رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ubilove

انتشار Valiant Hearts برای IOS | فروش جداگانه هر اپیزود

پست های پیشنهاد شده

image_309314_460-250x141.jpg

عنوان پازل و ماجراجویی جنگ جهانی اول Valiant Hearts، ساخته Ubisoft با حالت جدید اپیزودیک برای iOS در دسترس است. این بازی به چهار بخش تقسیم شده است.

بازیکنان می توانند بخش اول این بازی را با قیمتی معادل ۴٫۹۹ دلار خریداری کنند. سه بخش دیگر بازی، با قیمتی معادل ۳٫۹۹ دلار برای هر بخش، و هر سه بخش در قالب باندل با قیمت ۸٫۹۹ دلار قابل خریداری هستند. طبق گذارش Ubisoft، نسخه iOS به طور کامل برای کنترل های لمسی، به منظور لذت بردن از بازی بر روی دستگاه همراه، بازسازی شده است. همچنین جزئیات تاریخی بیشتر و امکان به اشتراک گذاری حقایق جنگ جهانی اول در شبکه های اجتماعی، به بازی اضا??ه شده است. عنوان Valiant Hearts، ساخته شده با UbiArt framework، داستان چهار شخصیت در جنگ جهانی اول را روایت می کند، که حتی یک دشمن را هم نمی کشند. طراح بازی و مراحل Simon Chocquet-Bottani، توضیح می دهد:

برای تمرکز بر روی بخش انسانی تر جنگ، ما مراقب بودیم که شخصیت ها کسی را به قتل نرسانند. جنگ باعث مرگ مردم می شود، اما هیچ یک از شخصیت ها این کار را انجام نمی دهند. ما ??کر کردیم، که اجازه داده به بازیکن برای کشتن، باغث از بین ر??تن ارتباط بین بازیکن و شخصیت می شود، و پیام کلی بازی را زیر سوال می برد.

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...