رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

و این بار هکر ها | نقد و بررسی بازی Watch Dogs

پست های پیشنهاد شده

watch-dogs-451-584x365.jpg

 

تکنلوژی گاهی اوقات ??قط می تواند وسیله ای باشد برای هوس های خودخواهانه و کارهای پلید. ولی آدم هایی نیز هستند که از تکنلوژی برای مقابله با زورگویی است??اده می کنند، برای اینکه تغییراتی به وجود آورند، برای اینکه ??کر می کنند می توانند و باید به هر قیمتی از خود و دنیایی که می شناسند در مقابل چنین ا??رادی محا??ظت کنند. بازی جدید شرکت یوبی سا??ت یعنی Watch Dogs (WD) شاید از نظر خیلی ها پایین تر از حد انتظارشان بوده و شاید بیشتر و یا چیزی ما بین این دو! من خودم را جزو گروه سوم حساب می کنم. چرا؟! خوب تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با دلیل انتخاب گروه من بیشتر آشنا شوید.

Watch-Dogs-11-269x365.jpg

 

حتی در کاور بازی نیز به هک کردن و متصل بودن همه چیز با هم تاکید شده است

عنوان: Watch Dogs

ناشر: Ubisoft

سازنده: Ubisoft Montreal

ژانر: اکشن سوم شخص، دنیای باز

پلت??رم ها:, WiiU PC, Xbox 360, XboxONE, Playstation 3, Playstation 4

تاریخ انتشار: ۲۷ می ۲۰۱۴

کلیت داستان WD در مورد انتقام است و ??قط هک کردن وسیله ای برای انتقام گر??تن از کسانی است که زندگی “ایدن پیرس??? – شخصیت اصلی بازی – را خراب کرده اند. اینجا با انقلاب هوش مصنوعی و از این دست داستان ها که در ??یلم های علمی – تخیلی دیده اید طر?? نیستیم بلکه این انسان ها هستند که ا??سار این تکنلوژی را در دست گر??ته اند و همین موضوع باعث شده بازی تم واقع گرایانه تری داشته باشد و انگیزه های شخصیت ها در نظر شما واقعی تر جلوه کنند. ولی روایت نه چندان خوب یا بهتر است بگوییم متوسط یکی از ایراداتی است که می توان به بخش داستانی بازی گر??ت. اول برای من کاری را انجام بده تا منم برای تو کاری را انجام بدهم. بیشتر ماموریت های بازی این گونه است و تقریبا همان اوایل بازی با ات??اقی که برای ایدن می ا??تد این موضوع تشدید می شود. البته این موضوع نکات مثبتی هم دارد، به عنوان مثال در ابتدای بازی حس اینکه شما به نوعی قدرت مندترین ??رد در شیکاگو هستید به شما دست می دهد اما بعد از این ات??اق ( که به دلیل اسپویل داستان شرح نمی دهم) دیگر چنین حسی نخواهید داشت و احساس می کنید دیگر ضعی?? هستید و “ایدن پیرس??? که ات??اقا شخصیت مغروری هم هست سعی می کند از تمام ا??رادی که می شناسد کمک بگیرد تا بتواند در مخمصه ای که گر??تارش شده نجات پیدا کند. و این ماجرا به تلاش های زیاد او برای پی بردن مقصرین ماجرا و انتقام از آنها خواهد بود. ولی با این حال روایت داستان می توانست بسیار بهتر و جذاب تر باشد.

