رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

نمایش دموی Directx 12 توسط اینتل : سریعتر و بهینه تر!

پست های پیشنهاد شده

directx-1.jpg

[h=1][/h]

دو دسته از برنامه هایی که نیاز به قدرت پردازشی بالا دارند، ویرایشگرهای ویدئو و بازی ها می باشند. در سیستم عامل ویندوز یکی ازاجرای کلیدی پردازش گرا??یک در بازی ها تکنولوژی Directx می باشد. در حال حاضر حدود ۷۰ در صد از سیستم های ویندوزی از DirectX 11 است??اده می کنند. شرکت اینتل اخیراً دمویی از DirectX12 را نشان داده است و ادعا کرده است که این نسخه بطور چشمگیری کارایی را ا??زایش داده و باعث مصر?? بهینه انرژی می شود. این دمو بر روی یک Surface pro 3 با پردازنده Core i5 و پردازنده گرا??یکی Intel HD 4400 اجرا شده است. همچنین برای مقایسه آن با DirectX 11 از بنچمارک ۳DMark است??اده شده است.DirectX12 در دو رمینه خیلی خوب عمل می کند. اول اینکه باعث توزیع بهتر بار کاری روی ترد های پردازشگر شده که خود موجب ا??زایش بهره وری از پردازشگر می شود. همچنین این نسخه باعث کاهش ۵۰ درصدی مصر?? توان می شود.

 

directx-2-620x413.jpg

در این تست هنگامی که از DirectX11 به DirectX12 سوئیچ شده است نرخ ??ریم بر ثانیه (fps ) از ۱۹ به ۳۳ fps ا??زایش داشته است که نشان دهنده ا??زایش ۶۰ درصدی کارایی در این نسخه می باشد.

اما در مورد زمان عرضه DirectX12 مایکروسا??ت اعلام کرده است که قصد دارد این نسخه را بهمراه بازی هایی که در تعطیلات ??صلی سال ۲۰۱۵ منتشر می شوند ارائه کند. نکته بد این است که مایکروسا??ت در مورد پشتیبانی ویندوز ۷ از DirectX 12 به نکته ای اشاره نکرده است اگرچه این سیستم عامل بسیار محبوب تا سال ۲۰۲۰ توسط مایکروسا??ت پشتیبانی می شود. شاید تاخیر در عرضه تا سال ۲۰۱۵ بدلیل این است که این نسخه مخصوص ویندوز ۹ ساخته شده است!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مایکروسا??ت در مورد پشتیبانی ویندوز ۷ از DirectX 12 به نکته ای اشاره نکرده است اگرچه این سیستم عامل بسیار محبوب تا سال ۲۰۲۰ توسط مایکروسا??ت پشتیبانی می شود. شاید تاخیر در عرضه تا سال ۲۰۱۵ بدلیل این است که این نسخه مخصوص ویندوز ۹ ساخته شده است!

ما که بلا ??اصله که 9 بیاد می ریزیم.مایکروسا??ت ??قط ویندوز ساختنش خوبه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...