رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

قتل داداشی عمدی بود؟

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]545[/ATTACH]

 

به گزارش خبرگزاري ??ارس، علي ??رهادي صبح امروز در گ??ت وگوي تل??ني با برنامه ورزش و مردم در خصوص قتل روح*الله داداشي گ??ت: متأس??انه در دقايق پاياني روز 28 تيرماه در كرج شاهد ات??اق ناگواري بوديم كه غم بزرگي را بر جامعه ورزش حاكم كرد. من درگذشت روح الله داداشي را به تمام جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسليت مي*گويم.

 

وي ادامه داد: پس از اين ات??اق بازپرس جنايي دادستان در بيمارستان حاضر شد و با توجه به شواهدي كه وجود داشت توانستيم در كمتر از 24 ساعت ا??راد مجرم را دستگير كنيم.

 

دادستان عمومي كرج خاطرنشان كرد: ??ردي كه با روح الله داداشي همراه بود اطلاعاتي را در اختيار ما قرار داد و همچنين از طريق شناسايي خودرو و زحماتي كه پليس كشيد توانستيم مجرمان را دستگير و از آنها بازجويي كنيم. تحقيقات اوليه ادامه دارد و ??ردي كه ضربه چاقو به داداشي زده اعترا?? كرده است.

 

??رهادي يادآور شد: روز گذشته خانواده داداشي در دادسرا حاضر شدند و در خصوص بازسازي صحنه و تحقيقات پليس پاسخگو بودند. تقريبا پرونده دادسرا تكميل شده و ه??ته آينده به دادگاه ارجاع داده خواهد شد.

 

وي درباره اينكه گ??ته مي*شود اين ات??اق از پيش برنامه*ريزي شده بوده اظهار داشت: آن چيزي كه در تحقيقات نشان مي*دهد به نظر مي*رسد كه بر اساس احساسات و پس از درگيري طر??ين اين ات??اق رخ داده و به صورت كاملا ناخودآگاه صورت گر??ته است. هيچ برنامه*ريزي از قبل مشخص نشده و تنها چيزي كه تحقيقات به ما نشان مي*دهد ات??اقي بودن حادثه است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...