رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

اطلاعات و تصاویر جدیدی از محیط و منو های Driveclub منتشر شد

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9733[/ATTACH]

دیگر زمان زیادی تا October 7 روز انتشار یکی از مورد انتظار ترین عناوین نسل هشتمی یعنی Driveclub باقی نمانده است. به همین دلیل سونی ژاپن برای نمایان کردن قدرت این بازی هم اکنون در به روزرسانی جدیدی که در ص??حه ی اصلی خود انجام داده است اطلاعات و تصاویر جدیدی از محیط و منو های Driveclub را منتشر کرده است.

در ابتدا ما سه تصویر از کشور های اسکاتلند، کانادا و هند را مشاهده می کنیم که، در آنها می توانیم مسیر های چشم نوازی را ببینیم که قرار است در آنها بازیبازان به رقابت بپردازند.

شما می توانید این تصاویر را در پایین مطلب مشاهده کنید. در ادامه پنج تصویر از منو های بازی قابل مشاهده می باشند که متاس??انه این تصاویر اندکی کوچک می باشند و زبان آنها نیز ژاپنی است. اما با این وجود اطلاعاتی از آنها به دست آمده است. نخستین تصویر از گالری زیر ( اولین تصویر منو ها ) مربوط به تورنمت های موجود در بازی می باشد که با به اتمام رساندن هر تورنمنت، مسابقات جدیدی برای شما آزاد می شود که در آنها با به دست آوردن امتیازات و مهارت های خاصی می توانید ماشین های جدیدی را برای خود تهیه کنید. تصویر دوم منوی رویداد های جداگانه را نشان می دهد که در آن می توانید برخی محتویات مسابقه مانند ماشین ها، مسیر ها و.. را انتخاب نمایید.

که هر مسابقه در این حالت دارای یک حالت جهانی می باشد. تصویر سوم نشان می دهد زمانی شما از تورنمت ها و رویداد های جداگانه است??اده می کنید می توانید با برخی چالش های دیگر نظیر رقابت با سرعت رقیبان در یک قسمت خاص از مسیر، دری??ت کشیدن و.. رو به رو شوید.

در ادامه می توانید تصویری از بخش آنلاین بازی را مشاهده کنید که نشان می دهد این بازی از از Voice chat نیز پشتیبانی می کند. تصویر چهارم نیز مربوط به درجه ی باشگاه ها می باشد، که در آین بخش می توانید درجه ی باشگاهتان را مشخص کنید و بالا ببرید تا “مدال های باشگاه??? را کسب کنید و امتیازات خود را بالا ببرید و محبوب شوید. آخرین تصویر نیز متعلق به منوی چالش ها می باشد که در آن شما می توانید ویژگی های مسابقات را مشخص کنید و این چالش ها را برای ا??راد یا باشگاه های دیگر ب??رستید و یا چالش های آنها را بپذیرید.

تصاویر مسیر ها :

 

Driveclub-1-670x377.jpg

Driveclub-52.jpg

Driveclub-3-670x377.jpg

تصاویر منو ها :

 

Driveclub-24.jpg

Driveclub-43.jpg

Driveclub-62.jpg

Driveclub72.jpg

Driveclub-8.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چرا نوشته هاش ژاپنی بودند ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
چرا نوشته هاش ژاپنی بودند ؟
نمیدونم شاید طر?? ژاپنی بوده یا ریجن 3بوده کنسولش. ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عجب گرا??یکی داره خدایی!اوووووووووووو??

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...