رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

behnam007

عضو
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

پاسخ های دیدگاه ها ارسال شده توسط behnam007

    1. behnam007

      behnam007

      تعویض درب چوبی قدیمی با درب ضد سرقت


      شاید برای شما هم این موضوع پیش آمده باشد که چگونه بدون هزینه  های سرسام آور بازسازی منزل و  درب ورودی ساختمان را با درب ضد سرقت جایگزین کنیم !   قطعا برای شما سوال هایی پیش می آید ! ما به شما کمک میکنیم که این مسائل را برای خودتان حل کنید. اول از همه باید بدانیم چگونه قیمت درب ضد سرقت را بتوانیم با کیفیت ارائه شده توسط فروشنده مقایسه کنیم. آیا میزان بودجه ای که برای خرید ضد سرقت کنار گزاشتیم نیاز ما را بر آورده می کند؟ با توجه به ابعاد و اندازه های درب های ضد سرقت و ساختار آنها می توان گفت که آیا می توان بدون تخریب واحد آپارتمان درب ضد سرقت را بر روی چارچوب قدیمی نصب کرد یا نیاز به چها چوب جدیدی داریم . نصب درب ضد سرقت چگونه انجام می شود و آیا نیازی به تخریب بسیار زیاد واحد آپارتمانمان دارد ، آیا نصاب میتواند درب را به بهترین شکل ممکن برای ما نصب کند !  این قبیل سوالاتی است که برای مشتریان در هنگام انتخاب درب ضد سرقت و جایگزین کردن آن با درب های چوبی قدیمی به وجود می آید.

      3121

       

      روش تعویض درب چوبی قدیمی با درب ضد سرقت 


      در ابتدا کار ، باید سرپرست نصاب شرکت به پروژه فرستاده شود و اندازه گیری های مورد نیاز بر مبنای داخل به داخل چهارچوب فلزی قدیمی که دارند انجام می شود ، چهارچوب فلزی درب ضد سرقت با چهارچوب فلزی قبلی جوش داده خواهد شد.
      معمولا مراحل نصب برای یک عدد درب ضد سرقت در 3 الی 4 ساعت انجام می شود. دراین شیوه به دلیل عدم کندن چهارچوب فلزی قدیمی و عدم فرزکاری مشتریان رضایت بیشتری دارند. در عین تعویض درب قدیمی با تعویض درب ضد سرقت زیبایی را نیز با خود به ارمغان می آورند. به منظور پوشش و عدم دید چهارچوب قدیمی  از هر دو طرف روکوب های چوبی بر روب چهارچوب های  فلزی نصب می شود و چهارچوب قدیمی کاملا از دید خارج شود.
      مصالح ریزی با ملات در پشت چهارچوب جدید حتما باید برای مقاومت درب و چهارچوب انجام شود تا برابر دیلم اندازی افزایش پیدا کند. 

       

      install


      مقایسه ابعاد درب های چوبی قدیمی با درب ضد سرقت جدید 


      اولین نکته این است که مشتریان باید بدانند ابعاد درب ضد سرقت مورد نظرشان باید بصورت سفارشی ساخته شود تا تخریب در هنگام بازسازی و تعویض درب وچهارچوب قدیمی با درب ضد سرقت جدید وجود نداشته باشد. در بحث مهم تعویض درب های چوبی قدیمی با درب های ضد سرقت جدید بیشترین درب های ضد سرقت یا به عبارتی دیگر درب های پیش ساخته ی ایمنی موجود در بازار از نظر نوع و تنوع ساختار ، طرح بندی و ... به  3 گروه درب های ضد سرقت ترک و درهای ضد سرقت چینی و درب های ضد سرقت ایرانی  تقسیم می شوند و  گروهی از درب های ضد سرقت ترک مونتاژ و یا تولید ایران هستند ، از نظر ابعادی نیز به صورت های زیر تقسیم بندی می شوند.

