رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

سونی سرویس PlayStation Store را در کنسول دستی PSP غیرفعال می‌کند

پست های پیشنهاد شده

93e2f46177ca75392f180f3673488620_XL.jpg

 

شرکت سونی تصمیم دارد سرویس‌های اینترنتی مانند PlayStation Store را از کنسول دستی قدیمی PSP به صورت منطقه به منطقه برای همیشه از کار بیاندازد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا از جزئیات خبر مطلع شوید.

از تاریخ ۱۵ سپتامبر٬ دسترسی تمام کنسول‌های دستی PSP که مربوط به مناطق اروپا٬ اقیانوسیه٬ آسیا و چند کشور آ??ریقایی هستند از PlayStation Store به طور کامل قطع خواهد شد. البته سونی در این اطلاعیه به صاحبان این کنسول‌ها اطمینان خاطر داد که آنها هنوز می‌توانند از طریق حساب‌‌ کاربریشان در Sony Entertainment Network Online Store اقدام به دانلود بازی و خرید محتواهای معمول برای کنسول‌های خود کنند

 

.هنوز دارندگان کنسول دستی PSP در آمریکای شمالی٬ دسترسی کامل به Playstation Store را تا مدتی نامعلوم ح??ظ خواهند کرد. این حرکت سونی را می‌توان به سیاست پشتیبانی از PS Vita نسبت داد که بر اساس آن تصمیم دارد مشتریان را متقاعد کنند که به سمت کنسول دستی جدیدتر سونی بروند.

 

کنسول دستی PSP در سال ۲۰۰۴ وارد بازار جهانی شد و تا به این لحظه بیش از ۸۰ میلیون دستگاه از آن در سراسر دنیا به ??روش ر??ته است. تا کنون ۵ مدل مختل?? از PSP تولید شده که آخرین آن E1000 نام داشت. شرکت سونی اوایل سال جاری بعد از ۱۰ سال عرضه و تولید این کنسول دستی اعلام کرد که خط تولید PSP به طور کامل بسته و دیگر هیچ PSP تولید نمی‌شود.

 

zoomit

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...