رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
bklink

حل مشکلات بازی Dead Rising 3

پست های پیشنهاد شده

Dead.Rising.3.errors-modbaz.com.jpg

اکنون با حل تمامی ارور و مشکلات بازی Dead Rising 3 در خدمت گیمرهاب عزیز هستیم . خب مستقیم بدون مقدمه بریم سر حل مشکلات این بازی :

 

موارد و کارهای لازم قبل از نصب بازی :

قبل از هر کاری سیستم خود را با حداقل سیستم مورد نیاز منتشر شده با بازی مقایسه کنید و مشاهده کنید که آیا سیستم شما توانایی لازم را برای اجرای این بازی دارد یا نه

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Dead Risin 3 :

 

سیستم عامل : Windows 7-64bit , Windows 8-64bit

کارت گرا??یک: Nvidia GeForce GTX 570/AMD Radeon 7870 or Higher

دایرکت ایکس: Direcx 11

پردازنده : Intel Core i3-3220 @ 3.30GHz (or Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83GHz)/AMD Phenom II X4 945 @ 3.00GHz or Higher

رم مورد نیاز : ۶GB Ram

هاردیسک مورد نیاز : ۳۰GB Free

 

توجه : در هنگام نصب و کرک بازی ، آنتی ویروس و ??ایروال خود را به طور کامل خاموش کنید تا ??ایل های بازی پاک نشوند و درصورتی که حتی یکی از ??ایل های 1 کیلوباتی بازی هم حذ?? شود ممکن می باشد که اجرای بازی با مشکل مواجه شود .. آموزش کامل در ادامه مطلب ... نرم ا??زار های زیر برای اجرای هر بازی کامپیوتری لازم می باشد که باید همگی آن ها را بدون استثناء نصب کنید ، پس بررسی کنید که نرم ا??زار های زیر در سیستم شما نصب می باشد یا نه ، در صورت نصب نبودن حتماً نرم ا??زار های زیر را نصب کنید : modbaz-logo-download.gifدانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x86 (سیستم 32 بیت)

modbaz-logo-download.gifدانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x64 (سیستم 64 بیت)

modbaz-logo-download.gifدانلود NetFramwork 4.5

modbaz-logo-download.gifدانلود Directx

 

کارهای لازم برای اجرای همه بازی های جدید کامپیوتری :

حتما شما درایو کارت گرا??یک خود را آپدیت و بروز رسانی کنید ، معمولا آپدیت درایور های کارت گرا??یک را از سایت های مرجع دریا??ت می کنند که ما برای شما آدرس آن ها را آماده نموده ایم : modbaz-logo-download.gifلینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرا??یکی Geforce از nVIDIA modbaz-logo-download.gifلینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرا??یکی ATI از توجه : ما ابتدا آموزش نصب این بازی را در اختیار شما قرار می دهیم ، شما با طی مسیر زیر بازی را به صورت کامل نصب و کرک می کنید و در صورتی که به مشکل خوردید ادامه متن را بخوانید تا مشکلات و ارور های شما دوستان عزیز ر??ع و برطر?? شود .

 

آموزش نصب بازی Dead Risind 3 یه صورت کامل :

توجه : شما قبل از نصب باید تمامی نرم ا??زار های موجود در پوشه Redist یا Support را نصب کنید و سپس مراحل زیر را طی کنید تا با مشکل مواجه نشوید . در ضمن قبل از هرکاری آنتی ویروس خود را غیر ??عال نمائید .

تا به امروز سه نسخه از این بازی منتشر شده می باشد (CODEX ، SC و BLACK BOX) . لازم به ذکر می باشد که تمامی ورژن های این بازی باید نصب شوند . شما با دانلود و خارج سازی این بازی از حالت ??شرده با تعدادی ??ایل با نام های Redist و Crack مواجه می شوید . ??ایل اجرایی این بازی در پوشه اکسترکت شده می باشد که نام آن Dead_Rising_3.exe می باشد توجه کنید که در بعضی مواقع در برخی از نسخه ها کرک وجود ندارد .

شما بعد از نصب بازی وارد پوشه Crack شوید و تمامی محتویات را در محل نصب بازی کپی و پیست کنید و در این حین اگر با پیام هایی مبتنی بر وجود داشتن ??ایل ها از قبل مواجه شدید گزینه Copy And Reaplace را انتخاب کنید . حالا بر روی ??ایل اجرایی بازی یعنی Dead_Rising_3.exe کلیک کنید تا بازی اجرا شود .