 

 

Watch-Dogs-32.jpg

تصویری از بعضی شخصیت های بازی

 

به طور کلی شخصیت پردازی WD را می توان گ??ت خوب کار شده است. اما نکته جالب اینجاست شخصیت های بازی درست مثل اشخاصی هستند که در اینترنت با دیگران مشغول چت هستند ولی واقعا نمی توانید حدس بزنید آنها کی هستند و چه خصوصیات اخلاقی دارند. ممکن است به بعضی ها اعتماد کامل داشته باشید ولی گاهی اوقات ??کر می کنید که از پیش بینی حرکت بعدی او عاجز مانده اید. عنصر غا??ل گیری در مورد شخصیت ها خوب پیاده شده است اما سرنوشت بعضی از شخصیت ها را از قبل می توانید تا حدودی حدس بزنید. در مورد شخصیت اصلی بازی یعنی “ایدن پیرس??? نیز نمی توان خیلی توضیح داد، نه به این دلیل که ممکن است ??کر کنید شخصیت پردازی ضعی??ی داشته باشد، نه، ??قط به این دلیل که او شخصیت پیچیده ای ندارد و احساسات و انگیزه های او و تلاش هایی که برای محا??ظت از خانواده اش می کند بسیار قابل باور است. اما شخصیت های من??ی آن چیزی نیستند که ??کرش را می کردیم و پا را از حد متوسط ??راتر نمی گذارند. تن??ر شما از آنها به قدری نیست که تا پایان بازی از شدت عصبانیت بخواهید آنها را هر چه سریع تر سر به نیست کنید!

انقدر در مورد گیم پلی بازی شنیده اید که ??کر نکنم نیازی باشد به معر??ی برگ برنده ی این بازی یعنی هک کردن بپردازیم! هک کردن در این بازی هم ساده است و هم لذت بخش. عده ی زیادی سیستم هک کردن را ساده می دانند که البته همینطور هم هست ولی دلایلی دارد. چرا که ایدن یک هکر بسیار حر??ه ای است و از قبل هم سیستم مرکزی شهر (ctOS (central Operation System را هک کرده است.از طر??ی اگر قرار بود هک کردن در بازی پیچیده باشد سرعت بازی بسیار کاسته می شد و حتی ممکن بود بازی الان به شکل دیگری بود. هک کردن با ??شار دادن یک دکمه و از طریق گوشی “ایدن??? انجام می شود و مهمترین چالش شما در زمان هک کردن نحوه است??اده از آن است. به عنوان مثال اینکه چطور بتوانید با دوربین های داخل شهر هد??تان را تحت نظر داشته باشید، یا چطور با کنترل کردن چراغ های راهنمایی در تعقیب و گریز ها مو??ق باشید و یا در تیراندازی بتوانید با هک کردن وسایل الکترونیکی یک ان??جار بزرگ درست کنید تا دشمنانتان را نابود کنید.

 

 

Watch-Dogs-41-628x353.jpg

حتی می توانید تجهیزات الکترونیکی دشمنان را هک کنید

 

علاوه بر این با هک کردن می توانید بر روی روند نزدیک شدن به اهدا??تان تاثیر بگذارید و مسیر های مختل??ی را امتحان کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. هک کردن عامل جذابی از آب در آمده و تنوع بازی را بیشتر کرده است. از هک کردن که بگذریم به بخش تیر اندازی و مبارزات تن به تن می رسیم. تمام استاندارد های عناوین تیراندازی رعایت شده است به جز یک مورد! تمام سلاح ها در اختیار شما است و به عنوان مثال نمی توانید مثل بازی FarCry3 در safe house ها سلاح هایتان را انتخاب کنید. این موضوع باعث شده است هیچ چالش سختی در هنگام تیراندازی وجود نداشته باشد و از طر??ی سرعت تیر اندازی را هنگامی که باید سلاح های مختل?? را عوض کنید، کاهش داده است. در مبارزات تن به تن تقریبا همیشه شما پیروز میدان هستید چرا که سریعا ایدن با باتومش حال طر?? مقابل را می گیرد.

نکته مهم و البته مثبت سیستم ارتقای بازی است که بسیار کارآمد ساخته شده و برای هر قابلیتی هد??ی وجود داشته و یکی از انگیزه های شما برای ادامه بازی همین مورد خواهد بود. هر قابلیتی نکات مثبت خودش را دارد و در هک، رانندگی یا تیراندازی نیز موثر هستند. روند ارتقاها با مدت زمان بازی کاملا هماهنگ هستند و در اواخر بازی تقریبا تمام ارتقا ها را به دست آورده اید و بازی به اندازه کا??ی به شما زمان می دهد تا کاملا از آنها لذت ببرید.

