رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
edzio

ترس و بقا برمی خیزد | تحلیل نمایش Silent Hills در Gamescom 2014

پست های پیشنهاد شده

 

Silent-HIll-250x79.jpg مردی که تنهاست ! شهری که ساکت است ! ترس از هر پیکسل این تیزر موجود می زند . حس خاصی را در این تریلر احساس می کنیم که سکوتمان با به نمایش آمدن یک اسم می شکند ! هیدئو کوجیما ! اما این پایان خوشحالیمان نیست. مرد سر خود را به عقب بر می گرداند و به دوربین نگاه می کند . او بسیار آشناست . کسی که خیلی ها او را دوست دارند . او دریل دیکسون است . تیزر به پایان می رسد و نام Silent Hills به نمایش در می آید . هنوز باورم نمی شود … هنوز باورم نمی شود ! همینه گیمزکام ! به معنای واقعی کلمه می توان گ??ت این گیمزکام همان گیمزکامی است که سال ها منتظر آن هستیم . گیمزکامی که کلی خبر خوش برای ??ن هر دو کنسول و حتی ??ن بوی های پی سی داشت ! پس از این که مشخص شد ، نسخه ی جدید سری Silent Hill قرار است توسط استاد بزرگ صنعت گیم و توسط یکی از بزرگ ترین ??یلم سازان جهان آقایان کوجیما و دل تورو ساخته شود ، خیلی ها از خوشحالی به پرواز در آمدند و عده ی کثیری نیز در پوست خود نگنجیدند و جان به جان آ??رین تسلیم کردند ! اما این پایان ماجرا نبود . شخصیت اصلی این بازی قرار است یکی از محبوبترین شخصیت های دنیای سریال های ترسناک ، جوان نترس و شجاع یعنی دریل دیکسون باشد که نقش این شخصیت را آقای نورمن ریدوس اجرا خواهد کرد . البته قرار نیست که شخصیتی که در بازی حضور دارد ، دریل دیکسون باشد ، اما می توان تایید کرد که نورمن ریدوس شخصیت اصلی این بازی است ! اما بیشتر از این ، به خاطر وجود اشخاصی مانند کوجیما و دل تورو در صدر این پروژه خوشحال شدیم . معر??ی کردن کوجیما برای شما ، معنایی ندارد و مطمئنن حتی کسانی که دو ماه هم با عرصه ی گیم آشنا شده اند ، اسم کوجیمای کبیر را شنیده اند . اما دل تورو کیست ؟ 2623046-1333611784-iIreN.jpgکوجیما و نورمن ریدوس … کارگردان و بازیگر بازی Silent Hills

 

آقای گیلرمو دل تورو ( Guillermo del Toro ) یکی از اساتید بزرگ در دنیای ساخت ??یلم ها در سبک های مختل?? است . در ??یلم های بزرگی اسم این شخص را مشاهده می کنیم ، اما به راحتی از آن می گذریم . از بزرگترین پروژه های او می توان به نویسندگی و کارگردانی ??یلم HellBoy ، نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان ??یلم Pacific Rim ، نویسنده ی سه گانه ی The Hobbit ، نویسندگی و کارگردانی ??یلم Cronos که به خاطر این ??یلم توانست جوایز کثیری را در جشنواره های مختل?? مانند کن و آریل کسب کند.به جز ??یلم او در سریال های The Simpsons و La Hora Marcada نیز نقش مهمی داشته است و اکثراپیزود های این سریال را کارگردانی کرده است. در زمینه ی بازی های رایانه ای ، بازی Insane را می توان جدی ترین کار او در صنعت گیم نام برد که این بازی توسط خود او نویسندگی ، کارگردانی و تهیه کنندگی شده است اما متاس??انه این بازی که توسط THQ ناشر بازی بود کنسل شد و همراه با استدیو به قبرستان صنعت گیم ر??ت ! Guillermo_Del_Toro.jpgآقای دل تورو در ساخت هیولاها و موجودات عجیب و غریب ، ید طولایی دارد … پس در بازی با هر ترسیدن می توانید به او بی احترامی کنید !

