رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
AmirHoseinGhamkhar

رنگرز: برای کمک به کشتی شأن و جایگاه برای من اهمیتی ندارد

پست های پیشنهاد شده

حسن رنگرز در خصوص سرپرستی‌اش در تیم ملی کشتی ??رنگی کشورمان اظهار داشت: در برهه‌ای از کشتی دور بودم و نتوانستم در کنار کشتی باشم اما همیشه اخبار و ات??اقات این رشته را دنبال می‌کردم.

 

وی ا??زود: توجه من به کشتی بدون دلیل نیست و من و امثال من هر چه داریم از کشتی است. در این مدت از دور شاهد پیشر??ت‌های چشم‌گیر در ??دراسیون کشتی بودم و عملکرد ??دراسیون بسیار امیدوار کننده بود.

نایب رئیس پیشین ??دراسیون کشتی خاطرنشان کرد: کشتی ??رنگی اکنون نیازمند کمک است و با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی سال بسیار سختی در پیش داریم و من نیز به درخواست رسول خادم با توجه به دینی که به کشتی داشتم، به تیم کشتی ??رنگی اضا??ه شدم تا باری از روی دوش این تیم بردارم.

رنگرز در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیستید مشکلات و نتایج بد تیم کشتی ??رنگی در وجهه عمومی‌تان تاثیر من??ی بگذارد، عنوان کرد: من هرچه دارم از کشتی است و خودم را مدیون کشتی می‌دانم و اگر روزی قرار باشد مشکلی ایجاد شود که در راستای مو??قیت کشتی باشد من راضی هستم. ضمن اینکه وقتی صحبت از کمک به کشتی می‌شود، شأن و جایگاه برای من بی‌اهمیت است.

قهرمان سابق جهان ادامه داد: خادم در این مدت نشان داده به خوبی توانسته مشکلات کشتی را برطر?? کند و ??دراسیون یکدستی را اداره کند. امیدوارم به همراه کشتی رنگی و البته آزاد ا??تخارات زیادی را بدست آوریم و بار دیگر بزرگی کشتی ایران را ثابت کنیم.

 

خبر ورزشی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...