رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

قیمه گیم | نیم نگاهی به e3 2014

پست های پیشنهاد شده

gheyme9-250x79.jpg

بعد یه وق??ه نسبتا طولانی برگشتیم با قسمت نهم مجموعه قیمه گیم. میدانیم که دلتان برای دست پخت ما تنگ شده بود. E3 2014 هم گذشت ولیکن گیمرها همچنان نگذشته اند ازش و سعی می کنند از نعش همدیگر رد شوند و همان بحث های همیشگی سونی بهترست یا مایکروسا??ت؟! نینتندو هم که رسما هویج تشری?? داره میون این همه بحث ها. نویسنده که بنده باشم قرار است تا سری به کن??رانس های E3 بزنیم و قیمه گیم نذری پخش کنیم تو سایت.

 

 

440382955_640-640x330-250x128.jpg

کن??رانس EA: ( به خاطر یک م??شت دلار)

شرکت EA را بعضی ها می گویند که خیلی پول پرست است! والا به خدا نیازی به گ??تن ندارد، همه ما می دانیم که شرکت های بازیسازی باید سود کنند. پس از آنجا که زمین گرد است، توپ ??وتبال هم گرد است، EA باید پول پرست باشد. منطق از این بهتر؟! بازی Dragon age جدیده (بقیه اسمش خیلی سخته نوشتنش حال نداریم بنویسیم) هم چیز جالبیست. به هر حال چشم ندارند که ببینند گرگ پیر س??ید از آن سمت تنهایی جست و خیز کند. پس Dragon age جدیده رو نشون دادند که ببینید ما هم نقش آ??رینی بلدیم بسازیم؛ گور بابای داستان کلیشه ای و تم کلیشه ای تر! اصلا کلیشه ه??ت جد و آباء تان است گیمرهای کلیشه سوخته!

بازی Sims 4 هم معر??ی شد. موتور انجین هم طبق معمول همیشه ??راست بایت است. حالا یه عدد کم و بیشتر تنگ آن اضا??ه می کنند. یه خرده هم درباره بازی حر?? زدند که چندان مهم نبود. EA هست دیگر، گاهی میخواهد ق??مپ??ز الکی در کند! در کل گیمرهای دختر این مرز و بوم ذوق مرگ شدند و منتظر عرضه این بازی در اواخر شهریور ماه سال جاری هستند.

گ??تند چه کنیم UFC جدید رو شاخ کنیم پیش ملت گیمر؟ ندا آمد که بروسلی را بذارید تنگش! حالا بروسلی توی UFC چه میکند خدا میداند و شرکت سازنده! در کل کن??رانس EA با استراتژی “بزن تنگش??? کن??رانس خود را به اتمام رساند.

 

 

ubisoft-e3-250x166.jpg

کن??رانس Ubisoft: (درخشش)

 

نویسنده که بنده باشم هر چقدر می گویم یوبیسا??ت به حیوانات بسیار علاقه مند است کسی قبول نمی کند. نشون به این نشون که شروع کن??رانس با حضور ربیدهای خل و چل شروع شد و حضار و نویسنده قیمه گیم را بسی خوش آمد از این نمایش جالب. بازی Far Cry 4 هم به نمایش در آمد و باز هم حضار و نویسنده قیمه گیم را بسی خوش آمد. هر چند نسخه چهارم رو انگاری تو همون ماهی تابه ای که نسخه سوم رو درست کرده بودند، درست می کنند ولیکن مثل EA از تکنولوژی “بزن تنگش??? است??اده نکردند! یه چند تا حیوون جدید تو بازی انداختند. به خدا انتظار هر حیوون حتی دایناسور را داشتیم ولی دیگر … یوبی سا??ت مونترال است دیگر… گاهی دلش می خواهد ??یل بندازد داخل محیط بازی! ??یل سواری هم نکرده بودیم که قرارست بکنیم در پاییز امسال!

پس از نمایش های مهیج و ??رح بخش، یوبی سا??ت نمایشی از بازی The division پخش کرد که به شدت آدم را متاثر کرد و به یاد بدبختی های خودمون و بدهی ها و حقوق کم گیم??ا انداخت. ??قط کویتی پور را کم داشت که مداحی کند روی نمایش این بازی! پس از نمایش این بازی، نوبت به بازی The crew رسید. اساسا Julian Gerighty بیچاره، کارگردان این بازی بسیار زور می زند که ۴ تا چیز بگوید که بازیش یه خرده خ??ن به نظر برسد ولی خب آبی از این بازی گرم نخواهد شد.

