رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

آزادی مجازی | نگاهی بر ۵ بازی برتر جهان آزاد

پست های پیشنهاد شده

grand-theft-auto-v-50-584x365.jpg?df2a6e

 

اگر ??قط یک سبک از بازی‌های کامپیوتری وجود داشته باشد که تمام جامعه‌ی گیمرها از آن لذت می‌برد، آن سبک جهان آزاد خواهد بود. بازی‌های جهان آزاد یا Open World، از قدیمی‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی هستند و اقراد بسیاری از طی?? و سلیقه‌ای، این دست از بازی‌ها را دوست دارند. شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی هر کدام سری بازی‌های جهان آزاد خود را دارند و هر ساله حداقل یک بازی شایسته در این سبک منتشر می‌شود. در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به بهترین بازی‌های جهان آزادی که در نسل ه??تم منتشر شده‌اند. با ما همراه باشید.

 

 

۵FarCry 3

 

d18ioedww3m5f55l8c1f.jpg

آزادی مجازی | نگاهی بر ۵ بازی برتر جهان آزاد

 

یوبیسا??ت با عرضه‌ی سومین نسخه از سری ??ارکرای، نظرها به سوی خود برگرداند و مورد توجه خیل عظیمی از گیمرها قرار گر??ت، گیمرهایی که از ??ارکرای ۲ به هیچ عنوان راضی نبودند. محیط بسیار وسیع، مأموریت‌های اصلی و جانبی چالش‌برانگیز طی?? گسترده‌ای از حیوانات و گیاهان موجود در بازی باعث شد ??ارکرای ۳ چیزی بیشتر از یک سرگرمی کوتاه باشد و ه??ته‌ها و شاید ماه‌ها، مخاطبان را به پای خود بکشاند. بازی اواخر سال ۲۰۱۲ برای سه پلت??رم X360، PS3 و PC منتشر و شد بسته‌ی الحاقی‌ای که تقریباً می‌توان آن را یک بازی جداگانه دانست، حدود چهار ماه بعد در دسترس قرار گر??ت.محیط بازی جزایری خیالی حوالی اقیانوس هند و اقیانوس آرام است. همانطور که اشاره شد، وسعت نقشه و تنوع با??ت گیاهی و جانوری بازی از نقاط قوت محیط FarCry 3 است. اما جدا از این‌ها، داستان و شخصیت‌پردازی کاراکترهای بازی بسیار حر??ه‌ای و که مطلوب انجام شده است. شخصیت من??ی آن به نام Vaas، به این زودی‌ها از ذهن گیمرها بیرون نخواهد ر??ت و ر??تار دیوانه‌وار او همیشه در ذهن طر??داران بازی باقی خواهند ماند. وجود المان‌های بازی‌های نقش آ??رینی در FarCry3 به غنی‌تر شدن گیم‌پلی آن کمک شایانی کرده است. امکان ساخت داروها و پرورش دادن مهارت‌های شخصیت اصلی از نکات جذاب بازی است. با متای ۹۱ برای نسخه‌ی اکس‌باکس، FarCry 3 مو??ق‌ترین عنوان در سری خود و یکی از بهترین‌ بازی‌های جهان آزاد نسل ه??تم به شمار می‌رود.

 

 

 

۴Assassin’s Creed II

AC2_hero_613x331.jpg?df2a6e

آزادی مجازی | نگاهی بر ۵ بازی برتر جهان آزاد

 

نمی‌شود درباره‌ی بازی‌های جهان آزاد صحبت کرد و اسمی از Assassin’s Creed نیاورد. یکی از مو??ق‌ترین سری بازی‌های یوبیسا??ت – حداقل از لحاظ تجاری – شروع قدرتمندی داشت و با نوآوری‌های خاص خود، توانست جایش را میان نام‌های بزرگ دیگر باز کند. نسخه‌ی اول که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد تنها پیش‌درآمدی بود بر این سری و در نسخه‌های بعدی، مخصوصاً سه‌گانه‌ی اتزیو، بازی پله به پله پیشر??ت کرد. علت اینکه نسخه‌ی دوم بازی در این لیست جای دارد هم واضح است، معر??ی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌ها و صد البته شهرهای بسیار بزرگ، مأموریت‌های جذاب و داستانی قوی همه دست به دست هم دادند تا یکی از بهترین‌های سبک جهان آزاد و شاید تا به امروز، بهترین نسخه‌ی سری Assassin’s Creed را به وجود آورند.ایتالیای چشم‌نواز اواخر قرن ۱۵ و اوایل ۱۶، شهرهای ??لورانس، ونیز، توسکامی و ??ورلی محیط گسترده‌ی بازی را تشکیل می‌دهند و ماجرای خانواده‌ی آدیتوره، به خصوص اتزیو، داستان بازی را رقم می‌زند. دو نسخه‌ی مو??ق دیگری هم بر پایه‌ی Assassin’s Creed II عرضه شد و سه‌گانه‌ای به یاد ماندنی را تشکیل داد. بدون شک یکی از نقاط قوی تمام بازی‌های این سری و به خصوص شماره‌ی دوم آن‌ها، آهنگسازی بی‌نظیرشان بوده است. کارهای Jasper Kyd به عنوان آهنگساز بازی‌های بزرگی چون هیتمن و Borderlands و DarkSiders II شنیده‌ایم و البته گل سر سبد آن‌ها چهار نسخه‌ی اول Assassin’s Creed است. منتقدها هم مانند طر??داران نظرات مثبتی نسبت به بازی داشتند و با دو متای بالای ۹۰، Assassin’s Creed II را به یکی از مو??ق‌ترین بازی‌های یوبیسا??ت بدل کردند.