 

 

Watch-Dogs-21-628x353.jpg

مهم نیست به اطلاعات شخصی دیگران دقت کنید، آنهایی که مهم هستند به رنگ آبی در آمده تا مثلا بتوانید کمی از حساب بانکی آنها پول برداشت کنید

 

و حالا می رسیم به ماوریت های اصلی و جانبی. به طور کلی باید گ??ت وزنه ماموریت های اصلی از جانبی سنگین تر است. بعضی از ماموریت های جانبی جالب است و بعضی ها ??قط کسل کننده هستند و ??قط هستند تا وجود داشته باشند! ماوریت های اصلی نیز از تنوع خوبی بر خوردار است و خیلی ماموریت ها کش داده نشده و سریع دنبال می شوند. ولی چیزی که آزار دهنده است میزان سرگرم کننده بودن شیکاگو و به عبارتی محیط بازی و امکانات آن است! یعنی چی؟! یعنی اینکه به جز ماموریت های اصلی و تعداد کمی از ماموریت های جانبی، واقعا عامل دیگری وجود ندارد تا شما را به ادامه بازی ترغیب کند. زمانی این موضوع بدتر می شود که بازی را به اتمام رسانده اید و سعی کرده اید ماموریت های جانبی را مابین مراحل اصلی به اتمام برسانید. وقتی بازی را تمام می کنید احساس می کنید دیگر کاری برای انجام دادن ندارید، در حالی که یک بازی open world باید دنیایی پر از سرگرمی را ارائه کند تا حتی وقتی بازی را تمام کردید باز هم بازی را اجرا کنید و لذت ببرید. ولی WD تا این راه چندان مو??ق نیست.

هوش مصنوعی بازی هم خوب است و هم اغراق آمیز! خوب از لحاظ اینکه دشمنان سعی می کنند دائما پناه بگیرند و یا شما را دور زده و از پشت سر حمله کنند ولی بحث اغراق آمیز بیشتر مربوط به مردم شهر است، آنها با شنیدن صدای تیراندازی و یا زمانی که کار خطایی از شما سر بزند با پلیس تماس می گیرند ولی کا??ی است کمی با ماشین به پیاده رو بروید و یا از ??اصله نه چندان نزدیک از کنار عابری بگذرید! دیگر توضیح بیشتری نمی دهم ??قط خودتان یکبار امتحان کنید! البته این ایراد بسیار کوچکی به حساب می آید.

و اما مورد آخر در مورد رانندگی کردن است که عملا با روح و روان شما بازی می کند! هندلینگ بد و ??یزیک بدتر باعث شده اصلا از رانندگی لذت نبرید ولی ا??سوس که چاره ای نیست! باید با این موضوع کنار بیایید. ماشین ها هم تنوع بالایی ندارند و با این وضع رانندگی و تصاد??ات پی در پی اهمیتی ندارد ظاهر ماشین شما چه شکل و شمایلی داشته باشد. همیشه سعی کنید ماشینی را انتخاب کنید که میزان تصاد??ات شما با آن کمتر باشد! جالب اینجاست هر چقدر هم تصاد?? کنید از میزان سلامتی “ایدن??? کم نمی شود! تنها نکته مثبت این بخش این است که می توانید در ماشین ها زمانی که پلیس ها به دنبال شما می گردند مخ??ی شوید.

 

 

Watch-Dogs-1-628x353.png

موتور سواری ??قط در تصاویر هیجان انگیز به نظر می رسد!

