رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

طراحي فايرفاكس تجاري

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]455[/ATTACH]

 

به گزارش خبرگزاری ??ارس به نقل از پي سي مگ، به تازگي گروهي موسوم به Enterprise Group در بنياد موزيلا تشكيل شده كه در آن برنامه نويسان حر??ه اي، كاركنان حوزه آي تي و دست اندركاران ارشد مرورگر ??اير??اكس حضور دارند و قرار است چالش ها، ايده ها و بهترين اقدامات براي به كارگيري ??اير??اكس در محيط هاي كاري و حر??ه اي به بحث گذارده شود.

??اير??اكس اگر چه هم اكنون دومين مرورگر برتر وب است، اما از يكسو مايكروسا??ت با به روزرساني و ارتقاي كي??يت مرورگر IE توانسته براي اولين بار در چند سال اخير از كاهش سهم اين مرورگر در بازار جلوگيري كند و از سوي ديگر كروم هم روز به روز ??اصله خود را با ??اير??اكس كمتر مي كند و زنگ هاي خطر را براي شركت موزيلا به صدا درآورده است.

با توجه به اينكه موزيلا قصد دارد براي جلوگيري از عقب ماندن از رقبا ??اير??اكس را در ??واصل زماني كوتاه به روز كند، شركت هاي تجاري دچار مشكل خواهند شد، زيرا آنها نمي توانند به همان سرعت برنامه ها و ابزاري كه بر روي ??اير??اكس نصب مي كنند را با نسخه هاي تازه تر هماهنگ كنند. نسخه تجاري ??اير??اكس در كنار حل اين مشكل مشكلات ديگري را برطر?? خواهد كرد.

قرار است زمان بندي عرضه نسخه تجاري ??اير??اكس ظر?? ه??ته هاي آينده اعلام شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...