 

 

۳Red Dead Redemption

bub282x5msanmp0umkty.jpg

آزادی مجازی | نگاهی بر ۵ بازی برتر جهان آزاد

 

می‌رسیم به شرکتی که به عنوان استاد ساخت بازی‌های جهان آزاد شناخته می‌شود. راک‌استار از سالیان دور مشغول ساخت بازی‌هایی در این سبک بوده و در کار خود خبره شده است. یکی از مو??ق‌ترین?? این بازی‌ها که هنوز هم اسمش سر زبان‌هاست، Read Dead Redemption نام دارد. بازی‌ای که دنباله‌ی نسخه‌ی اول که در سال ۲۰۰۴ عرضه شد به حساب می‌آید اما کاملاً مت??اوت و مو??ق‌تر از آن ظاهر شد. گیمرها از بازی‌های جهان آزادی که در زمان حال یا گذشته‌ی بسیار دور به سر می‌بردند خسته شده بودند و راک‌استار به عرضه‌ی غرب وحشی که حدود یکصد سال پیش ات??اق می‌ا??تد، به خواسته‌ی آن‌ها پاسخ داد. Read Dead Redemption همه‌ی آن چیزی است که دوست‌داران ??یلم‌ها و بازی‌های وسترن می‌خواهند.آمریکا و مکزیک?? سال ۱۹۱۱، سرشار از بیابان‌ها و جنگل‌ها بود و مردم با اسب و قطار مسا??رت می‌کردند. گونه‌های جانوری بسیار متنوعی در بازی وجود داشت که هرکدام بنا به ویژگی‌های مختل??ش در نقشه پراکنده شده بود. داستان غنی بازی یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. راک‌استار استاد قصه‌گویی غیرخطی است و همزمان با دنبال کردن روند اصلی داستان، ماجراهای ??رعی بسیار را بازگو می‌کند. شخصیت‌های بازی در ذهن گیمرها ماندگار شدند و قطعاً هرکسی که RDR را بازی کرده باشد، با جان مارستون خاطرات بسیاری دارد. متای ۹۵ دیگر حر??ی برای گ??تن درباره‌ی این شاهکار باقی نمی‌گذارد.

 

 

۲The Elder Scrolls V: Skyrim

9fa7ai0qwfwhj5uofavl.jpg

آزادی مجازی | نگاهی بر ۵ بازی برتر جهان آزاد

 