 

ازگرا??یک بازی نمی توان به این راحتی ها گذشت. شیکاگو جزییات بسیار بالایی دارد و حس یک شهر پیشر??ته به خوبی به شما منتقل می شود. با??ت ها در سطح عالی هستند و آب و ا??کت های باران ??وق العاده زیبا کار شده اند. ولی ??یزیک بازی واقعا جای کار دارد و اصلا آن چیزی نیست که انتظارش را دارید، به خصوص در زمان های تصاد?? که گاهی اوقات ات??اقات عجیبی را خواهید دید. ولی برای لذت بردن از گرا??یک بازی باید سیستم قوی ای داشته باشید و یا به کنسول های نسل هشتمی دسترسی داشته باشید. به شخصه به شما توصیه می کنم اگر سیستم متوسط یا ضعی??ی دارید و یک کنسول نسل ه??تمی هم در اختیار دارید ??ورا نسخه کنسولی را انتخاب کنید چرا که ممکن است در نسخه ی پی سی ا??ت ??ریم به خصوص در مواقع رانندگی اعصابی برای شما باقی نگذارد! ولی حداقل در نسخه ی کنسولی خبری از ا??ت ??ریم نیست. علاوه بر این در کنسول های نسل ه??تمی کی??یت گرا??یکی خوبی را می بینید.

 

aiden-pearce-render.png

 

صدا گذاری و موسیقی حداقل انتظارات شما را برآورده می کند. صداگذاری شخصیت ها کاملا با آنها مطالبقت دارد و صداگذاری سلاح ها و ان??جار ها نیز به واقعیت نزیک است. اما صدای خودرو ها زیاد ت??اوتی با هم ندارند و سعی کنید خیلی هم روی این موضوع حساس نباشید. چندین سبک مختل?? موسیقی در بازی وجود دارد که موقع رانندگی و حتی پیاده روی نیز می توانید گوش دهید البته در مواقعی که ماوریتی انجام می دهید ??قط موسیقی ای شنیده می شود برای این بخش در نظر گر??ته شده و البته کاملا با ??ضای سنگین و جدی بازی هماهنگ است.

به طور کلی WD عنوان بسیار خوبی است که در میان ??رنچایز های جدید عالی درخشیده است اما ضع?? هایی نیز که دارد که پیش تر در متن خواندید. بعضی از ماموریت های جانبی تعری??ی ندارند و این ماموریت های اصلی هستند که شما را تا حد زیادی سرگرم می کنند. باز هم باید تکرار کنم که یک بازی OP باید مکانیسم های زیادی داشته باشد و ماموریت های جانبی و کار های ??رعی نیز باید بسیار عالی کار شده باشند که گیمر بازی وقتی بازی را تمام کرد باز هم به سراغ بازی برود. ولی با این حال این بازی حتما ارزش بازی کردن را دارد، حتی بیشتر از یک بار، به هر حال تا به حال نشده بود به این سرعت هک کنیم و از نتیجه ی کار نیز لذت ببریم .

 

Watch-Dogs-Rate-628x190.png

 

منبع پارسی گیم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نمره زیاد داده هرکی بوده.بابت اون باگ ها هم باید یه نمره کم میکرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
نمره زیاد داده هرکی بوده.بابت اون باگ ها هم باید یه نمره کم میکرد.

موا??قم.چون خودم نقد نکردم نمیتونستم دست بزنم به نمره اش.نمره ی این بازی 7 تا 7.5 هستش.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنظرم این نمره حقش بود شما باید نسل بعد رو حساب کنید نه این نسل من خودم بازی کردم زمین تا اسمون ??رق داره ولی ۸ کا??یه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بنظرم این نمره حقش بود شما باید نسل بعد رو حساب کنید نه این نسل من خودم بازی کردم زمین تا اسمون ??رق داره ولی ۸ کا??یه

 

??قط تو یک سری از جزییات ??رق داره هر چند که درسته که نسخه نسل هشتمی بهتره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بنظرم این نمره حقش بود شما باید نسل بعد رو حساب کنید نه این نسل من خودم بازی کردم زمین تا اسمون ??رق داره ولی ۸ کا??یه