 

خب حالا بریم سراغ مشکلات بازی :

 

حل مشکل Dead Rising 3.exe System Error :

Untitled-1-copy1.jpg

اگر شما آنتی ویروس خود را هنگام نصب بازی خاموش نکرده باشید با این ارور مواجه خواهید شد چرا که این ارور به دلیل پاک کردن ??ایل Steam توسط آنتی ویروس پدیدار می شود . راه حل این ارور دانلود ??ایل زیر می باشد . شما ??ایل زیر را دانلود کنید و سپس از حالت ??شرده خارج کنید و سپس 3 ??ایل Steam.ini , Steam_api.dll و Steamcailent.ini را در محل نصب بازی کپی و پیست کنید modbaz-logo-download.gifدانلود ??ایل های Steam

 

حل خطای he version of this file is not compatible with the version of windows you’re running.check your computer system information to see whether you need an x86(32-bit) or x64(64-bit) verison of the program and then contact the software publisher در بازی Dead Rising 3

 

گیمر های عزیز همانطور که از معنی و م??هوم این ارور پیدا می باشد گویای این است که بازی Dead Rising 3 بر روی سیستم های 32 بیتی اجرا نمی شود . خب این مشکل 2 راه حل دارد :

1- سیستم خود را 64 بیتی کنید و از بازی لذت ببرید

2- برای این بازی در آینده نزدیک کرک 32 بیتی منتشر خواهد شد (به احتماب خیلی زیاد) که شما باید منتظر این کرک باشید تا در صورت منتشر شدن بوسیله آن بازی Dead Rising 3 را در سیستم های 32 بیتی اجرا کنید .

 

حل خطای requires that your graphics hardware be compatible with DirectX 11, and have the DirectX 11 runtime install در بازی Dead Rising 3 این ارور مربوط به دایرکت ایکس سیستم شما می باشد که این ارور این معنی را می رساند که بازی Dead Rising 3 بر روی DirectX11 ??قط قابل اجرا می باشد . پس باید DirextX11 را نصب کنید و اگر کارت گرا??یک شما از دایرکت ایکس 11 پشتیبانی نکند ??علا باید منتظر باشید چون هنوز حتی در سایت های خارجی و مرجعه هم برای این مشکل راه حلی ارائه نشده است .

 

حل ارور گیر کردن بازی ، بیرون پریدن و کرش شدن Dead Rising 3 در هنگام لود کردن :

اکثر گیمر ها در بازی Dead Rising 3 ، بیشتر با کرش شدن بازی یا بیرون پریدن این بازی مواجه می شوند که حل این مشکل به صورت زیر می باشد :

ابتدا ??ایل زیر را دانلود کنید و سپس از حالت ??شرده خارج کنید سپس محتویات پوشه اکسترکت شده را در مسیر زیر کپی و پیست کنید :

deadrising3/date/gameplay

 

modbaz-logo-download.gifدانلود ??ایل مخصوص به این ارور

 

حل مشکل گیر کردن ، لگ بازی ، تیک زدن ، ا??ت ??ریم و کند شدن بازی هنگام سوار شدن ماشین ، در وسط بازی و … در بازی Dead Rising 3 :

این مشکل در بیشتر بازی ها پدیدار می شود لط??ا متن زیر را بخوانید و کارهای گ??ته شده را اعمال کنید تا مشکل شما برطر?? شود .

 

1- همانطور که در بالا شد ابتدا دراور های جدید کارت گرا??یک را دانلود و نصب کنید آپدیت درایور ها در بالای پست موجود می باشد . غیر ??عال کردن برنامه های اضا??ی در حال اجرا2- :

با این کار پردازنده سیستم شما دارای قدرت بیشتر خواهد شد و تمامی تمرکز خود را ??قط روی بازی خواهد گذاشت پس مراحل زیر طی بستن برنامه های اضا??ی انجام دهید :

1- ایتدا کلید های Windows + R را ب??شارید تا نرم ا??زار Run ویندوز اجرا شود

2- در کادر خالی برنامه Run عبارت msconfig را بنویسید و سپس دکمه Enter را ب??شارید

3- اکنون پنجره ای باز می شود که باید شما به Startup این پنجره مراجعه کنید و تیک تمامی نرم ا??زار و برنامه هایی که حین اجرای ویندوز ??عال می شود را بردارید

4- سپس به پنجره Services رجوع کرده و همه برنامه های Microsoft را که در موقع راه اندازی و اجرا آپدیت می شوند را غیر ??عال (Disable) کنید ، با زدن دکمه Disable All این کار را انجام دهید .