بهترین بازی سال ۲۰۱۳ به انتخاب بسیاری از سایت‌ها و مجلات بازی‌های کامپیوتری. اسکایریم سبکی کاملاً مت??اوت با بازی‌های پیشین این لیست دارد اما به علت محیط بسیار بزرگ و اپن ورلد، نه تنها در لیست جای می‌گیرد بلکه حتی لیاقت رتبه‌ی دوم را هم خواهد داشت. بازی‌ای تمام نشدنی که با زحمات استودیوی Bethesda ساخته در ه??ته‌ی اول عرضه‌اش، ه??ت میلیون نسخه ??روخت. نسخه‌ی پنجم سری The Elder Scrolls یک بهشت برای عاشقان بازی‌های نقش آ??رینی است. با وجود مدهای ??راوان نسخه‌ی PC، اسکاریم همیشه تازگی و طراوت خود را ح??ظ کرده تا مدت‌ها انتخاب اول دوست‌داران این سبک خواهد ماند.داستان بازی ۲۰۰ سال بعد از نسخه‌ی پیشین آن، Oblivion، می‌گذرد و هیمن باعث می‌شود آن را یک ادامه‌ی مطلق نسخه‌ی چهارم نداریم. شخصیت اصلی بازی باید به جنگ پادشاه آژدهاها، یعنی Alduin برود در طول بازی و طی کردن مراحل و مأموریت‌های مختا??، ویژگی‌ها و قابلیت‌هاش پیشر??ت می‌کنند. بر خلا?? نسخه‌های قبلی، بازیکن دیگر مجبور نیست ابتدای بازی یکی از کلاس‌های موجود برای شخصیت اصلی را انتخاب کند. گیم‌پلی جهان آزاد مانند نسخه‌های قبلی از نقاط قوت اسکاریم به شمار می‌ر??ت و به مراتب پیشر??ته‌تر شده بود، گیمر قادر بود که در هر زمانی که اراده می‌کند به هرجای نقشه سرک بکشید و مأموریت‌های مختل?? را جدا از داستان اصلی بازی انجام دهد. از نکات جالب توجه در روند ساخت بازی این است که استودیوی Bethesda برای این اسکاریم موتور ساخت بازی منحصر به ??ردی طراحی کرد که ??قط برای بهبود همین بازی از آن است??اده شد. متای هر سه پلت??رم بازی بالای ۹۲ شد که نشان‌دهنده‌ی مو??قیت آن در تمام نسل ه??ت بود.

 

 

۱

GTA V

sqgwrfrqs8301x38ay8d.jpg

آزادی مجازی | نگاهی بر ۵ بازی برتر جهان آزاد

 

جی‌تی‌ای. آن را بنیان‌گذار سبک اپن ورلد مدرن می‌دانند. بازی‌ای که همه حداقل اسم آن را شنیده‌اند، حتی اگر هیچ سنخیتی با بازی‌های کامپیوتری نداشته باشند. شاهکاری که راک‌استار بیش از یک دهه است که آن را عرضه می‌کند و نسخه به نسخه پیشر??ته‌تر می‌شود. کیست که با نسخه‌های ابتدایی آن خاطره نداشته باشد؟ از جی‌تی‌ای‌های دوبعدی گر??ته تا آخرین دستاورد راک‌استار که دیگر حر??ی برای گ??تن باقی نذاشت. GTA V جواب دلپذیری به سال‌ها انتظار تمام جامه‌ی گیمرها بود. عنوانی که حتی برای تریلرهای آن غوغایی در سراسر اینترنت ایجاد می‌شود و با انتشار حتی یک عکس، طر??داران برای تجربه‌ی آن بی‌تحمل‌تر می‌شدند. بازگشت به شهر خاطره‌انگیز لوس سانتوس یکی از آرزوهای گیمرها بود که به تحقق پیوست. نوآوری بسیار بزرگی که امکان کنترل سه کاراکتر و جابه‌جایی بی‌وق??ه بین آن‌ها را می‌داد جی‌تی‌ای ۵ را ??راتر از انتظارها نشان داد.نقشه‌ی بازی از San Adreas کوچکتر بود، اما شاید هیچکس دلخوری‌ای بابت این موضوع نداشت چرا که جزئیات بسیار زیاد آن باعث شده بود وسعت کمترش نسبت به سن اندریاس اصلاً محسوس نباشد. اولین مأموریت بازی نشان می‌داد که با چه عنوانی طر??یم، گیم‌پلی روان و هیجان بالا از همان دقایق اولیه‌ی بازی مشخص بود و وجود بر?? هم سوپرایز بزرگی بود که راک‌استار برای اولین مرحله درنظر گر??ته بود. گرا??یک بهبودیا??ته نسبت به GTA IV کاملاً محسوس بود و نورپردازی بی‌نظیر مخصوصاً در شب، صحنه‌های چشم‌نوازی را می‌آ??رید. شاید در لحظاتی گیمر با خود بگوید اجرای همچین گرا??یکی روی کنسول‌هایی با قدمت ۷-۸ ساله چطور ممکن است؟ بخش آنلاین بازی که خود دنیای دیگری‌ست. اگر داستان اصلی راضیتان نمی‌کند، با دوستانتان به بخش آنلاین بروید و جنبه‌ای دیگر از دنیای جی‌تی‌ای را تجربه کنید. GTA V با شکستن ه??ت رکورد گینس نام خود را در تاریخ بازی‌های ویدیویی ثبت کرد.بازی‌های دیگری هم می‌توانستد در این لیست قرار بگیرند، مانند عنوان پر حر?? و حدیث Watch Dogs و حتی Batman: Arkham City. اما آن ۵ بازی به دلیل نوآوری‌هایی که داشتند لایق قرار گر??تن در لیست پنج عنوان جهان آزاد نسل ه??تم بودند. نظر شما درباره‌ی این لیست چیست؟ به نظر شما چه بازی‌هایی می‌توانستد باشند و چه بازی‌هایی باید حذ?? شوند؟ دیدگاه‌های خود را با ما درمیان بگذارید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

??قط red dead و gta v:fly2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

اسکایریم.....یه بازی اپن ورلد ار پی جی بسیار وسیع با هزاران ماموریت و 100 ها ساعت گیم پلی.من بین این 5 تا عاشق اسکایریم هستم.

