رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

doorwindows20

عضو
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره doorwindows20

  • درجه
    تازه وارد

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    SANAT Naft

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    manchestercity

Converted

  • سیمکارت
    rogers.gif

Converted

  • حودرو شما
    JEEP

Converted

  • گوشی موبایل شما
    bb-tour-9630
  1. door-window-5
    نصب شیشه پنجره با چسب
    چسب uv برای چسباندن شیشه به شیشه، فلز و سایر مواد به کار می رود. چون چسب uv برای خشک شدن باید در معرض اشعه uv یا فرابنفش قرار گیرد، لذا حتماً باید یکی از اجسام چسبیده شده شیشه باشد تا اشعه uv بتواند از آن عبور کرده و به چسب بتابد.

    کار گذاشتن شیشه با برش و نصب با بطانه یا نوارهای پلاستیکی یا لاستیکی
    برش شیشه با الماس بر انجام می‌شود. در مورد نصب شیشه بسته به نوع در و پنجره، استفاده از بطانه یا نوار به ترتیب زیر خواهد بود.
    نصب شیشه با گچ
    در مورد چارچوب‌های فلزی و چوبی که دارای زهوار هستند، باید این زهوارها قابل برداشتن و نصب مجدد باشند. فاصله پیچ‌های خودکار مصرفی برای این زهوارها، حدود بیست سانتیمتر است.
    در مورد درها و پنجره‌های آلومینیومی که نصب شیشه در آنها به کمک نوار لاستیکی و یا پلاستیکی انجام می‌شود، باید هنگام برش شیشه به فضای لازم برای نوارهای لاستیکی یا پلاستیکی توجه شود.
    در مورد چارچوب‌های فلزی یا چوبی که نصب شیشه درون آنها بدون استفاده از زهوار انجام می‌شود، باید ترتیبی اتخاذ شود که به جای زهوار از مقدار کافی بطانه استفاده شود. در این حالت بطانه به صورت یک مثلث قائم الزاویه متساوی الساقین و به طول ساق حدود یک سانتیمتر، اجرا می‌شود.
    نصب شیشه پنجره با چسب آکواریوم
    در مورد آن دسته از شیشه‌های مشجر که از یک رو نقش دارند، سطح نقشدار در خارج از ساختمان قرار می‌گیرد تا از آلودگی دائمی شیشه در داخل ساختمان جلوگیری به عمل آید.

    شیشه رفلکس
    شیشه رفلکس شیشه ای است که به عنوان یکی از شیشه های با تقاضا بالا در بازار شناخته شده می باشد تنوع رنگی و مزیت های موجود در شیشه رفلکس باعث شده است.
    نحوه ساخت شیشه رفلکس
    این شیشه به عنوان یکی از اولین انتخاب ها برای پنجره در نظر گرفته شود.البته این شیشه تنها در پنجره استفاده نمی شود در برخی از موارد از شیشه رفلکس برای بالکن استفاده می شود و حتی لقب شیشه رفلکس بالکن نیز به آن داده می شود.


    چگونه درز پنجره را بگیریم؟
    نوار چسب درزگیر پنجره
    گرفتن درز پنجره با چسب‌های مخصوص
    درزگیری پنجره با فیلم عایق
    گرفتن درز پنجره با پرده لانه زنبوری
    درزگیری با استفاده از پنجره طوفان


    ساختار نمای کرتین وال
    پنجره کرتین وال چیست؟
    همانطور که گفتیم ساختمان اصلی کرتین وال یا استراکچر کرتین وال از شاسی و لامل تشکیل شده است. سپس شیشه ها یا سایر پوشش ها روی آنها نصب می شوند.  حال لامل را به شما معرفی می کنیم. لامل در حقیقت همان سازه آلومینیومی است که شیشه ها روی آن نصب می شوند. این لامل ها در دو جهت افقی و عمودی نصب می شوند. و فضایی مشبک مناسب نصب صفحات شیشه ای یا غیره را می دهند. به لامل های عمودی مولیون و به نماهای افقی ترنسم گویند. لامل ها نیز با توجه به طراحی نمای و کاربری که دارند انواع مختلفی دارند. لامل های آلومینیومی، لامل های فولادی و لامل های چوبی از انواع مختلف لامل ها هستند.

    1. sakbari

      sakbari

      در و پنجره دو جداره یو پی وی سی نسل جدید پنجره های یو پی وی سی هستند که کارخانجات شباک صنعت تولیدکننده پنجره های دوجداره را با دستگاه های تمام اتوماتیک اروپایی و متخصصان با تجربه تولید میکند   

×
×
  • جدید...