5- اکنون ویندوز خود را یکبار Restart کنید

 

3- دانلود آخرین نسخه دایرکت ایکس ، اول از همه برنامه dxsetup.exe را دانلود کنید و سپس به اینترنت متصل شوید تا SDK های لازم برای بازی Dead Rising 3 که حجم آن 48 مگابایت می باشد را دانلود و نصب کنید

modbaz-logo-download.gifدانلود Directx 4- در بازی همه گزینه های Manitor Blur را خاموش و غیر ??عال کنید

5- و شما برای راحت تر اجرا کردن این بازی می توانید در قسمت مربوط به تنظیمات گرا??یکی بازی ، گزینه shadow resolution را در پایین ترین حالت ممکن قرار دهید .

 

حل مشکل حل ارور Memory allacation for 4164304 bytes failed :

Dead-Rising-3-Errors.jpg

این مشل به دلیل پایین بودن Ram سیستم شما می باشد که راه حل هایی به غیر از پچ و کرک وجود دارد . راه حل ر??ع این ارور :

1- ابتدا روی My Comeputer کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید

2- اکنون در پنجره جدید باز شده در سمت چپ گزینه Advanced System Setting را انتخاب کنید

3- اکنون دوباره یک پنجره جدید بازی شده است که در بالای آن گزینه Advanced را انتخاب کنید و نخستین Setting را انتخاب کنید

4- و باز هم دوباره یک پنجره جدید باز می شود که دوباره در بالا گزینه Advanced را انتخاب کنید ، و سپس در پنجره و ص??حه جدید گزینه Change ا انتخاب کنید

5- در ص??حه و پنجره جدید درایور های کامپیوتر شما مشخص شده است ، به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنید و سپس در قسمت پایین گزینه Custom Size را انتخاب کنید

6- اکنون شما 2 کادر خالی را مشاهده می کنید ، در کادر خالی اول عدد 10000 را وارد کنید و در کادر خالی دوم عدد 16000 را وارد کنید

7- اکنون تغییرات را سیو کرده و وارد بازی شوید ، اکنون حتی بازی را با تنظیمات High نیز می توانید اجرا کنید .

 

آموزش بالا بردن ??ریم و از بین بردن ق??ل FPS30 :

سازنده بازی Dead Rising 3 این بازی را بر روی 30 ??ریم ق??ل کرده است که این کار کمپانی سازنده بسیاری از گیمر ها را ناراحت کرده است . اما باز هم راه حلی برای این مشکل وجود دارد :

ابتدا یک ??ایل Notpad درست کنید و سپس آن را باز کنید و عبارت زیر را داخل آن بنویسید :

gmpcr_unlock_frame_rate = True

سپس این Notpad را با این عبارت ذخیره کنید و نام آن را به user.ini تغییر دهید و بعد این ??ایل را در جایی که ??ایل deadrising3.exe موجود می باشد بریزید .

توجه : سازندگان بازی اعلام نموده بودند که هرگونه تغییر ??ریم در بازی Dead Rising 3 می تواند مشکلاتی را برای این بازی بوجود آورد پس دقت کنید .

 

حل مشکل کرش شدن هنگام ورود به بازی یا قسمت های مختل?? آن :

اولین دلیل بروز این مشکل می تواند از ضعی?? بودن سیستم شما باشد

دومین مشکل هم به آپدیت نبودن درایور های کارت گرا??یک شما بر میگردد که در زیر دوباره درایور های کارت گرا??یک برای شما قرار داده شده است .

آپدیت درایور ها در بالای پست موجود می باشد .

 

دلیل سوم که دلیل رایج و شایع می باشد کرک نبودن بازی یا نصب کرک های غیر معتبر می باشد . در زیر برای شما دو کرک سالم و اصل از بازی Dead Rising 3 آماده نموده ایم .

modbaz-logo-download.gifدانلود کرک Codex

modbaz-logo-download.gifدانلود کرک Ali213 اگر باز هم با انجام 3 روش بالا مشکل شما برطر?? نشد راه حل زیر را انجام دهید ! دقت کنید که این روش ??قط بر روی کارتهای اتوپدیا قابل انجام است :

 

1- از منوی استارت و در قسمت Run عبارت Device Manager را جستجو کنید و آن را انتخاب کنید

2- بعد بر روی NVIDIA GPU لیک کنید و گزینه Display Adaptres را انتخاب کنید

3- اکنون روی گزینه dRIVER کلیک کنید و گزینه Roll Back Driver را بزنید .