راستی اثری از سگهای دروغگو (ببخشید سگهای نگهبان) نیست.البته اگه لیست 20 تایی بود شاید میشد جاش داد.

ویرایش شده توسط saeed kratos

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش وقتی شما بازی رو دوست نداری دلیل نمیشه که بهش توحین کنی :unsure:

 

واچ داگز واقا بازی عالی بود از همه نظر به نظرمن باید به جای ??ارکرای قرار میگر??ت . درسته به ساخته های راکستار نمیرسه . ولی برای یوبیسا??ت یک بازی خوب بود .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
داداش وقتی شما بازی رو دوست نداری دلیل نمیشه که بهش توحین کنی :unsure:

 

واچ داگز واقا بازی عالی بود از همه نظر به نظرمن باید به جای ??ارکرای قرار میگر??ت . درسته به ساخته های راکستار نمیرسه . ولی برای یوبیسا??ت یک بازی خوب بود .

 

عزیزم من گ??تم سگهای دروغگو و دقیقا هم همینیه که گ??تم.یه بازی که تبلیغهاش با خودش زمین تا اسمون ??رق میکرد.یوبیسا??ت رسما دروغ گ??ت.به این میگن دروغ.نه؟ در ضمن اگه با دقت بخونی نوشتم توی 20 تا اپن ورلد برتر جا میگیره.معنی این حر?? یعنی بازی بدیه؟

علی جان یکم دقت کن چی گ??تم بعد بگو توهین.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس اسم saints row کو؟این لیست ناقصه.لیستی که توش بازی saints row نباشه به درد نمیخوره.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
پس اسم saints row کو؟این لیست ناقصه.لیستی که توش بازی saints row نباشه به درد نمیخوره.

 

Saints Row مقابل اینا اصلا عددی نیست!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Saints Row مقابل اینا اصلا عددی نیست!!

خیلییییییییییی هم عددیه تازه از بعضی هاشون بهتره.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خیلییییییییییی هم عددیه تازه از بعضی هاشون بهتره.

 

شاید برای خودش خوب باشه ولی از اینا بهتر نیست

من خودم یه موقع بدجور The Third رو بازی می کردم ولی اون آخریه که اومد بنظرم ا??تضاح بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شاید برای خودش خوب باشه ولی از اینا بهتر نیست

من خودم یه موقع بدجور The Third رو بازی می کردم ولی اون آخریه که اومد بنظرم ا??تضاح بود

آره شماره ی 3 خیلی قشنگ بود.این آخری هم بد نبود ولی به خوبی شماره های قبلیش نبود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
??ارکرای لایق این جایگاه نبود به نظر من . به نظر من باید جاشو میداد درایور سان??رانسیسکو .

درایور سان??رانسیسکو کجا ??اری کرای کجا!??ارکرای ۳ بهترین شوتر جهان ازاده شرکت یوبیسا??ته از نظره من و خیلی های دیگه.من که چهار بار تا اخرش ر??تم!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش سعید اولین که پستت رو ویرایش کردی . بعد هم نوشته بودی قبلا سگ های بدردنخور . یکی به من بگه این یعنی چی ؟ بعد هم ننوشتی 20 بازی برتر اوپن ورلد . نوشتی شاید به شه جاش داد .

 

خوت با دقت تر بخون داش گلم . :smi.le:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
داش سعید اولین که پستت رو ویرایش کردی . بعد هم نوشته بودی قبلا سگ های بدردنخور . یکی به من بگه این یعنی چی ؟ بعد هم ننوشتی 20 بازی برتر اوپن ورلد . نوشتی شاید به شه جاش داد .

 

خوت با دقت تر بخون داش گلم . :smi.le:

نه عزیزم تو بخون که ??رق توهین رو با با چیز دیگه متوجه بشی.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سگ های بدردنخور توهین به بازی نیست ؟ احتمالا یک تعری?? هست . نه؟:w00t:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سگ های بدردنخور توهین به بازی نیست ؟ احتمالا یک تعری?? هست . نه؟:w00t:

البته بدرد نخور هم هست با توجه به اون همه چیز هایی که قرار بود داشته باشه و به جاش دروغ تحویل داد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باشه به نظر من درست میگی من دیگه کشش نمیدم . شما برو با همون rpg هات حال کن و به سبک اوپن ورلد کار نداشته باش اقا .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
باشه به نظر من درست میگی من دیگه کشش نمیدم . شما برو با همون rpg هات حال کن و به سبک اوپن ورلد کار نداشته باش اقا .

