رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

قیمه گیم | اندر حکایات تابستان یک گیمر ایرونی

پست های پیشنهاد شده

bro_gamer-250x164.jpg

 

تابستان شده و دوباره قحطی بازی، دوباره خانواده ها روی اعصاب گیمرها، گیمرها روی اعصاب خانواده، اعصاب نمانده، این روزه گر??تن در تابستان با اینکه چیز بسیار خوبیست ولی خیلی عذاب آور شده تو این هوای گرم. از آنجایی هم که شاعر می ??رماید “تابستون کوتاهه??? میشود

تحمل کرد ولی شاعر نگ??ته بود که گیم هم کمه! این شماره قیمه گیم رو اختصاص دادیم به راهکارهای بسیار خوب و بسیار م??یدی که میتوانیم در تابستان انجام دهیم دور همی.

1303p74-family-fun-function-hang-out-space-l.jpg۱

 

٫ از اتاق بیایید بیرون!باور کنید هر از گاهی بد نیست از اتاق خودمون بیرون بیاییم. یه سری به خانواده خودمون بزنیم. به نظر آدم های بدی نیستند. هر چند که زیاد با گیم میانه خوبی ندارند ولی می تونیم سر خودمون رو گرم کنیم. چطوری؟ مثلا سر خودمون رو بذاریم روی اجاق گاز یا بریم پشت بوم، عین این مرتاض ها، چهار زانو بشینیم و بذاریم آ??تاب بخوره تو سرمون و بگیم “آآآآآآآآآآآآ???. البته این راهکار خیلی سریع به نتیجه می رسید و سرتان گرم می شود ولی برای احتیاط می تونید یک پارچ آب یخ بگیرید و همراه خودتون داشته باشید. کاره دیگه، یهو دیدی اینقدر که سرت گرم شده که داره آتیش میگیره. اینجا پارچ آب یخ به درد می خوره شدیدا!

 

13-250x139.jpg

  1. به دنیای ??یلم و سریال سر بزنید:

اکیدا توصیه می کنیم اگر گیمر هستید ترجیحا دنبال سریال نروید چون اعتیاد سریال به مراتب بدتر از گیم هست. برید دنبال ??یلم. البته نه هر ??یلمی و مسلما شما هم گیمرهای خوبی هستید و دنبال ??یلم های بد بد نمی رید. البته نه تا وقتی که ??یلم های قشنگی هم هست که میتونیم ببینیم، ترجیحا بدون حضور بابا و مامان خانواده! (پیام بازرگانی: ??یلم Transcendence، Non-stop، Rio 2 خیلی خوبه! حتما ببینید) نویسنده که بنده باشم در حال تماشای ۲۵۰ ??یلم برتر IMDB هستم. در زمان نوشتن این قیمه گیم، ۱۵۴ ??یلم دیگر باقیست!البته تماشای سریال هم کار خوبی هست. ایرانی ها هم عادت دارن که یک ??صل ۲۴ قسمتی رو در عرض ۲ روز ببینند. گیمر جماعت هم بیشتر سریال دکستر و سریال Game of thrones می بینه و میره تو شبکه های اجتماعی هر چی غا??لگیری هست به اشتراک میگذاره و سیل عظیمی از ??حش ها رو نثار روح پاک خودش روانه می سازد. خیلی دیگه بخواد نشون بده ما هم خیلی سریال باز هستیم، آواتار خودش رو به یکی از کاراکترهای اول سریال مورد نظر تغییر میدهد(پیام بازرگانی: انقدر آواتار منو نبینید، برای سریال هست.)

 

music-graphics-listening-to-music-692151-153x200.jpg

  1. گوش دادن موسیقی های سبک های جدید:

از ت??ریحات م??رح نویسنده در ایام بیکاری! از مداحی های ایرانی گر??ته تا آهنگ های Cold Metal، در این سیستم بنده ذخیره و گردآوری شده و گوش می دهیم. البته گیمرهایی که رابطه جون جونی با بابای خانواده دارن میتونن آهنگ بذارن و بابای خانواده ??یت بده وسطش! البته دیده نشده همچین خانواده ایده آلی و این حر?? صر??ا زاییده ذهن بیمار نویسنده قیم گیم هست و یک ??انتزی بیش نیست و ??کر هم نکنم اگر روزی پدر بشم حال و حوصله گوش دادن به ج??نگیات و خالطورهای امروزی و هزاره ۱۴۰۰ داشته باشم. تصور کنین به پسرم سامی بگم که ??رزندم، آهنگ سنتی و قدیمی برام رایت بزن و بیاد آهنگ های امیر ????لو و شاسگول مانکن رو برام بریزه!یکی از عادت های خیلی بد نویسنده این هست که کا??ی هست یه آهنگ یا ساندتراک تو بازی گوش بده و ۱% خوشش بیاد، اونوقت هست که کارآگاه درون ج??تک میزنه و حمله ور شده به اینترنت برای یا??تن ساندتراک گمشده. ت??ریح خوبی هست ولی هم اعصاب میخواد، هم یک ذهن کاملا بیکار و بی عار برای جست و جو. به خاطر همین برای انجام این مورد، باید خیلی خیلی خیلی بیکار باشید که با شنیدن یک صدا بروید دنبال دانلود.