بازی Assassin’s creed: Unity هم به نمایش در آمد و گیمرها از شدت خ??ن بودن این نمایش خشتک ها دریدند و به بیابان شتا??تندی! به هر حال بیش از ۱۰۰ کشور در دنیا وجود دارد پس نیازی به نگرانی نیست. تا ه??ت نسل بعد ما هم می توانند اساسین کرید بازی کنند. حالا مهم نیست چقدر می خواهد تریلر خ??ن باشد. بعد این نمایش هم Charles Huteau یه قری به کمر خودش داد با بازی Shape up. بنده خدا نمی داند که ما ایرونی ها دی جی حسین ??سنقری داریم که بازی و خودش رو میذاره تو جیبش. نمایش بعدی ازValiant Hearts: The Great War بود که نمایش بسیار جالبی داشت و یه جورایی خاص بود. بازیش هم الان منتشر شده و می تونید تهیه کنید. تا چند روز دیگر هم به دست نویسنده قیمه گیم که بنده باشم نقد و بررسی خواهد شد. آخر کاری هم رئیس یوبی سا??ت به صورت کاملا یهویی نمایشی از بازی Rainbow Six: Siege ارائه داد که گیمرها هم یهویی جوگیر شدند، ک?? و خون قاطی کردند، نویسنده قیمه گیم هم بدجور قاطی کرد، ??ک همه ما خورد به زمین و کلا خیلی خ??ن بود آقا، خیلی! بعد این همه سال بالاخره Rainbow Six برگشت. من و این همه خوشحالی محاله، محاله!

 

 

unnamed-250x157.jpg

کن??رانس Microsoft: (مرثیه یک رویا)

 

مایکروسا??ت که سال پیش انقدر بالا و پایین پرید در برابر بقیه شرکت ها که ما هم بلدیم بازی بسازیم پس از ا??تضاح مالی Ryse و گرون بودن کنسول نسل هشتمیش در برابر PS4، به زور سرش را بالا می توانست بگیرد تصمیم گر??ت دیگه بزنه به سیم آخر! Halo میخواهید؟ ب??رمایید این نسخه پنجم. Forza؟ ب??رمایید Forza horizon 2. کنسول Xbox one می خواهید؟ سگ خورد. ۳ تا ۱۰۰ تومن بدون کینکت، آی گیمر تو خونه و کارمند، زنبیلت رو وردار و بیار! بیا که حراجش کردیم.

از آن ور،

Call of duty

جدیدی به نمایش کشیده شد. کلا ??ازشون چیه که راضی نمیشن یک سال به این ??رانچایز استراحت بدهند را کسی نمی داند! خب یک سال عرضه نکنید سونامی که نمیاد. در هر صورت Advance warfare که عنوان جدید این ??رانچایز دیرینه هست توانسته یه خرده خ??ن به نظر برسد که در کل پس از ا??تضاحی به نام Call of duty: Ghost به تریلرهای این عنوان نباید دل خوش کرد و به اصطلاح اینا بچه گول زنک هست و بس! حالا هر چه می خواهد ??ضایی تر شود، سکانس های هالیوودی و دوبلور های حر??ه ای عرصه سینما برای آن جمع و جور شود. از کن??رانس نه چندان جالب که بگذریم چند بازی الحق و الانصا?? نمایش جالبی داشتند. بازی Inside که سازنده های لیمبو قرارست بسازند. منتهی انگاری وضعشون بهتر شده و دیگه خبری از گرا??یک سیاه و س??ید نیست و محیط بازی مثل سایر بازی ها رنگ آمیزی شده هست. نسخه جدیدی از لارا کرا??ت هم معر??ی شد که این طور که پیش می رود، همچنان گیمرهای ایرونی کم سن و سال پشت درهای بسته بازی کنند که یهو یکی از پشت ظاهر نشود و دمار از روزگارشان در نیاورد! گرگ س??ید هم که همچنان می تازد و نمایش بسیار جالبی در قالب اژدها کشون داشت که بسی خوشمان آمد.

