رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

Gamescom 2014: صحبت های Phil Spencer

پست های پیشنهاد شده

philspencer.jpg

 

Gamescom 2014: مقایسه ??روش Xbox One و PS4 از زبان Phil Spencer

 

در سری جدید SKU کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسا??ت یعنی Xbox One، دستگاه کینکت حذ?? شده است که این مسئله علاوه بر تاثیر گذاری در قیمت نهایی (کاهش ۱۰۰ دلاری) باعث شده است که ۱۰ درصد از GPU کنسول هم آزاد شود. همین نکات به علاوه انتشار بازی های بهتر نسبت به زمان لانچ، باعث شده است که رقابت در ??روش دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و Playstation بسیار بیشتر از گذشته شدت گیرد. آقای Phil Spencer به عنوان رئیس بخش Xbox در شرکت مایکروسا??ت، طی برگزاری نمایشگاه Gamescom 2014 نظر خود را پیرامون ??روش دو دستگاه نامبرده اعلام کرده اند که جزئیات آن را می توانید در ادامه مشاهده کنید .

 

ایشان گ??ته اند:

 

 

  • در برخی نقاط این مسئله به مانند یک رقابت است و همانطور که در گذشته گ??ته بودم، می خواهم که برنده من باشم. در عین حال خواستار ایجاد یک پلت??رم عالی برای بازیکنان هستم. آیا شخص دیگری هم است که بتواند چنین عمل کند؟ پس باید به آنها احترام گذاشت اما اگر ما کنسول های زیادی را به ??روش برسانیم در ??ضای خودمان مو??ق خواهیم بود.ما آغاز عرضه کنسول خود را همزمان با PS4 آغاز کردیم و با این حساب در یک رقابت قرار می گیریم. من این قضیه را ن??ی نخواهم کرد. بیشتر از اینکه بخواهم رقیب شکست بخورد آرزو میکنم که من پیروز باشم. من به شخصه یک PS4 دارم و اینطور نیست که بگذارم روی آن خاک بخوابد. ??قط می خواهم Xbox One های ??راوانی را ب??روشم و برای برخی از مردم این مهم به معنای رقابت مستقیم با PS4 است . آنها ما را در ماه های مه و ژوئن شکست دادند اما اگر به ??روش ها دقت کنید، اختلا?? بزرگی وجود ندارد. کل ماه ژوئن مانند یک ه??ته اول نوامبر است. آنها دارند پیروز می شوند و در میان مردم هم این مسئله را اعلام می کنند که طبیعی است. نبرد واقعی در ماه های سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر جریان خواهد داشت.

واقعا هم رقابت مهمی را در ماه های آتی شاهد هستیم چرا که مایکروسا??ت بازی های هیجان انگیزی همچون Halo: The Master Chief Collection, Sunset Overdrive, Forza Horizon 2 و Ori and the Blind Forest را در برنامه خود دارد.

 

 

نرخ ??رم از رزولوشن مهمتر است

 

Phil Spencerمی گوید، دستیابی به نرخ ??ریم ثابت مهمتر از انجام بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p است. Microsof، این موضوع را، برای پایان دادن به بحث شکا?? بین PS4 و Xbox One در محبث رزولوشن، اعلام کرده است.

 

Spencer در مصاحبه ای گ??ته است:

 

 

  • ما کارهای زیادی با همکارانمان انجام دادیم، و مداوما در حال تکامل ابزارهای توسعه هستیم. ما Destiny را با رزولوشن و نرخ ??رمی مشابه PS4، معر??ی کردیم. لیست بلندی از بازیها وجود دارد، که این موضوع در مورد آنها صدق می کند. رسیدن به برابری با شرکا برای ما بسیار مهم است. اما در اخر نمی خواهم که تنها به اعداد بسنده کنم، زیرا که ۱۰۸۰p، رزولوشن ا??سانه ای و کامل نیست. نرخ ??ریم برای من مهمتر از رزولوشن است، و ترکیب این دو، سبک هنری و آزادی را به ارمغان می آورند. این موضوع برای پلت??رم ما یا PlayStation ت??اوتی ندارد.

XBOX_EVENT_0447.jpg

 

Spencer، تصمیم منحصر ب??رد Sony، برای رندر عنوان انحصاری PS4، یعنی The Order 1886، با رزولوشن سینمایی ۱۹۲۰×۸۰۰ (تراکم پیکسلی مشابه ۱۰۸۰p، با نوارهای سیاه در بالا و پایین به سبک ??یلم های سینمایی) را قابل توجه خواند.

  • من بازیهایی مثل The Order، بر روی پلت??رم Sony را دیده ام، و آن ها رزولوشن مت??اوتی را انتخاب کرده اند. از رزولوشن انتخابی آن ها را دوست دارم، بنظرم بسیار جالب است. می خواهم ابزارهای لازم را در اختیار سازندگان قرار بدهم، و سعی نمی کنم ان ها را الزام به رزولوشن و نرخ ??ریم مناسب برای بازی، کنم. زیرا چنین چیزی وجود ندارد. واضح است که برای برخی از سبک ها، مانند رانندگی، و بازیهایی مانند Forza، رسیدن به رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ??ریم ۶۰fps مهم است. بنابراین برای برخی از سبک ها باید این انتظار را داشته باشید، اما در برخی سبک های دیگر، ترجیح می دهم، برای ا??کت های بیشتر و نور پردازی بهتر از این چرخه است??اده کنم. من باید ابزارهای لازم را در اختیار سازندگان بگذارم.

Spencer، در مورد علاقه بازیکنان به شکا?? بین دو کنسول، گ??ته است:

  • این اولین باری است، که این سوال از من می شود، و همیشه به سوالاتی که برای خوانندگان جالب است، هر چند بار که پرسیده شوند، پاسخ خواهم داد.

....

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...