رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kratus7

پایان سال 94=شبکه ملی+تازه ها

پست های پیشنهاد شده

[/url] 13930525000411_PhotoA.jpg

 

 

وزیر ارتباطات گ??ت: در پاسخ به گلایه برخی مشترکان که گ??ته بودند علی‌رغم ??عال‌سازی بسته اینترنت اما هزینه‌های چند ده هزار تومانی اینترنت برای‌شان منظور شده، گ??ت: اپراتورها باید حتماً اتمام بسته اینترنت را به مشترکان اطلاع‌رسانی کنند. پس از اتمام بسته هزینه براساس مصر?? آزاد محاسبه می‌شود.

 

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری ??ارس، محمود واعظی شب گذشته (25 مرداد) به مناسبت یک سالگی دولت یازدهم در برنامه گ??تگوی ویژه خبری حاضر شد.

 

وزیر ارتباطات و ??ناوری اطلاعات درباره مهم‌ترین دغدغه‌ خود را برای برطر?? کردن نیازهای مخاطبان، گ??ت: امروزه مردم سراسر دنیا است??اده‌های گوناگونی را از تکنولوژی‌های ??ناوری اطلاعات می‌کنند، این خدمات و ??ناوری باید در اختیار دولت نیز قرار گیرد تا پیشران توسعه باشد.

 

واعظی ادامه داد: هم‌اکنون زیر ساخت‌ها ??راهم شده و در آینده شاهد دولت الکترونیک، آموزش الکترونیک، تجارت الکترونیک و سلامت الکترونیک برای تسهیل زندگی بشر خواهیم بود که باید با تمام محدودیت‌ها به مردم خدمت کرد.

 

وی گ??ت: مهم‌ترین دغدغه مشترکان است??اده کننده از اینترنت و خدمات مخابرات، کی??یت و تعر??ه مناسب عنوان کرد.

 

* موضوع شبکه ملی اطلاعات 10 سال عمر دارد

وی تصریح کرد: بنا داریم به سرعت با است??اده از تجهیزات داخلی محدودیت‌ها را برطر?? کنیم. شبکه ملی اطلاعات حدود 10 سال است که در کشور مطرح است. قرار بود در دو سال اول برنامه 5 ساله پنجم این شبکه عملیاتی شود که این مهم انجام نشد. هم‌اکنون الزامات و اهدا?? شبکه ملی اطلاعات در شورای ??ضای مجازی آن به تصویب رسیده است.

 

واعظی ادامه داد: تا پایان سال 94 شبکه ملی اطلاعات در بسیاری از شهرهای بزرگ عملیاتی خواهد شد و تلاش خواهیم کرد در نیمه دوم سال جاری خدمات رسانی این شبکه به مردم آغاز شود.

 

* برنامه ا??زایش زیرساخت ??یبر نوری کشور از بیش از 55 هزار کیلومتر به 70 هزار کیلومتر

وزیر ارتباطات ا??زود: حدود 55 هزار کیلومتر ??یبر نوری در زیرساخت کشور وجود دارد که طبق برنامه باید به 70 هزار کیلومتر ا??زایش یابد. همچنین باید روی لایه انتقال نیز کار کنیم تا مردم تمامی احتیاجاتشان را به راحتی و با سرعت در محل کار یا منازل دریا??ت کنند.

 

*تشکر وزیر از اپراتورهای موبایل بابت اجرای رومینگ ملی

واعظی درباره رومینگ ملی، گ??ت: از زمانی که تعداد اپراتورها به 3 رسید وزارت ارتباطات به دنبال اجرای رومینگ ملی بود. از مسئولان اپراتور‌ها بابت همکاری در رومینگ ملی تشکر می‌کنم که این صمیمت و همکاری را نشان دادند.

 

وزیر ارتباطات ا??زود: برای اجرایی شدن رومینگ ملی در سراسر کشور، اپراتور‌ها باید پروسه‌هایی را طی کنند. همچنان که دیدیم در ه??ته اول اجرای این طرح اعترا‌ض‌ها زیاد بود و در ه??ته دوم اعتراض‌ها کمتر شد.

 

*توصیه چندباره وزیر به ا??زایش کی??یت و کاهش قیمت اپراتورها

واعظی درباره اقدامات خود برای کاهش تعر??ه، گ??ت: روی تعر??ه حساسیت داریم. به اپراتور‌ها توصیه کردیم که روابط سالم در 2 بخش داشته باشند، اپراتور‌ها باید در راستای ارائه خدمات باکی??یت و پایین آوردن تعر??ه تلاش کنند.

 

وزیر ارتباطات تاکید کرد: مردم باید براساس آنچه که دریا??ت می‌کنند حقشان مورد اجحا?? قرار نگیرد. اپراتورهای سرمایه گذاری‌های عظیمی را انجام می‌دهند به گونه‌ای که برای آوردن نسل 3 هریک از اپراتور‌ها 3_2 میلیارد تومان سرمایه گذاری کردند.

 

وی با اشاره به اینکه اپراتور‌ها بسته‌های مختل??ی را نیز به مردم ارائه می‌دهند، گ??ت: هر ??ردی براساس اینکه از تل??ن همراه خود چه نوع است??اده‌ای می‌کند می‌تواند یکی از این بسته‌ها را انتخاب کند.

 

منبع واحد خبری CITNA.IR

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...