رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

كناره*گيري جابز از اپل

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]457[/ATTACH]

 

 

به گزارش خبرگزاری ??ارس به نقل از بتانيوز، طي يك سال اخير استيو جابز به شدت درگير مبارزه با بيماري سرطان خود بوده و بارها در بيمارستان بستري شده و حتي يكبار براي مدت چند ماه قادر به حضور در محل كارش نبوده است.

گزارش هاي ضدو نقيض رسانه ها هم باعث شده اطلاعات درستي در مورد وضعيت سلامتي وي در دسترس نباشد، اما اظهارات تازه برخي اعضاي هيات مديراه اپل نشان مي دهد سلامتي استيو جابز به طور جدي در معرض خطر است.

در حالي كه اپل هنوز در مورد اين گزارش ها اظهار نظر نكرده ، گ??ته مي شود يا??تن جايگزين براي استيو جابز در آينده نزديك رخ نمي دهد و حتي ممكن است به جاي او مدير عامل انتخاب نشود و اعضاي هيات مديره اين شركت وظاي?? جابز را بر عهده بگيرند.

استيو جابز آخرين بار در كن??رانس Worldwide Developers در ماه ژوئن در معرض ديد همگان ظاهر شد و در مورد iCloud، iOS 5 و Mac OS X Lion اظهار نظر كرد.

در مواردي كه جابز در اپل حاضر نبوده، تيم كاك وظاي?? او را بر عهده گر??ته است. به غير از وي، ??يليپ شيلر معاون واحد بازاريابي جهاني محصولات اپل و جاناتان ايو معاون واحد طراحي صنعتي اين شركت از جمله ا??رادي هستند كه ممكن است جايگزين جابز شوند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...