سیستم وای فای بوده و به صورت بی سیم با سیستم  ریدر مرکزی و کامپیوتر مادر اتصال برقرار مینماید.
      ابزار یراق

    4. radin98

      radin98

      سمپاشی سوسک ریز کابینتی خانگی:
      سوسک ریز یکی از انواع سوسری ها با سایز حدود  1تا 1.5 هستند. این سوسری ها از رنگ زرد مایل به قهوه ای تا سیاه دیده شده اند. برخی از آنها دارای بال هستند. این حشرات گرما را دوست دارند و در مکان های تولید غذا مانند رستوران ها بیشتر یافت می شوند. برای پیشگیری از ورود این سوسک ها به منزلتان باید بهداشت منزل را تا حد امکان رعایت کنید، حتما خرده های غذا را جارو کنید و هر از گاهی زیر صندلی ها ، میز و تخت را جارو بکشید. این سوسک ها در درزها و جاهای گرم تخم ریزی می کنند. در صورت مشاهده ی این سوسک ها در منزلتان باید از سمپاشان حرفه ای سمپاشی سوسک کمک بخواهید. راددین تک ، گروه سمپاشی سوسک در تهران ، با بهره گیری از تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته از سموم مناسب با ماندگاری طولانی برای سمپاشی سوسک ریز ، سمپاشی سوسک فاضلاب و ... استفاده می کنند.

×
×
  • جدید...