رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

زمانبندی مایکروسافت برای معرفی ویندوز ۹ در ۳۰ سپتامبر

پست های پیشنهاد شده

windows-9-1.jpg

 

 

بنظر می رسد که مایکروسا??ت علاقه زیادی به پشت سر گذاشتن ویندوز ۸ و معر??ی ویندوز ۹ دارد. شاید تجربه ویندوز ویستا و سپس ویندوز ۷ دوباره در حال وقوع باشد! انتظار می ر??ت که مایکروسا??ت از نسخه بعدی ویندوز در سال ۲۰۱۵ رونمایی کند ولی این شرکت رویدادی را در تاریخ ۳۰ سپتامبر تدارک دیده است که به احتمال بسیار زیاد در این رویداد ویندوز ۹ معر??ی خواهد شد.مایکروسا??ت دعوتنامه ای برای ۳۰ سپتامبر که در سان ??رانسیسکو برگذار خواهد شد ارسال نموده است. در این دعوت نامه نوشته شده ??? به ما بپیوندید تا درباره ویندوز بعدی بشنویم???. انتظار می رود که در این مراسم یک پیش نمایش از ویندوز بعدی به نمایش در آید.

 

windows-9-2-620x348.jpg

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویندوز ۹در دست نیست. انتظار می رود که گوشی های هوشمند و سیستم های دسکتاپ یکپارچه شوند. همچنین تغییراتی در رابط کاربری بر روی دستگاه های مختل?? ممکن است دیده شود. دسکتاپ ها سهم کمتری از رابط کاربری مترو داشته و بیشتر بر روی رابط کاربری سنتی با استارت منویی دوباره طراحی شده متمرکز شده اند در حالی که تبلت ها است??اده بیشتری از رابط کاربری مترو دارند. نظر شما در مورد نسخه بعدی ویندوز چیست؟ آیا مانند ویندوز ۷ این نسخه شاهکار دیگری رقم خواهد زد؟

 

گجت نیوز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالیه ممنون بابت خبر . ببینیم این یکی میتونه مارو متقاعد کنه یا نه !!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه برنامه یکپارچه سازی ویندوز و ویندوز??ون واقعیت داشته باشه آخر تکنولوژیه...تا معر??ی اون روز لحظه شماری میکنم صمن اینکه ماکرو گ??ته تو سری لومیا از لومیا 520 (ارزانترین) تا پرچمدارش میتونن کاربرا ویندوز9 نصب کنن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...