 

??کر کنم دیگر توضیحات کا??یست و حال به سراغ تحلیل نمایش های Silent Hills در GamesCom 2014 می رویم ! تپه های خاموش ! خیابان … درسته خیابان . اولین چیزی که در اولین تیزر Silent Hills به نمایش در می آید ، ک?? خیابان است ! کمی که شخصیت اصلی به جلوتر می رود ، دوربین یک خیابان بزرگ و بی انتها را نشان می دهد ! چراغ های خیابان خراب و از کار ا??تاده اند و تنها چند عدد از آن ها سالم است که آن ها نیز چشمک زنان ، آثار خرابی را به نمایش می کشند ! دوربین کمی می چرخد و لکه ی خونی بر روی زمین مشخص می شود . شخصیت اصلی شروع به حرکت می کند و دوربین بر روی یک ساختمان ق??ل می شود و اینجاست که نام Hideo Kojima به نمایش در می آید ! ص??حه روشن می شود و شخصیت اصلی رو به جلو حرکت می کند ، به یک چراغ برق چشمک زن خیره می شود و از کنار آن عبور می کند . بار دیگر صحنه سیاه می شود و اینبار نام Guillermo del Toro به نمایش در می آید اما صدای قدم ها کماکان در حال پخش است ! صحنه در حالی روشن می شود که دوربین یک نما از پشت سر شخصیت نشان می دهد. شخصیت صالی صدایی می شنود و به پشت سر خود نگاه می کند . او Norman Reedus است ! چهره ی او کاملا مشخص است و نوری در سرعت او می تابد ! نورمن بی اهمیت باز می گردد و آرام به راه خود ادامه می دهد و ناگهان دوربین صحنه ای از بالا سر نورمن به نمایش می گذارد و اینجاست که نام Norman Reedus به نمایش در می آید . پس از نمایش هر سه اسم نوبت معر??ی بازی رسیده است . جمله ای که بعد از این تیزر شاهد آن هستیم ، جمله ایست که خیلی ها از خواندن آن خرسند شدند ! جمله این بود :

in Silent Hill
s …
به معنای ، در تپه های خاموش !

43860956190034513957.jpgکوجیما با یک تر??ند بسیار جالب ، به خاطر جدا کردن این بازی با کل سری به جای این که از نام Silent Hill است??اده کند ، با اضا??ه کردن یک S جمع به آخر کلمه ی HILL ، برای بازی خود استثنا قائل شده است !

 

در همان ابتدا آقای کوجیما تکلی?? را مشخص کرد که بازی با انجین قدرتمند Fox ساخته خواهد شد و قرار است شاهد یک گرا??یک ??وق العاده ونسل هشتمی باشیم و این ماجرا به راحتی از چهره پردازی شخصیت Norman Reedus قابل مشاهده است . طراحی چهره ی Norman بسیار با مدل واقعی تشابه دارد به قدری که پس از دیدن چهره ی او در همان نگاه اول او را به یاد می آورید و می گویید : ??? این همان دریل خودمان است که ! ??? . طراحی شهر نیز دست کمی از چهره پردازی نورمن ندارد . در تیزر منتشر شده ، به راحتی قدرت گرا??یکی انین FOX را تنها برای چندین ثانیه می توانید مشاهده کنید و از آن لذت ببرید و به گرا??یک این بازی امیدوار شوید . اما این تمام ماجرا نبود ! اعلام شده بود که قرار است یک تیزر قابل بازی که اولین تیزر قابل اجرا در جهان است ، برای کنسول PS4 منتشر شود که این تیزر ربطی به داستان اصلی بازی ندارد ، اما حداقل در آن می توانستید کمی از قدرت کوجیما و دل تورو را در ساخت یک بازی ترسناک مشاهده کنید ! این تیزر حدودا ۳۰ دقیقه ای برای PS4 با حجم ۱٫۵ گیگ منتشر شد ! به زودی تحلیل این تیزر قابل بازی در سایت قرار داده خواهد شد !

P.T-3.jpg

ترس و بقا بر می خیزد

با وجود این همه بازی های در سبک ترس و بقا که توسط سازندگان مطرح جهان مانند شینجی میکامی و هیدئو کوجیما ساخته می شود و از آن جا که کپکام باز هم به ساخت ریمک های کلاسیک رزیدنت اویل بازگشته است ، می توان امیدوار بود که سبک ترس و بقا در حال خیزش است ! سازندگان ترس و بقا در نسل هشتم باز گشته اند تا بار دیگر ترس واقعی را به ما نشان دهند و اینبار در صدر آن ها ، هیدئو کوجیما ، گیلرمو دل تو رو و نورمن ریدوس ، با نام یکی از ترسناک ترین ??رنچایز های جهان یعنی Silent Hill باز گشته اند … و تنها حر??ی که می توان به آن ها زد این است که “خوش آمدید??? … “خوش آمدید??? …

 

منبع:گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:5yt82hl_th:norman :5yt82hl_th:

انحصاری ps4 ؟؟؟ یا همه پلت??رما!!؟؟/ ن??همیدم اخر سر.:sneaky:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
:5yt82hl_th:norman :5yt82hl_th:

انحصاری ps4 ؟؟؟ یا همه پلت??رما!!؟؟/ ن??همیدم اخر سر.:sneaky:

وااای منم عاشق نرمنم و همه بازیگرای واکینگ دد:2ag99q0:

??کر کنم ??علا بره ps4 باشه تا بعد ببینیم چه خواهد شد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...