نمیدونم پارسا جون.چون این نسلش رو بازی نکردم نمیتونم بگم.شاید حق با شما باشه داداش.ولی خب اینو مطمئنم از 8 بیشتر حقش نیست اصلا.درسته؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از ۸ بیشتر حقش نیست ولی همون جزییات کمی که اضا??ه شده خیلی ت??اوت اضا??ه کرده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
از ۸ بیشتر حقش نیست ولی همون جزییات کمی که اضا??ه شده خیلی ت??اوت اضا??ه کرده

با این که طر??دار بازی هستی ولی منطق رو از بین نمیبری.دمت گرم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بیشتر به خاطر این نمرش کم شد که یوبی هایش کرد همش و توقع ها بالا ر??ت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بیشتر به خاطر این نمرش کم شد که یوبی هایش کرد همش و توقع ها بالا ر??ت

 

چه ربطی داشت الان این جمله؟؟؟؟

بازی مشکل داشت چه ربطی داره به تبلیغات؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
چه ربطی داشت الان این جمله؟؟؟؟

بازی مشکل داشت چه ربطی داره به تبلیغات؟؟؟

ات??اقا کاملا و کاملا و کاملا همینطوره که میگه.یوبیسا??ت از بس از بازی تعری?? کرد و انقدر توقعات رو بالا برد که همه منتظر بودن ??قط یه ایراد ریز توی بازی پیدا کنن.کم حر??ی نیست وقتی می گ??ت رقیب جی تی ای هستش این بازی.واسه همین وقتی اومد خورد تو ذوق خیلیا.اگه زیاد حر??ی نمیزد بازی با نقدهای خیلی بهتری روبرو میشد.این حر??ها یه بار روانی ایجاد کرد توی منتقدها و مردم.کاری که الان با a.c unity داره میکنه به مراتب درست تره و بازی با بازخوردهای بهتری روبرو خواهد شد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ات??اقا کاملا و کاملا و کاملا همینطوره که میگه.یوبیسا??ت از بس از بازی تعری?? کرد و انقدر توقعات رو بالا برد که همه منتظر بودن ??قط یه ایراد ریز توی بازی پیدا کنن.کم حر??ی نیست وقتی می گ??ت رقیب جی تی ای هستش این بازی.واسه همین وقتی اومد خورد تو ذوق خیلیا.اگه زیاد حر??ی نمیزد بازی با نقدهای خیلی بهتری روبرو میشد.این حر??ها یه بار روانی ایجاد کرد توی منتقدها و مردم.کاری که الان با a.c unity داره میکنه به مراتب درست تره و بازی با بازخوردهای بهتری روبرو خواهد شد

 

:thumbup:

 

دقیقا درست میگی سعید جان . با این همه تعری?? و تمجیدی که ازش میشد انتظار بیش تری ازش میر??ت . ولی با این حال هم بازیه بدی نبود .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
:thumbup:

 

دقیقا درست میگی سعید جان . با این همه تعری?? و تمجیدی که ازش میشد انتظار بیش تری ازش میر??ت . ولی با این حال هم بازیه بدی نبود .

درسته امین جون.ات??اقا نه تنها بازی بدی نیست بلکه بازی خیلی خوبی هم هست ولی با حر??ای یوبی انتظار یه شاهکار رو داشتیم و واسه همین تو ذو??قمون خورد.اگه چیزی نمیگ??ت خیلی هم برامون جذابتر میشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من بازی کردم

اون بازی نبود که یوب سا??ت میگ??ت

بازی نبود که شب تا صبح بشینی پاش :smi.le:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ات??اقا کاملا و کاملا و کاملا همینطوره که میگه.یوبیسا??ت از بس از بازی تعری?? کرد و انقدر توقعات رو بالا برد که همه منتظر بودن ??قط یه ایراد ریز توی بازی پیدا کنن.کم حر??ی نیست وقتی می گ??ت رقیب جی تی ای هستش این بازی.واسه همین وقتی اومد خورد تو ذوق خیلیا.اگه زیاد حر??ی نمیزد بازی با نقدهای خیلی بهتری روبرو میشد.این حر??ها یه بار روانی ایجاد کرد توی منتقدها و مردم.کاری که الان با a.c unity داره میکنه به مراتب درست تره و بازی با بازخوردهای بهتری روبرو خواهد شد