 

حل ارور This application has failed to start because steam_api.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem در بازی Dead Rising 3 :

اگر باز هم آنتی ویروس خود را هنگام نصب و کرک کردن بازی غیر ??عال ننموده اید با این ارور روبه رو می شوید چراکه ??ایل ??ایل Steam_api.dll توسط آنتی ویروس شما پاک شده است . راه حل این ارور به این ترتیب می باشد که باید کرک زیر را دانلود کنید و سپس آن را از حالت ??شرده خارج کنید و محتویات آن را در مسییر نصب بازی کپی و پیست کنید . modbaz-logo-download.gifدانلود ??ایل های Steam

 

حل مشکل This application has failed to start because MSVCP100.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem در بازی Dead Rising 3 :

علت بروز این خطا نصب نبودن برنامه ++Microsoft Visual C می باشد . شما بتدا وارد قسمت Control Panel کامپیوتر خود شده و تمامی نسخه های این نرم ا??زار را پاک کنید و سپس کامپیوتر را یک بار ریستارت کنید و سپس نسخه های 2010 و 2008 این نرم ا??زار را نصب کنید . البته بهتر می باشد که در صورتی که سیستم شما نسخه 2013 این نرم ا??زار را پستیبانی می کند آن را نصب کنید . اکنون نسخه های مختل?? این نرم ا??زار آماده دانلود می باشد .

 

این نرم ا??زار ها در بالای پست موجود می باشند .

توجه : نرم ا??زار vcredist همان نرم ا??زار ++Microsoft Visual C می باشد .

 

حل مشکل DirectX function “GetDeviceRemovedReason??? failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG??? در بازی Dead Rising 3 :

 

خطا DirectX Error DirectX Function “CreatePixelShader for (null)??? failed with E_INVALIDARG??? در بازی Dead Rising 3 :

 

حل مشکل Fatal Error: Direct3D driver returned error code (E_OUTOFMEMORY) while creating a texture در بازی Dead Rising 3 :

هر سه مشکل بالا مربوط به آپدیت نبودن کارت گرا??یک و آپدیت نبودن دایرکت ایکس می باشد ، که دانلود آخرین نسخه از این نرم ا??زار ها می تواند این 3 مشکل را ر??ع نماید . اکنون جدیدترین ورژن این نرم ا??زار ها آماده دانلود می باشد

modbaz-logo-download.gifدانلود Directx

Fatal-Error-direct3d-driver-in-enemy-front.jpg

How-to-fix-DirectX-errors-in-enemy-front.jpg

ر??ع مشکل Dead Rising 3 – Failed to initialise D3D11; Error Code 0 ??? در بازی Dead Rising 3 :

حل مشکل This application has failed to start because d3d11.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem. در بازی Dead Rising 3 :

حل این دو مشکل به دلیل آپدیت نبودن دایرکت ایکس می باشد که شما برای نصب کردن دایرکت ایکس این بازی دو راه دارید :

1- دایرکت ایکس این بازی را را از پوشه Support نصب کنید

2- این دایرکت ایکس را از لینک زیر دانلود و سپس نصب نمایید

modbaz-logo-download.gifدانلود Directx

 

ر??ع خطای GetDeviceRemovedReasons??? failed with DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED (The video card has been physically removed from system, or a driver upgrade for video card has occureed. The application should destroy and recreate the device. ID3D10Device:GetDeviceRemovedReason در بازی Dead Rising 3 :

این مشکل در کارت گرا??یک های VIDIA پدیدار می شود . برای حل این مشل مراحل زیر را طی کنید :

1- ابتدا کارت گرا??یک سیستم خودتون رو از سایت مادر Geforce آپدیت کنید :

آدرس دانلود درایور های کارت گرا??یک در بالای پست موجود می باشد

 

2- نصب ورژن های ۲۰۱۲ برنامه ++Microsoft Visual C و پاک کردن نسخه های قدیمی تر ، توجه کنید که ورژن 2012 را حتما نصب کنید و اگر آن را از قبل دارید هنگام نصب به جای Install گزینه Repair را انتخاب کنید .

