رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

مکالمه با ایرانسل مقرون به صرفه‌تر است یا همراه اول؟

پست های پیشنهاد شده

غییر تعر??ه مکالمات اپراتورهای تل??ن همراه که در پی مجوز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از سه ماه گذشته شروع شد، موجب گردید تا تعر??ه‌های متنوعی در شرکت‌های مختل?? ارتباطی وضع شود. سال گذشته نیز هم‌زمان با چنین روزهایی مجوز ا??زایش تعر??ه‌ به اپراتورها داده شد اما وزیر ارتباطات دولت یازدهم ??شار ناشی از این ا??زایش‌ بر دوش مردم را سخت دانست و جلوی انجام این کار را گر??ت تا اینکه سرانجام در دولت خویش این مجوز را صادر کرد.

بر این اساس اپراتور اول ارتباطی که برند همراه اول را یدک می‌کشد از اردیبهشت ماه سالجاری و با ??لت‌‌سازی (حذ?? هزینه‌های جابه‌جایی) شبکه خود، تعر??ه‌های جدیدی را اتخاذ کرد که طبق گ??ته مدیر عامل آن نهایتا شش درصد موجب ا??زایش در هزینه‌های مکالماتی مشترکان دائمی می‌شود.

اما در همین حین اپراتور دوم ارتباطی با نام ایرانسل، تعر??ه‌های مشترکان دائمی خود را کاهش چشم‌گیر و قابل توجهی داد.

اپراتور سوم هم که البته شاید در بازار رقابتی و در مقابل همراه اول و ایرانسل حر?? چندانی برای گ??تن نداشته باشد اما در مقابل تغییر رویه این دو اپراتور، روال کاهش تعر??ه‌ها را در پیش گر??ت.

این اپراتور نرخ هر دقیقه مکالمه درون شبکه‌ای سیم‌کارت‌های دائمی خود را همچون ایرانسل 499 ریال قرار داد در حالیکه نرخ هر دقیقه مکالمه برای مشترکان این رده همراه اول 570ریال است.

ایرانسل در طبقه‌بندی تعر??ه‌ای میان اپراتورها، سرآمد سایرین است زیرا مجموع تعر??ه‌های سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری‌اش به بازار رقابتی نزدیک‌تر است.

مکالمه درون شبکه‌ای ایرانسلی‌های اعتباری نیز 620 و برون شبکه 852 ریال است.

این نرخ برای همراه اول نیز به ترتیب مکالمات درون و برون شبکه‌ای 670 و 937 ریال است.

با مقایسه‌ای بین تعر??ه‌ اپراتورهای اول و دوم (تعر??ه‌های جدید از اول تیرماه اعمال شد) می‌توانیم به نتیجه جدول زیر برسیم:

g6yek14sk78sktvh0j.png

منبع:ایران جیب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...