 

ما توی این صنعت از این چیزا نداریم که بگیم استودیو سازنده توقعات رو بالا برد بعدشم گند زده پس 2 نمره از نمره بازی کم می کنیم

بازی مشکل زیاد داشت ربطی هم به حر?? هایی که قبل انشارش زده شد نداره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ما توی این صنعت از این چیزا نداریم که بگیم استودیو سازنده توقعات رو بالا برد بعدشم گند زده پس 2 نمره از نمره بازی کم می کنیم

بازی مشکل زیاد داشت ربطی هم به حر?? هایی که قبل انشارش زده شد نداره

ات??اقا همینطوره یوبی حر??ایی زد که تو بازیش نبود اگر هم بود در حد اون چیزی که میگ??ت نبود بعد ما نمیگیم که بازی مشکل نداشته مشکل هم داشته ولی هایپ هایی که یوبی کرد توی کم بودن نمرش تاثیر داشت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ات??اقا همینطوره یوبی حر??ایی زد که تو بازیش نبود اگر هم بود در حد اون چیزی که میگ??ت نبود بعد ما نمیگیم که بازی مشکل نداشته مشکل هم داشته ولی هایپ هایی که یوبی کرد توی کم بودن نمرش تاثیر داشت

 

بله شما درست می ??رمایید

میگن که به جماعتی که بر اشتباهشون اصرار می کنن سعی نکن چیزی یاد بدی

بله همینطوره همینی که شما میگی درسته

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بله شما درست می ??رمایید

میگن که به جماعتی که بر اشتباهشون اصرار می کنن سعی نکن چیزی یاد بدی

بله همینطوره همینی که شما میگی درسته

واقعا برات متاس??م :sad: خب اگه من اشتباه میکنم دلیل منطقی بیار و منو قانع کن نه این که با یه جمله منو مسخره کنی :sad:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بله شما درست می ??رمایید

میگن که به جماعتی که بر اشتباهشون اصرار می کنن سعی نکن چیزی یاد بدی

بله همینطوره همینی که شما میگی درسته

واقعا برات متاس??م :sad: خب اگه من اشتباه میکنم دلیل منطقی بیار و منو قانع کن نه این که با یه جمله منو مسخره کنی :sad:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
واقعا برات متاس??م :sad: خب اگه من اشتباه میکنم دلیل منطقی بیار و منو قانع کن نه این که با یه جمله منو مسخره کنی :sad:

 

نه عزیز مسخره نکردم

من الان کلی کار ریخته سرم مطمئنم اگرم توضیح بدم باز حر?? خودتو میزنی

شما با حر??ت خودت خوش باش منم با ماله خودم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بله شما درست می ??رمایید

میگن که به جماعتی که بر اشتباهشون اصرار می کنن سعی نکن چیزی یاد بدی

بله همینطوره همینی که شما میگی درسته

خب به نظر من با این کارش قبل انتشار بازی کاری کرد همه از جمله منتقدا و نمره دهندگان هنگام بازی زومشون بره روی نکات من??ی بازی تا نکات مثبت, و نکات من??ی بیشتر جلوه کنه!من خودم یکم بازی کردم همش دنبال ایراد گر??تن از بازی بودم!چون گ??ته بود یه بازی بدون عیب و نقص میخواد بده بیرون!و تعری??ای الکیش باعث شد موشکا??انه تر به بازی نگاه کنیم و نمره بدیم!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
خب به نظر من با این کارش قبل انتشار بازی کاری کرد همه از جمله منتقدا و نمره دهندگان هنگام بازی زومشون بره روی نکات من??ی بازی تا نکات مثبت, و نکات من??ی بیشتر جلوه کنه!من خودم یکم بازی کردم همش دنبال ایراد گر??تن از بازی بودم!چون گ??ته بود یه بازی بدون عیب و نقص میخواد بده بیرون!و تعری??ای الکیش باعث شد موشکا??انه تر به بازی نگاه کنیم و نمره بدیم!