برای ویندوزهای ۳۲ بیتی :

لینک دانلود این نرم ا??زار ها در بالای پست موجود می باشد .

 

3- نصب نرم ا??زار نت ??ریم ورک 4،5 که برای اجرا و نصب بازی ضروری می باشد

modbaz-logo-download.gifدانلود NetFramwork 4.5

 

4- نصب باز هم آخرین ورژن دایرکت ایکس برای بازی Dead Rising 3 که باید به اینترنت متصل باشید تا ??ایل های SDK که حدوداً 48 مگابایت می باشد را دانلود کنید .

modbaz-logo-download.gifدانلود Directx

حل خطای the program cant start because msvcp110.dll is missing from your computer. try reinstalling the program to fix this problem در بازی Dead Rising 3

1- اول از همه ??ایل زیر را دانلود کند و از حالت ??شرده خارج سازید و در محل نصب بازی کپی و پیست کنید modbaz-logo-download.gifدانلود msvcp110.dll

 

2- این ارور با نصب برنامه ++Microsoft Visual C حل خواهد شد که از لینک های زیر می توانید برنامه متناسب با سیستم خود را دانلود نمائید

لینک دانلود این برنامه در بالای پست موجود می باشد .

 

حل خطای سیاه و س??ید شدن ص??حه در بازی Dead Rising 3

1- باید کارت گرا??یکی شما حتماً آپدیت شده باشد

2- این مشکل نادر می باشد و معمولاً در سیستم هایی که دارای دو کارت گرا??یک هستند (مثل لب تاپ ها) رخ می دهد ، برای ر??ع این مشکل روی آیکون بازی کلیک راست کرده و سپس گزینه Run With Graphic Procesor را زده و بعد گزینه High Performance Nvidia را انتخاب کنید .

حل مشکل کرش کردن و بیرون ر??تن از بازی Dead Rising 3 :

برای حل این مشکل روی آیکون بازی کلیک راست کردوه و گزینه آخر یعنی Properties را انتخاب کنید و بعد Compatibility را زده و اکنون در قسمت کناری تیک گزینه Run This Program In Compatibility Mode For را بزنید و اگر ویندوز 7 می باشد گزینه سرویس پک یک را انتخاب کرده و گزینه OK را بزنید .

 

حل مشکلات صدا از جمله نبود صدا ، تاخیر صدا و ناهمانگی دیالوگ ها در بازی Dead Rising 3 :

راه حل این مشکل به کارت صدای شما بر می گردد ! برای حل این مشکل کارت صدای خود را به آخرین نسخه بروز کنید ! modbaz-logo-download.gifRealtek High Definition Audio 2.73 Windows 8 / 7 / Vista 32Bit (حجم : ۹۷ مگابایت) modbaz-logo-download.gifRealtek High Definition Audio 2.73 Windows 8 / 7 / Vista 64Bit (حجم : ۱۰۵ مگابایت)

 

2- نصب دایرکت ایکس متناسب با بازی :

modbaz-logo-download.gifدانلود Directx

 

3- اگر با انجام مراحل بالا باز هم مشکل صدا را در بازی دارید ، کلید های CTRL + R را بزنید و پس از باز شدن برنامه Run عبارت dxdiag را بنویسید ، پس از باز شدن پنجره به تب Sound ر??ته و بعد از باز شدن تب Sound به تب Communications بروید و حالت صدا را Do Nothing قرار دهید و سپس گزینه Apply را بزنید . اکنون مشکل شما 100% حل شده است .

 

حل مشکل To run this application, you first must install one of the following versions of the .NET Framework:

v4.0.30319

Contact your application publisher for instructions about obtaining the appropriate version of the NET Framework در بازی Dead Rising 3 :

این ارور مربوط به نصب نبودن برنامه NetFramwork 4.5 بر روی ویندوزتان می باشد . نرم ا??زار زیر را دانلود و نصب کنید تا مشکلتان حل شود .

modbaz-logo-download.gifدانلود NetFramwork 4.5

توجه : نرم ا??زار بالا پس از نصب به صورت خودکار جدیدترین نسخه از این برنامه را دانلود و نصب می کند پس به اینترنت متصل باشید

 

حل مشکل کرش کردن ، خروج از بازی و گیر کردن در لودینگ بازی Dead Rising 3 :

برای ر??ع این خطا ابتدا کارت گرا??یک خود را آپدیت کنید

لینک دانلود درایور جدید کارت های گرا??یکی در اول پست موجود می باشد .

