رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

۷ موضوعی که گیمرها را به شدت ناراحت می کنند!

پست های پیشنهاد شده

Sad-Game-6-628x353.jpg

 

مشکلات و ات??اقات تلخ بی پایان در این کره خاکی برای هر شخصی در گوشه و کنار در حالی که از آن بی خبر است وجود دارد! ??رقی ندارد شما در پایین شهر و در ??قر کامل به سر می برید یا در بالای شهر کاخی به اندازه یک شهر دارید. هر شخصی در این دنیا بدون استثناء بعضی مواقع گریبان گیر مشکلات و اندوه قرار می گیرد که شاید برای وی یک تجربه یا شاید هم یک صدمه جبران ناپذیر در حد مرگ خانواده یا دوست باشد! محزونیت و غمگینی در هر عرصه ای ممکن است؛ برای مثال، شاید یک ??ن?? پر و پا قرص بازیگری باشید که احتمال دارد روزی به دیار باقی بشتابد و یک ناراحتی برای جامعه سینما به وجود آورد. نمونه های دیگری نیز هستند که به عرصه های دیگری مانند رانندگی، انیمیشن سازی، نویسندگی و… ختم خواهد شد و صنعت بازی سازی و بازیکنان بازی های ویدئویی نیز از این قائده مستثنی نیستند و در هر گوشه زندگی ممکن است با شنیدن یک خبر تا مرز بغض و ماتم روند! در این مقاله، قصد داریم تا با س??ر به ۷ مورد از موارد بی پایانی که یک گیمر را می تواند ناراحت کند س??ر کرده و نگاهی عمیق به آن داشته باشیم.

نکته: ۷ موضوعی که به آن خواهیم پرداخت رندوم انتخاب شده است.

Sad-Game-1-628x353.jpgروحش شاد و یادش گرامی باد!

7. ورشکستگی یک ناشر یا سازندهشاید بدترین و ناراحت کننده ترین ات??اقی که در صنعت بازی سازی می تواند رخ دهد و باعث ناراحتی یک گیمر شود ورشکستگی یک سازنده و یا یک ناشر محبوب باشد. معمولاً ورشکستگی یک سازنده به رکود مالی و ضع?? در آن ختم خواهد شد. گاهاً ممکن است شرکت ها به دلیل کارمندان زیاد نتوانند حقوق آن ها را پرداخت کرده و ناچاراً کارمندان زیادی از آن جا خواهند ر??ت که تاثیر بسزایی در عرضه یک محصول بی کی??یت دارد. هر چند نباید ??راموش کرد حتی بعضی از گیمرها از ورشستگی برخی از سازنده هایی که به جزء ا??تضاح چیزی تحویل مردم نمی دهند خوشحال هم می شوند! اما بحث ما در اینجا ورشستگی یک سازنده محبوب همانند THQ مرحوم (!) است که عناوینی هم چون Darksiders, Saint’s Row, Warhammer 40,00, Red Faction Series و… را در کارنامه درخشان خود دارد. بسیاری از ??رانچایز های THQ به ??روش سازندگان دیگری ر??ت و THQ در نهایت از صحنه روزگار محو شد و به جزء غم و اندوه برای گیمرها چیز دیگری بر جای نگذاشت. حال یک سازنده محبوب تر؛ مانند Rockstar Games, Ubisoft, Kojima Productions و… را تصور کنید اگر ورشکست شوند چه چیزی جزء ناراحتی و از بین ر??تن عناوین مرغوب به جای خواهد گذاشت؟

Sad-Game-7-628x349.jpgMG Fan ها با این خصوص بیشتر از هر کس دیگری آشنا هستند!

6. پایان یک ??رانچایزاز جمله ات??اقات ناراحت کننده ای که برای یک گیمر می تواند رخ دهد پایان یک ??رانچایز است؛ مخصوصاً اگر یک سری ??وق محبوب با ۲۵ ساله سابقه درخشان؛ همانند سری Metal Gear باشد؛ مثلاً، کا??یست تا با رجوع به عکس بالا متوجه این موضوع ناراحت کننده شوید. هیدئو کوجیما پس از ساخت Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty بارها اعلام کرد دیگر متال گیری نخواهد ساخت اما دست بردار آن نبود البته ??رنچایز های دیگری هستند که گ??ته می شود یک سه گانه هستند اما پس از چندین سال ممکن است دوباره نسخه بعدی آن ها منتشر شود ولی در کل شنیدن این خبر برای سری بازی هایی که محبوب باشند طبیعتاً سیل عظیمی از گیمرها را می تواند در ناراحتی و شک ??رو ببرد.

