رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

پرخرج ترین ازدواج تاریخ فوتبال

پست های پیشنهاد شده

205536_768.jpg

 

کریس رونالدو که همین یکی دو ه??ته پیش بود به عنوان سالم ترین مرد جهان هم معر??ی شد حالا در آستانه یک ات??اق مهم است.این ات??اق مهم ازدواج است.

 

کریس رونالدو پس از حذ?? پرتغال از جام جهانی در میان هوادارانش گ??ت که پرتغال تیم خوبی نبوده و در ناکامی تیم ملی پرتغال وی مقصر نیست اما مگر می شود کریس رونالدو جایی باشد و از درباره ایرینا شایک نپرسند. نامزد کریس رونالدو که قرار است مادر پسر کریس باشند حالا حسابی سوژه شده است. درست متوجه شدید، کریس از همسر اولش یک پسربچه دارد که عاشق مادر بزرگش یعنی مادر رونالدوست.

 

چند وقت پیش خبر آمد که پسر رونالدو از بی مادری به شدت ناراحت و غمگین و ا??سرده است و دلش مادر می خواهد. به همین دلیل بود که کریس این بار به صورت جدی سراغ شایک ر??ته و از او خواسته تا برای تاریخ قطعی عروسی شان ??کر کند و همین ماجرا باعث شده تا اخبار مربوط به کریستیانو رونالدو و نامزد روسی اش یعنی ایرینا شایک روز به روز داغ تر شود.

 

درگذشت مادربزرگ کریس رونالدو که او هم عاشق کریس رونالدو بود حسابی روحیه رونالدو را خراب کرده است و بسیاری بازیهای بد او در جام گینس را به دلیل درگذشت مادربزرگش می دانند. رونالدو بر خلا?? آن چیزی که نشان می دهد، خیلی احساساتی است. در هر حال شاید برگزاری مراسم ازدواج حال و هوای کریس را عوض کند.

 

در مسیر ازدواج

 

همانطور که گ??تیم رونالدوی 28 ساله تصمیم به ازدواج گر??ته است. از سال 2012 وی با ایرینا شایک روسی آشنا شد و خیلی زود خودش را با شایک در مسیر ازدواج قرار گر??ت. آنطور که سایتها نوشته اند رونالدو سال گذشته با دادن یک ساعت به جای حلقه رسما از شایک خواستگاری کرد و در حالیکه همه ??کر می کردند شایک به این دلیل که کریس به او حلقه نداده ناراحت می شود، اما اینطور نبود و وی به کریس پاسخ مثبت داد تا حسابی هم کریس وهم طر??داران کریس خوشحال شوند.

 

عروسی کی برگزار می شود؟

 

در چند ماه گذشته خبرهای جسته گریخته ای از مراسم ازدواج این دو به گوش می رسید اما هیچ خبری رسمی نبود تا اینکه رونالدو چندی پیش به دوستان و هم بازیانش در زئال مادرید اعلام کرد که به سرش زده تا جشن عروسی خود تا پایان سال 2014 برگزار کند و همین عامل باعث شد تا خبر به بیرون درز کند و به همین دلیل است که اخبار مربوط به ازدواج وی روز به روز جدی تر می شود.

 

در ??وتبال اروپا و در بالاترین سطحش مثل اسپانیا هم نمی شود به راحتی از اخبار محا??ظت کرد و همه چیز به بیرون درز می کند.البته رونالدو از این ات??اق ناراضی نیست اما خودش گ??ته است که نگران شایک است که از این ماجرا کسی خبر دار شده است. در هر حال، پس از اینکه همسر مسی پسربچه اش را به دنیا آورد، بسیاری از دوستان کریس و طر??داران ومخاطبانش در ص??حات ??یس بوک و توییتر از او خواستند تا هرچه زودتر بتواند با شایک ازدواج کند و صاحب ??رزند شود تا از مسی عقب نی??تد.

 

جزئیات جشن

 

اما مسلما کریس هم به همان دوستان گ??ته است که می خواهد جشن م??صلی برای شایک بگیرد. بر طبق آخرین اخبار مراسم ازدواج این زوج مشهور در مادیرا زادگاه رونالدو برگزار خواهد شد و بالغ بر ه??ت هزار مهمان در این عروسی حضور خواهند داشت.شاید مثل یک برگزاری مراسم ا??تتاحیه زمان و هزینه ببرد.

 

در هر حال برخی سایتهای خارجی اقدام به برآورد کردن هزینه های ازدوجا کریس کرده اند که رونالدو همه را تکذیب کرده، اینجا لازم نیست بدانید قرار است چندین میلیون یورو برای وی خرج می شود اما این را بدانید که عروسی رونالدو 7000 ن??ر میهمان دارد، آن وقت است که باید کلی به دنبال گمانه زنی هم ر??ت در هر حال هزینه های این ازدواج خبرساز برآورد نشده است اما مطمئنا پرخرج ترین ازدواج اهالی ??وتبال جهان خواهد بود. گ??ته می شود رونالدو آذرماه امسال رسما ازدواج می کند.رونالدو ترجیح داده ازدواجش زیاد شلوغ باشد. جشن پر از مقامات سیاسی کشورهاست و تا دلتان بخواهد در لیست مدعوین نامهای بزرگی دیده می شود .

 

دوستان و دشمنان همیشه هستند و البته رونالدو قرار است به مسی هم رسما نامه بدهد تا در مراسم جشن ازدواجش شرکت کند. این ات??اق می تواند بزرگترین ات??اق جهان ??وتبال باشد که دو ن??ر که همیشه داخل زمین با هم برخورد دارند، چطور خارج از زمین با هم دوست هستند! یک نکته را باید گ??ت و آن مدیریت 7000 ن??ر مدعو است که کار سختی است و باید دید کریس برای بسیج کردن نیروهایش چه خواهد کرد و چطور این عروسی پرزرق و برق را بیشتر رونق می دهد.

 

شاید کریس بخواهد با کت و شلوار برای میهمانان روپایی بزند و حرکات نمایشی اجرا کند. رونالدو که عاشق نامزدش بود در چند وقت گذشته با خبرهای حاشیه ای مبنی برجدایی اش از شایک مطرح شده که او ??قط با عکس انداختن با همسرش در شبکه های اجتماعی شایعات را خنثی می کرد.باید دید رونالدو چه سنگ تمامی برای شایک روسی می گذارد!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برترین بازیکن دنیا...سالم ترین مرد دنیا......خوش تیپ ترین زوج دنیا.......با معر??ت ترین و خیر ترین ??وتبالیست دنیا........در همه چیز برترینی پسر.....ازدواجت هم بهترینه.رقیبی نداری.......

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درسته ما چشمون دنبال ایرینا بود ولی کریس مبارکت باشه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مبارکش باشه .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...