رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

سرورهای Destiny چه زمانی روشن می شود ؟‌

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9718[/ATTACH]

یک بازی نسبتا MMO است که برای لذت بردن از آن نیازمند داشتن یک اینترنت قدرتمند هستید . اما اگر دیسک بازی را قبل از تاریخ انتشار بازی داشته باشید چه ؟‌ Bungie پاسخ می دهد شهروندان استرالیا و نیوزلند در صورت به دست آوردن دیسک بازی به هر طریقی می توانند چند روز قبل از ۹ سپتامبر س??ر خود را آغاز کنند . این مسئله برای شهروندان آمریکایی و اروپایی نیز صدق می کند و آن ها نیز می توانند چند روز قبل از انتشار رسمی ، بازی خود را آغاز کنند .

داستان بازی Destiny در ۷۰۰ سال آینده رخ خواهد داد که ??ضایی با مضمون آخرالزمان بر آن حاکم است. البته قبل از این نابودی، انسان ها حکمران بی همتای منظومه شمسی بودند. طوری که در اکثر سیارات سکونت برگزیده و دورانی را تحت عنوان “عصر طلایی??? می گذراندند. مدتی می شود که انسان ها به کلی کنترل دیگر سیارات را به خاطر تجاوز موجودات بیگانه از دست داده اند و حتی کره زمین نیز تا نابودی کامل پیش ر??ته است. اما در این میان یک گوی غول پیکر که با نام “Traveler??? شناخته می شود، باعث شده زندگی تمامی انسان های باقی مانده، در بخشی از زمین ادامه داشته باشد. حال شجاعترین مردم در قالب مبارزانی به عنوان Guardian عازم س??ری خطرناک خواهند شد تا اینکه انسان ها مجددا قدرت خود را باز پس گیرند.

Destiny در تاریخ ۹ سپتامیر ( ۱۸ شهریور ) برای Playstation 3 , Playstation 4, Xbox 360 , Xbox One به صورت دیجیتالی و ??یزیکی منتشر خواهد شد .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...