Sad-Game-6-628x353.jpgاگر عنوان?? Red Dead Redemption را تجربه نکرده اید این قسمت از مقاله را نخوانید! خطر اسپویل وجود دارد.

5. مرگ یک کاراکتر دوست داشتنیدیگر هیچ راه ??راری نیست. اگر پا به ??رار بگذارم، دوباره خانواده ام توسط این اشخاص دستگیر خواهند شد. پس از سختی های ??راوانی که برای بازگشت به آغوش خانواده تحمل کردم دیگر نمی توانم با ??رارم خانواده ام را در دردسر بیاندازم. پس بهتر است دل به دریا زده و برای همیشه خانواده ام را در غرب وحشی آزاد نگه دارم ! این ها تمامی مونولگ هایی بود که شاید John Marston (آنتاگونیست محبوب عنوان?? Red Dead Redemption) در پایان بازی گ??ت و در نهایت با جنگیدن با سرباز های Edgar Ross جان خود را برای خانوده اش ??دا کرد. هیچ گیمری را پیدا نخواهید کرد که از مرگ John Marston با آن شخصیت پردازی بسیار خوب و از مرگ غیر قابل پیش بینی اش ناراحت نشده باشد. ناراحتی یک گیمر تنها به مرگ یک شخصیت محبوب ختم نخواهد شد. جا دارد تا به سال ۲۰۱۳ ??لش بکی بزنیم و به عمق تصویر عنوانی مانند The Last of Us برویم. آیا ??صل اختتامیه بازی را به یاد دارید که N@ughty Dog مرگ یک دخترک ناشناخته و عشق پدر به ??رزند را چطور در کمتر از ۲۰ دقیقه آن قدر سینمایی و عاط??ی خلق کرد ؟! در نهایت این موضوع هر چند گیمر را می تواند به تشویق یک سازنده برای خلق چنین صحنه هایی وا دارد اما مطمئناً اغلب ا??راد با چنین صحنه هایی می توانند تحت تاثیر قرار گیرند.

Sad-Game-3.jpgنمونه ای بارز از این موضوع!

4. خراب شدن و ??اصله گر??تن یک ??رانچایز از اصالت هاشاید پس از ورشکستگی یک سازنده محبوب، بدترین ناراحتی دور شدن یک ??رانچایز محبوب از اصالت های خویش است ؛ مثلاً، سری Assassins’ Creed را به یاد آورید که تا Brotherhood با متای ۹۰ برای خود حکمرانی می کرد اما ر??ته ر??ته با ا??ت مواجه شد و دیگر خبری از اصالت ها و آن رمز و راز گذشته نبود. یک داستان اساسینی نبود و باگ در هر گوشه ای از آن کمین کرده بود! نمونه های دیگری؛ مانند آخرین نسخه هیتمن نیز هستند یا همین عنوان?? Castlevania 2: Lords of Shadow که چندی پیش منتشر شد و برخلا?? نسخه اول نتوانست یک عنوان عالی از آب درآید. این مسائل مهم نیست! مهم جاییست که یک ??رانچایز عمر یک شخص را تشکیل می دهد و برای یک عنوان مدت ها لحظه شماری می کند اما با انتشار آن یک باره تمامی امید ها به یاس تبدیل می شوند و سبب ناراحتی یک گیمر می شود! نمونه ی بارز آن همان Assassin’s Creed؛ به خصوص AC III بود که به آن اشاره کردیم .

Sad-Game-5-456x365.jpgدل‌خراش ترین صحنه ای که یک گیمر می تواند مشاهده کند!