       

      اندازه های استاندار برای درب ضد سرقت چینی و ترک و ایرانی 

      درب ضد سرقت ساخت چین =  210*105 سانتی متر 

      درب ضد سرقت ساخت ترک = 210*115 سانتی متر 

      درب ضد سرقت ساخت ایران = 210*105 سانتی متر   210*110 سانتی متر

    2. (نمایش 8 پاسخ دیگر داده شده به این وضعیت)

    1. behnam007

      behnam007

      درب های ضد سرقت معمولا از فلز و چوب می باشند .درب های از جنس فلز معمولا چینی بوده و دارای رنگ قهوه ای می باشند اما درب های ضد سرقت چوبی دارای تنوع شکلی و رنگی متفاوت می باشد .معمولا از درب های ضد سرقت فلزی نیز قیمت آنها بالا تر می باشد .

      درب های تولیدی راسان درب بر اساس نوع روکش چوب (راش یا گردو) ، میزان برجستگی درب و یرآق آلات که در تولید درب ضد سرقت از آن استفاده میشود. همچنین شاستی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان صورت میگیرد دارای قیمت های متفاوتی است.
       به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی ( CNC ) می باشند از درب های ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده ی کمتری دارند. درب های ضد سرقت که با روکش گردو ساخته شده اند از درب های ضد سرقت روکش راش گران تر می باشند. برخی از درب ها دارای یرآق آلاتی از جنس برنج یا استیل می باشند که این موارد می تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد.


      انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور تولید کننده:

      درب ضد سرقت ترک

      درب ضد سرقت ایرانی

      درب ضد سرقت چینی

      درب ضد سرقت ایتالیا

      در حال حاضر بیشترین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد شده است که در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب های ضد سرقت در ایران ، شرکتهای ایرانی نیز موفق به ساخت این گونه درب ها با کیفیت قابل مشاهده ای شده اند .
      درب های ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت بالایی هستند ،طوری که به راحتی میتوانند با درب ها ضد سرقت ترک رقابت داشته باشند.
      درب های ضد سرقت ساخت ایران دارای قیمت کمتری نسبت به درب ضد سرقت ترک هستند،ولی از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی ندارند.

    2. (نمایش 8 پاسخ دیگر داده شده به این وضعیت)

    1. behnam007

      behnam007

      درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

      درب ضد سرقت یک و نیم لنگه علاوه بر اینکه برای درب ورودی آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرند،میتوان به عنوان درب ورودی ساختمان های تجاری و اداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
      درب ضد سرقت یک و نیم لنگه و درب ضد سرقت ۲ لنگه با توجه به اینکه عرض زیادتری پیدا می کنند باید توجه بیشتری برای امینت این نوع درب ها اختصاص داده شود. هر چه عرض درب ضد سرقت یک و نیم لنگه از ۱۲۰ سانتی متر بزرگتر می شود امنیت درب ضد سرقت بخصوص در برابر نیروهای فشاری با استفاده از قفل مخفی ضد سرقت افزایش پیدا می کند. استفاده از ورق های فلزی با ضخامت بالا از هر گونه فشارهای ضربه ای درب ضد سرقت جلوگیری می کند.
      درب های ضد سرقت یک و نیم لنگه و همین طور درب ضد سرقت دو لنگه از درب های تک لنگه زمان بیشتری برای تولید و نصب نیاز دارند.به دلیل پهنای و اندازه بزرگتر درب ضد سرقت یک و نیم و دو لنگه این درب ها با قفل امنیتی ضد سرقت ، امنیت بیشتری را فراهم می آورند.
      رگلاژ درب ضد سرقت و نصب درب ضد سرقت یک و نیم لنگه و دو لنگه از درب های تک لنگه زمان بیشتری لازم دارد. به دلیل اینکه یک طرف درب بر روی لنگه درب میشیند و همین دلیل باعث افزایش زمان رگلاژ درب می شود.

    2. (نمایش 8 پاسخ دیگر داده شده به این وضعیت)

×
×
  • جدید...