رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

با اطلاعاتی جدید از لباس Batman Arkham Knight همراه شوید|شوالیه سیاه شب

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9682[/ATTACH]

در هر قسمت از سری بازی های Batman، لباس این شخصیت یکی از مهمترین جنبه های بازی به شمار می ر??ت که در بازی جایگاه بسیاری از گجت های مورد است??اده بود.

در نسخه بعدی از این سری یعنی در بازی Batman: Arkham Knight توجه بسیاری به لباس مخصوص شخصیت بازی شده است که اطلاعاتی از آن به بیرون درز کرده است.

با ما همراه باشید. در این عنوان خطرات بسیاری بتمن را تهدید می کند و او برای مقابله در برابر این خطرات می بایست لباسی پیشر??ته در اختیار داشته باشد تا بتواند به خوبی از پس چالش های بازی بر آید.

 

ماسک این لباس، چندین قابلیت خاص دارد؛ اولین این قابلیت ها این است که بتمن با است??اده از این ماسک می تواند تمامی حرکات خود را زیر نظر بگیرد. همچنین می تواند اعمال ارتش خود را در Gotham کنترل کند و زیر نظر داشته باشد.

این اطلاعات در حقیقت در چشم بتمن نمایش داده می شود. Rocksteady بسیار تاکید دارد که این شخصیت یک روبات یا چیزی شبیه به آن نیست و او تنها یک انسان است که از گجت های مختل?? برای برتری بر دیگران است??اده می کند.

 

همچنین زره اصلی بتمن به خوبی طراحی شده است و با قابلیت های خود به خوبی از این شخصیت د??اع می کند. این زره شکلی شبیه به A انگلیسی دارد و لوگویی از Arkham Asylum بر روی آن هک شده است.

دستکش های این لباس نیز از جنس بال یک جنگنده هوایی ساخته شده است و در برابر بسیاری از ات??اقات از جمله ضربه مقاوم است. این دستکش نور بسیار کمی را از خود بازتاب می کند تا از ا??شا شدن مکان بتمن جلوگیری شود.

همچنین شنل بتمن به خوبی او را از دشمنان پنهان می کند و برای استتار در قسمت های مختل?? شهر بسیار مناسب می باشد. کمربند او نیز برای جای دادن تمامی گجت هایی که بتمن در بازی حمل می کند، کا??ی است.

عنوان Batman: Arkham Knight در سال ۲۰۱۵ برای پلت??رم های PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی حی?? که واسه ps3 نمیاد:sad:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...