 

اولا منتقد کسی هست که به تمامی بازی ها موشکا??انه نگاه کنه نه اینکه به خاط یه حر?? استودیو بخواد از روی حرص به بخش های مختل?? بازی نگاه کنه

 

سعی نکنید بگید که Watch Dogs بازیه بدی بود چون کسی که این حر??و بزنه بدون شک نوبه

 

در بحث نقد و بررسی هم به هیچوجه حر?? های استودیو سازنده دخلی نداره ??قط و ??قط باید به خود بازی نمره داد

یه مورد دیگه رو هم اضا??ه کنم که منتقد آزاده که هرچی میخواد در مورد بازی بگه ولی اونوقت باید منتظر زیر سوال ر??تنش هم باشه

ویرایش شده توسط ALAN-G

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازیش از نظر من عالی بود اما نه چیزی که انتظار داشتم باشه

ولی تو شخصیت ها اون rat خیلی اعصاب خوردکن بوداااا مخصوصا اون معماهای هکش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
ما توی این صنعت از این چیزا نداریم که بگیم استودیو سازنده توقعات رو بالا برد بعدشم گند زده پس 2 نمره از نمره بازی کم می کنیم

بازی مشکل زیاد داشت ربطی هم به حر?? هایی که قبل انشارش زده شد نداره

گل پسر یه طوری حر?? میزنی انگار اسمون دهن وا کرده و تو منتقد پرت شدی پایین.مطمئن باش حر?? 10 ن??ر از تو درست تره.شما چند سالته؟ ??کر کنم اندازه ی تمام سنت و بیشتر من گیمر بودم.خیالت راحت باشه که از تو بیشتر ندونم کمتر نمیدونم.یه حر??ایی میزنی ادم شک میکنه تا حالا 4 تا بازی هم بازی کردی یا نه.واقعا عجیب غریب حر??ات.این رو متوجه شو که بازی ای که 8 میگیره بازی بدی نیست.یکم نظرات رو هم بخونی میبینی که کسی نگ??ته بازی بدیه همه میگن خیلی هم خوبه ولی رقیب جی تی ای و شاهکار و... ??قط مشتی حر?? م??ته و بس حالا چه من بگم چه تو چه گیم اسپات.??قط یه بازی خیلی خوب بود و بس.باز ی ای که با کلی دروغ اومد بیرون و همه رو سر کار گذاشت.اگه این چیزا تاثیر نداره (البته به گ??ته ی جنابعالی) پس چرا وقتی روند ساخت یه بازی کلی طول میکشه هی انتظارات بیشتر و بیشتر میشه و اخرش هم کلی نمره ی بد میگیره.مثلا بازی duke nukem که نمیدونم اصلا بازیش کردی یا نه با این که همه ??اتحه اش رو خوندن اصلا ب=بازی بدی نبود ولی ??قط چون 10 سال طول کشیده بود همه نابودش کردن.اگر اون بازی 1 ساله میومد بیرون خیلی برخورد بهتری باهاش میشد.یکم به چیزایی که میگی دقت کن.برات 100 تا مثال میزنم که شاید تا حالا اسم بازیاش رو هم نشنیده باشی.هر کس هر چی تو این انجمن گ??ت تو اومدی یه ایرادی گر??تی و یه برخورد منتقدانه ای کردی انگار که اینجا همه کشکن و تو منتقد.

ویرایش شده توسط saeed kratos

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقای محترم بنده برادر ایشون هستم

مشکل خودتون رو با ایشون با من قاطی نکنید خودتون دعوا دارید پای منو وسط نکشید

نه من کاری به کار شما دارم نه شما کاری به کار من دعوای خودتونه و به منم مربوط نیست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...