رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

اسمارت فون Passport بلک بری، چند ضلعی عجیب !

پست های پیشنهاد شده

اسمارت ??ون Passport، جدیدترین اسمارت ??ونی است که توسط برند بلک بری در ادامه سال ۲۰۱۴ روانه بازار خواهد شد.بدون شک در نگاه اول، ابعاد ظاهری و شکل جالب طراحی بدنه Passport بلک بری توجه ما را به خود جلب خواهد کرد.

در تازه ترین اظهارات بلک بری در رابطه با ساخت این اسمارت ??ون، آن هم با این ظاهر چهار گوش (چند ضلعی)، رد پای توجه این برند به کارمندان، شاغلان د??اتر کاری و به طور کل در اصطلاح به ا??راد مشغول در کسب و کار (business) دیده شده است.

BlackBerry.jpg

جالب است بدانید که بلک بری مدعی شده است که طراحی بدنه اسمارت ??ون های مطرح امروزی، شاید برای تماشای ??یلم های ویدئویی، سروکله زدن در شبکه های اجتماعی و چت کردن مناسب باشد اما به هیچ وجه طراحی آن ها برای محیط های کاری چنگی به دل نمی زند!اگر کمی به ظاهر عجیب اسمارت ??ون Passport بلک بری، عمیق تر نگاه کنیم خیلی زود متوجه خواهیم شد که این اسمارت ??ون برای مطالعه و خواندن متون و اسناد متنی بسیار کارا به نظر می رسد.چرا که ص??حه نمایش مربع شکل و چهارگوش آن پنهای بیش تری در هنگام نمایش در اختیار کاربر قرار می دهد و عملا کاربر را از مراجعه به سمت چپ و یا راست مطالب هنگام مطالعه بی نیاز خواهد کرد.

BlackBerry1.jpg

حتی کار به ارائه آمار و ارقام نیز رسیده است و بلک بری در د??اع از این سبک طراحی، اذعان داشته است که دیگر اسمارت ??ون های امروزی، تنها ۴۰ کاراکتر متنی در یک خط را برای کاربر نمایش خواهند داد ولی با توجه به سبک طراحی منحصر به ??رد اسمارت ??ون Passport، شصت کاراکتر متنی در یک خط پیش روی چشمان کاربر خواهد بود.نظر شما در رابطه با این نوع طراحی بدنه اسمارت ??ون چیست؟!

 

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بابا چرت تر از این نبود؟آخه یکی بگه که بابا گوشی آدم میگیره دستش باید خوش دست باشه بعد هم اینکه آخه ریخت و قیا??ه گوشی ها بهم بخوره به خاطر مطالعه راحت تر؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...