رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

5 نقطه ضعف آزار دهنده ال جي جي 3 رو شد

پست های پیشنهاد شده

[h=2][/h]

Sharpness بیش از اندازه در ص??حه نمایش

lg-g3-1.jpg

ال جی جی 3 اولین گوشی بود که از ص??حه نمایش QHD است??اده کرد. این یک نقطه قوت بی نظیر برای این گوشی به شمار می رود ولی متاس??انه ال جی دست به اقدامی زده است که منجر به ا??زایش بی رویه Sharpness تصویر و در نتیجه منجر به ایجاد هاله هایی در اطرا?? آیکون ها و کلمات شده است. در تصویر زیر که البته مربوط به این گوشی نیست و برای درک بهتر این قضیه برای شما قرار گر??ته شده است، می توانید به راحتی این ایراد را مشاهده کنید.

 

دکمه هایی که به سختی روی ص??حه نمایش می بینید!

lg-g3-2.jpg

دکمه های روی ص??حه نمایش که به آرامی جای پای خود را روی گوشی های اندرویدی باز کردند، به علت عدم پشتیبانی بعضی از نرم ا??زار های موجود همچون بازی ها و عدم هماهنگی و پشتیبانی از قابلیت Immersive به نقطه ضع??ی قابل توجه تبدیل شده اند. همانطور که در تصویر می بینید، دکمه های خاکستری و پس زمینه تصویر در شرایط جالبی قرار ندارند و چشم را اذیت می کنند.

 

ضع?? ص??حه نمایش در محیط های پر نور

lg-g3-3.jpg

بله درست می بینید. این یک جی 3 است در کنار اس 5 سامسونگ. دو رقیب سرسخت که متاس??انه در این تصویر ال جی جی 3 حر??ی برای گ??تن ندارد. با اینکه جی 3 از ص??حه نمایش بهتر و بزرگتر 5.5 اینچی بهره برده است ولی در محیط پر نور مخصوصا در زیر آ??تاب باید به چشمانتان ??شار بیاورید تا تصویر را ببینید!

 

عدم وجود تنظیمات دستی در دوربین

lg-g3-4.jpg

به تصویر دقت کنید. عکس بالایی مربوط به جی 3 و پایین آن جی 2 است. خوب مقایسه کنید تا ببینید در جی 3 مثل اینکه طو??ان آمده است و خبری از منوی تنظیمات با آن آب و تابی که در جی 2 قابل مشاهده است، نیست! حالا چرا؟! دوربین جی 3 که 13 مگاپیکسلی و با +OIS است و این همه امکانات عریض و طویل مثل ??وکوس خودکار با کمک لیزر!!! دارد آخر چرا نباید امکان تنظیم دستی میزان ISO، تنظیم حالت های مختل?? در زمان های مختل?? روز، ??یلمیرداری ??ول اچ دی در حالت 60 ??ریم را نداشته باشد!

 

??راموشی در قرار دادن یک عینک دودی در بسته بندی جی 3!!!

lg-g3-5.jpg

شوخی که نیست! اگر قصد دارید از جی 3 در شب است??اده کنید و کور نشوید حتما از عینک دودی است??اده کنید! چرا؟ چون به اندازه کا??ی نور ص??حه نمایش را در شب کم نمی کند تا چشمانتان از حدقه بیرون نزند! به همین سادگی.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...