??ن های مایکروسا??ت تا آخرین لحظه منتظر بودند که مارکوس ??ینکس و دار و دسته شان را ببینند ولی نه خبری بود، نه کسی قرار بود خبری رو بده تو نمایش و نه کلا کسی از مسئولین حال و حوصله نسخه چهارم Gears of war را داشت… یا شاید هم …. مایکروسا??ت یادش ر??ته بود؟!

 

 

630x-250x142.jpg

کن??رانس نینتندو: ( یک ذهن زیبا)

 

کلا همیشه نینتندو بیچاره بین گیمرهای ایرونی به عنوان هویج یاد می شود! ولی این هویج بودن دلیل بر این نیست که بازی به درد نخور می سازند. به عبارت دیگر نینتندو نمیخواهد سنت آباء و اجداد خودش را دور بندازد و بازی های خ??نی مثل AC و COD بسازد. هر موقع توانستید هویج بودن نینتندو را کنار بگذارید و چهره واقعی این شرکت را ببینید به ذهن زیبای نینتندو می گویید ایول! جونم براتون بگه که بایونیتا ۲ ??قط قرارست برای Wii u منتشر شود. این هم حال گیری نینتندو! هر چند نمایش بسیار جالب Legend of Zelda بسی زیبا بود. همینطور نسخه جدید بازی بامزه ***by که بی نهایت با مزه هست. ا??کار نینتندو را دوست می داریم. می گویید چرا؟ mario maker را حتما تو کن??رانس دیدید که خودتون می توانید دنیای جدیدی برای ماریو بسازید و بازی کنید و بازی کنید و بازی کنید و … شکستن مرزهای دوران کودکی هایمان، ??قط به دست نینتندو میسر است. (نویسنده گریه می کند)

 

 

SonyE3-250x140.jpg

کن??رانس سونی: (جان سخت)

 

کلا همیشه خدا سونی با نمایش بازی های انحصاری خودش در E3 هر سال می خواهد آنجای گیمرهای دیگر را بسوزاند که پلی استیشن نداری برو بمیر! ولی خب امسال دلش سوخت و اولین تریلر را به بازی Destiny اختصاص داد ولی باز هم امکانات PS4 رو به رخ همه کشید. بازی های The order: 1886، LittleBigPlanet 3 دوست داشتنی، بسته الحاقی جدیدی برای Infamous: Second Son به کنار، نمایش عنوان انحصاری جدیدی تحت عنوان Bloodborne باعث شد نویسنده و بقیه حضار پوکر ??یس شوند! Project beast که قبلا ه??ی تو اخبار دنیای بازی های رایانه ای ویراژ می داد بالاخره به نمایش کشیده شد.

بعد از معر??ی دنباله جدید Dead Island که واقعا حیران مانده ایم که با چه امیدی قرارست این عنوان عرضه شود! اعتماد به ن??س سازنده های این بازی را اگر نویسنده داشت الان سردبیر سایت Gamespot بود! بازی محبوب نویسنده هم به نمایش کشیده شد. Mortal kombat X نمایش بسیار جالبی داشت و بسی خوشمان آمد و بسیار منتظر آپرکات های جدیدی هستیم. تو اون بلبشو نمایش های خ??ن، بازی Metal Gear Solid V : The Phantom Pain هم یادی ازش شد که بدانیم هنوز به شدت روی آن کار می کنند!

اما کن??رانس سونی نقطه اوج بهتری هم داشت که موجی از شادمانی کل کشور ایران و بقیه جاهای دنیا رو در بر گر??ت. GTA V بر روی PC پاییز امسال منتشر خواهد شد. ضمن تبریک این خبر میمون و خجسته به گیمرهای این مرز و بوم، از گیمرهای کنسولی نهایت تشکر را داریم که نسخه بتای GTA V را تست کردند! خسته نباشید و خدا قوت! سونی دیگر سنگ تمام گذاشت و برای K.O کردن بقیه نمایش ها، Uncharted 4 : A Thief’s End را یهو انداخت وسط کن??رانس که با اینکه تیزری بیش نبود ولی ??ن های سونی خشتک دریدند و بالا و پایین پریدند!