 

2- غیر ??عال نمودن UAC ویندوزتان ، که با نرم ا??زار زیر به راحتی می توانید UAC ویندوزتان را غیر ??عال کنید .

modbaz-logo-download.gifدانلود برنامه غیر??عال کننده UAC

 

3- غیر ??عال کردن آنتی ویروس ویندوز

4- ابتدا نرم ا??زار Task Manager را باز کنید و به تب process ر??ته و برنامه های غیر ضروری و اضا??ی را ببندید T با کلیک راست کردن روی آنها و زدن گزینه Kill

5- غیر ??عال کردن یکی از هسته های ویندوز به روش زیر :

ابتدا برنامه Task Manager باز کنید و سپس به تب details ر??ته و روی ??ایل اجرایی بازی کلیک راست کنید و گزینه set Affinity تیک یکی از هسته ها را بردارید .

 

6- اگر کارت گرا??یک شما Gforce هستش از قسمت کنترل پنل nVIDIA که توی کنترل پنل اصلی ویندوز هستش ، وارد گزینه ۳D Setting بشید و بعد از منوی سمت چپ ، تیک گزینه Threaded Optimization’ from the nVidia Control Panel رو انتخاب کنید و بازی رو از همون بخش ۳D Setting و بخش ۳d manage setting و گزینه new Appliction بازی رو به Nvidia Control Panel اضا??ه کنید و گزینه High Performance NVidia Processor را در کنترل پانل کارت گرا??یکی تیکش رو ??عال کنید

7- در صورتی که با انجام کارهای بالا باز هم از بازی خارج می شوید ، این بار وارد کنترل پنل گرا??یکی خود شوید و یکی از GPU ها را غیر ??عال نمائید .

8- اکنون در مرحله آخر باید ویندوز را ریستارت کنید و سپس بعد از بالا آمدن سیستم ، روی آیکون بازی کلیک راست کنید و گزینه Run admininstrator را انتخاب کنید .

 

حل مشکل سیاه شدن ص??حه در بازی Dead Rising 3 :

ابتدا کارت گرا??یک خودتون رو آپدیت کنید

1- ابتدا کارت گرا??یک خود را آپدیت کنید .

لینک دانلود درایور جدید کارت های گرا??یکی در اول پست موجود می باشد .

 

2- برنامه Task Manager را اجرا کنید و به تب tab process ر??ته و نرم ا??زار های اضا??ی در حال اجرا را ببندید ، با کلیک راست کردن روی آن ها و زدن گزینه Kill

3- آنتی ویروس خود را کاملاً غیر ??عال کنید

4- به تنظیمات بازی ر??ته و در قسمت تنظیمات گرا??یکی گزینه های VSync ، anti-aliasing و ******ing را off یا disable کنید .

5- اگر در صورتی که با انجام کارهای بالا دوباره به مشکل برخوردید باید بازی را دوباره نصب و کرک کنید . حل مشکل The application failed to initialize properly (0xc000007b). Click OK to terminate the application در بازی Dead Rising 3 :

 

این اولین ارروری می باشد که بازی در هنگام نصب آن را نشان می دهد و دلیل آن نبود نرم ا??زار زیر می باشد . نرم ا??زار زیر را دانلود کنید و سپس به اینترنت متصل باشید تا ??ایل های لازم دانلود شوند .

modbaz-logo-download.gifدانلود NetFramwork 4.5

 

حل مشکل ا??ت ??ریم و اسلوموشن بودن بازی Dead Rising 3

1- آپدیت کردن کارت گرا??یک

لینک دانلود درایور جدید کارت های گرا??یکی در اول پست موجود می باشد .

 

2- غیر ??عال کردن برنامه های اضا??ی در حال اجرا با انجام اعمال زیر :

1- دکمه های Windows + R را بزنید تا برنامه Run اجرا شود

2- در کادر خالی برنامه Run عبارت msconfig را بنویسید و دکمه Enter را ب??شارید

3- اکنون در پنجره system configration به تب Startup مراجعه کرده و تیک همه برنامه هایی را که با بالا آمدن سیستم اجرا میشوند را بردارید

4- به تب Services ر??ته و همه برنامه های مایکروسا??ت را که در هنگام راه اندازی آپدیت می شوند را غیر ??عال یا Disable کنید ، با زدن گزینه Disable All

5- اکنون ویندوز خود را ریستارت کنید .