3. خرابی!امروز Rockstar ورشکست شد، ??رانچایز متال گیر پایان یا??ت، جان مارستن آخر?? RDR کشته شد، اساسین کرید از ریشه هاش ??اصله گر??ت و… این ها برای گیمری که کنسول یا PC خود را از دست داده چه ??رقی دارد؟ بله، مطمئناً بدترین و کابوس وار (!) ترین ات??اقی که برای یک گیمر می تواند رخ دهد از دست دادن یا خراب شدن کنسول یا PCای می باشد که تمامی زندگی اش با آن مرتبط است؛ البته مشکل از جایی شدت می گیرد که شما کنسول خود را با ذوق و شوق می خرید اما دو روز بعد خراب می شود! مشکل دوباره از جایی شدت می گیرد که شما یک ایرانی هستید و گارانتی و نماینده ای برای گر??تن یک کنسول دیگر ندارید !

Sad-Game-4-628x353.jpgبدون شک امسال یکی از بدترین سال های تاریخ گیمینگ بود!

2. قحطیبعضی از ??صول و سال ها هستند که عاری از هر گونه گیم هستند ؛ شاید اگر گیم هم داشته باشد کلیشه ای و ا??تضاح باشند؛ برای مثال می توان همین تابستان خودمان را مثال زد که شاید به جزء Destiny عنوان دندان گیر دیگری نداشته باشد. قحطی بیش از حد علاوه بر ناراحتی یک گیمر، وی را ترغیب می کند تا ناچاراً بازی هایی که چندین بار تمامشان کرده باری دیگر تمام کند که در اکثر مواقع می تواند گیمر را کسل تر کند و از بازی خسته تر! حتی گاهاً منجر به مرض?? بازی زدگی (!) هم می شود که باعث می شود کم کم بیخیال گیم و بازی های ویدئویی شود!

Sad-Game-2.jpg??قط تو ایران پیدا میشه!

1. مواردی که تنها در ایران پیدا می شود! ۶ موردی که در بالا گ??ته شد می تواند هر گیمری از گوشه جهان را ناراحت کند اما خون گیمرهای ایرانی رنگین تر از دیگران است! پس از مطرح کردن ۶ موضوعی که باعث ناراحتی یک گیمر می شود بد نیست تا آخرین شماره را به موضوع هایی که یک گیمر ایرانی را می تواند ناراحت کند پیش رویم. یک گیمر ایرانی برای خرید یک بازی اورجینال باید بیش از چیزی که یک خارجی پرداخت می کند به خرج دهد و پس از سیر شدن از آن، باید به دنبال ??روش یا تعویض آن باشد و در کل قید برخی از بازی ها را هم بزند که باعث ناراحتی یک گیمر ایرانی می شود. موضوع بعدی نبود بودجه برای بازی سازان ایرانیست که گیمر های تعصبی را از وضع نابسامان بازی سازی در ایران می تواند ناراحت کند! مبحث آخر به بازی های کپی و کمبود بودجه یک ایرانی برای خرید بازی اورجینال و قدردانی از سازنده محبوبش ختم خواهد شد که بدون شک باز هم یک گیمر ایرانی را می تواند ناراحت کند که طبیعتاً چیز طبیعی‌ای می تواند باشد اما شاید بدترین موردی که یک گیمر ایرانی را می تواند ناراحت کند به رسمیت نشناختن شرکت ها و استودیو های بازی سازی و همچنین عرضه نشدن کنسول ها به طور رسمی در ایران باشد. از نبود نمایندگان رسمی کنسول های نسل هشت هم نباید گذشت…!کلام آخر …غم و اندوه در هر کجا وجود دارد. ??رقی ندارد یک گیمر هستید یا عاشق سینما، برای هر کدوم می تواند ات??اقاتی میا??تد که باعث ناراحتی شما شود اما به هر حال مسیر پیشر??ت و مو??قیت یک عرصه ابدی نخواهد بود و ممکن است در این بین با ??راز و نشیب های ??روانی رو به رو شود که بعضاً سبب می شود شاهد عرصه ای پر تنش و با رقابت باشیم که یکنواختی یک صنعت را می تواند از بین ببرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مرسی از مقالت سعید جان

امسال از نظر گیمینگ بدترین سال بود ولی ۲۰۱۵ خیلی خوب میشه چه شود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مرسی از مقالت سعید جان