 

در کل نمایش E3 2014 در نیم نگاه جالب بود. حواشی سال پیش را که کمتر داشته ولی تماشای کن??رانس ها برای هر گیمری از اوجب واجبات است! بنده از همین تریبون، جام طلایی نمایش امسال را به شرکت سونی و دسته بیل طلایی را به شرکت EA تقدیم می کنم.

قیمه گیم طلایی با برنج محسن هم تقدیم میکنم به نمایشی از بازی Super Ultra Dead Rising 3 Arcade Remix Hyper Edition Dx plus alpha. نه به خاطر اینکه خیلی نمایش خ??نی داشته باشه، نه به خاطر اینکه اسمش را ۳ تریلی باید حمل کند، ??قط به خاطر اینکه پدر اون طراح کاور درآمده که این همه اسم رو داخل یک قاب تصویر جا بده!

منبع گیم??ا

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خییییییییلی باحال بود سعید جون حالو هوامون عوض شد:;-d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون سعید جون

نمیدونم چرا انقدر به این ea بیچاره گیر میدن. بابا درسته یکمی پول دوسته ولی اگه نبود این همه بازی شااااخ و باحال رو کی می تونست بسازه ؟!؟!! ??ی??ا ، نید ??ور اسپید و بتل??یلد رو کی میتونه بسازه !؟!؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی باحال بود . دمت گرم داش سعید .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ممنون سعید جون

نمیدونم چرا انقدر به این ea بیچاره گیر میدن. بابا درسته یکمی پول دوسته ولی اگه نبود این همه بازی شااااخ و باحال رو کی می تونست بسازه ؟!؟!! ??ی??ا ، نید ??ور اسپید و بتل??یلد رو کی میتونه بسازه !؟!؟

بازیاش زیاد هم شاخ نیستن . ea ??قط دنبال اینه که یه بازی بده بیرون و سود کنه . بهترین استدیو تو جهان naughy dog هست که ??قط شاهکار میده بیرون و رو بازی هش کلی کار می کنه و ??قط هم واسه ps3 , ps4 بازی میده بیرون .(این و گ??تم دل اونایی که کنسول های سونی رو ندارن بسوزه.:;-D:)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ممنون سعید جون

نمیدونم چرا انقدر به این ea بیچاره گیر میدن. بابا درسته یکمی پول دوسته ولی اگه نبود این همه بازی شااااخ و باحال رو کی می تونست بسازه ؟!؟!! ??ی??ا ، نید ??ور اسپید و بتل??یلد رو کی میتونه بسازه !؟!؟

 

دقیقا درسته . نباید یادمون بره چه بازی های شاخی رو ساخته و هنوز هم بلده بسازه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
بازیاش زیاد هم شاخ نیستن . ea ??قط دنبال اینه که یه بازی بده بیرون و سود کنه . بهترین استدیو تو جهان naughy dog هست که ??قط شاهکار میده بیرون و رو بازی هش کلی کار می کنه و ??قط هم واسه ps3 , ps4 بازی میده بیرون .(این و گ??تم دل اونایی که کنسول های سونی رو ندارن بسوزه.:;-D:)

پس راکستار این وسط چی؟ اون شاهکار نمیده؟MAX PAYNE.GTA.BULLY.همه این ها شاهکاره.Naughty Dog هم (اشتباه نوشتی) به نظرم بهترین شاهکارش CRASH بود.در ضمن دل ما PC بازها نمیسوزه.اگه یه PC قوی داشته باشی میتونی با نصب مبدل PS3 راحت همه ی بازی هارو انجام بدی.

ویرایش شده توسط FARZAN CRASH 007

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این رسول خردمندی عجب مقاله هایی مینویسه

.

.

.

.

.

 

اگه یه PC قوی داشته باشی میتونی با نصب مبدل PS3 راحت همه ی بازی هارو انجام بدی.

شما تونستی بازی کنی:ohnoes:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
پس راکستار این وسط چی؟ اون شاهکار نمیده؟max payne.gta.bully.همه این ها شاهکاره.naughty dog هم (اشتباه نوشتی) به نظرم بهترین شاهکارش crash بود.در ضمن دل ما pc بازها نمیسوزه.اگه یه pc قوی داشته باشی میتونی با نصب مبدل ps3 راحت همه ی بازی هارو انجام بدی.