 

3-دانلود آخرین ورژن برنامه دایرکت ایکس اول برنامه dxsetup.exe را دانلود کنید و سپس به اینترنت متصل باشید تا SDK های لازم و ضروری بازی دانلود و نصب شوند .

modbaz-logo-download.gifدانلود Directx

 

حل ارور Dead Rising 3.exe Stoped Working :

این مشکل به هزاران دلیل مختل?? پدیدار می شود اما با رعایت نکات زیر به احتمال خیلی بالایی مشکلاتتان حل می شود :

 

ابتدا همه نرم ا??زار های اول پست را دانلود و نصب کنید (همه نرم ا??زار ها بدون استثناء باید نصب شوند) .

 

توجه : هنگام نصب دایرکت ایکس به اینترنت متصل باشید تا SDK های لازم بازی دانلود و نصب شوند .

2- غیر ??عال کردن UAC ویندوز که با دانلود برنامه زیر می توانید این کار را انجام دهید .

3- آنتی ویروس خود را غیر ??عال کنید

4- اگر با انجام این کار ها باز هم این ارور پا برجا بود متن ارور را به صورت کامل برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت مشکل شما گیمر عزیز را برطر?? کنیم . امیدواریم مورد است??اده قرار گیرد - مدباز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بچه کسی بازیش کرده چطوره خوبه؟؟

 

منم بخرمش می ارزه؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بچه کسی بازیش کرده چطوره خوبه؟؟

 

منم بخرمش می ارزه؟؟؟؟؟؟؟؟

داداش بخر.بازی قشنگیه.میتونی تو بازیش خودت ماشین بسازی و همینطور از ترکیب کردن 2تا وسیله یه سلاح قدرتمند بسازی.داستانش هم داستان خوبیه.ولی بهتره منتظر بمونی تا Capcom آپدیت این بازی رو منتشر کنه چون بازیش خییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییی مشکل داره.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالیه بازیش واقعاً گیم پلیش حر?? نداره !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هزاران تر??ند ر??تم اجرا نشده روی لپتاپم !!!!

 

بعد بیان بگین واچ باگز !!!

این دیگه ??ک کنم اول باگ بوده بعد بازی شده !!!

 

loading freeze روی ص??حه ی لپتاپ

error روی ص??حه مانیتور

میگن می خواد 1.5 گیگ ??یکس بیاد :78:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درایور جدید انویدیا که جدیدا اومده رو دانلود کنید مشکلات این بازی خیلی برطر?? میشه !!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام.

چه جوری میشه رزولیشن بازی رو تغییر داد؟؟؟ چون ق??ل هستش!

هر کاری میکنم بازم بازی کند اجرا میشه!

راستی من نسخه نهایی رو دانلود کردم...ریلیز کدکس.بازم باید آپدیت ها رو نصب کنم؟

من زیاد با pc بازی نمیکنم...این بازی واقعا مسخره پورت شده!:10::10::10:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
با سلام.

چه جوری میشه رزولیشن بازی رو تغییر داد؟؟؟ چون ق??ل هستش!

هر کاری میکنم بازم بازی کند اجرا میشه!

راستی من نسخه نهایی رو دانلود کردم...ریلیز کدکس.بازم باید آپدیت ها رو نصب کنم؟

من زیاد با pc بازی نمیکنم...این بازی واقعا مسخره پورت شده!:10::10::10:

داداش رزولیشن این بازی تا حد 720*1280 پایین تر نمیاد.از پچ Low Space هم است??اده کن.ولی گرا??یک بازی رو شدید میاره پایین طوری که انگار داری بازی نسل پنجم یا حتی کمتر رو انجام میدی.آپدیت های بازی رو هم دانلود کن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
داداش رزولیشن این بازی تا حد 720*1280 پایین تر نمیاد.از پچ Low Space هم است??اده کن.ولی گرا??یک بازی رو شدید میاره پایین طوری که انگار داری بازی نسل پنجم یا حتی کمتر رو انجام میدی.آپدیت های بازی رو هم دانلود کن.

با توجه به این که Dead Rising 3 Apocalypse Edition رو دارم بازم باید آپدیت نصب کنم؟! مگه Apocalypse Edition نسخه کامل نیست!:blink:

ویرایش شده توسط MGS

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
با توجه به این که Dead Rising 3 Apocalypse Edition رو دارم بازم باید آپدیت نصب کنم؟! مگه Apocalypse Edition نسخه کامل نیست!:blink:

داداش کار از محکم کاری عیب نمیکنه.حالا شما نصبش کن.??کر نکنم حجم زیادی داشته باشند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
داداش کار از محکم کاری عیب نمیکنه.حالا شما نصبش کن.??کر نکنم حجم زیادی داشته باشند.