ا??رین.چون زمانی که هنوز وجود نداشتی من داشتم اپن ورلد بازی میکردم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ا??رین.چون زمانی که هنوز وجود نداشتی من داشتم اپن ورلد بازی میکردم.

در ضمن پسر جون یاد بگیر با کسی که 2 برابر سن توئه چطوری حر?? بزنی.واسه من تعیین تکلی?? نکن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از نظر من که far cry3 خیلی هم جاش درسته یه بازی به تمام معنا بود

 

میگم اقا سعید این بازی اسکایریم که بازی کردم خیلی حوصلم سر ر??ت توی محیط بازی هم که اطلا اهنگ نداشت خیلی خشک بود(احتمالش هست بازی من خراب باشه) به هر هال یه 3 ساعتی بازی کردم دیگه حوصلم نشد بازی کنم ولی به جاش با deragon age خیلی حال کردم:smi.le:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
از نظر من که far cry3 خیلی هم جاش درسته یه بازی به تمام معنا بود

 

میگم اقا سعید این بازی اسکایریم که بازی کردم خیلی حوصلم سر ر??ت توی محیط بازی هم که اطلا اهنگ نداشت خیلی خشک بود(احتمالش هست بازی من خراب باشه) به هر هال یه 3 ساعتی بازی کردم دیگه حوصلم نشد بازی کنم ولی به جاش با deragon age خیلی حال کردم:smi.le:

در مورد ??ار کرای 3 باهات کاملا موا??قم.واقعا حقشه.

سعید جون اسکایریم یه موسیقی متن ملایم داره که پخش میشه توی بازی اگه درست یادم باشه مخصوصا وقتی که مثلا یه اژدها میبینی موزیک حماسی و خوبی داره.میدونی چیه سعید جان محیط اسکایریم به قدری باز و بزرگه منم اولش یکم هنگ بودم ولی چند ساعت که بگذره اوکی میشی.بهترین کار توی اسکایریم اینه که بازی رو ماموریت به ماموریت بری جلو و از اول به ??کر گشتن همه جای نقشه نباشی چون گیجت میکنه.وقتی دونه دونه همه ی ماموریت ها رو انجام بدی یه د??عه به خودت میای و میبینی که کل نقشه رو باز کردی و گشتی و کم کم انقدر زره های عالی و اسلحه ها و جادوهای عالی میگیری که دیگه نمیتونی یازی رو ول کنی و نمیدونی چه لذتی داره کشتن یه اژدها توی اسکایریم.اگر دوباره بازیش کردی این د??عه ??قط به ??کر انجام ماموریت ها باش و به نقشه کاری نداشته باش تا گیج نشی.اسکایریم یک سر و گردن از dragon age بالاتره و واقعا کلاس بالاتری داره ولی dragon age هم از برترین ار پی جی های دنیاست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هموشون خوبن ولی gta v و red dead redemption به نظرم بهترن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
باشه به نظر من درست میگی من دیگه کشش نمیدم . شما برو با همون rpg هات حال کن و به سبک اوپن ورلد کار نداشته باش اقا .

 

موا??قم داداش :smi.le:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
هموشون خوبن ولی gta v و red dead redemption به نظرم بهترن

اره واقعا 5 تاشون خیلی خوبن.خیلی سخته انتخاب از بینشون.من به شخصه اسکایریم رو ترجیح میدم.

داداش میبینم که اواتار نمسیس گذاشتی.واقعا یکی از ترسناک ترین و دوست داشتنی ترین شخصیتهای دنیای بازیهاست.

ممنون از نظرت.واقعا خوشحالم که اینجا بچه های باشعور و خوبی داریم.البته بالاخره همه جا نخاله هم داریم.باید باشن تا خوبی شماها معلوم بشه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

??ارکری که اشغال بود . GTA V بهترین open world بود . هرکی اینارو نقدر کرده اصلا توی عمرش گیم بازی نکرده

 

من موندم چه طور توی این لیست جا شده :78:

 

اسکایریم هم من اصلا خوشم نیومد خیلی قاطی پاتی بود . ماموریت هاشم درستو حسابی نبود به نظرم . بیشتر مامورت هاش مسخره بود

ویرایش شده توسط Black Hawk

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...