 

مبدل ps3 ؟ این دیگه چیه ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم با راک استار مشکلی ندارم واقعا.همه ی شرکتا پول دوستن حالا اون یکم بیشتر.این بحث پی سی کنسول هم به هیچ جا نمیرسه.هر کس نظری داره ولی به نظر من انحصاریای سونی رو روی پی سی ??قط خوابش رو میشه دید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ازبچه هایی که خوندن این مقاله رو و خوششون اومد تشکر میکنم که با نظراتون دلگرمی بهم میدین.ما کوچیک همتون هم هستیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بازیاش زیاد هم شاخ نیستن . ea ??قط دنبال اینه که یه بازی بده بیرون و سود کنه . بهترین استدیو تو جهان naughy dog هست که ??قط شاهکار میده بیرون و رو بازی هش کلی کار می کنه و ??قط هم واسه ps3 , ps4 بازی میده بیرون .(این و گ??تم دل اونایی که کنسول های سونی رو ندارن بسوزه.:;-D:)

 

این بهترین استودیو تو جهان که میگی ??قط واسه اوناییه که سونی دارن. یه استودیوی واقعا حر??ه ای و کار بلد اونه که همه ??ن حری?? باشه و بتونه بازیش رو هر پلت??رم و کنسولی به بهترین شکل پیاده کنه.

بعدشم هیچ گربه ای واسه رضای خدا که ماهی نمی گیره. خوب همه شرکتها برای سود کردن بازی می سازن. :))

 

اینا هم شااااخ نیستن یعنی ؟؟

 

Dead Space

Dragon Age

Mass Effect

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این بهترین استودیو تو جهان که میگی ??قط واسه اوناییه که سونی دارن. یه استودیوی واقعا حر??ه ای و کار بلد اونه که همه ??ن حری?? باشه و بتونه بازیش رو هر پلت??رم و کنسولی به بهترین شکل پیاده کنه.

بعدشم هیچ گربه ای واسه رضای خدا که ماهی نمی گیره. خوب همه شرکتها برای سود کردن بازی می سازن. :))

 

اینا هم شااااخ نیستن یعنی ؟؟

 

Dead Space

Dragon Age

Mass Effect

??ن حری?? بودن که به پورت بازی روی n پلت??رم مختل?? نیست.اینه که بازیش از همه نظر عالی باشه.

اون بازی هایی که گ??تی همشون مخصوصا" mass effect عالین اما شاهکار نیستن،ناتی داگ شاهکار خلق میکنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این بهترین استودیو تو جهان که میگی ??قط واسه اوناییه که سونی دارن. یه استودیوی واقعا حر??ه ای و کار بلد اونه که همه ??ن حری?? باشه و بتونه بازیش رو هر پلت??رم و کنسولی به بهترین شکل پیاده کنه.

بعدشم هیچ گربه ای واسه رضای خدا که ماهی نمی گیره. خوب همه شرکتها برای سود کردن بازی می سازن. :))

 

اینا هم شااااخ نیستن یعنی ؟؟

 

Dead Space

Dragon Age

Mass Effect

 

??قط یه 3 گانه ی mass effect واسه تعظظیم کردن به EA کا??یه.خیلی بازیای خوب زیاد داره.ولی این که میگی یه استذینو باید همه ??ن حری?? باشه داداش مطمئن باش ناتی داگ اگه زیر مجموعه ی سونی نبود و میتونست واسه بقیه پلت??رمها هم بازی بسازه همین شاهکارهارو واسه اونا هم میساخت.ناتی داگ بدون شک برترین استدیوی بازیسازی دنیاست و هیچ رقیبی نداره.نزدیکترین رقیبش راک استاره که بازم کاملا به ناتی داگ نمیرسه ولی خیلی خیلی نزدیکه بهش.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
??ن حری?? بودن که به پورت بازی روی n پلت??رم مختل?? نیست.اینه که بازیش از همه نظر عالی باشه.