نصب کردم بدتر شد.:10::10::10:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
نصب کردم بدتر شد.:10::10::10:

امکان نداره بازی با نصب آپدیت بدتر شه.این پچ رو بریز ببین درست میشه یا نه؟

?????? Dead Rising3 Low Specs Patch Ragnos1997 rar

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
امکان نداره بازی با نصب آپدیت بدتر شه.این پچ رو بریز ببین درست میشه یا نه؟

?????? Dead Rising3 Low Specs Patch Ragnos1997 rar

این رو هم امتحان کردم.در ضمن با نصب بعضی آپدیت ها اوضاع بدتر میشه...همه چیز امکان داره.:sig:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این رو هم امتحان کردم.در ضمن با نصب بعضی آپدیت ها اوضاع بدتر میشه...همه چیز امکان داره.:sig:

خب با این پچ درست شد یا نه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خب با این پچ درست شد یا نه؟

از بروبچ پی سی باز پرسیدم...نتیجه نهایی! این بازی بدترین پورت در حال حاضر هست.اخه اینم شد انحصاری!:icon_346[1]::icon_346[1]::icon_346[1]:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
از بروبچ پی سی باز پرسیدم...نتیجه نهایی! این بازی بدترین پورت در حال حاضر هست.اخه اینم شد انحصاری!:icon_346[1]::icon_346[1]::icon_346[1]:

بد ترین پورت اون بازی AC:Unity هستش.من با این همه ا??ت ??ریم بازی رو تموم کردم وحتی یه دونه باگ هم ندیدم اما اون Unity علاوه بر ا??ت ??ریم باگ هم داشت.پس بدترین پورت این بازی نیستش.

اونوقت کی گ??ته این بازی انحصاریه؟??قط برای PC نیومده که.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بد ترین پورت اون بازی AC:Unity هستش.من با این همه ا??ت ??ریم بازی رو تموم کردم وحتی یه دونه باگ هم ندیدم اما اون Unity علاوه بر ا??ت ??ریم باگ هم داشت.پس بدترین پورت این بازی نیستش.

اونوقت کی گ??ته این بازی انحصاریه؟??قط برای PC نیومده که.

سلام :kiss:

یونیتی که چند ثانیه یه بار گیر میکرد مشکلش حل شد ؟

من بخاطر همین باگ ها و مشکلاتش دیگه اصلا اجراش نکردم :huh:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام :kiss:

یونیتی که چند ثانیه یه بار گیر میکرد مشکلش حل شد ؟

من بخاطر همین باگ ها و مشکلاتش دیگه اصلا اجراش نکردم :huh:

 

نه همچنان مشکل داره و سازنده بازی دست رو دست گذاشته و درستش نمیکنه. نمیدونم چرا ! :huh:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
نه همچنان مشکل داره و سازنده بازی دست رو دست گذاشته و درستش نمیکنه. نمیدونم چرا ! :huh:

من که دیگه بازی نکردم

عوضش dying light رو یکی دو روزه تموم کردم باحال بود :laugh:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام :kiss:

یونیتی که چند ثانیه یه بار گیر میکرد مشکلش حل شد ؟

من بخاطر همین باگ ها و مشکلاتش دیگه اصلا اجراش نکردم :huh:

نه داداش حل نشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
نه داداش حل نشد.

 

آپدیت آخریه رو هم ریختی؟؟؟؟

 

مال من باهمون آپدیتای اول مشکلام حل شد!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
درود . لا این ت??اسیر من نسخه کنسولیشو بگیرم ؟ مشکلش حل نمیشه ؟

شوخی که نیست 30 گیگه ....

اگه منظورتون ps4 ه که من شنیدم رو ps4 مشکلات کمتری داشته و تقریبا همش با آپدیت حل شده!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
آپدیت آخریه رو هم ریختی؟؟؟؟

 

مال من باهمون آپدیتای اول مشکلام حل شد!

یک ه??ته وقت گذاشتم با سرعت 256 مخابرات اون آپدیت مسخره 6 گیگی رو هم دانلود کردم ولی حتی ذره ای تغییر تو بازی ندیدم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این بازی ??قط برای pc & xone اومده :/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...