 

physical-warm-up-230x200.jpg

  1. ورزش:

یعنی بهترین شعار، بهترین نصیحتی که میشه کرد همین ورزش کردن هست. اصلا وقتی یکی به ما پیشنهاد میده که ورزش کنید، یه احساس خ??ن بودن بهش دست میده و این احساس خ??ن بودن صر??ا ??قط یه حس هست مثل همین الان که نویسنده داره به شما میگه! کا??ی هست که هیکل طر?? رو نگاه کنید که نیم تنه به بالا شبیه سیب زمینی و نیم تنه پایین شبیه آ??تابه هست و بس. بدبختی اینجاست که اراده نداریم. دویدن تو دنیای بازی با یک Shift و جهت جلو هست ولی تو واقعیت باید هیکل مبارک رو تکان داده و حرکت کنیم. کاش تو واقعیت هم یه کلیدی به اسم Shift بود که ه??لمون بده به جلو. اما تنها کلیدی که تو واقعیت هست، Ctrl هست که مجبور میکنه آدم سینه خیز به موقعیت مورد نظرش برسه. در هر صورت اولین جمله که گیمر به این نصیحت به ذهنش میرسه، “………….??? هست. انقدر بد بود که نمیشد نوشت. خجالت بکشید.

 

 

127363-250x166.jpg

  1. کتاب خوانی:

یعنی وقتی میخوای گیمر رو زجر بدی، یه کتاب بده دستش، بگو بخون! به خصوص یک کتاب شعر. اولین چیزی هم که تو جواب میگویند، این هست که “مگه من دخترم کتاب بخونم؟!??? انگار نویسنده های کتب مختل?? تو دنیا ??قط برای دخترها و معلم ها کتاب می نویسند. گیمر جماعت هم که ??قط عاشق کتاب های ه??تگانه هری پاتر هستند و دخترها هم توایلایت میخونند. این وسط کا??ی هست که یه نویسنده مشهور بمیره، اولین جماعتی که سوگواری میکنند، همین گیمرها هست و ??رت و ??رت از نویسنده مرحوم نقل قول میکنند. البته هستند کسایی که به کتاب های علمی علاقه دارند ولی متاس??انه بقیه بچه ها این گیمرها رو سوژه خنده می کنند ولی جای گریه داره!

پس ??ردا که ر??تی تو اجتماع، از شما نمی پرسند چند تا بازی رو تموم کردی، چند تا غول آخر کشتی، چند بار Call of duty رو تموم کردی، GTA رو چند درصد تموم کردی و …. ازت می پرسند چقدر سواد داری، چقدر معلومات داری، چقدر تو روابط کاری یا شخصی میتونی قوی ظاهر بشی و سوالاتی از این دست ولی چه ??ایده که شما این قیمه گیم رو خوندی و ??کر کردی متحول شدی و از ??ردا نه، از پس ??ردا دوباره میری سر بازی GTA V که ۱۰۰% بتونی تمومش کنی و گور بابای کتاب خوندن و بیرون ر??تن با دوستان، گیم رو عشقه

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

اخ من واقعا با این نویسنده حال میکنم. لامصب تهشه.

 

این حر??ش که درباره من درسته:gigglesmile::

ایرانی ها هم عادت دارن که یک ??صل ۲۴ قسمتی رو در عرض ۲ روز ببینند.

 

راستی سعیدجون امضاتو بردار جان من.خدا سر شاهده گلبم میگیره هی.

:sadface: مگه الکیه کسیو که انجمنو با چنگو دندون داره ح??ظ میکنه بزارن کنار. نمیدونم پیش خودش چی ??ک میکنه :ohnoes:

ویرایش شده توسط kazy

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این مورد کتابخوانی رو هم والدین من س??ارش میکنند.مطالعه ??قط رمان ترسناک و جنایی و مجله دانستنیها.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اخ من واقعا با این نویسنده حال میکنم. لامصب تهشه.

 

این حر??ش که درباره من درسته:gigglesmile::

ایرانی ها هم عادت دارن که یک ??صل ۲۴ قسمتی رو در عرض ۲ روز ببینند.

 

راستی سعیدجون امضاتو بردار جان من.خدا سر شاهده گلبم میگیره هی.

 

:sadface: مگه الکیه کسیو که انجمنو با چنگو دندون داره ح??ظ میکنه بزارن کنار. نمیدونم پیش خودش چی ??ک میکنه :ohnoes:

اره خدایی کاظم جون خییلی خوب مینونیسه واقعا.روح ادم شاد میشه از بس که قشنگه.

چشم داداش.به خاطر حر?? شما حتما الان این کاررو میکنم.

چی بگم والا.از صبح تا عصر زحمت میکشی مطلب خوب بذاری عصر تهدید به بن شدن میکننت.بی خیال داداش دیگه منم نباشم مهم نیست.خدا رو شکر خیالم راحته با بودن شماها دیگه این انجمن زمین نمیمونه کاظم جون.حی??ه انجمن دوباره مثل قبلا بخوابه.خیلی به خدا زحمت کشیدیم که اینطوری سر پا شد.باید همینطوری بمونه.چه من باشم و چه نباشم.به هر حال الان دیگه زیاد مهم نیست برام چون حر??امو بهتون گ??تم و اگر هم بیاد مسدودم کنه خیالم راحته که میدونید بی دلیل و از روی گیر دادن الکی و شخصی بوده.به جای یه دمت گرم این جواب رو میگیرم کاظم جون.

دمت گرم که همیشه با حر??اتون از من حمایت کردین.از تو یاد گر??تم که یه ادم چقدر میتونه مهربون و با معر??ت باشه و قلب بزرگی داشته باشه.از همتون چیزای خوب یاد گر??تم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اقا من هیچ کد.م از این کارارو نمیخوام انجام بدم.??قط گیم گیم گیم تا ابد.. کتابم کجا بود بابا......گیم خودش 10 تا کتابه که انگار خودت داری مینویسی.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...