اون بازی هایی که گ??تی همشون مخصوصا" mass effect عالین اما شاهکار نیستن،ناتی داگ شاهکار خلق میکنه

حر??تو قبول دارم ایمان البته من mass efect رو کاملا شاهکار ??رض میکنم مخصوصا شماره ی دومش رو که بیشک یه شاهکار تکرار نشدنیه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
پس راکستار این وسط چی؟ اون شاهکار نمیده؟MAX PAYNE.GTA.BULLY.همه این ها شاهکاره.Naughty Dog هم (اشتباه نوشتی) به نظرم بهترین شاهکارش CRASH بود.در ضمن دل ما PC بازها نمیسوزه.اگه یه PC قوی داشته باشی میتونی با نصب مبدل PS3 راحت همه ی بازی هارو انجام بدی.

اول این که من شوخی کردم گ??تم دلشون بسوزه .بعدشم تو این گیری ویری از من غلط املایی میگیری ؟ ودر آخر شما هر موقع تونستی ا اون مبدل های تقلبی بازی های ps3 رو با pc بازی کنی به ما هم خبر بده . لذت بازی رو با کنسول میشه ??همید .:fly2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
??ن حری?? بودن که به پورت بازی روی n پلت??رم مختل?? نیست.اینه که بازیش از همه نظر عالی باشه.

اون بازی هایی که گ??تی همشون مخصوصا" mass effect عالین اما شاهکار نیستن،ناتی داگ شاهکار خلق میکنه

من کی گ??تم خوب نیستن ؟ ولی شما این بازیا رو با بازی هایی که naughty dog ساخته یکی میکنی ؟ راکستار هم بد نیست ولی از naughty dog پایین تره .همچنین یکی از دلایلی که با عث میشه این شرکت بهترین شرکت بازی سازی بشه اینه که ??قط بازی انحصاری سونی تولید میکنه و از زیر شاخه های سونی هست که باعث میشه بجای این که وقت بذارن رو همه ی دستگاه ها بازی رو پورت کنن میان رو بازی کار میکنن و ??قط شاهکار بیرون میدن نه مثل کال ا?? دیوتی که دیگه من هم که طر??دارش بودم دیگه نسخه های آخر رو بدم میاد بازی کنم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مبدل ps3 ؟ این دیگه چیه ؟

یعنی اینکه میتونی بازی های ps3 رو pc بازی کنی.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این رسول خردمندی عجب مقاله هایی مینویسه

.

.

.

.

.

 

 

شما تونستی بازی کنی:ohnoes:

من سیستمم در حدی نیست که بشه بازی کرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
اول این که من شوخی کردم گ??تم دلشون بسوزه .بعدشم تو این گیری ویری از من غلط املایی میگیری ؟ ودر آخر شما هر موقع تونستی ا اون مبدل های تقلبی بازی های ps3 رو با pc بازی کنی به ما هم خبر بده . لذت بازی رو با کنسول میشه ??همید .:fly2:

حالا چیزی نشده که.ایشالله د??عه ی بعد درست مینویسی.و در مورد مبدل هم حق با شماست.من ??قط گ??تم میشه بازی کرد اما نمیشه به لذت کنسول رسید.مثلا من خودم بازی sonic colors رو که انحصاری wii u بود رو رو pc انجام دادام.واقعا اعصاب خورد کن بود و ا??ت ??ریم شدیدی داشت.بازهم حق با شماست میشه بازی کرد اما نمیشه به لذتی که اون بازی روی کنسول مخصوص خودش داره رو رو pc تجربه کرد.

ویرایش شده توسط FARZAN CRASH 007

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
حالا چیزی نشده که.ایشالله د??عه ی بعد درست مینویسی.و در مورد مبدل هم حق با شماست.من ??قط گ??تم میشه بازی کرد اما نمیشه به لذت کنسول رسید.مثلا من خودم بازی sonic colors رو که انحصاری wii u بود رو رو pc انجام دادام.واقعا اعصاب خورد کن بود و ا??ت ??ریم شدیدی داشت.بازهم حق با شماست میشه بازی کرد اما نمیشه به لذتی که اون بازی روی کنسول مخصوص خودش داره رو رو pc تجربه کرد.

خیلی خوبه ادم منطقی باشه و تو این خصوصیت رو داری ??رزان.ا??رین.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خیلی خوبه ادم منطقی باشه و تو این خصوصیت رو داری ??رزان.ا??رین.

??دایی داری داداش.خیلی ممنون.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...