رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

Assassin’s Creed Movie : مایکل فاسبندر در دو نقش ظاهر خواهد شد

پست های پیشنهاد شده

140791647151061.jpg

ه??ته قبل Michael Fassbender اعلام کرد که هنوز در پروژه Assassin’s Creed حضور داره و حالا خبر رسیده که قراره در دو نقش مختل?? ظاهر بشه

 

به گزارش آریا??یلم این بازی معرو?? در مورد شخصیتهائی در گذشته و حال ــه که از طریق یک دستگاه بنام The Animus به همدیگه متصل ان ، دستگاه که میتونه DNA رو تشخیص بده و خاطرات?? بخونه . بازی تمرکز داره روی شخصیتهایی که از دستگاه است??اده میکنن تا یه شیء مقدس?? ردیابی کنن و به جنگ بین the Assassins و the Templars پایان بدن . ??یلمی که قراره اقتباس بشه هم زمان حال و هم زمان قدیم ( دوران ت??تیش عقاید در اسپانیا ) ــو دربرمیگیره ، کاری که در بازی هنوز انجام نشده .

در زمان حال Michael Fassbender نقش شخصیتی بنام Michael Lynch ــو به تصویر میکشه کسی که محکوم به اعدامه و ناخواسته خودش?? وسط جنگ Assassins/Templar میبینه . دانشمند ??اسدی به نام Joseph هم روی Michael آزمایشهای مختل??ی انجام میده ، اگرچه توسط یک assassin ( آدمکش ) زن بهش کمک میشه کسی که اسمش Lara ـئه و احتمالا بازیگری که براش انتخاب بشه باید نقش شخصیتی در زمان ت??تیش عقاید رو هم بازی کنه درست مثل Fassbender که نقش Aguilar de Agarorobo رو در اون برهه از تاریخ بازی میکنه .

 

داستان ??یلم المانهایی از بازی Assassin’s Creed 2 رو در خودش داره که در اون پدر Ezio یه Assassin مهم بود و در ??یلم هم پدر Aguilar de Agarorobo سردسته Assassin هاست . Tomas de Torquemada هم که در بازی بهش پرداخته شده نقش شخصیت شیطانی اصلی در زمان گذشته رو بازی میکنه و دشمن حال حاضر هم شخصیتی ــه بنام Alan Rikkan که مدیر عامل شرکت Abstergo ــه و با Templars های شرور همکاری میکنه .

Assassin’s Creed در تاریخ August 7th, 2015 اکران خواهد شد .

[h=4][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...