رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

نسل جديد لپ*تاپ هاي ارزان قيمت

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]459[/ATTACH]

 

به گزارش خبرگزاری ??ارس به نقل از اينترنت ويك، Qualcomm و Nvidia از جمله شركت هاي سخت ا??زاري هستند كه در حال طراحي سخت ا??زارهاي تازه اي اعم از پردازنده و كارت هاي گرا??يكي به منظور است??اده در لپ تاپ هاي نسل جديد هستند.

موسسه تحقيقاتي iSuppli كه بررسي هاي م??صلي در اين زمينه انجام داده معتقد است با از راه رسيدن اين لپ تاپ ها بعد از 30 سال دوران حاكميت پردازنده هاي ساخت اينتل بر بازار لپ تاپ ها به پايان مي رسد و به خصوص پردازنده هاي داراي معماري X86 شركت اينتل قدرت سابقشان را از دست خواهند داد.

بر اساس برآوردهاي iSuppli، است??اده از پردازنده هاي ARM در لپ تاپ ها در سال هاي آينده بيشتر مي شود و در سال 2015 از هر چهار لپ تاپ يكي مجهز به اين نوع پردازنده خواهد بود. با توجه به سازگار شدن ويندوز 8 با پردازنده هاي ARM چنين تحولي بديهي به نظر مي رسد. تحول ديگر هم ا??زايش است??اده از سيستم عامل هايي همچون لينوكس و مك در لپ تاپ هاي نسل جديد خواهد بود و حتي آندرويد هم در اين حوزه قادر به عرض اندام بيشتر خواهد بود.

اما خبر خوشحال كننده ديگر براي مشتريان كاهش متوسط قيمت لپ تاپ ها ظر?? چهار سال آينده به 700 دلار است. همچنين يك لپ تاپ معمولي هم با پرداخت تنها 500 دلار ممكن خواهد بود.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینا ساخت کجاست:cool:

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...