امسال از نظر گیمینگ بدترین سال بود ولی ۲۰۱۵ خیلی خوب میشه چه شود

چاکرم پارسا جون.اره سال دیگه واقعا محشره.مخصوصا واسه من چون پر از ار پی جی های درجه یکه.واقعا طاقت ندارم واسه بازی کردن bloodborne و witcher 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گل گ??تی داش سعید:4:

 

اما حالا که این بازار رسمیت نداره سود کلانی نصیب دلال ها میشه:7_15_5v:

 

و اگر رسمیت پیدا کنه شیلترینگ ما بازی خورها رو نابود میکنه:1231907333:

 

??کر کنم انتخاب بین بد و بدتره:crying:

 

من که ترجیح میدم با این دلال هلی بیشر?? سروکله بزنم تا با گزینه دوم:unsure:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥ـــــــــــــیلی باحال بود

مرسی داداش کلی حال کردم :)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
گل گ??تی داش سعید:4:

 

اما حالا که این بازار رسمیت نداره سود کلانی نصیب دلال ها میشه:7_15_5v:

 

و اگر رسمیت پیدا کنه شیلترینگ ما بازی خورها رو نابود میکنه:1231907333:

 

??کر کنم انتخاب بین بد و بدتره:crying:

 

من که ترجیح میدم با این دلال هلی بیشر?? سروکله بزنم تا با گزینه دوم:unsure:

چاکرم داداش.اره متاس??انه انتخاب بین بد و بدتره ولی بالاخره باید یه روزی از یه جایی شروع بشه و قانون کپی رایت وارد این مملکت بشه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥ـــــــــــــیلی باحال بود

مرسی داداش کلی حال کردم :)

قربونت داش علی گل.مرسی که خوندی.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مرسی آقا سعید.عالی بود.کلشو خوندم . واقعا همینطور بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

THQ خدا بیامرزتش.از بچگی عاشق بازی های این شرکت بودم مخصوصا Saints Row و Red Faction.اسسین هم به نظرم تا Revelation خوب بود بعد از اون گند زد.تو این تابستون به غیر از Destinyبازی Sniper Elite 3 هم قشنگ بود.درکل خیییییییلیییییییییییی ممنون داداش سعید.خیییییییییلیییییییییی مطلب عالیییییییییییی بود.دمت گرم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مرسی آقا سعید.عالی بود.کلشو خوندم . واقعا همینطور بود.

قربونت داداش.خوشحالم خوشت اومد و ممنون که خوندی.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از بین این 7 مورد با مورد 4 به شدت مخال??م!همون طور که گ??ت مثلا من با بازی اساسین تا برادرهود عااااشق این بازی بودم ولی از برادرهود به بعد که دیگه اون ریشه خودش و اون اساساینی که من باهاش خو گر??ته بودم نبود خیییییلی حالمو گر??ت!یا مثلا بعد هیتمن بلاد مانی من چقدر منتظر موندم تا یه بار دیگه یه هیتمن خ??ن با گرا??یک بالاتر بازی کنم ولی ورداشت گند زد توش!blood money کجا absolution کجا!ورداشتن خرابش کردن اکشنش کردن,تقلید توش ??راوون شد,المان های اضا??یه جدید اضا??ه شد یه سری حذ?? شد کلا نابودش کردن!امیدوارم حداقل این جدیده که قراره بسازن بر گردونش به همون هیتمنی که براش سر و دست میشکوندن!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
THQ خدا بیامرزتش.از بچگی عاشق بازی های این شرکت بودم مخصوصا Saints Row و Red Faction.اسسین هم به نظرم تا Revelation خوب بود بعد از اون گند زد.تو این تابستون به غیر از Destinyبازی Sniper Elite 3 هم قشنگ بود.درکل خیییییییلیییییییییییی ممنون داداش سعید.خیییییییییلیییییییییی مطلب عالیییییییییییی بود.دمت گرم.

قربونت ??رزان جون.مرسی که خوندی.منم خیلی از thq خوشم میومد.مخصوصا واسه دارک سایدرز و مترو و.....

در مورد assassin's creed موا??ق نیستم باهات.assassin's creed 4 برای من جزو بهترین بازیای زندگیم بود.نبردهای دریاییش بی نظیر بود.بازی کاملا شبیه به ار پی جی شده بود و خیلی لذت بخش بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...