رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

Gamescom 2014: به کینکت در هنگام کنفرانس مایکروسافت پرداخته نشد چرا که مردم در زمان انجام بازی ها رو

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9679[/ATTACH]

 

شرکت مایکروسا??ت در زمان اجرای کن??رانس خبری خود طی نمایشگاه های Gamescom 2014 و E3 2014 هیچ گونه نامی از کینکت و بازی های آن نیاورد، بازی های جدیدی برای آن معر??ی نشد و به طور کلی برنامه ای هم پیرامون آینده در دسترس حظار قرار نگر??ت. اما دلیل چنین مسئله ای چیست؟ دستگاهی که برای مایکروسا??ت اهمیت ویژه دارد، چرا باید اینگونه در نمایش ها کنار گذاشته شود؟ برای دریا??ت پاسخ با ما همراه باشید.

آقای Phil Spencer به عنوان رئیس کل بخش Xbox معقتند که شرکت مایکروسا??ت کینکت را رها نکرده است اما نمایش با آن در صحنه کار مشکلی می باشد. ایشان گ??ته اند:

نمیدانم شاید این ??قط یک نظر شخصی باشد اما همیشه احساس می کنم که انجام بازی های کینکت بر روی صحنه کمی کار مشکلی است زیرا مردم به راحتی از بازیکنانی که به اطرا?? بالا و پایین می پرند جک درست می کنند. اگر هم یک بازی را معر??ی کنید که با کینکت کار می کند، آنگاه شما م??هوم کلی بازی را گم خواهید کرد.

شرکت مایکروسا??ت در جریان برگزاری نمایشگاه Gamescom 2014 سه باندل را برای کنسول نسل هشتمی خود یعنی Xbox One معر??ی کرد که عبارتند از: باندل Sunset Overdrive با کنسول س??ید رنگ، باندل مخصوص Call of Duty: Advanced Warfare با یک هارد ۱ ترابایت و باندل FIFA 15. در سری جدید SKU کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسا??ت یعنی Xbox One، دستگاه کینکت حذ?? شده است که این مسئله علاوه بر تاثیر گذاری در قیمت نهایی (کاهش ۱۰۰ دلاری) باعث شده است که ۱۰ درصد از GPU کنسول هم آزاد شود و در اختیار بازی سازان قرار گیرد.

 

منبع:گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش یه چند خط پایینتر اینو گذاشتم.ئلی ??دای سرت عزیزم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...